גביע הליגה - עונת 2020/21

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexshw, ‏6/9/20.

  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,265
    ב-4 קיצים אברטון בזבזה כמעט 470 מליון אירו(ואולי עכשיו יוסיפו בלם מעפן ב26 מליון פאונד, כלומר 500 מליון אירו ב-4 קיצים), למה לא לצפות ממנה לבנות קבוצה שתאתגר מלמעלה את הטופ 6? למה לסטר בחצי מהסכום הזה ב4 שנים יכולה להיות "נעולה" טופ 4, למה וולבס יכולה להיות טופ 6 במשך 95 אחוז מהעונה הקודמת ומאברטון צריך לצפות למקום 10(או במקרה שלי, מצפה מהם לחלק תחתון אבל דעתי גם ככה לא צריכה להספר)?

    קראתי שמאמן "אדיר" כבר יש שם.
    מספרים לי כל יומיים על כמות הכשרון שיש שם מהקישור ההתקפי והינה סוף סוף יש שם כריסטיאן ווירי בהתהוות.
    למה לא לצפות מהם לעשות משהו שהוא מעבר לאמצע טבלה? חאמס זה הרי כשרון שלא ראינו שם בקישור 25 שנים.

    מעניין.
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    איזה בלון? מה יש לפוצץ? למה צריך לחכות? שידרגו את הקישור עם שחקנים טובים ויש להם את ריצ׳ארילסון. למה צריך לצפות מהם? העובד איקאה מקדימה לא ימשיך להבקיע בכמויות כאלה עם הברך לאורך כל העונה. מתישהו כדורים יפגעו בו וילכו החוצה. בכל שאר החלקים שלהם יש להם משהו/מישהו שקוראים לו דין והוא מגן שמאלי לא רע. חוץ מזה הכול רע מאוד, שפיקפורד זה level משלו שלבד יפסיד להם משחקים (ללא קפה הוא השוער הכי גרוע בליגה). בנוסף, ברור שאם חאמס עכשיו נפצע הלך כל העסק. זה קורה לקבוצות פי אלף יותר מוכשרות מאברטון שיש לה key player כזה מובהק, אז לאברטון זה לא יקרה? מה הנקודה שלכם? שעל הספסל לא מחכים ברנרדו, מאהרז וסאנה? כולנו מודעים לכך.

    כרגע הם עברו מקבוצה שצוחקים עליה ובוכים בשבילה לקבוצה שגורמת לך לפתוח את הטלויזיה ולראות אותה בסבבה בלי לרצות למות (יונייטד). אם ישכילו לעשות להגנה בקיץ הבא את מה שעשו הקיץ לקישור, אז אפשר כבר להתייחס אליה בצורה יותר רצינית מבחינת מטרות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/10/20
  3. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    הייתי בטוח שקאלוורט לויין יהיה כלום ושום דבר אבל אי אפשר להתכחש למגמת השיפור במשחק שלו. הוא נהיה יותר טוב מול השער, יותר טוב בגובה, הוא הרבה יותר פיזי מאשר בתחילת הקריירה. בהחלט חלוץ ליגה לא רע בכלל, לא מבין למה הזלול בו. יש כמה וכמה חלוצים בליגה הזאת שנקנו בעשרות מיליונים ולא מספקים רבע ממה שהוא נותן לאברטון.

    אברטון יכולה לעשות טופ 6, היא תהיה מאוד מאוד תלויה בכך שרודריגס ימשיך לספק, אבל זה לא הדבר הכי מופרך בעולם. ליגה חלשה. עם מאמנים כמו סולשאר, ארטטה ולאמפרד, אנצ'לוטי באמת יכול להקרא מאמן אדיר.
     
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,265
    אתה צודק, על הספסל שלהם לא מחכה ברנרדו, מחכה ברנרד שלוקח משכורת כמו של רישארלסון.

    השאלה במקרה שלהם זה איך לעזאזל בונים סגל כזה מזעזע עם כמעט 500 מליון אירו הוצאות על רכש ב-4 שנים?

    איך מגיעים למצב שמינה זה הבלם הבכיר שלך, פיקפורד עולה לך 30 מליון אירו, גילפי עולה לך 50 מליון אירו, איובי 35 מליון אירו.
    איך בונים דבר כזה??? זה הכפתור השמדה עצמית הכי גדול שאני זוכר בכסף של הפריימרליג מאז קיץ 2014 שלנו....זה הזוי.
    תסתכל על הסגל שלהם רגע, תסתכל כמה בלופים בשכר מטורף וסכום העברה גדול יושבים שם.
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    התקפה אחת היום -
    מוסרים ללינדלוף שלא מצליח לעצור כדור פשוט והוא בורח לו מתחת לרגל, אנחנו זוכים שוב בכדור, מוסרים לפרד, שלא מצליח להשתלט ומאבד את הכדור, שוב זוכים בכדור ואז פוגבה ברכות ואדישות מפסיד את הכדור בפעם השלישית כשמישהו שם לו גוף ולוקח לו במאבק פיזי את הכדור.
    מהצד השני, מאטה גם בגילו כשהיה צריך לשחק היום באיזה ולנסיה במקום אצלנו מקבל כדור שיותר מפגיז אותו מנמסר לו והוא עוצר את הכדור כאילו קיבל מסירה מסקולס. הצורה שבה הוא עוצר כדור זאת אומנות.
     
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    ריחמתי על דוני היום. הוא אשכרה שחקן כדורגל מודרני שהגיע מקבוצת כדורגל שידעה איזה כדורגל היא רוצה לשחק ואיך לעשות את זה. פחות טוב, יותר טוב, די ברור שהרף פחות גבוה אחרי מכירת החיסול שעשו שם והסגל שיש שם היום, אבל אין ספק שמדובר בקבוצה מאומנת. אז דוני רץ בלי הפסקה, חושב כל הזמן לעומק, משחק בנגיעה, ואז הוא מצפה מהשחקנים סביבו ומהמאמן שלו לשחק גם כדורגל מודרני, לדעת לאיפה לרוץ ומתי, מתי ללחוץ ואיך, ואז הוא מסתכל ורואה את איגהלו לפניו, וג׳ימס שכל הזמן עם הראש באדמה גם עם הכדור וגם בלעדיו, וגם מאטה שדווקא יש לו מוח כדורגל אבל רגליים כבר אין ולכן גם הוא לא רלוונטי, וואלה מתסכל. כמובן שעם הכניסה של פוגבה וראשפורד זה נראה הרבה יותר טוב, אבל גם במעט הדקות ששיחק בליגה עם ההרכב הכי חזק שלנו, זה מרגיש כאילו הוא היחידי שמנסה לשחק כדורגל מודרני כשכל השאר פשוט מנסים להתבסס על האיכויות האישיות שלהם (טובות ככל שיהיו) ולא מעבר לכך.
    גם היום, דוני שם שלושה שחקנים באחד על אחד מול השוער (אחד מהם כמובן הבישול בשער בעקב), בכל המקרים הוא עשה את זה בנגיעה אחת מהירה.
    הייתי רוצה להגיד שזה מעיד על הגדולה של דוני, אבל אני בכלל לא בשלב הזה עדין, לא ראיתי אותו מספיק כדי להגיד עד כמה הוא איכותי, אלא זה מעיד בעיקר עלינו כקבוצה, על אולה כמאמן, על העובדה שאנחנו כל כך מתבססים על יכולת אישית ועל הברקות של בודדים ששחקן שמנסה לשחק אחרת, מבחינת התנועה ללא הכדור, המשחק המהיר הרבה פעמים בנגיעה אחת, זה פשוט בולט בעין ומבליט עד כמה אנחנו לא מאומנים וכמה הדברים אצלנו לא מתוכננים. כי אם דוני עולה כמחליף היום באיזה ליברפול או סיטי הדברים האלה לא היו בולטים בכלל, היה עוד בורג במכונה, עוד שחקן בקבוצה שיודעת מהי רוצה לעשות ואיך. אצלנו בכל פעם שאני רואה אותו הוא פשוט מרגיש לי שחקן שמשחק כדורגל שונה מכל שאר השחקנים שלנו במגרש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/10/20
    owen11111, Scouser Tommy, avdz7 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  7. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    לא יודע אם עוד מישהו פה חוץ ממני ראה אתמול את סיטי וזו כולה ברנלי בגביע הליגה, אבל מאוד התרשמתי מפראן טורס בצ'אנס שקיבל. ציפיתי שייקח לו קצת יותר זמן להתאקלם, בהתחשב בקיבעונות שיש לפפ ובעונה המסויטת שעבר אשתקד בולנסיה, אבל בנוסף למהירות ולדריבל הידועים שלו הוא גם נראה חד בפעולה האחרונה. יכל לסיים עם שלושה בישולים אם סטרלינג לא היה כזה מחמיצן. מקווה בשבילו שאת הצ'אנסים הוא יקבל גם בליגה ולא רק במפעלים זניחים.

    דווקא מאחרז נראה לא מחובר בכלל לשאר שחקני ההתקפה, לא יצא לי לצפות בו הרבה בתקופה בסיטי אבל זה נראה אחרת לגמרי ממאחרז של לסטר. הזכיר לי קצת את גריזמן בברצלונה.
     
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    1. מאהרז ברוב הזמן מעולה.
    2. החטא היחידי שלו הוא שהוא לא ברמה של סאנה.
    3. ההבדל היחידי בין מאהרז של לסטר וסיטי זה הקבוצות.
     
    oranfu, yakov_y, Clichy ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  9. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,992
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    מהארז דווקא מצליח יותר ממה שהרבה אנשים ציפו.
    הוא שחקן ברמה גבוהה והוא נותן את התפוקה שלו.
    מה לעשות...הוא לא סאנה והוא לא סטרלינג שהם שני קיצוניים מהרמה הכי גבוהה שקיימת.
     
  10. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    דיברתי נטו על אתמול, אמרתי שלא ראיתי אותו מספיק בשנתיים האחרונות.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    מאהרז פתח חלש את התקופה שלו בסיטי, ורק בשנה שעברה באמת התחיל לתרום להם, ועדין לא חושב שזה נכון להגיד שמדובר באותו שחקן של לסטר. אם משווים לדוגמא לקאנטה אז אפשר לראות שגם אחרי המעבר למועדון גדול קאנטה היה משמעותי מאוד מבחינת האימפקט שלו, באליפות שלקח עם צ׳לסי, וגם השנה הוא משמעותי מאוד בפתיחת העונה, בעוד מאהרז גם בשיאו בסיטי הרגיש לי כשחקן שבמקסימום יכול להיות שחקן רוטציה או כזה שעולה מהספסל בסיטי.
    קל להגיד שההתחרות גדולה יותר או יותר קשה לבלוט שם אבל מבחינתי שחקן שהוא באמת טוב כמו שהרבה חשבו על מאהרז כשהיה בלסטר, יבלוט בכל מקום, ואולי אפילו יהיה לו קל יותר כשיש לו מוסר כמו דה בראונה לידו ומסיים כמו אגוארו לפניו ושחקן שעושה לו תנועה כמו סטרלינג.
    אז מאהרז שיפר קצת את הרושם מתחילת הדרך בסיטי, אבל לדעתי הם ציפו ממנו ליותר, הם ציפו שכמו שקאנטה המשיך להיות דומיננטי בצ׳לסי ככה מאהרז ימשיך עם אותה דומיננטיות גם בסיטי.
     
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,992
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    אתה מגזים.
    איך הוא יכול להיות עם אותה דומיננטיות בסיטי?
    דה ברויינה מאוד דומיננטי שם והוא השחקן הכי טוב באנגליה.
    אף אחד אחר לא יכול להיות דומיננטי שם.
     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    בסיטי היו לפני מאהרז: דה ברוינה, שתי סילבות, סאנה וסטרלינג.

    בצ'לסי היו לפני קאנטה: כלום בפיתה.

    אחד הגיע כשחקן לוקסוס לספסל והשני כשחקן מפתח להרכב. מעניין מי ימשיך לשמור על דומיננטיות. ההבדל, אגב, ב"שיפור" של מאהרז בעונה שעברה הוא בירידה של ברנרדו סילבה ובפציעה של סאנה. זה לא כי מאהרז נהיה יותר טוב כמו שהוא פשוט מקבל יותר דקות (עדיין לא מספיק כמו בלסטר).
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    עזוב דה בראונה, עזוב גם סטרלינג וסילבה, גם סאנה, וגם ברנרדו (בעונת האליפות שלהם) פרצו להרכב הראשון ותקעו שם יתד.
    מאהרז גם את זה לא עשה, אפילו בעונה שסאנה היה פצוע וברנרדו לא היה רלוונטי הוא התקשה מאוד לפרוץ להרכב הראשון והיה בעיקר ברוטציה ומחליף כשקיבל את ההזדמנות כשמכת הפציעות באמת הייתה גדולה.
    לקבוצה עם הכיס של סיטי זה לא באמת פגיעה שבמקום להמשיך ולהיות שחקן בולט בליגה הוא הפך מקסימום לשחקן רוטציה או כזה שעולה מהספסל, ולא אבל לא חושב שכשסיטי רכשו אותו לזה הם כיוונו (בטח לפני העונה האחרונה שגם את זה הוא לא נתן), ולא רק בגלל האלטרנטיבות אלא בגלל מאהרז עצמו והיכולת שהוא מציג בסיטי כשכן מקבל דקות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/10/20
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,265
    שחקנים שונים. סאנה משחק יותר ישיר בלי הכדור, יותר כמו עוד חצי חלוץ(קצת כמו סטרלינג בשמאל למען האמת).
    פפ משחק עם השחקן בימין כמו עוד חצי פליימייקר, זה מה שנותן להם מאחרז שכמו שכתבת הוא מצוין ברוב המשחקים.

    יצא לי לראות את סיטי בהקלטה אתמול, הופעה מעודדת של פראן טורס אבל ההגנה שהם פגשו זה הסחבה הקלאסית שגם שחקני התקפה בינוניים היו נותנים להם בראש. הוא כל הזמן שבר שם את קו ההגנה עם המהירות שלו בלי הכדור. קצת מזכיר לי הופעה קלאסית על הקו של חסוס נבאס אצליהם מול קבוצה פח. היה משמיד אותם עם המהירות, מייצר מצבים בכדורי רוחב ומדי פעם כובש.
    טורס יצטרך להבחן בליגה מול הגנות נורמליות, ברנלי זה בדיחה.
    בכל פעם שדה בריינה התחיל התקפה מהאמצע זה היה 3 על 3.

    מנדי אגב היה לדעתי השחקן הכי טוב בסיטי אתמול, לא היה צריך לעבור את קו החצי לכיוון השער שלו, שיחק רק למעלה ויצר שם 90 אחוז מהמצבים המסוכנים.