ליברפול 2019/20 - אלופת אנגליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏28/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,258
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    אתה לא אוהב לקחת תארים הא?
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    הוא מקנא באולה

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  3. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    השעה 2:20 ואני רק מתחיל להבין את גודל האונס הסימלי שחוויתי היום כאוהד. לא רואה אופק לישון בשעתיים הקרובות. לפחות אפשר לראות את מיאמי שאני מאוד מחבב נאנסת גם כן ע"י לברון. צרת רבים או משהו.

    ברצינות רגע, אני חושב שזה הפסד עם השלכות מנטליות גדולות, גם אם לא עלינו אז על סיטי. כלומר גם אם נצא מנק' הנחה שאנחנו מתאוששים מזה מהר, ניצחון או אפילו תיקו פה והלחץ על סיטי היה גבוה בהרבה. אנחנו הראינו היום פגיעות מטורפת ולא בגארבג׳ כמו ה3 מווטפורד וה4 מסיטי. במקום להשאיר את הלחץ עליהם הבאנו אותו עלינו עכשיו ועוד השחקנים צריכים לסחוב את זה עד הדרבי.

    חובה לפרק אותם בגודיסון, פשוט חובה.

    עריכה:
    לפחות מיאמי נתנו קצת נחת ספורטיבית מהיום הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/10/20
    oranfu, Esomech ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    Liverpool are making a deadline day move for Paulo Gazzaniga from Tottenham, according to Kevin Palmer.

    יכול להיות שאלוהים הקשיב לבכי שלי????
     
    Clichy אוהב/ת את זה.
  5. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,555
    לייקים שהתקבלו:
    1,251
    מין:
    זכר
    השעה 05:30 בבוקר.
    עדיין לא עיכלתי שקיבלנו שביעייה מאסטון וילה.
    לא יודע מאיפה מתחילים לאכול את זה בכלל.

    תצוגה מבישה. מעבר ליכולת האישית שהייתה רעה אצל רוב השחקנים, מה שהכי היה מביש בתצוגה היום זה האפס מנטליות. זה אותם 11 שחקנים שהפכו פיגור 3-0 מול בארסה לניצחון ענק לפני שנה וחצי? נראים לא מרוכזים, חסרי חשק ואדישים בצורה קיצונית.
    מהבחינה הזאת וירג׳יל הכי אכזב אותי, ציפיתי לקצת יותר אגרסיביות. (חושב שאחרי המשחק הזה נפגעו לו הסיכויים בצורה קשה להיכנס לדיונים של גדולי הבלמים בפריימרליג)

    מי שראה את הקבוצה מתחילת הקורונה התלונן ובצדק על החוסר בעירנות הגנתית, בלחץ ובירידה להגנה.
    כולנו ידענו שיום יבוא וזה יתפוצץ, היו את הנורות אזהרה מול לידס, או אפילו זלצבורג בקדם עונה..לא חושב שמישהו ציפה לדבר כזה.
    חוץ מביזוי הסמל מה שנקרא, ההשלכות המקצועיות יהיו פעוטות. אנחנו יותר טובים מזה וגם השחקנים והצוות המקצועי יודעים את זה, ואני לא חושב שבגלל המשחק הזה יבוא שינוי מערך קבוע או שינוי שיטה מסויים. אולי שחקנים ראש בראש.

    אבל ההשלכות המנטליות יהיו גם יהיו. ואני דווקא חושב שלטובה. מה שבעצם קיבלנו היום זה כאפה במסווה של אגרוף ממייק טייסון, רק בלי כפפות.
    הירידת מתח שהשחקנים חוו אחרי האליפות והאנטי קליימקס של האי חגיגת אליפות עם האוהדים עשתה איזה מיקס לא טוב בפן המנטלי לשחקנים. הפכה אותם לאדישים וזחוחים. אני חושב שהפצצה שהם קיבלו היום תעורר אותם חזרה. בטוח שקלופ ידע לתעל את זה לצד חיובי מהבחינה הזאת ושאף שחקן לא יהיה בפחות מריכוז שיא בשביל שדברים כאלה לא יקרו יותר. גם מול ווסטהאם בבית וגם לא מול צ’לסי בחוץ.


    וכמובן שקיים גם סיכוי שזה יגמור לשחקנים עוד יותר את הביטחון וזה תחילה של כדור שלג (מעדיף להתעלם מהאופציה הנוראה הזאת, לפחות כרגע)

    מחזיק אצבעות שאליסון זה בסוף איזה משהו מינורי והוא יחזור כמה שיותר מהר.

    איכס איזה לילה מגעיל. אי אפשר לתאר כמה מגעיל יהיה מחר.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  6. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    אין סיבה להתעלם מהשלכות מנטליות שעלולות לקרות אחרי משחק כזה, אבל אם משחק כזה גומר לנו את העונה אז אין לנו מה לחפש בטופ מלכתחילה.אם היינו חוטפים חמישייה היינו יוצאים מזה אבל שביעייה זה כבר יותר מדי וזה ההבדל שמרסק עונה? לא יודע.
    יתן בוסט לסיטי? זה נכון לגבי כל איבוד נק' של כל קבוצה כרגע. אי אפשר לנתק לגמרי את התוצאה הזו ממה שעובר על הליגה הזאת כרגע.

    תשיעייה לא גמרה את העונה של סאות'המפטון, אז היא תגמור אותנו? די, בואו לא נגזים ונעשה מזה הרבה יותר ממה שזה - הפסד מאוד מאוד מאוד מביך שלא באמת מייצג את היכולת של הקבוצה הזאת אבל בהחלט כן מייצג רפיון רע מתחילת העונה. אולי זו באמת הסטירה שהיינו צריכים לקבל בשביל להתעורר, ואולי בעיקר זו הסטירה שקלופ היה צריך לקבל בשביל שהוא ישנה כמה דברים טכנים במשחק שלנו. אולי הסטירה לקלופ היא החשובה ולא זו שהשחקנים קיבלו.

    נקווה מאוד שכן. מה שכן מעודד אותי ברמה הטכנית זה ששחקנים משמעותיים צריכים להיכנס להרכב הזה של אתמול ולחזק אותו. השאלה היא אם הקורונה לא תגמור אחרים חשובים לפני כן.

    עונה לא שגרתית בשום צורה שקורים בה דברים לא שגרתיים ואני מאמין שעוד יקרו.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  7. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    התשיעייה של סותון לא רק שלא גמרה אותה אלא יש מצב שהשאירה אותה בליגה, הם יצאו משם לפורמה אדירה עבורם. זו התגובה שצריכה להיות ואני צריך להאמין שאצלנו יש את האופי בחדר הלבשה לעשות את זה.

    הדרבי יהיה מבחן אדיר, צריך לנצח שם ולנצח באופן משכנע, צריך להיות שם מסר לכל הליגה שאנחנו לא פגיעים ושזה היה one-off ושאנחנו עדיין הקבוצה שהכי לא בא לך לשחק נגדה כי זה מה שהכי בלט אתמול, וילה פשוט עשתה חיים, השתעשעה בנו ונהנתה מכל רגע ב90 דקות האלה. פשוט הורידה לנו את המכנסיים ועשתה בנו כרצונה.

    באמת קמתי היום ולקח לי כמה שניות להבין שזה לא היה חלום, איך דווקא הקבוצה הזאת מגיעה למשחק אקראי בוילה ומסמנת יום שחור בהיסטוריה של המועדון? לא נתפס. אם אתמול לקראת סוף המשחק ואחריו אמרתי שזה כבר היה כ"כ מביך שזה התחיל להיות קומי בעיניי, אז עכשיו זה שוב התחלף בעצבים. קלופ וכל מי ששיחק אתמול צריך לעשות חשבון נפש עם עצמו, אני אתן קרדיט לרוברטסון כרגיל שתמיד נשאר רוברטסון גם בהופעות הכי מבישות שלנו, וסלאח שלקח את המשחק על הכתפיים ועשה כל מה שאפשר לצפות ממנו קודם כדי להוציא אותנו מהבור ואח"כ כדי לצמצם את הבזיון.

    אני כבר לא יודע אם הפגרה הזו באה לנו בטוב עכשיו או לא. מצד אחד אני באמת לא רוצה לראות את הקבוצה הזאת עוד פעם השבוע ומעדיף כרגע להתנתק מכדורגל קצת עד שנחזור, מצד שני אני חושב שקלופ היה מת שיהיה אימון היום. היו שמועות אתמול שהסגל נשאר בברמינגהאם עד מאוחר בלילה, רק להיות זבוב על הקיר שם...
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  8. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    לא חושב שאתם צרכים כ"כ קשה את התוצאה אתמול,מסוג המשחקים שהכול נדבק לצד אחד,ולשני הכול הפוך. מתוך 10 משחקים זה יכול לקרות פעם אחת,וגם זה בנס כמו שהיה אתמול.
    פרגי פעם תיאר את זה בצורה הכי נכונה שיש ("עוד יום בהיסטוריה של מנ.יונייטד"),לעתי גם ככה צריך לקחת את זה.
     
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    אני לא חושב שזה גומר לנו את העונה, בשום פנים ואופן, זה תרחיש סופר קיצוני. האפקט המרכזי הוא באמת כלפי סיטי, לדעתי היה שם תסכול מאוד גדול של גוארדיולה ואולי גם של חלק מהשחקנים שנגרר מהעונה שעברה, וכל עוד אנחנו נראים בלתי מנוצחים בגדול, זה שם עליהם עוד לחץ. עכשיו ליברפול הראיתה פגיעות בדיוק כמוהם, זה לא רק ה-7 האלה זה גם ה-3 מלידס. בדיוק כמו שדיברנו על זה שקבוצות לא עולות מפוחדות מול סיטי יותר - אז אחרי שני המשחקים האלה, ניתן לשער שגם נגדנו יעלו אחרת. ההצלחה הטקטית של וילה אתמול הייתה כ״כ קיצונית שאנחנו נראה הרבה קבוצות מנסות לשחק נגדנו ככה.
    בשביל זה צריך פה reaction אמיתי מצד השחקנים וקלופ, ובאמת לקוות שזה רגע שיהפוך לעוד ״קאריוס בגמר 2018 שגרם להבאה של אליסון״. אין ספק שאם יש מערכת מקצועית אחת וסגל שחקנים אחד בכל אירופה כיום שהוכיחו שהם קמים חזקים יותר אחרי נפילות, זה החבר׳ה שלנו.

    @EsheD אני לא חושב שאפשר לזלזל בזה מבחינת גודל המאורע, ברור שאנחנו כאוהדים לוקחים קשה יותר מהשחקנים אבל זה לא משהו שיש לו תקדים. לחטוף 7 בהרכב מלא מקבוצה כזאת? זה לא 6:1 מסיטי/טוטנהאם. האחריות להפוך את זה לעוד יום בהיסטוריה היא עלינו, תפסיד לאברטון בדרבי עוד שבועיים ופתאום התמונה תיראה אחרת. אנחנו לא זרים לרגעים כאלה שמובילים למפולת... נאום ה-facts, המונולוג של סטיבי אחרי הניצחון על סיטי. אמנם יש הבדלים גדולים בתזמון של האירועים, וגם אלה קרו מחוץ למגרש ולא עליו - אבל לחלוטין יש אפשרות שזה יוציא אותנו לתקופה לא טובה. בשביל זה צריך את התגובה הראויה.

    נשמע לי כמו חרטא עצומה, סתם קווין פאלמר חיפש טראפיק. אם היינו רוצים להביא שוער שני הוא היה מגיע בשלב מוקדם יותר. זה פשוט מאוד לשנות את הדרך שבה אנחנו מגנים ואיך שאנחנו מניעים כדור מאחורה עם השוער, ולקוות שאדריאן לא יצליח לעשות שטויות ענקיות למרות זאת.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  10. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    [/QUOTE]
    לא מגיע ממקום של זלזול,זה ממקום של לקחת בפרופורציה.
    תפרק את אברטון בדרבי,אף אחד לא יזכור את המשחק אתמול.
    אני צפיתי במשחק שלכם אתמול,באמת שזה היה אירוע נדיר שכמעט כל בעיטה של אסטון וילה נכנסה,גרליש תפס יום מטורף וההגנה שלכם (ואן דייק ורוברטסון בראש הרשימה) יום נוראי,בסוף זה כבר הייתה התפרקות,זה לא משקף כלום, וזה לא משהו שיחזור על עצמו.
    אני חושב שמידי פעם לחטוף סטירה מצלצלת יכולה לעשות טוב.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,258
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    תן לי ניצחון מסריח 1-0 מגול עצמי בדרבי על מה אתה מדבר בכלל לנצח בצורה משכנעת??

    לילה קשה האמת. לקח לי כמה שעות להירדם (וזה כשמלכתחילה הלכתי לישון אחרי 3).
    הרגשה זבל.


    אני מסכים עם מה שנרשם פה. ההשלכות הפסיכולוגיות של אתמול עלולות להיות הרסניות עבורנו.
    א - אנחנו מאוד מאוד פגיעים. הביטחון שלנו בטוח מאוד התערער אתמול וקבוצות יריבות מרגישות את זה.
    ב - סיטי. מנטאלית סיטי היו בקרשים אתמול בצהריים. כמו לפני שנתיים שהפסידו לניוקאסל והתיקו שלנו מול לסטר החזיר אותם לחיים. ראיתי אותם מול לידס (וגם מול לסטר) והם לגמרי לא בסטייט אוף מיינד של להתחרות על התואר. מלא תסכול אצל דה-בריינה, מלא עצבים אצל שחקנים אחרים, פפ נראה על סף התקף פאניקה כל הזמן. ובמקום לפתוח פער מהם כבר עכשיו אנחנו לא רק שומטים נקודות אלא מתרסקים. הם קיבלו אתמול בוסט מטורף!

    אני מקווה מאוד שעלינו לפחות ההשפעה תהיה חיובית. כי אתמול היה יום קיצוני, אבל הסימנים היו על הקיר מאז פגרת הקורונה. משהו אצלנו חורק. כן, היו גם הופעות מצוינות מאז (כמו נגד ארסנל לפני שבוע) אבל משהו בגישה שלנו השתנה. קודם כל, יש סוג של זחיחות מטורפת אצל חלק מהשחקנים.
    אנחנו לא עולים למשחקים בשביל לרצוח אותם כמו לפני זה, אנחנו באים בגישה הרבה יותר מדי קלילה.
    אז אולי הפצצה שקיבלנו אתמול תאפס את מי שצריך לאפס.

    אבל זה רק העניין המנטאלי.
    יש גם את המקצועי.

    את אדריאן שחטתי אתמול ואני עומד מאחורי כל מה שרשמתי, אבל אני אשתדל להישאר ענייני יותר.
    הוא גרוע מאוד, יש לו השפעה שלילית אדירה עלינו וזה שאין את אליסון בחודש וחצי - שלושה חודשים הקרובים זאת מכה אדירה.
    אנחנו לא יכולים להניע כדור מאחורה בגללו כי יש לו משחק רגל עלוב.
    אנחנו לא יכולים קו הגנה גבוה כי הוא לא יוצא מהשער.
    יש לנו בעיה במצבים נייחים כי הוא לא מסוגל לצאת (בטח לא כמו שוער) לכדורי גובה.
    לנצח את אברטון בצורה מוחצת? אתם מבינים שהליצן הזה יעמוד בשער לכל המצבים הנייחים והקרנות שלהם לראש של DCL? זה כמעט כמו לשחק נגד סטוק ההיא.

    קו ההגנה הגבוה:
    שחקני ההגנה שלנו ונראים רע, אבל אנחנו לא משאירים להם כמעט שום סיכוי עם איך שאנחנו משחקים.
    לשחק קו הגנה גבוה (בטירוף) כשאין לחץ על המוסרים זה פשוט לא יכול לעבוד. ומשחק הלחץ שלנו נראה רע מאוד.
    אני לא יודע מה קורה שם, אבל זה לא עובד. פירמינו בכלל לא מעורב (והוא הסמן הראשון של הלחץ), ווינאלדום מתחילת העונה משחק כאילו הקבוצה על הזין שלו. אלה מאוד בולטים לי ומספיק שניים בשביל לחרבן את משחק הלחץ.
    אולי פירמינו מרגיש יותר מדי בנח שהוא באנקר מוחלט אצלנו וזה כבר הוביל אצלו לרשלנו מוחלטת (אני עדיין חושב שמשהו מאוד לא בסדר איתו פיזית וזאת הבעיה).
    אולי ווינאלדום נשאר בלית ברירה ולא בא לו יותר. ברמות האלה אי אפשר כששחקנים לא נותנים כל מה שיש להם וזה לגמרי מה שאני מרגיש מהכיוון של שני אלה.
    גם זה שאין קהל מאוד פוגע בנו. אנחנו משחקים בקצב מאוד גבוה, צריכים מאמץ גדול כל משחק בשביל משחק הלחץ ולא לוותר על כלום בשביל שהמכונה תתפקד אבל אין דחיפה של קהל וזה מוריד את כל הקצב.

    ויש עוד עניין שאני חושב שצריך להתייחס אליו בקטע מקצועי:
    בגלל הקורונה, העומס של העונה הזאת מטורף. עונה של משחק כל איזה שלושה ימים כששחקנים חסרים יותר מהרגיל (אני מעריך שזה יהיה המצב) בגלל בידוד\מחלה. זה אומר שאין לנו כמעט בכלל זמן להתאמן ולעבוד על התיאום הקבוצתי. ובלי עבודה מאומצת על תיאום משחק הלחץ ייפגע מאוד.
    אני לא יודע איך בדיוק נתגבר על זה אבל קלופ ייאלץ למצוא פה פתרונות אם אנחנו עוד חולמים על להתחרות על אליפות.

    גם נקודה לגבי הקריאות לשחק עם פאביניו כבלם - אני מאוד לא מסכים.
    קודם כל, הוא הקשר האחורי הכי טוב שלנו וקריטי לנו בקישור (לדעתי). אסור להקריב אותו.
    אני גם לא חושב שהוא מוצלח כבלם. זה שזה עבד מול צ'לסי לא אומר שצריך להמשיך עם זה. ראינו אתמול שהוא עבר לשחק בלם שזה נראה רע.
    ושוב, אני חוזר לעניין האימונים. הרי הוא קשר, הוא משחק אצלנו קשר ואני מניח שהוא גם מתאמן אצלנו בקישור. אז להעביר אותו לשחק בלם גם פוגע בקישור וגם איזה תיאום יכול להיות לו עם ההגנה כשהוא לא מתאמן איתם על בסיס קבוע?


    מאוד מאוד מוטרד.
     
  12. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,888
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    לא בטוח לגבי האמינות של מה שפאלמר כתב אבל אני אוהב מאוד את הרעיון של גאזניגה. הלוואי ונצליח לארגן את זה עד סוף החלון, היה מצוין בעונה שעברה כשלוריס היה פצוע. לא מכיר איך הוא עם הרגל אבל התרשמתי שמדובר בשוער טוב.
    כתבתם על המשחק מול סיטי אבל עד המשחק הזה יש לנו גם 3 משחקים בליגת האלופות, פוטנציאל להסתבכות גם שם אם דברים לא ישתנו מהר.
     
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    פירס כבר רשם שלא יהיה רכש נוסף.
    זה לא הסטייל של קלופ לזרוק מישהו מתחת לאוטובוס על משחק אחד.
    אגב, זה דווקא היה הסטייל של הוייה ו-וואלה סוף סוף מצאתי משהו שהוייה טוב בו מקלופ.

    דיכאון של 12 שעות, הרגשה נוראית.
    לפני המשחק הייתה הרגשה שאנחנו פייבוריטים גדולים לאליפות אחרי שראינו איך סיטי ניראת.
    אחרי הבומבה הזאת...הלכתי ישר ליחסי הימורים כדי לשמור על שפיות מסויימת.
    אנחנו עדיין מקום 1 שם, הפער הצטמצם אבל מקום 1 בקצת על סיטי.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    תלוי גם בכשירות של קון. הוא שחקן הכרעה הכי גדול בליגה בסופו של יום.
     
  15. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    אין לי מושג מאיפה גיל הביא את הציוץ הזה אבל אני רק אבהיר את מה שפאלמר אמר - הוא אמר ש"יש שמועות". כלומר הוא בעצמו התייחס לשמועות מפגרות בטוויטר. זה לא מגיע ממנו, וזה כשגם הוא בעצמו סוג של ליצן ולא אמין בעליל.

    לא יהיה גזאניגה ולא יהיה שוער חדש, קלופ לא יזרוק פה את אדריאן בגלל משחק אחד. אם היה חושב שצריך מישהו טוב יותר, הוא היה מביא בקיץ. אנחנו נצטרך לשלם מחירים כבדים כדי שהוא יבין עם מה יש לו עסק, כמו עם מיניולה וקאריוס. אני יכול לקבל שיש לו בליינדספוט בעמדה הזאת, רק לא ברור לי איפה צוות האימון סביבו? איפה מאמן השוערים שדחף להביא את אליסון? מישהו צריך לגרום לו לראות אם הוא לא רואה בעצמו.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.