המחזור ה-38 והאחרון בסריה א':: לצ'ה וג'נואה חולמות על הישארות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Roma, ‏31/7/20.

?

מי תשרוד עונה נוספת בליגה הבכירה?

  1. ג'נואה

    57.1%
  2. לצ'ה

    42.9%
  1. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918


    גראציה.

    באסה שהעונה נגמרה.
     
  2. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,303
    לייקים שהתקבלו:
    2,049
    מין:
    זכר
    אני לא מחלק מחמאות לאף אחד עד ליום חמישי בלילה.

    משחקים חביבים בגארבג' טיים זה מלכודת לרפי שכל.

    ביום חמישי בלילה - במאני טיים - אז ורק אז, נדע מי שווה מה.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    82 נקודות. ההגנה הטובה ביותר (או הכי פחות גרועה מה שתבחרו). ההתקפה השנייה בטיבה אחרי המפלצות של גאספ. מספר ההפסדים הנמוך ביותר.

    יש לי ביקורת על קונטה. היחס לאריקסן, חוסר היציבות, החילופים, הקרדיט המוגזם לשחקנים מסוימים, הבכיינות וכמובן שיש עוד. אבל בסופו של דבר, זו הייתה עונה פנטסטית בסטנדרטים של אינטר מאז הטראבל (שבו זכינו בתואר עם 82 נקודות). מאז שהחלה השושלת של יובה, לא הייתה עונה שהפער בין הקבוצות לא עמד על יותר מ-20 נקודות, לעיתים אפילו 30. אז השנה זה נגמר בנקודה, והפער הריאלי יותר עומד על 4-6 נקודות, לא יותר. אפשר לתת גם קרדיט לסאריבול על זה, אני בוחר להסתכל עלינו.

    יאללה עם הפנים לאירופאית.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  4. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    העונה הכי חלשה מבחינת ניקוד בסירקל הנוכחי
    העונה הכי חלשה מבחינת כמות הספיגות בסירקל הנוכחי ועדיין: סקודטו תשיעי רצוף והיסטורי.

    יש לנו הרבה על מה לעבוד בסגל, יש לנו הרבה לאן להתקדם ברמה המנטלית, יש לנו הרבה לאן להתקדם ברמה האישית, יש לנו הרבה לאן להתקדם ברמה הקבוצתית ויש לנו קבוצות שנושפות לנו בעורף ועדיין: סקודטו תשיעי רצוף, אולי הקשה מכולם לאחר הראשון במעגל.

    מהיום, זה על פארטיצ'י לייצר כאן קבוצה תחרותית יותר, צעירה יותר, דינאמית יותר ומתאימה יותר לצרכי המאמן וזה תפקידו של סארי לקחת את העונה הזו, להפיק ממנה את הלקחים ולייצר קבוצה הרבה יותר טובה, איכותית וקלינית מזו של השנה כי בעונה הבאה 83 נקודות לא יספיקו, ספיגת 43 שערים עונה שנייה ברציפות לא יתקבלו בעין יפה וקבוצה כל כך עייפה מנטלית לא תצליח לסחוב.

    עכשיו הפנים לליון.

    פורצה יובה!!!

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מדהים שאינטר של מוריניו עשתה 82 נקודות בלבד ועדיין זכתה באליפות. יותר מזה, זכתה בטרבל עם קמפיין נוקאאוט אדיר בליגת האלופות.

    מעניין מה אנשים חשבו על הקבוצה הזו לאורך אותה עונה ואם הנוסטלגיה לא האדירה את היכולת של הקבוצה הזו במבחן הזמן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/8/20
  6. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אותה אינטר נתנה שלושה חודשים אדירים בסוף העונה וזהו, אנשים שוכחים שמוריניו היה לא יותר טוב ממאנצ'יני עד חצי העונה האחרונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/8/20
    Roma ו-EO11 אוהבים את זה.
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,206
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    היא גם בקושי רב עברה את הבתים באלופות.
    בהחלט הופיעה למאני טיים בשיא הכושר

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,577
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    @EO11 תגיד מה קונטה רוצה שיפטרו אותו בכח? מה זה המסע"ת המטורללת הזאת? הבן אדם יוצא שם על ההנהלה כאילו הם הרגע ירדו ליגה.
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    אני לא יודע למה זה התפרץ ככה, אבל לדעתי הוא צודק. הוא גם יודע שאין סיכוי שיפטרו אותו.
     
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    צודק במה?
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    שההנהלה לא גיבתה אותו ואת השחקנים כלפי חוץ למרות ביקורות חסרות פרופורציה. אינטר עושה תיקו ביתי נגד סאסואולו ותיקו חוץ נגד ורונה ויש תחושה כאילו שוב הפסדנו לב"ש, והמצב ממש לא ככה. כל הנתונים מראים שזו הייתה העונה הכי טובה שלנו ביי פאר מאז 10/11 (כולל), והתרכזו בעיקר בלבקר אותו ואת הסגל. אני מבין אותו לגמריי, אם כי הטיימינג נראה לי מוזר למרות שאין טיימינג טוב לדברים האלה.
     
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    הביקורת באיטליה אכן מפותחת מדי, אבל זה תקף לכולם במידה די שווה (ויש מקומות גרועים יותר). זה חדש לו? הוא לא יודע לאן הוא הגיע?

    איזה גיבוי היה חסר לו? SMSים עם "good job" בסינית? הוא קיבל 12מ' יורו לעונה ואת ההשקעה הגדולה ביותר של סונינג עם אחד הסגלים היקרים שיש. טבעי שיהיו יותר ציפיות (להתמודד על סקודטו, לעבור את שלב הבתים וכו') וטבעי שגם בתוך המועדון יהיו קולות לא מרוצים.

    לא הבנתי למה הוא מדבר על חוסר גיבוי לשחקנים. זה לא התפקיד שלו במקרה?
     
    itzik.miro ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    זה שיש מקומות גרועים יותר לא סותר את מה שהוא אומר. אינטר לא אמורה לאמץ צורת חשיבה של "יש מקומות גרועים יותר" אלא לשאוף הכי גבוה. כנראה שבן אדם שהיה במשך שנים חלק מהמערכת ביובה מבין את ההבדלים יותר טוב מאיתנו.

    הציפיות עלו אבל מי שהעונה הזו לא עומדת בציפיות שלו כנראה שהשלה את עצמו. המאמן האחרון שהשיג פה 82 נקודות מקבל מעמד של אל (ובצדק) בעוד שהאווירה סביב הקבוצה הנוכחית היא כאילו שוב השגנו את הכרטיס ל-CL בשנייה האחרונה ועם המון מזל. הוא ציפה שיהיה יותר גיבוי מבפנים כלפי חוץ, הוא רצה שהדרג הבכיר יתמוך בו ובשחקנים. עובדתית, זה לא קרה. הביקורות זרמו וכמעט אף אחד לא עמד מנגד. אני מסכים איתו שזה לא מתפקידו להגן על עצמו או על השחקנים.

    הוא תמיד גיבה את השחקנים ותמך בהם, אין לי מילה רעה להגיד עליו בפן הזה. גם אתמול כשהוא הזכיר את השחקנים זה היה רק לחיוב וכאות תודה לעונה שהם נתנו. ברור שהם אוהבים אותו. כנראה שקונטה מתייחס לשמועות סביב טורו, סקריניאר וברוזו, וספציפית ברוזו, כנראה שההדלפות סביב העניינים המפגרים שלו גם חיזקו את קונטה. איליצ'יץ' בדיכאון עמוק ואנחנו מגלים את זה רק אחריי חודשיים, ברוזו משתגע בחדר מיון ואחריי דקה זה בכל התקשורת. שמרו את הכביסה המלוכלכת בבית.

    שכחתי להוסיף שזה קונטה וזה חלק מהחבילה. העוצמות חסרות פרפורציה? יש מצב, אני גם יודע שיש מצב שמחר הוא כבר יגיד דברים אחרים. אבל מבחינת העיקרון, אני בצד שלו יותר מאשר בצד של ההנהלה עם כל הכבוד וההערכה כלפיהם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/8/20
    Mamadu אוהב/ת את זה.
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    התמונה הכי מעניינת לדעתי ממחזור הסיום באיטליה:

    [​IMG]

    לטעמי יובה שפכה לאגר מוקדם מדי, כמובן שמבט על ה-11 שלה יסביר את מה שקרה אתמול. אבל יותר מדי הפסדים (אני ספרתי: 0, 5, 2, 3, 5, 5, 3, 4 - מספרי ההפסדים בכל האליפויות עד אתמול), יותר מדי ספיגות (מתי ספגה 43 שערים?), ערימה של נתונים שליליים. כמה שהמוטיבצייה תהיה אדירה לקראת ליון, אולי יהיה קשה לעשות את השינוי הזה. לא כל קבוצה יכולה לשחק בינוני בליגה ולשנות באירופה, והמטרה של יובה היא מעבר ל-לעבור את ליון כמובן.

    לגבי אינטר, לדעתי אם רוצים את אלכסיס היא צריכה קודם כל לסגור. יונייטד כן רוצה להיפטר ממנו. והשחקן עצמו כמובן ייפרד מהשכר המפלצתי שלו, אין קבוצה גדולה אחרת שבעניין. האכזבה שלי מקונטה היא רק ההדחה בליגת האלופות. הפסד ביתי לברצלונה עם פאטי והילדודס בהרכב. העובדה שלא הצליחה להתגבר על דורטמונד המלהיבה אך שברירית. אני חושב שקונטה מבזבז הרבה-הרבה אנרגיה מיותרת, זה די חוזר על עצמו. עשו הכל כדי להביא אותו ושילמו לו הרבה.

    הייתי רוצה לשמוע דעות של אוהדי מילאן על זלאטן. מנהיג, חשוב, סוחף אחריו, לדעתי חלק הימרו נגדו אחרי הפגיעה הקלה. עד כמה הוא מסוגל לא להיות הכוכב הראשי בהצגה? מישהו מתנגד שימשיך? אולי הוא ימנע ממילאן להמשיך סוג של תהליך של בנייה מחדש?

    - מילאן לא הפסידה באף משחק מ-12 מחזורי הליגה האחרונים - לא קרה לה מאז עונת 1991/92 עם פאביו קאפלו, חלק מ"גראנדה מילאן"| פעם חמישית שמילאן כובשת ב-20 מחזורי ליגה רצופים, זה לא קרה מאז 2008/09.
    - המספרים של אינטר הם כמו בעונת הטרבל - 82 נקודות. פעם ראשונה בהיסטוריה שמעל 79 נקודות לא מספיקות לה לזכייה בסקודטו| נתונים דומים גם ללאציו - 78 נקודות שאשכרה לא הספיקו למקום השלישי (זוטות).
    - יובנטוס היא הראשונה מאז מילאן ב-2003/04 שזוכה באליפות מבלי שיש לה את ההגנה הטובה ביותר או ההתקפה הטובה ביותר.
     
  15. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אני מדבר על environment. קונטה לא מקבל מספיק מחמאות מבפנים\מבחוץ כי הכסף שהושקע בקבוצה לא כל כך תואם לתוצאות. עם זאת, מעמדו לקראת העונה הבאה ברור. ב"מערכת של יובה" סארי ימשיך לשמוע רעשים על מחליפים פוטנציאלים עד שיגיע לגמר הצ'מפיונס ליג.

    כל עונה מעל 80 נקודות שאפשר לבנות עליה עוד שכבה של רכש\עבודה עם החומר הצעיר שישדרגו את הקבוצה בעונה הבאה היא טובה. קונטה יצר רף גבוה ואין לי ספק שהעונה הבאה תהיה טובה יותר. מבחינתי העבודה שלו טובה, אך שוב, למי שבוחן את הדברים לפי כסף <-> תוצאה מיידית (כמו רוב עיתונאי כדורגל באיטליה או אלה שהוציאו את הכסף הזה מכיסם) יש את כל הסיבות לייצר ביקורת על כל הפסד נקודות או משחק ברמה נמוכה יותר. לא מבין למה מאמן מנוסה כמו קונטה לא עומד בזה.

    לדעתי האווירה תואמת למקום רביעי כי אין הבדל בין מקום רביעי בשניה האחרונה למקום שני נקודה אחת בלבד מיובנטוס, כל עוד לא היה אפילו מאבק מינמלי על הסקודטו. שתי התוצאות מובילות לצ'מפיונס ליג, וזהו.

    על השחקנים - זה תפקידו.
    על עצמו - זה תפקיד התוצאות או איכות הכדורגל שהוא מציג. דעת קהל\תקשורת לא תשתנה אם ג'אן דין דון יתראיין בסקיי ויגיד שקונטה מאמן גבר.
     
    itzik.miro, אלעד ו-DRORIKO אוהבים את זה.