מנצ'סטר יונייטד 2019/20-ושוב השקר הזה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏27/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,563
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    אגב,
    נתון שלגמרי לא נתתם לו מענה בכל הדיון על ההגנה/הרמה של מגווייר העונה-

    1) Manchester United (24.8)
    They were eighth and older than Liverpool last season but there has been a clearing-out of the old guard (Ashley Young, Antonio Valencia, Marcos Rojo) and a bringing-through of a new generation (Mason Greenwood, Brandon Williams), while new signings have been designed for the next five years. Of their XI most-picked players in the Premier League this season, none have hit 30.

    הממוצע גיל הכי צעיר בליגה(למרות שקשה לחשוב על זה).

    יותר צעיר מצל'סי שנמצאת במקום ה-3(25.2).

    **** אני בכוונה מתייחס לזה, כי בכל זאת צ'לסי כל העונה מקבלת פה כתב הגנה אינסופי שהקבוצה שלה צעירה מאוד ולכן המשחק ההגנתי עוד ישתפר, נאיביות של צעירים, טעויות של למידה וכו וכו...
    אף אחד לא ציין בכלל שאנחנו עם הממוצע סגל הכי צעיר בליגה ועם שני ילדונים בהרכב ברוב העונה ליד מגוויר.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    לא, צ'לסי מקבלת כתב הגנה מסוים בגלל איסור העברות. אני אגב כבר שאלתי העונה מספר פעמים, כמה לדעתכם מהצעירים ישרדו את התחרות מול הרכש החדש. אני באמת מסוקרן לראות. לא בקטע של הטרלה.

    על ממוצע גיל לא זוכים באליפות. כן זה יכול לרמוז אולי על פוטנציאל מסוים, אבל שוב בשביל זה צריכים להיות אנשים שיודעים איך למנף את זה. גם התלהבו בזמנו מהקלירינג אאוט שואן חאל עשה לכל הסגל המת שנשאר אחרי פרגי. ומה קרה אחר כך?
    המספרים האלה לא אומרים לי הרבה. מה זה משנה אם אנחנו קצת יותר צעירים או קצת יותר מבוגרים מצ'לסי?
     
  3. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,563
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    אינסוף פעמים כותבים פה שההגנה שלה זה שכר לימוד.
    אינסוף.

    שכר לימוד על רייס, על טומורי, על גילמור, מאונט ועוד ועוד ועוד ועוד ועוד.
    שכר לימוד, שכר לימוד.

    ההגנה שלהם בערך פי 2 יותר גרועה אבל מעולם לא שמעתי שההגנה שלך מקבלת הנחות על שכר לימוד למרות ששני שחקנים אצלך בהגנה צעירים מאוד וכל הסגל שלך הוא הצעיר בליגה בממוצע גיל....
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    איך היו אמורים להרכיב את ההגנה שם העונה? אני הראשון אולי שרשמתי שלא חוכמה לשתף צעירים כשיש באן. ונראה מה יקרה אחרי שיוסר.
    מה היו הציפיות מצ'לסי כשהיא קשורה בידיים ורגליים מבחינת שינויים בסגל? הם עשו את שלהם בהחלט. בלי קשר לתוצאה בגביע.
    ברור שרמת ציפיות תעלה בעונה הבאה.
     
  5. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,307
    לייקים שהתקבלו:
    383
    פחות הייתי קורא לזה טעויות עם פינצטה, בכל זאת הוא עלה לנו בנקודות לא פעם ולא פעמיים. בערך כמו דה חאה.

    אני לא מחסידיו של מגואייר, אבל על אף הטעויות שלו ההגנה שלנו כן השתפרה.
    סה״כ הוא בלם טוב לרמה של הליגה. אני לא חושב שהוא וורלד קלאס, או שיהיה כזה מתישהו.

    עניין תג המחיר הוא תמיד אישיו.
    עם הסכום ששמו עליו יכלו להביא מישהו טוב יותר. השחקנים האנגליים יקרים? שיחפשו מחוץ לממלכה.
    מרגיש יותר כמו רכש של פאניקה מאשר רכש חכם.

    בכל אופן, זה מה שיש, אנחנו לא צריכים אלא חייבים בלם אתלט לידו.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  6. WellNeverDie Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/10
    הודעות:
    2,230
    לייקים שהתקבלו:
    235
    בהקשר צלסי ההישג שלהם העונה מבחינתי לפחות, זה פחות איסור העברות אלא יותר זה שקנטה נהיה לא רלוונטי. סוג של בלעדיו הם עדיין הגיעו לטופ 4, וזה מאוד מרשים.

    איכשהו, העונה נגמרה בסדר.

    בענייני מגוויר וההגנה - מספרית היינו בסדר, בפועל יותר מידי התקפי לב. רובם אגב מאיבודים של מאטיץ והשמטות של דה חאה. נביא קשר אחורי נורמלי, אמיתי, חזק ומהיר. גם ינקה ויתן ייצוב הגנתי, גם יוכל לשחרר מלחץ, גם יעיף את פוגבה טיפה יותר קדימה (שהוא יורד להגנה לקבל כדורים זה מסתיים ביותר מידי איבודים מחרידים). מאטיץ זה לגביע הליגה, מקטומיני לרוטציה בליגה. אם יש עודף (אחרי שחקן התקפה וגרזן לקישור) אולי להביא גיבוי לצד שמאל, ווילימאס גיבוי לצד ימין. כל קשר כזה ייתרום לדעתי הרבה יותר מאשר עוד בלם (שכן, צריך להביא, אבל הקשר האחורי קריטי בעשרות מונים)
    בענייני הקישור - בעיקר לעשות סדר עם הפרירות והג'סי למינהם. מאטה כמו מטיץ, לגביע הליגה.
    ובהתקפה להביא עוד שחקן, ליצור רוטציה ותחרות בריאה בין מייסון, רשפורד ומרסיאל לרכש כשהצעיר יהיה האופציה הרביעית תמיד. איהגלו וג'יימס יחכו להזדמנויות שלהם.

    ההישג שלנו אולי קצת יותר מבסדר כי היה פה סדר: נקווה שמאלכסיס באמת ניפטר, אבל אין יאנג, לא יהיה גונס, אין רוחו ולאט לאט נפתרים מהגופות שגם ישבו על חוזים רציניים. לנסות לפגוע כמו שפגענו יחסית עם מגוויר, ביסאקה וגם ג'יימס סבבה לעומק רחב (עדיף אותו על פרירה וג'סי למשל).

    ובעיקר - עבודת אימון:
    בלי פציעות, עבודה על כושר גופני ובעיקר רפואי כי סבלנו מזה המון העונה. מרמת ה"איך נופלים" ו"לאיזה תיקולים נכנסים, ואיך" (אהמ באיי)
    הכנה טקטית - סולשאר צריך קצת יותר לגוון. שהוא היה נגד הגדולות, הייתה עבודה טקטית. נגד ליברפול בבית, היינו מצויינים וסגרנו את המגנים שלהם עם חבורת נגרים. שיקח את זה צעד קדימה וידע לעבוד גם נגד קבוצות הבטן והקטנות, וידע להערך לזה שישימו תמיד שחקן אישי על ברונו וכו'.
    ובכלל, יש קבוצות עם מאמני חוצים, מנתחים טקטים, אנליסטים, ואני רואה את מייק פילן שואל את איהגלו איזה מספר הוא לפני חילוף. בחיאת! לא יודע מה המצב במציאות אבל מרגיש לי שאנחנו מאחור.
    לתת לואן ביסקה להרים 350 כדורים בכל אימון - שידע לתת פס לעזאזל. הגנתית הוא מדהים, התקפית הוא אייל משומר. לא הגיוני מה שקורה שם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/7/20
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  7. Wazza Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/11
    הודעות:
    1,405
    לייקים שהתקבלו:
    47
    מין:
    זכר
    ההגנה - הגנה מתוסבכת ומבולבלת מידי, מגוואייר כשיוצא קדימה מרבה לאבד כדורים, מרבים לפנות ליריב אזורים רק שיבעט לעבר השער. דה חאה חזר ל-2012? לדעתי זה הזמן להחזיר את דין הנדרסון. ביסאקה הגיע והיה מדהים בהגנה. סולשיאר מנסה להפוך אותו לסוג של אלכסנדר ארנולד של יונייטד. התחיל לא טוב והשתפר מאוד מבחינה התקפית, טיפה במחיר של יכולת הגנתית. קשה לי עם המחשבה על המחיר ששולם על מגוואייר ולראות מה אתה התקבל בפועל. דה חאה ומגוואייר עלו לנו במס' נקודות.
    הקישור - פעם נראה נפלא ופעם חלש מאוד. כמובן שעומס משחקים קשור. להעיף בזריזות את פריירה אלכסיס לינגארד ומאטה. להביא קשר למרכז. מאטיץ' מרבה להסתבך עם הכדור ולאבד אותו, גם מסירות לא מדוייקות. גם פוגבה אותו סיפור. וגם הוא עלה לנו בנקודות. מאטיץ' ומקטומיניי לספסל.
    ההתקפה - כמו הקישור, לפעמים מתפקדת ולפעמים לא. תלויה מאוד בברונו. חוליית ההתקפה השתפרה מבחינה מספרית של שערים ובישולים. מרסיאל עם נטייה לרוץ עם הכדור לכיוון השער ולא לחפש את הבעיטה. במקרה הטוב עושים עליו פאול וזה על סף/בתוך הרחבה, במקרה הרע פשוט לוקחים לו את הכדור. זה רק אני או שיש לו איזו בעיה בתוך הרחבה לחתוך ולבעוט למסגרת? הרוב אצלו או פגע בשחקן או עף לשמיים. נראה שמחוץ לרחבה יותר קל לו לכבוש. גרינווד התחיל טוב ולאט לאט נעלם. עדיין היה שם לשים שערים שהשאירו את יונייטד בתמונה לטופ 4 למרות תוצאות לא טובות. לא יודע למה אבל נראה לי שההתקפה בכללי מחפשת יותר את הפנדלים מאשר בעיטות לשער. ניתן לראות את זה כשחקן עם הכדור ברחבה הם לא מחפשים לחתוך או לבעוט עד שבפועל לוחצים את השחקנים והכדור יוצא החוצה לכדור שוער או לקרן, או כשעושים תיקול נקי על הכדור והשחקנים מתעצבנים שלא קיבלו פנדל. ובכלל, לקבל איזה 14 פנדלים בעונה רק מראה שהם די מחפשים את הפנדל מאשר את הבעיטה לשער, לדעתי לפחות.

    במשחקים האחרונים יונייטד נראתה די רע. השחקנים רחוקים אחד מהשני ויש להם נטיה לתת פסים לשחקנים שנמצאים קילומטר מהם והיריב כמובן רואה את הפס וזה נגמר בחטיפת כדור מסוכנת של היריב. שחקני ההתקפה של יונייטד מרבים לקבל את הכדור כשהם עם הגב לשער של דה חאה. תוצאה ישירה של פסים ממרחקים ארוכים מידי. הבעיה המתמדת שהקבוצה לא לוחצת את היריב מספיק טוב, לא בחצי של היריב ולא בחצי של יונייטד. אין מספיק interceptions מצד השחקנים שמנסים ללחוץ ולרוב כל משחק לחץ שחבורת שחקנים מנסה להפעיל מסתיים בעבירה לטובת היריב. הקבוצה מזמינה לחץ של היריב ולא משנה מי הוא. מתי זה כבר ישתנה?
     
    WellNeverDie ו-alexshw אוהבים את זה.
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    באליפות הראשונה של סיטי עם פפ, אז המגנים היו - בעיקר - הולכים לעבות את הקישור והקיצוניים, סטרלינג וסאנה, שיחקו בצד ימין וצד שמאל בהתאמה. האמצע בגלל ההצטרפות של המגנים לשם היה מאוד צפוף, וזה היה משאיר המון שטח פתוח ל-1 על 1 של שניהם שקיבלו חופש להשמיד הגנות.

    אני מסתכל על ביסאקה והוא באמת נהדר הגנתית כבר עונה שניה ברציפות. אני לא פוסל שהוא ישתפר התקפית עם השנים, אבל כרגע זה נראה בעייתי שמסתכלים על הרמה הטכנית שלו. אני לא יודע אם לא הייתי מנסה לשלוח אותו לעבות את האמצע שהקבוצה עם הכדור, ואז למשל שחקן כמו סאנצ'ו - בדומה לסטרלינג בזמנו - הוא זה שירווח את המגרש בצד ימין. זה גם יכול לעזור לקישור האחורי שמבחינה הגנתית לא קיים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/7/20
  9. WellNeverDie Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/10
    הודעות:
    2,230
    לייקים שהתקבלו:
    235
    לגבי החלוצים אתה די צודק. לדעתי גרינווד היחיד מהשלישייה שבאמת מאוד ישיר ויכול לבעוט בימין ובמשאל, מחוץ או מתוך הרחבה, אבל שוב המספרים של מרסיאל מצויינים ואני לא חושב שהוא בעט פנדלים בליגה בכלל.

    הקטע עם הלחץ מדוויק.
     
    Wazza אוהב/ת את זה.
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
  11. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,254
    לייקים שהתקבלו:
    5,750
    אני לא ממש זוכר שזה נכתב. תוכל להזכיר לי ע"מ שאוכל לצחוק על אותו משתמש?
     
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,563
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    משחק שטומורי נותן שם שתי טעויות של גול, כן? רק תדמיין את לינדלוף או מגווייר נותנים משחק כזה.

    הודעות התמי אברהם>>>>>>ראשפורד, אי שם בסוף אוקטובר, כמובן שיש עוד עשרות כאלה שאפשר למצוא בדיוני המחזור.

    אמממ וכל זה מחיפוש של הודעות על פני שבועיים בערך(מהמשחק מול ליל שלזכותך יאמר שאתה די ציננת את ההתלהבות מטומוטרי באותו משחק),
    שנמשיך לחיפושי אודוי? מייסון מאונט? אין לי הרבה זמן היום, אבל ממאונט אפשר להוציא פנינים פה.
    תתמקד על Footballover.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/7/20
  13. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,563
    לייקים שהתקבלו:
    6,266


    מאוד סקפטי שאנחנו על הראדר שלו מבין האופציות הקיימות אבל אם לא רובן דיאז, מאוד הייתי רוצה שזה יהיה הוא ולא קוליבאלי/אומפמיקנו.
     
  14. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,307
    לייקים שהתקבלו:
    383
    לא היית מעדיף ללכת על שחקן יותר מנוסה מאשר עוד שחקן צעיר שטרם הוכיח את עצמו ברמות הגבוהות?
    אני יודע שרובן דיאז הרבה יותר סקסי מלינדלוף, אבל אני לגמרי חושש שאם נלך בקו הזה אז נאכל אותה כמו עם השוודי.
     
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,563
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    אין שום דמיון בין דיאז ללינדלוף.
    הוא סוג של לידר היום גם בנבחרת הפורטוגלית.

    הבעיה בדיאז שהמחיר איתו יכול להיות גבוה מאוד כי הוא כבר אחרי הפריצה.

    קוליבאלי מבחינתי מגיע עם לא מעט סימני שאלה אחרי העונה ההפכפכה שלו, כנל אומפמיקאנו.

    גבריאל מגיע במחיר של מחטף.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.