בית"ר ירושלים 2019/20 - מסיימים במקום השלישי; רוני לוי ימשיך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏16/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    הוא יכול לשחק גם כשוער וחלוץ ברמת העיקרון, אני מדבר על סמך המציאות.
    קריאף שיחק אצלנו מספיק פעמים כבלם כדי לדעת שהוא בסדר בתפקיד הזה ואני בטוח כמעט במאה אחוז שמייעדים לו את משבצת הבלם הרביעי, גם על סמך הנתונים שלהם לא קשה להבין למי היה/יש סיכויים גדולים יותר להצליח בתפקיד.
     
  2. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    לאן איינבינדר יילך כבר? יואב כץ? לוזון?
     
  3. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,278
    לייקים שהתקבלו:
    6,234
    אולי לודוגורץ.
     
  4. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    עכשיו העיד החם זה קפריסין.
     
  5. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    @Franco מרסלו מלי, איך הוא? יכול לשחק 6?
     
  6. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    הוא היה מקושר לבאר שבע ברצינות לפני שנתיים בערך, אם אני לא טועה אליאס אפילו הביע כאן את דעתו עליו כששאלנו אותו איך הוא.
    עשה רושם לא רע בכלל בזמנו אבל שנתיים זה די הרבה זמן ואני לא יודע אם הייתי מתייג אותו כ-6 קלאסי, בעיניי הוא יותר בוקס טו בוקס מאשר גרזן.
    לא הכי אגרסיבי בעולם, לא מתקל כזה טוב, אבל הוא די נייד עם ראיית משחק טובה וגם יכולת מסירה טובה, האמת שליד שחקן כמו עלי מוחמד קשר אחורי מהסוג הזה די לא נחוץ.
     
    סיונרה ו-Franco אוהבים את זה.
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    זה גם מה שאני חשבתי, שלא מדובר בקשר אחורי אמיתי.
    לא יודע איך מישהו ששיחק כמות כ"כ גבוהה של משחקים עם מאסצ'רנו לא מבין את החשיבות של קשר אחורי איכותי בקבוצה, הזיה.
     
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני מניח שאצלכם 6 זה ה-5 שלנו? :rolleyes: יכול כן, אבל זה לא התפקיד "הטבעי" שלו. אני לא אשקר ואגיד שראיתי יותר מדי את סנטראל קורדובה העונה, אבל ראיתי קצת וגם הבנתי שהוא שיחק לעתים בעמדה הזו. אין לו נוכחות פיזית, אבל הוא יודע לחלץ כדורים והוא משאיר את הכל על המגרש מבחינת מאמץ, אז הוא כנראה יכול לשחק שם ברמה הנדרשת לליגה הישראלית.

    הוא בצניחה חופשית בחמש שנים האחרונות, זה לא ברור מאליו ששחקן שמשקיע יקבל כל כך הרבה תגובות שליליות מהקהל אבל אצלנו זה קרה. מאז שהוצאנו אותו להשאלות הוא נראה טיפה יותר טוב, אבל זה בקבוצות תחתית וגם הייתה השאלה אחת לברזיל שאני לא יודע בדיוק מה קרה שם אבל הלך לו פחות טוב.

    יש לו פה ושם מסירות טובות בחלק הקדמי, אבל בניגוד ל @South Boy אני לא רואה שם משהו מיוחד גם בסטנדרטים שאני מכיר מהזרים שנוחתים בישראל והוא יכול גם להעביר משחק שלם בלי "לשבור קווים" בהצלחה. אני חושב שהוא יותר מתאים לשחק בתפקיד של "הלוך-וחזור", סוג של 50:50 כמו שאומרים בישראל או אפילו באגף (אבל לא גבוה והתקפי מדי אם באגף), שם הניידות שלו יכולה לבוא טוב, אבל גם בתפקידים האלו לא הלך לו כל כך טוב בשנים האחרונות והתרומה ההתקפית שלו מאז עזב את בוקה היא די שולית כאמור.

    למרות כל השליליות פה, יש פערי רמות בין הליגות כמובן ובגדול אני בטוח שהוא שחקן שיכול להשתלב בחצי העליון של הליגה הישראלית (לא בקיא בליגה, אבל ממה שאני מכיר), גם כקשר אחורי אם הוא לא בודד במשימות ההגנתיות במרכז הקישור. אם בטעות השינוי אווירה עושה לו טוב והוא יתקרב ליכולת שהציג בבוקה לפני כמה שנים, הרווחתם שחקן מצוין.

    עוד עניין לגביו, שאני מקווה בשבילך שבדקו לפני ההחתמה, הוא לא כל כך הצליח בפעמיים שיצא מארגנטינה, צריך לבדוק אם זה רק עניין מקצועי או גם קשיי התאקלמות.
     
    gilad16 ו-Nigel de Jong אוהבים את זה.
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ומשהו אחרון, לפי הפרסומים בארגנטינה אנחנו משאילים לכם אותו בלי עלות, אז זו רק המשכורת שלו. זה לא כסף קטן, אבל זה מצמצם את הסיכון במידה ויהיו קשיי התאקלמות או פשוט אי התאמה מקצועית. מצד שני, עדיין יש לכם אופציה עליו במידה והוא יצטיין (700 א' דולר על הזכויות עליו מינוס 50% ממכירה עתידית או כל דרך אחרת שעוקפים את הבעלות המשותפת) למרות שקשה לי לראות את זה קורה ושתנצלו את הסעיף על שחקן שיהיה בן 29 אם אני לא טועה בסוף העונה. גם אם יצליח.
     
    Nigel de Jong אוהב/ת את זה.
  10. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,324
    לייקים שהתקבלו:
    5,815
    אלברמן ובן הרוש שיחקו במרכז ההגנה, איינבינדר בקישור.
     
  11. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    2,968
    לייקים שהתקבלו:
    2,348
    מין:
    זכר
    נראה שהוא דווקא בדרך אלינו..
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עומר אצילי לפי הדיווחים בדרך לחתימה באפואל ניקוסיה ובכל מקרה משה חוגג פרסם מכתב לאוהדי בית"ר: "לא נחתים אותו עד להחלטת הפרקליטות".

    "אוהדים יקרים, עומר אצילי שחקן מצוין. בזה אין ספק, הנושא הוא נושא מורכב ורגיש והתייחסנו אליו ברצינות הראויה ובכובד ראש. אנחנו מאמינים שאדם צריך להיות חף מפשע עד שהוכח אחרת ואנחנו נגד משפטי שדה ותלייה בכיכר העיר. יש מקום למחילה ולסליחה וכפי שאתם יודעים היטב הערך המוביל במועדון הוא ״ואהבת לרעך כמוך״.
    ההיבט המקצועי והכלכלי כבר נסגר אך לאחר ששקלנו את הנושא בכובד ראש מכל הזווית ולאחר שיחות גם עם אב הנערה, סביבת השחקן ודיון פנימי עמוק עם כל הגורמים הרלוונטים בתוך המועדון, החלטנו שעד שהפרקליטות לא תקבל החלטה על סגירת התיק מחוסר אשמה לא נוכל לקבל החלטה ולצרף את השחקן. לצערנו החלטה כזו של הפרקליטות לא התקבלה בשלב זה והנושא ירד מהפרק. אנו מבינים שההחלטה שהתקבלה על ידי הנהלת המועדון איכזבה חלק מהאוהדים אך מאמינים שגם תזכה להבנה והערכה.
    התחזקנו בבלם ומגן מצוינים, חלוץ צעיר ומוכשר, מיכאל אוחנה חוזר אלינו ואנחנו מאמינים שזהו חיזוק משמעותי. כמו כן אנו ממשיכים בניסיון להתחזק בעמדת הקשר האחורי. אנחנו מבינים שחלקכם רוצים כאן ועכשיו וגדול ונוצץ אך אנחנו מאמינים בסבלנות ומחשבה, נשאף לא לפטר מאמן פעמיים בשנה כפי שהיה נהוג בעשר השנים האחרונות, בחרנו מנהל מקצועי ואנו נותנים לו לעבוד. אתם יכולים להיות רגועים, המנהל המקצועי מקבל את הכלים והמשאבים שהוא מבקש והוא שוקד יומם ולילה על מנת להפוך את העונה לטובה יותר מקודמתה.

    בעת האחרונה אנו נחשפים המון לצערנו לשליליות ולהתניות כאלו ואחרות מצד חלק קטן מהאוהדים. ברגעים כאלו אנו מבינים במועדון מי איתנו ומי לא. אהבה שתלויה בדבר, בטל הדבר בטלה האהבה. אוהדים יקרים אנו אוהבים ומעריכים אתכם, כל מאמצינו הם בכדי שתיהנו. למענכם, לא ניתן לכם לנהל את המועדון. יש לזכור כי בעשור האחרון הישג השיא של הקבוצה הוא המקום השלישי והתואר היחיד הנו גביע הטוטו שהושג בעונה שעברה, אנו שואפים ליותר ובעיקר שואפים להציג לכם כדורגל יפה יותר כפי שכולנו אוהבים ולשם כך אנו כאן. בברכת עונה מוצלחת ומהנה. יאללה אירופה, יאללה בית”ר".

    *******
    הדגשת גביע הטוטו כתואר היחיד של הקבוצה היא קצת האדרה לתהליך שהוא ניסה לעשות שהוא תהליך חיובי, הוא רק לא מבין שעונה עם כדורגל שמח במקום השלישי לפעמים שווה יותר מהתואר הכי פחות חשוב בכדורגל הישראלי בזמן שבית"ר הייתה קצת מדכאת בעונה שעברה. לגבי אצילי לטעמי כן אפשר להבין אותו גם אם יש אוהדים מאוכזבים. הניתוח שלו רק לא מדויק לגבי 'שם נוצץ', כי כביכול נוצרה כאן הזדמנות, לא שמישהו ציפה ממנו לשים שני מיליון יורו על כוכב מכבי ת"א. מיכאל אוחנה בהחלט אחלה חיזוק וכאוהד כדורגל מאחל לו בהצלחה ושיהיה בריא, אני לא יודע עד כמה הוא יכול לספק את המספרים.
     
  13. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    הודעה מביכה, התנהלות מביכה.
    אם אתה לא רוצה מסיבות מוסריות וערכיות תוציא הודעה מראש שצירופו לא יעלה על הפרק וסגור את הסיפור עוד לפני שהתחיל.
    אם אתה רוצה אותו תחתים אותו בלי להשתהות.

    לרצות להחתים אותו ואז להתחרט כי האבא של אחת הנערות(מה הוא קשור?) וכמה אחרים אמרו לך לא לעשות זאת זה לעשות צחוק מעצמך, אתה גם מאכזב את החלק בקהל שרצה אותו וגם לא יוצא מוסרי וערכי כמו שרצית כי ניהלת מולו מו"מ והתחרטת ברגע האחרון, ואגב אם הסיפורים סביב חוגג יתחילו לצוף בוא נגיד שתהיה סביבו סערה גדולה יותר מאשר סביב מיכה ואצילי, לכאורה כמובן.
     
    Morientes, Drama2 ו-EsheD אוהבים את זה.
  14. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    מודה שלא הייתי מודע לכוח התקשורתי העצום של דן איינבינדר.
    שאפו.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
מצב נושא:
הנושא נעול.