רומא 2019/20 :: פונסקה יעשה סדר?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י AS R, ‏4/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,588
    לייקים שהתקבלו:
    14,304
    מין:
    זכר
    ומילאן ב-2012
     
  2. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    אין בעיה לומר את זה, אני אפילו די מסכים אבל אפשר לומר את זה גם על הרבה שחקנים אחרים ועל הרבה מועדונים אחרים. שורה תחתונה ליובה הייתה תחרות על דה ליכט, היא ניצחה וזה נחשב לפארטיצ'י כהצלחה כמו שראמזי נחשב לו ככישלון כי יכול להיות שגם ראמזי לא היה מצטרף אם לא רונאלדו. אין לנו דרך לדעת את זה.

    ובטח שאי אפשר לבטל את ההצלחה הזו בטענה של "יובה הציעה הכי הרבה".

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  3. DeRossi16 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    900
    לייקים שהתקבלו:
    272
    מין:
    זכר
    פוצט'ינו אימן את טוטנאהם שלמיטב זכרוני הם לא קבוצת על ובאופן כללי לא מועדון גדול מרומא, אגב אני לא רוצה אותו לרומא(היו פה מספיק מאמנים שכמעט זכו אבל לא זכו בשום דבר), סתם לא היה מובן לי למה פוסלים הגעה שלו לרומא ואולי תוכל להסביר לי אתה מי מעוניין בו ולמה רומא לא יכולה להביא אותו? כשקונטה היה ביובה כמובן שלא חלמתי לקבל אותו , אבל אחרי יובה צ'לסי ואינטר היעד הבא שלו לא הולך להיות ריאל מדריד , אלא רומא נאפולי לאציו , או שילך בדרכו של קרלו לקבוצת אמצע טבלה באנגליה.
    לגבי אלגרי , הוא מאמן בליגה מעל רומא של היום , אבל נפתח פה חלון הזדמנויות שאף קבוצת טופ לא צריכה כרגע מאמן והוא כבר שנה בבית. ברור לי שכל קבוצת על אחרת שהייתה מעוניינת באלגרי הייתה משיגה אותו לפני רומא , פשוט כמו במקרה של דה ליכט אף אחת לא מעוניינת.

    אני ממליץ שתקרא שוב את הקבוצות שהזכרתי , פריז לא הייתה אחת מהן , יכול להיות שהיא הייתה מעוניינת , אבל יובה בזכות הליגה וההיסטוריה עדיין קבוצה אטרקטיבית יותר מפריז למרות המשאבים הרבים העומדים לרשותם , בדיוק כמו שריאל בארסה וסיטי אותם הזכרתי , קבוצות אטרקטיביות מיובה.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,588
    לייקים שהתקבלו:
    14,304
    מין:
    זכר
    כן רק שפוצ'טינו העלה את המניות שלו מאז. אם הוא הגיע לספרס כמאמן סוג ב'(מבחינת מעמד, לא מבחינת יכולת אימון) היום הוא סוג א', וסוג א' גם דורש יותר שכר, גם יותר תקציב, וגם שאיפות יותר גבוהות. קצת קשה לי לדבר על רומא כי אני לא מכיר את ה-NEW GUY וכמה כסף הוא מתכוון להשקיע. בהנחה שזה לא בסדר גודל של משפחת אניילי או הסינים של אינטר, אני לא רואה אתכם מביאים מאמנים כמו פוצ'טינו או אלגרי.
     
  5. DeRossi16 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    900
    לייקים שהתקבלו:
    272
    מין:
    זכר
    לא חושב שהפערים התקציבים הם הסיבה לפער , אלא ניהול ברמה גבוהה מאוד שניתן לראות בעוד אולי קבוצה או שתיים ביבשת(באיירן מינכן ואתלטיקו מדריד).
    והיום הפער הצטמצם כי האיכות הניהולית נמצאת באינטר, יובה נחלשה , ובמקום קונגדוביות וגביגולס למינהם הגיעו שחקנים איכותים. בלעדיו גם העונה לא היינו רואים שום תחרות בליגה ...

    צר לי אבל אני לא רואה שום הבדל בין פוטצ'ינו לדיפרנצ'סקו, שניהם הגיעו לשלבים מאוחרים באלופות(רק שדיפרא יצא מבית מוות עם אתלטיקו וצלסי במקום הראשון ופוטצ'ינו גירד בשיניים עלייה מהמקום ה2 כשהוא עם אותו מספר נקודות של אינטר) ושניהם סיימו במקומות טובים כל אחד בליגה שלו , ופוטרו עונה לאחר מכן כשלא עשו זאת , בינתיים דיפרא מאמן את ספמדוריה ופוטצ'ינו לדעתכם לא ירק לכיוון רומא , ואני שואל שוב מה ההבדל? אבל אולי עוד שנה שלו בבית ואתם כבר תחשבו אחרת.
    שוב אני אומר , אלגרי הוא מאמן מעל הרמה של רומא (כלומר כנראה ולא יגיע) אבל אולי בנס עם הבעלים החדש , העובדה שהוא יושב שנה בבית וחוסר העניין מצד שאר הקבוצות אולי אולי זה אפשרי...
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  6. ASROMA Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/04
    הודעות:
    1,455
    לייקים שהתקבלו:
    146
    כמו שטל כתב מספר פעמים , הפרידקינים כל כך ממודרים שזה באמת בלתי אפשרי לדעת והם גם ככה הולכים על "שנת קורונה" עד שהעולם יחזור למשהו נורמלי.
    הייתי מצפה דווקא מחבר'ה שמגיעים מתרבות ניהול ברמה הגבוהה ביותר וקראתי פה ושם על מגעים - פוצ'טינו זה המנג'ר שמועדון כמו רומא צריך הכי הרבה. פרויקט ארוך טווח עם אמצעים מוגבלים , מחלקת פרימברה מהטובות בעולם וסגל שצריך הרבה ליטוש - מאמן של סיסטם. אלגרי\קונטה לצורך העניין זה משהו של כאן ועכשיו ורומא לא במשחק הזה כרגע - אם המשרה בריאל\מועדון אחר בלבל הגבוה ביותר לא מתפנה בקרוב אני חושב שיש סיכוי שנראה אותו אצלנו. הייתי שם את הכסף שם לפני הכל במועדון כמו שלנו.
    פוצ'טינו זו התקרה הכי גבוהה כרגע וצריך קצת מזל שזה יקרה - לדעתי אנחנו במשחק לגביו כל עוד השוק ככה.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,588
    לייקים שהתקבלו:
    14,304
    מין:
    זכר
    קודם כל פוצ'טינו הגיע לגמר. דבר שני ההצלחה שלו לא היתה רק בליגת האלופות אלא גם בפרמייר ליג, דיפרה בליגה המקומית לא הרשים במיוחד. ברמה הכללית דיפרה נתפס כמאמן שלא הצליח ברומא אבל פשוט "התחברו לו כמה דברים בליגת האלופות"(אפשר להתווכח על זה כמובן, אבל זה דיון אחר) אל תשכח שהוא גם לקח קבוצה מאד חזקה שעונה לפני זה רצה בצמרת, פוצ'טינו לקח קבוצה בינונית והפך אותה לקבוצת צמרת באנגליה ופאינליסטית בליגה האלופות. זה יותר מרשים. בשורה התחתונה, לא יודע לאיפה פוצ'טינו ילך אבל זה לא יהיה לסמפדוריה :)
     
  8. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,840
    לייקים שהתקבלו:
    2,346
    מין:
    זכר
    ודאי שלא. אף אחד לא חשב בתחילת הקיץ שדה ליכט ירצה להגיע ליובנטוס, והנה מסתבר שזה הצליח.
     
  9. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    מסתבר שיש כאלה שחשבו שזה היה מאוד ברור ופשוט. מעניין שאלו אותם אנשים שלא מבינים למה מאמן כמו פוצ'טינו שמבקש 12 מיליון יורו לעונה, לא יגיע לרומא.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  10. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,309
    לייקים שהתקבלו:
    2,052
    מין:
    זכר
    DRORIKO
    קומיסו של הויולה הוא הבעלים הכי עשיר באיטליה.
    אפרופו אניילים וסונינג.
    Commisso richest owner in Serie A | Football Italia

    האניילים בכלל לא ברשימה של בלומברג. דרך אגב... -כי לך תדע כל אחד במשפחה המחורבנת הזאת בדיוק מי שווה מה ואיך מתחלק ההון המשפחתי. וגם יש את הדודה שהתחתנה עם אלקן ההוא האמריקאי. נכון? בכלל לא אניילים.

    ויש גם ההוא מבולוניה. מה שמו. שכחתי. ההוא מחכה שאבא שלו ימות כבר מאה שנה. הוא יירש את הכל כמעט.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,588
    לייקים שהתקבלו:
    14,304
    מין:
    זכר
    תחשוב כמה פסטה בולונז אפשר לקנות עם הכסף הזה
     
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    בכל פעם שאתה מעלה את זה אני נזכר שהרפרנס שלך להצלחה זו עונה בודדת עם קבוצה בשיא הcycle שלה בה המסע בצ'מפיונס הסתיים באוגוסט והמאבק על סקודטו לא הגיע בכלל לסיבוב השני.

    תקציב הרכש שסבאטיני קיבל בעונתו הראשונה הוא השני בגודלו בהיסטוריה של המועדון (שני רק ל2001).

    מונצ'י לא רק שלא קיבל תקציב רכש, הוא גם התבקש ליצור רווח מקסימלי מהחומר הקיים. למעשה, קצת אחרי הגעתו רומא כבר הוצאה למכירה. הליך שהסתיים רק בשבוע שעבר.

    הציוות של מונצ'י-רומא היה טראגי לשני הצדדים.

    זה (להבדיל משאר הטיעונים) אפילו לא מצחיק. רומא נרכשה מבנק. תנסה להבין את המשמעות של זה ואיך מגיעים בכלל לסיטואציה כזו. אפילו טריגוריה לא הייתה בבעלות של רומא כי האחיות סנסי דאגו למכור את השטח לאיזה איש עסקים בשביל רווח מיידי ומיד אחר כך חתמו על ליסינג שירד מהקופה של המועדון בבעלות הבאה. החוזה העלוב עם קאפה שכלל מקדמה שמנה והכנסה מינורית לאורך השנים הבאות, חוזים סרטניים כמו של בוריילו, בכל פעולה שלהן המטרה הייתה לסחוט כמה שיותר כסף מרומא לפני שזו נזרקת ליוניקרדיט. אין לי מושג מה היה קורה למועדון ללא האמריקאים של העשור האחרון אבל סביר להניח שלא היית קורא כאן עכשיו (או עוקב בכלל אחרי הקבוצה).

    פרידקין קיבל מועדון בינלאומי מתוקתק בכל פן אפשרי. כל מה שנותר לו זה לקטוף את הפירות של האיצטדיון ולהמשיך מהנקודה בה עצרו הבעלים הקודמים. מקווה שהפעם זה יעשה עם "קצת" יותר סבלנות, פחות התערבויות חיצוניות בנושאים מקצועיים, ופחות עריפות ראשים בשניה שמשהו משתבש.

    האמת שאני לא זוכר אפילו אחד. זוכר שציינתי ששחקנים כמו דיאוורה, קלייברט, ואונדר הם לא untouchables עבורי והסברתי למה ואתה הסקת מכך שאני "מגן על ההנהלה". כאן אתה שוב מתייחס לכותב ולא לתוכן. בדיון נורמלי כל מה שנדרש זה שתשאל למה דה סנטיס הוא DS מתאים מבחינתי או תציין למה הוא לא.
     
  13. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,840
    לייקים שהתקבלו:
    2,346
    מין:
    זכר
    קובי, אני מסכים עם כל מה שכתבת (טוב, למעט מונצ'י שהיה אסון למרות הנסיבות המקלות, ואין לי בעיה עם מכירתו של סאלאח) אבל בוא לא נחשוב שאם פאלוטה לא היה מגיע אז רומא הייתה מגיעה לליגה הרביעית.

    הייתה מוצאת איזה תואם לוטיטו שהיה מחזיק בה עד שהיו מוכרים אותה למישהו אחר (או אולי עד היום).

    כאמור, too big to fall.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/8/20
  14. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,309
    לייקים שהתקבלו:
    2,052
    מין:
    זכר
    חחח נראה לי און במבון עובר ביחד עם פאלוטה לניוקאסל.
    חחח מסכנים החבר'ה מפורום כדורגל אנגלי.
     
  15. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,309
    לייקים שהתקבלו:
    2,052
    מין:
    זכר
    SerieA תסלח לי אבל אין לך מושג על מה אתה מדבר בכלל. ולאון במבון מעולם לא היה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/8/20
מצב נושא:
הנושא נעול.