הישראליות במפעלים האירופיים - עונת 2020/21

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏25/7/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    דודזאדה פתח בשני המשחקים האחרונים שלכם באירופה וגם במשחק הליגה האחרון.
    פתאום עשית ממנו נער פוסטר?
    נגד סודובה וברסט דוניס עלה עם 5 בהגנה אז פתאום נגד זלצבורג היה עולה עם 4? בסדר.

    וכאילו חסרים מקרים שעליתם עם ייני בלם. גם בנבחרת לא חסרים מקרים שהוא פתח כבלם.

    גם הוא וגם דודזאדה היו פותחים בכל מקרה אתמול.
    כרגיל מכונת היחצ נותנת עבודה.
     
    oranfu ו-rivaldo אוהבים את זה.
  2. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,653
    לייקים שהתקבלו:
    805
    מין:
    זכר
    טננבאום צריך להיות בסגל הנבחרת ולהאבק עם מרציאנו. כנל דן ביטון וגולסה
    ניצן והרוש זה בדיחה שכל פעם מוזמנים.

    ברור שאפחד מאלה לא יוזמן והכל ידוע מראש. חור פרץ במרכז השדה. בושה לענף כי באמת יש פה הזדמנות לעלות ליורו עם התאמות והרכב של שחקנים בכושר.
     
  3. רון עמיקם Member

    הצטרף ב:
    ‏21/2/04
    הודעות:
    2,391
    לייקים שהתקבלו:
    620
    טננבאום לא יכול להיות כרגע בנבחרת
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שעירבבת קצת בין מי שהיה נעדר בכל מקרה כמו פיבן הפצוע וקנדיל המורחק לבין מכת הקורונה שנחתה על הקבוצה, וכן לא בא לי ממש שתהיו בליגת האלופות אבל המטרה שלי הייתה להיפך - להעצים, מכבי הצליחה לשחק טוב ולהעלים את הסגל החסר, בין אם זה בגלל החום\הכנה טקטית\רפיון של זלצבורג\נטו משחק גדול של מכבי. הרבה ציפו שהאורחת תנצח בקלות ובסוף אכלתם אותה מהכדורגל הישראלי המצוי של הפנדל המיותר וכן הלאה. אגב יונתן כהן מתנדנד בפתיחת העונה מכל מיני סיבות ולא מעט מתחו עליו ביקורת, לדעתי הוא קצת מגמגם ואילון אלמוג נראה טוב ממנו. בן ביטון שחקן הרכב במכבי מודל 2020/21 וזו אחת הבעיות. לדעתי לא משנה מה נכתוב אין תירוץ לכך שלא הגיע בלם בכיר. העזיבה של אמאדור הייתה כתובה על המצח כבר חודשים.

    לגבי שכטר זו הייתה טעות לא לפתוח איתו למרות החמצה מזעזעת, כך אני רואה את הדברים, מערך של שלושה בלמים לא תמיד עוזר. לא הייתי מכנה את זה 'פריבילגיה מהספסל'.
     
  5. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,619
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    אמרו שפיבן בכלל פצוע לא?
     
  6. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,208
    לייקים שהתקבלו:
    4,677
    התפתח כאן דיון לפני איזה 200 עמודים על מאמנים, אז שני השקל שלי שיתכן שנאמרו כי לא היה לי כוח לברברת הקבועה:
    מאמן, כמו שחקנים, לא נשפט רק על בסיס רזומה יבש. אליפות, לא אליפות, בוחנים את הצורה שבה מעמיד קבוצות, ורסטיליות, מגמות של הקבוצות שמאמן, התמודדות עם ומניעת משברים, קידום שחקנים והתאמה לסיטואציה של קבוצה. איביץ' לא רק לקח תואר בכל עונה כמאמן, הוא גם הציג קבוצות מאומנות וקשוחות ברמה גבוהה, בסגנונות שונים לחלוטין (מכבי שלו בעונה הראשונה ובשנייה היו מאוד שונות), והצליח להפיק את המיטב לאורך זמן עם שחקניו. ברק בכר, לעומת זאת, הריץ קבוצה מעולה, אבל כשנזקק לשינויים לא הראה שיודע לבצעם כמו שצריך, חסרה לו, עד שיוכל אחרת, את היכולת לגוון ולהמציא את הקבוצות שלו מחדש, וזה משמעותי.
    איביץ' כל כך סובל מבעיית נוקאאוט, עד שבעונתו הראשונה כמאמן בוגרים הוא זכה בגביע היווני. הדחה בגביע הליגה, בהרכב מוזר, גם נגד קבוצה מזערית, זה לא כזה דרמטי לאף אחד, בטח לקבוצת צ'מפיונשיפ עם שאיפות עלייה (עונה ארוכה). גם הרזומה במכבי באירופה הוא אמנם בעייתי, אבל זו לא קטסטרופה, וזה לא באמת מעיד על יכולותיו.

    דוניס עוד ראוי להרבה מאוד "ימי חסד", בטח במצב הסגל הקיים. על אף היעדר האופטימיות שלי לגבי העונה הזו, הוא ממש לא מי שאני יכול ורוצה להפנות אליו אצבע מאשימה. מאמן מוכח ומוערך, בעל הישגים משמעותיים, מגיע לו קרדיט.
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    אגב דוניס, אהבתי מאוד את הגישה שלו לפני המשחק. כולנו זוכרים את סכנין שניסו להתחמק ושידרו לכולם שהם לא רוצים לשחק בגלל השחקנים חולי הקורונה. דוניס במסיבת עיתונאים אמר שהקורונה היא חלק מהמשחק, ושמכבי בנתה סגל עמוק כדי שתוכל להתמודד בצורה טובה גם אם יש חיסורים, ושהשחקנים שיעלו מכירים את האוסטרים ומוכנים להם ומבחינתו המטרות לא השתנו.
    וזה בלט גם במשחק כשמכבי למרות החיסורים לא התפרקה ולא הורידה ראש.
    לפעמים הגישה של המאמן והמועדון לפני המשחק, יכולים לעשות הבדל עצום בין התפרקות לבין מה שראינו אתמול, ועל זה מגיע לו הרבה מאוד קרדיט, כמו גם על מה שהצליח להוציא מההרכב שעלה אתמול מול קבוצה עדיפה מקצועית.
     
  8. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,619
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    עזבו עכשיו מאמנים שחקנים עניינים באלגנים....
    בגלל שהדיון על הישראליות באירופה נעול בינתיים אז אני רושם פה.
    סגר כללי במדינה מה משמעותו על הקבוצות שלנו שמייצגו באירופה, סגר כללי זה גם שמיים סגורים, מה יעשו הקבוצות?
     
  9. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    קל לצאת "גבר" כשאתה יודע שאין טעם להלחם מול אופ"א.
    בוא נראה אם הקורונה תהיה תהיה חלק מהמשחק גם בשבת.

    Sent from my SM-G985F using Tapatalk
     
    abcd אוהב/ת את זה.
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    בטוח תהיה חריגה להם ולקבוצות שיגיעו לכאן.
    הליגה הישראלית זה סיפור אחר.
     
  11. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,175
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    חוק מגוחך, גם החוק של הצבא מגוחך, הערבים עושים צבא ? אם יש שחקן יהודי שלא התגייס כי לטענתו צה״ל הם פושעי מלחמה לטענתו אז מה עושים ?
    אם גדל כישרון יהודי אמריקאי שמעולם לא היה בארץ ורוצה לייצג את הנבחרת, כישרון יוצא דופן ברמה עולמית אז נוותר כי הוא חייב להיות 5 שנים בארץ ?

    בכדורסל מתזארחים מתחלפים הרבה בנבחרת ותורמים הרבה, הם לא עשו צבא, שם אין את החוק ?
     
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    בעוד חצי שנה הוא יוכל להיות בנבחרת, ואם הוא ימשיך ביכולת השוערות שלו אתמול כדך קבע, אין ספק שהוא ואופיר מרציאנו צריכים להיות השוערים הבכירים של הנבחרת.
     
    Raumdeuter אוהב/ת את זה.
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אני רוצה לדב על עוד משהו שלא דיברו אתמול. אני חושב שעצם העובדה שאנחנו מדברים על זה שמכבי עם סגל מלא לא מפסידה או מנצחת אתמול, רק מאירה בזרקור ענק על החלק של מיץ' גולדהר בכישלון של מכבי ת"א להגיע מוכנה לשלב הזה. כן כן, הכישלון של מיץ' גולדהר. זה לא יכול להיות שהמועדון נמצא עם זר אחד בסגל כשהוא יכול להחתים 6 זרים. מכבי חיפה יכולה להחתים זרים ומכבי ת"א לא? בית"ר ירושלים יכולה להחתים זרים ומכבי ת"א לא? הפועל באר שבע יכולה להחתים זרים ומכבי ת"א לא? מכבי נתניה יכולה להחתים זרים ומכבי ת"א לא? מצטער אני לא קונה את המשפטים האלה של "אנחנו מציעים כסף, זרים לא רוצים לבוא" - בולשיט. הסיבה שאין זרים במכבי ת"א היא כי גולדהר לא מאשר החתמה של זרים. זו האמת. ומכבי ת"א כשהיא מנוהלת כבר שלוש שנים כמו באסטה בשוק, בלי מנכ"ל, בלי מנהל מקצועי, עם סתימת חורים דוגמת אנגלידיס או שרון תמם או יצחקי - מצטער זה ניהול של שנות ה-90.

    אז אם לאדון גולדהר נמאס להשקיע בכדורגל או הוא לא רוצה להשקיע - תבוא, תצהיר, תגיד שכל עוד יש קורונה ואין קהל אתה לא משקיע, הולכי לעונה פיננסית. אין ספק שמכבי היתה צריכה למצוא את עצמה עם עוד 4-5 זרים, זה היה משנה את כל המשחקים שלה כל הדרך עד לפה, גם בליגה, גם באירופה. ואם אתה לא רוצה להשקיע יותר - תמכור את המועדון. מכבי ת"א היתה לפנ גולדהר ותהיה גם אחרי, הוא עשה המון במכבי ושינה את ה-DNA של המועדון ב-180 מעלות, אבל אי אפשר לתת לו להתנהל כמו הפועל עכו, זה פשוט לא יכול להיות כשאתה מדבר על סטנדרטים מקצועיים גבוהים, בטח ובטח כשמדובר בסטנדטים מוסריים בקיץ עם אצילי ומיכה וזה כן אפשר להתעסק.

    כן קורונה לא קורונה, התפרצות יכולה לקרות ללא קשר אם יש או אין זרים, העובדה שאין זרים רק חושפת את ההתנהלות המביכה של המועדון הזה שנה שלישית ברצף, עוד מאמן שנותנים לו הבטחות על רכש ומשאירים אותו ם זין ביד. זה קרה לאוסקר גארסיה בקדנציה השניה, זה קרה לסלבישה יוקאנוביץ' וזו בדיוק הסיבה שהוא עזב באמצע העונה, זה קרה לאיביץ' והנה זה קורה שוב לדוניס. זה שמכבי הגיעה למשחק על 15 מיליון אירו עם סגל נטול זרים זה הכל גולדהר. אז יבואו ויגידו לי תשמע, אפשר היה לקחת סיכון להשקיע בזרים לשים 3 מיליון יורו ולא להעלות לשלב הפלייאוף ואז כל ההשקעה היתה יורדת לטימיון והיו נתקעים עוד עם פייר פליי - אני אומר נכון גם אפשר לחצות את הכביש ולהידרס ולהיהרג. ככה זה בעסקים, ואולי כדורגל הוא לא עסק כזה רווחי (אף על פי שמי שיילך לדיון של הפועל באר שבע הראיתי שם בדיוק איך אפשר להרוויח מהכדורגל והבה בלי להביא שקל מהבית) אז וואלה, כמו כל עסק, מי שלא משקיע ולוקח סיכון - לא ירוויח, בוודאות. וייתן שהחוסר רצון לזרוק על השולחן אפילו להביא בחינם שחקנים במשכורות 2-3 מיליון יורו, מנע ממכבי להביא לקופה בין 15 ל-20 מיליון אירו.

    אז כן כמו שיודעים להלל את גולדהר, חשוב ורצוי לבקר אותו.

    העזיבה של אמאדור היתה על הקיר יותר כמו שנה, לא חודשיים. לא ייתכן שהשחקן משוחרר לפני שמגיע מחליף, לא ייתכן שבמשך שנה וקצת לא מסוגלים להביא מחליף. הרי כבר בתחילת יולי היה ברור שמכבי אלופה, לא יכלתם להביא בלם מאחת מהליגות באירופה? כנ"ל לגבי מגן זר במקום ג'ראלדש, כמה כבר היה הסעיף רכישה הזה? מיליון יורו? וואלה החסכנות והקמצנות עם אחד המגנים הטובים שהיו פה בעשור האחרון עלה למכבי בעוד 10 מיליון אירו.
     
  14. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,175
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    טננבאום בארץ מ-2016, משרת כחייל בודד ולא יכול לשחק היום עם הנבחרת, אבסורד.
    אגב, מהרגע ה-1 אהבתי אותו, בשנים הראשונות כמעט ולא שיחק והיה שוער 3 וזה לא היה לי ברור, בגביע הטוטו קיבל דקות והרשים ואז שוב לא שיחק תקופה, חבל שלא הלך להשאלות.
     
  15. Morientes Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/19
    הודעות:
    5,281
    לייקים שהתקבלו:
    928
    מין:
    זכר
    גם אם היית מחתים זרים לא היית עובר את זלצבורג, ושלב אירופי כבר הבטחת.
    אם בסוף העונה ניקח פה אליפות, אין פה שום כשלון.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.