אינטר 2020/21 :: אלופת איטליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏18/9/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    https://it.invictus.bet/blog/wp-content/uploads/sites/2/2020/02/Inter-1280x640.Xxx

    עם הציטוט הזה סיימתי את ההודעה פותחת של דיון הקבוצה לעונה האחרונה. פיצוצים היו, בעיקר מהצד של המאמן, אבל בשורה התחתונה המשכנו לטפס ואפילו הרחקנו לכת יותר מכל קבוצה אחרת של אינטר בעשור האחרון, ועדיין - זה לא הספיק. לא לגביע, לאליפות, לא לליגה האירופאית. עם זאת, מנקודת מבטי האופטימית מדובר בעונה מוצלחת סך הכל. הצלחנו לצמצם את הפער מיובנטוס, הצלחנו לעשות עונה אירופאית שנמשכה עד שלבים מאוחרים (אם כי לא במפעל הבכיר - הכישלון העיקרי של קונטה) ונדמה שאינטר ביצעה עוד צעד לקראת מאבק ממשי ואמיתי עד הסוף על התואר החשוב ביותר - סקודטו.

    לשמחתי, היו הרבה נקודות אור מהעונה האחרונה, אבל מבחינתי יש אחת שהיא מעל כולם, או יותר נכון אחד - רומלו לוקאקו. המון אוהדי אינטר היו סקפטיים לגביי היכולת של לוקאקו למלא את נעליו של איקארדי, אבל מהר מאוד זה נעלם. הנעליים של לוקאקו (יש מצב שתרתי משמע) כבר יותר גדולות מאלו של איקארדי. זו לא רק היכולת המקצועית, אלא בעיקר האישיות. לוקאקו הוא מנהיג, הוא אישיות חיובית שנכנסה ללב של לא מעט אוהדי אינטר בעונה האחרונה. לוקאקו מבחינה מסוימת ייצג נאמנה את אינטר של העונה האחרונה - אתה לפעמים נדהם ממנה, לפעמים מתוסכל ממנה אבל בסופו של דבר, היא חסרה את היכולת לתת את מה שצריך במאני טיים. באירופאית לוקאקו היה שם, אבל בצ'מפיונס ובליגה הוא נשאר מאחור במשחקים הגדולים (בהם בלט בעיקר לאוטארו). אם הוא יצליח לשדרג את זה, השמיים הם הגבול בשבילו ובשביל אינטר.

    עונה בסימן איש אחד - המרקאטו

    האיש שאחראי על הציטוט הוא גם האיש אליו מתייחסת הכותרת והוא כמובן קונטה. חילוקי הדעות בין ההנהלה לקונטה התפוצצו מיד אחריי תום הליגה ורגע לפניי תחילת שלב הנוקאאוט של EL, נרגעו במהלך הקמפיין האירופאי וחזרו שוב לכותרות לאחר שהסתיימה העונה. התחושה הייתה שקונטה סיים את דרכו ואלגרי יחליפו. כל אוהדי אינטר וכלי התקשורת כבר ביצעו הערכות לגביי המערך שאלגרי ישתמש, השחקנים בסגל שיקבלו יותר קרדיט או לחלופין מעמדם יפחת וכמובן הרכש העתידי. אבל אז הגיעה הפגישה בין ההנהלה הבכירה לקונטה ועמה ההודעה - קונטה נשאר, ומאז נדמה שלא רק שנשאר, גם הפך לאיש החזק במועדון מבחינה מקצועית.

    אז למה הציטוט למעלה קשור לכאן? ובכן, הציטוט למעלה הגיע אחריי ההפסד העגום לדורטמונד בזיגנל איידונה פארק וגרר המון ביקורות על קונטה, אך משמעותו ברורה והיא שמבחינת קונטה, חוסר הניסיון בסגל הוא חולשה בולטת. מאז אותה פגישת "להיות או לחדול" בין קונטה להנהלה, קו הרכש של אינטר השתנה לחלוטין. קומבולה וטונאלי OUT, וידאל וקולארוב IN. יותר ניסיון, יותר גרינטה, יותר כאן ועכשיו.

    בנוסף לסרבי ולצ'יליאני שאמור להגיע, הרכש הגדול של הקיץ הוא כמובן אשרף חאכימי. המרוקאי של ריאל מדריד אשר הושאל לדורטמונד בשנתיים האחרונות, נקנה ע"י המועדון בסכום של 40 מיליון אירו. על החשיבות המקצועית של החתמה זו אין צורך לפרט וכל הקרדיט לקברניטי הרכש שסגרו את אחת העסקאות הטובות ביותר שאינטר ביצעה בשנים האחרונות בשקט גמור ובמחיר סביר יחסית.

    בגזרת הרכש היוצא, ישנם לא מעט שחקנים שהם כרגע חלק מהמועדון אך לא בתכניות המקצועית - אסמואה, דאלברט, מאריו, וסינו וקנדרבה. פריסיץ' ונאינגולאן בסימן שאלה, אך לפי התקשורת, קונטה מקבל את שניהם בברכה לסגל. להערכתי הסבירות שפריסיץ' ישאר נמוכה, בעוד שהסבירות שראג'ה לא ישאר קלושה. אינטר תמכור את ראג'ה תמורת 20 מיליון אירו (פחות מזה - הפסד רווח הון) וקשה לראות קבוצה שתשים את הסכום. אז נעשה מהלימון לימונדה. גודין, שנתן עונה סבירה וקמפיין נוקאאוט מעולה בליגה האירופאית, יעזוב לקליארי בימים הקרובים.

    בסופו של דבר, קונטה קיבל את מה שרצה. הוא אמנם התלונן על חוסר גיבוי מההנהלה וכל מיני כאלה, אבל בשורה התחתונה הוא רצה לקבוע את הלך הרוח במרקאטו, וקיבל את מה שרצה. האם הוא ימצא על מה להתלונן גם העונה? סביר שכן, אבל אינטר עושה הכל בשביל למנוע עוד ריקושטים מהמאמן הנפיץ שלה. האם זה יוכיח את עצמו? נדבר במאי.

    חידת אריקסן


    סביר מאוד שזה לא מה שאריקסן ציפה לו. בטוח שזה לא מה שאנחנו ציפינו. כשהוא משחק, הוא מצוין. יש לו רגעי קסם שאין אחר שמסוגל לספק. הבעיה היא שהוא לא משחק והפתרונים? לקונטה. היעדר דקות המשחק הובילו באופן טבעי לספקולציות לגביי עתידו של אריקסן, אך נדמה כי הסיכוי שיעזוב את אינטר קלוש עד אפסי. לא מארוטה, לא אוסיליו ולא סונינג ירצו לאבד תכשיט כזה אחריי חצי עונה בלבד ועם כל הכבוד לקרדיט של קונטה, יש גבול לכל דבר. השאלה היא האם באמת נראה שינוי כיוון מצידו של קונטה וקרדיט נרחב יותר לאריקסן, או שמא מה שהיה הוא שיהיה? די ברור מה אוהדי אינטר רוצים ומה ההנהלה רוצה. אבל האחריות, כמו בכל דבר העונה, על איש אחד.

    הציפיות לעונה הקרובה
    תואר.

    Forza Inter
     
  2. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אחרי הצטרפותו של וידאל ועזיבתו של גודין, נשאר לנו לצרף בלם וזהו, מבחינתי אפשר להפסיק את הקניות ולהתחיל בדילול הסגל.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    בלם לא יגיע. שקריניאר, דה פריי, באסטוני, ראנוקיה (לא ילך לג'נואה כנראה), קולארוב, דאמברוסיו ופירולה (יש מצב יושאל). אומרים שגם דרמיאן יהיה חלק מהרוטציה במקרה הצורך (ההחתמה הכי הזויה ever).

    לדעתי אין צורך ברכש בכלל אלא אם יש הזדמנות נהדרת לשחקן נהדר, מה שאני לא רואה קורה בקרוב. אמנם איבדנו את גודין שהיה עומק מצוין לשלישיית ההגנה, אבל הקישור התחזק משמעותית וכך גם האגפים. אם פריסיץ' ישאר, גם אגף שמאל יהיה יחסית חזק מבחינה התקפית.

    להיפטר ממאריו, קנדרבה, דאלברט ואסאמואה זו המטרה העיקרית כרגע.

    החיזוק המשמעותי ביותר יהיה אם שקריניאר יצליח להתאקלם לשיטה של קונטה ולחזור לעצמו.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני בהחלט חושב: אליפות עכשיו. לדעתי אינטר הלכה וחיזקה את הסגל משמעותית (יובה כן פגיעה, יש שם סימני שאלה, ויש גבול כמה אליפויות אפשר לקחת ברצף), טוב שקונטה נשאר והיה קיץ שקט מהרגיל ברמת לאוטרו מרטינס, אולי בעניין הזה "הקורונה באה בטוב" למועדון כמה שרע להגיד. לא שמישהו חושב שהוא חלוץ מושלם ולדעתי אחרי חידוש העונה הייתה נסיגה מסוימת אבל מעניין לראות לאן הוא יכול להגיע. וידאל שחקן שהאנטי שלי כלפיו היו האמירות נגד ריאל אבל לדעתי אם מסתכלים מקצועית בלבד במדי בארסה הוא היה בסדר גמור. פייטר, מנהיג בדרכו למרות התפרצויות לעתים, אגרסיבי, מוסיף טירוף. צריך שחקן כזה.

    אשרף חכימי - זכיתם. עונת 2019/20: 9 שערים ו-10 בישולים| | עונת 18/19: 3 שערים ו-7 בישולים (28 משחקים). העברה שבריאל מדריד עלולים להתחרט עליה זמן רב (העסקה נסגרה מוקדם, היו גישושים מצד באיירן ויש לי הרבה ביקורת על ההתנהלות שלי). אשרף מהיר כמו סילון, פס אחרון מעולה, יכול לשחק גם בימין וגם בשמאל ואולי קונטה ילמד אותו טיפה לעשות הגנה.

    כמו שאני רואה את זה גם הספסל די חזק עם אריקסן (קצב המשחק שלו תמיד הפריע לי) ואלכסיס. פתיחת העונה לא פשוטה, לאציו בחוץ במחזור השלישי ודרבי לאחר מכן (פגרת נבחרות באמצע), תחליטו אתם אם זה טוב או לא. העונה אסור להפסיד ליובה פעמיים.
     
  5. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,183
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    מעניין שבשני הצדדים של מילאנו יש שני מגנים (בצדדים שונים) שהגיעו מריאל והיא עשויה להתחרט על זה...

    לא הייתי מגזים עם 'אליפות ועכשיו', אבל הציפייה כן צריכה להיות מאבק על הסקודטו. יש פה סגל בוגר, איכותי ומאמן עם שיטה מסודרת שכבר תפסה אחיזה אצל השחקנים והביאה תוצאות. נכון שליובנטוס יש את רונאלדו שהוא סוג של שובר שוויון ואם השיטה של פירלו תתחבר אז קשה לדרוש מקונטה להתעלות עליו, אבל זה לא משנה את זה שיש כאן קבוצה שצריכה לרוץ לאליפות. במיוחד בהתחשב בזה שחלק משמעותי בקבוצה נמצא מעבר לשיא (הנדנוביץ, גודין, קולרוב, וידאל, אלכסיס).
     
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    כל מה שאינטר צריכה לעשות כדי להימנע מהפסד זה השאלה + אופציה\חובה בסך 9.5מ' יורו.
    מניח שתגבו עוד 3מ' על ההשאלה עצמה כי עדיין צריך לשלם % גדול מהמשכורת שלו העונה.

    **
    בסיטואציה שנוצרה, לא הייתי מתנגד לוותר על סקריניאר לטובת מילנקוביץ'.
     
  7. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    השאלה היא למה שפיורנטינה תשחרר את מילנקוביץ' לאחר שהחלה העונה ואין לה זמן למצוא מחליף? אני מניח שנצטרך לשלם על מילנקוביץ' לפחות את מה שנקבל על שקריניאר (ואני עוד בספק רב שזה יקרה).

    למען האמת העומק שלנו בעמדת הבלמים ירד משמעותית. זה מטריד. אני מבין שהחוזה של גודין היה קטסטרופלי במצב הנוכחי.
     
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    • כי נשארו לו שנתיים בחוזה והוא לא יאריך.
    • תחילת העונה לא מכתיבה את המרקאטו אלא הדד ליין שלו.
    • יש זמן למצוא מחליף ויש לא מעט אופציות.
    לדעתי איזה 15-20מ' פחות.

    עדיין יש לכם 6 שחקנים על 3 עמדות.

    יש לכם גם מזל שגודין מקצוען ורוצה לשחק. אחרת הייתם סופגים את כל ה25מ' של החוזה שלו.
     
  9. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    לחלוטין. כבוד גדול לגודין, אני מניח שהוא תרם לא מעט להתפתחות של באסטוני אבל החוזה שלו, של 6.5 נטו לעונה היה גבוה מאד מאד.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    נקודה מעניינת לגבי המגנים אבל הסטטוס שלהם שונה לחלוטין. תיאו הגיע למילאן שהייתה קבוצת דרג ב', אחרי שלא הצליח בריאל כי התחרות עם מרסלו בשיאו הייתה קשה מאוד מן הסתם - והיה חייב קודם כל לשחק. לדעתי הוא בסדר גמור ותוקף נהדר. אשרף מצטרף אחרי שתי עונות כבירות בדורטמונד, בעיקר השנה השנייה, הוא כבש ובלט במשחקים גדולים ואני חושב שהמערך הצפוי של קונטה היה שיקול גדול עבורו. זה לא רכש לשנה אחת גם אם יהיו לו קשיים וברור שבקבוצה כזו עליו לשתפר מעט הגנתית - המהירות קיימת והוא גם בסדר פיזית, עניין של מיקום וכאלה, קונטה יכול לעבוד איתו.

    כשאני כותב על יעדים וכאלה תמיד אני בודק מי היריב ומבצע השוואות. את הניתוח שלך על אינטר אני בהחלט מקבל (הנדנוביץ' גם האריך חוזה לא מזמן בל כן צריך למצוא יורש), אבל מה לגבי יובנטוס? חסרים שם שחקנים שהם לא מספיק טובים? נניח ברנרדסקי, דוגלאס קוסטה, אדריאן ראביו, דנילו, ארון ראמזי שכמה משחקים טובים הוא הציג? או כאלה שהם בירידה מסוימת, לא אגיד מעבר לשיא - לדעתי סנדרו מודל 2017 היה הרבה יותר טוב, יש שם גם כן שומן עודף. אני מגדיר את העונה שעברה כמאבק אליפות עד חצי הדרך.

    אינטר לא בהכרח צריכה אותו אם הוא לא מתוכנן ל-11 אבל צר לי על גודין שהשתפר בחצי העונה השני ושיחק יותר, כבר חבל שעזב את אתלטיקו, זו נראית לי ירידה תלולה מדי ביכולת, חבל שלא מצא מקום ברומא או בקבוצה מכובדת יותר.
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    מכירת שקריניאר לטוטנהאם נראית קרובה מאוד. המחיר זול לטעמי, אבל כנראה כשיש רצון של כל הצדדים אז זה מספיק כדי לעשות הנחות. אני מאוד מצטער על זה אבל זה מה יש.

    להערכתי נביא את קאבק/מילנקוביץ' ויש מצב גם סמולינג. כרגע יש לנו הגנה מאוד דלילה ופגיעה.
     
  12. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    כלכלית אני מבין את הכל, גם השחרור של גודין וגם המכירה של שקריניאר, במיוחד כשאפשר לעשות plusvalenze כה משמעותית. ועם זאת, להישאר עם שני בלמים ברמה עולמית בסגל וזה הכל זו בעיה קשה.

    אני מניח שמארוטה יודע מה הוא עושה אבל זה מדאיג מאד. אנחנו נגיע לדרבי עם ד'אמברוזיו בהרכב?

    ולמה שקומיסו יעשה הנחה על מילינקוביץ'?
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אני באמת חושב ששקריניאר הוא אחד מהטובים בעולם בעמדתו ו-60 מיליון לקבוצת פריימרליג נשמע לי מצחיק, חסר שם קבוצות שירצו אותו? סיטי מציעה 85 מיליון על חימנז ואנחנו נקבל 60 מיליון (במקרה הטוב) על שקריניאר. אני לא מקבל את זה ואני מודע לסיטואציה הכלכלית שעולם הכדורגל נמצא בה.

    אני בכלל לא חושב שיש סיבה כלשהי להביא רכש. לא דרמיאן, לא מילנקוביץ', לא סמולינג, לא אף אחד. תנסה להיפטר מכמה שיותר משקל עודף, יש לנו עומק מעולה בכל עמדה למעט עמדת הבלמים ששם העומק טוב ולא יותר מזה. דאלברט, מאריו, אסאמואה, ראנוקיה, וסינו ואם צריך גם את ראג'ה - שלח את כולם. לא את אחד הנכסים הכי גדולים של המועדון.
     
  14. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    אף אחד לא ירצה את השחקנים שציינת מלבד ראדג'ה, וגם אותו רק קליארי תרצה.
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    בכל קיץ הייתה קבוצה שלקחה אותם. גם הפעם, בטח אחריי עונה טובה יחסית של מאריו ודאלברט, תמצא.
     

מצב נושא:
הנושא נעול.