המחזור ה-35 בפרמיירליג: פנתר שחור

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏10/7/20.

  1. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    נו, בסדר, אבל היו בהיסטוריה מיליון מקרים של מועדונים גדולים שעשו טעויות ברכש ונתקעו עם סגל בעייתי. לא תפתור את כל הבעיות בשתיים וחצי שניות, וסולשיאר - למרות שבהחלט יש החלטות לא טובות שהוא הספיק לקבל בנוגע לסגל עם שחקנים שקיבלו חוזים חדשים - נמצא בתפקיד שנה וחצי עם שני חלונות העברה משמעותיים. אז אין לנו עומק, אבל כן יש לנו הרכב ראשון חיובי. זה יותר ממה שאפשר היה לומר לפני שנה, וזה גם צעד ראשון בבניית סגל ועומק טובים יותר.

    @Sir Alex Ferguson אין ספק שניהול הסגל בעייתי, ובגלל זה העניין מרגיש קצת על כרעי תרנגולת, כי סולשיאר מרגיש שהתלות שלו ב-11 הספציפיים הללו (או לפחות בששת שחקני הקישור וההתקפה) כל כך עצומה. נראה שהוא קיווה שאפשר יהיה לסחוב ככה לפחות עד סוף העונה הזו. אם העסק יקרוס או לא בשלושת משחקי הליגה ואחד/שני משחקי הגביע שנותרו או לא (אירופה עוד רחוקה), מי יודע.
     
    owen11111 ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    אבל אי אפשר. יש חצי גמר מול צ'לסי שיוסיף לעומס, אחרי שנעבור את השלב הנוכחי באירופאית נשחק מול קבוצות איכותיות יותר שיכריחו אותנו להשתמש בהרכב הבכיר בטח אם לא נצליח להשיג את הכרטיס לאלופות דרך הליגה.

    אני גם אקח את זה צעד קדימה, עזוב את ברונו - פוגבה - מרסיאל - ראשפורד - מייסון שהם הבסיס לכדורגל שלנו לאחרונה, למה אין רוטציה בין מאטיץ שכבר ראינו העונה איך הוא נראה כשיש עליו קצת עומס לבין למקטומיניי, בין שואו הפציע לוויליאמס, בין לינדלוף בעונה מאוד מאכזבת לבאיי?
     
  3. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    @Sir Alex Ferguson אני מסכים שאי אפשר היה לצפות שתסחוב את כל חידוש העונה ככה, אבל נראה שסולשיאר שם את כל הז'יטונים על ה-11 הללו בתקווה שהעונה תיגמר לפני שהשחקנים הללו ייגמרו. מה הוא יעשה עכשיו אני לא יודע. הפציעות של שואו ו-וויליאמס כבר עשויות ליצור חור בעמדת המגן השמאלי, לא יודע אם למשחק אחד או יותר, והבעיה האמיתית היא בקישור ובהתקפה. קשה להאמין שאפשר להחזיק עם אותה שישיית קישור והתקפה גם נגד פאלאס וגם נגד צ'לסי וגם נגד ווסטהאם - זה אשכרה יוצא ארבעה משחקים רצופים עם הפרש של שלושה ימים בין אחד לשני (ולא שלפני זה היה הרבה יותר זמן למנוחה - יש פה אפקט מצטבר).

    אתה צודק לחלוטין בעניין מאטיץ' וכאן הטמטום הכי גדול - כי זה לא חדש שהוא יכול לעשות יופי של דברים, אבל לא כששוחקים אותו משחק אחרי משחק. זה היה נכון גם כשהבאנו אותו מצ'לסי. דווקא כשהקבוצה זורמת, היה חכם למצוא את המשחק-שניים במשחקים האחרונים לתת לו מנוחה. אז אולי זה היה מחליש אותנו קצת, אבל זה בדיוק העניין בלהיות מנג'ר ברמות הללו - לדעת מתי לקחת את הסיכון. כשהקבוצה זורמת התקפית והיריבות רכות, כמו בורנמות' או וילה, זה בדיוק המקום לעשות את זה. הוא לא עשה את זה, והנה המחיר. גם איבדנו נקודות נגד סאות'המפטון, גם שחקנו אותו ואת כולם עוד קצת, גם היכולת שלנו להמר נגד פאלאס פחתה, וגם אחרי זה יש לנו משחקים שאין מהם דרך חזרה.

    גם עם לינדלוף אני מסכים איתך, למרות שאני מודה שבשלב הזה אני כבר לא בונה לא עליו ולא על באיי. זה פחות מטריד אותי. אני חושב שהרעיון של מגוויר+לינדלוף לא שגוי עכשיו, אלא היה שגוי מלכתחילה, אבל זה הציוות שסולשיאר בחר. שיהיה. גם על הליגה האירופית אני לא חושב כל כך כרגע כי יהיה לנו מרווח נשימה בין סוף הליגה והגביע לליגה האירופית, מה גם שבגומלין נגד לינץ באמת אין שום סיבה לא לעלות בהרכב שני. או עם קבוצת הנשים, וגם בשלבים הבאים הלו"ז קצת יותר מרווח.
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    בשורה התחתונה, וקראתי הודעה של גיל שלא משנה מה אולה יעשה הוא יקבל אצלנו ביקורת, השיטה של אולה היא פשוט להרכיב את אותם 11 ברצף עד סוף העונה ולקוות לטוב. וזה השורש לכל הביקורת שלנו לאולה.
    הוא אחלה בן אדם, וסמל אמיתי שלא משנה מה יהיה הסוף שלו כמנג'ר שלנו הוא תמיד ישאר בלב שלנו ואף אחד לא יוכל לקחת מה שנתן לנו כשחקן ברגעים שילכו איתנו עד סוף החיים לא משנה מה. אבל מצטער, בשביל להריץ את אותם 11 לא צריך את אולה, לא צריך מאמן בכלל, גם וודוורד יכול לעשות את זה. בטח במשחקים שהיו לנו עד עכשיו ועם הסגל הנוכחי אחרי ההחתמה של ברונו והחזרות של פוגבה וראשפורד מהפציעות.
    אני מצפה מהמאמן שלנו לערך מוסף (ושום מילה על זה שכל הפגרה לא גרמה לו להבין את הפערים בין פוגבה ומייסון לפרד וג'ימס, הוא היה צריך לזרוק יותר מ-60 דקות לפח מול טוטנהאם כדי להבין את מה שכולנו הבנו כבר לפני המשחק, סתם 2 נקודות שזרקנו עד שמייסון ופוגבה נכנסו והצילו לנו נקודה).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/7/20
    אמיר ע אוהב/ת את זה.
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    סלאח ענק, אבל הוא לא סוארז.
    לדעתי, הקבוצה עושה את סלאח לא פחות משהו עושה את הקבוצה.
    עם סוארז, הוא עשה את הקבוצה. לגמרי.
    סלאח מחמיצן מול השער, אבל הוא בכלל רשלן גדול בפעולות שלו. כמות נסיונות המסירה שלו שלא מגיעות לכתובת (לא בהכרח מסירות מסובכות) היא גדולה מאוד ולא זכור לי דבר כזה אצל סוארז.
    פשוט אצל סלאח, הווליום של הפעולות שלו הוא עצום. זה גם סגנון השחקן שהוא אבל גם הקבוצה. זה עוד ועוד ועוד ועוד נסיונות כל הזמן.
     
  6. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    תסתכל שנייה בטבלה, תשלים משחקים שלנו מהעונה שעברה(בעונה של 54 ספיגות) ותבין.
    בעצם אתה לא תבין, תוותר.

    אגב היה לו משחק טוב מאוד אתמול.
    בקרן הזאת היינו בעשרה שחקנים וכמו כל הקבוצה איבדו שם את הראש.
    אך שחקן שלנו לא הבין מה הוא שומר בקרן הזאת.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אנשים יכולים להגיד שזו תוצאה שהיא סטיית תקן, שהתוצאה קצת משקרת והרי יונייטד החמיצה הזדמנויות אבל אני כן חושב שיש בזה משהו שדווקא במשחק בו יכלה להעפיל למקום השלישי - הגיע פאנצ'ר. הארי מגווייר שחקן חביב, לא כוס התה שלי, לדעתי הטייטל כבד עליו, הוא הגיע כדי להוביל ולא להיות נגרר, ניקח אתכם לקבוצה שלי כמובן כי הכי נוח ואין כמו עוד ואן דייק - הוא הגיע כדי להיות ראמוס ולא ואראן. אני לא מצליח להבין מה הוא עשה שם בתוספת הזמן. הוא קצת מסורבל. איך הגדירו אותו באנגליה? "דויד לואיז, פשוט יקר יותר". קצת מחמיר אבל זו התקשורת. כמו שאמרתי בפודקאסט, יונייטד חזרה להיות קבוצה שכיף לראות אותה, בינתיים זה מספיק והיא תלויה בעצמה.

    לגבי סלאח - אני די מסכים עם הניתוח, אני רק רוצה להוסיף כמה נקודות.
    - לדעתי הוא גם אגואיסט בניגוד לסוארס. חלוץ מריח את השער כמובן אבל האורוגוואי היה יותר מפרגן.
    - עונת הבכורה של סלאח כביכול הייתה קצת לרעתו, אם היה מתחיל עם 25-30 שערים היו גם אומרים 'וואו', כעת הציפיות היא שימשיך עונה אחר עונה אבל המספרים האלה בעקביות הם רק אצל מסי ורונאלדו, אולי ניימאר התקרב לזה. לסלאח לא היה צורך בזמן התאקלמות בניגוד לסוארס שהיה טוב אבל לא מדהים לדעתי, כמובן שזה קשור גם לקבוצה.
     
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,993
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    מגוויר זה דיון שכבר חפרנו עליו למוות, חושב שיש קונצנזוס בנושא אלא אם פספסתי משהו - בלם טוב, לא יכול להוביל קבוצת צמרת. במחיר כזה אולי יש אנשים שציפו לבלם מוביל. כן שיפר את ההגנה של מנ יו יחד עם ביסאקה, זה די ברור.

    יש מישהו פה בפורום שראה בסלאח את הפוטנציאל לוורלד קלאס עוד כשהוא היה באיטליה כשהחתמנו אותו, נדמה לי שזה היה @DRORIKO אבל אני לא בטוח ב100%. מגיע על זה כל הכבוד כי השחקן הזה כמו שכבר רשמתי, הוא מסוגל גם לתת לך 60 דקות של רמה של ליגת העל. קשה לראות בו שהוא יכול להיות סופרסטאר.
    אבל כן...שחקן שנותן ווליום של מצבים, עוד בבכורה בווטפורד ראו את זה, הטיס שם כדור לשמיים במצב טוב וגם כבש כשהוא מסתנן מול שער ריק.
    שחקן מאוד ייחודי, לא טכני כל כך אבל יודע תמיד איפה להיות ולתת גולים ממצבים שלא תצפה שיהיה גול.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אכן אני, ואין ספק שתחת קלופ הוא מימש את הפוטנציאל הזה. אז הקרדיט קודם לגרמני :)

    סוארס זה שחקן היסטורי, אנחנו מדברים פה כבר על הלבל של אגוארו, דרוגבה וכאלה
     
    yakov_y ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    סוארז היה מצוין מההתחלה. ממש מהרגע הראשון.

    סלאח אגואיסט אגואיסט אבל מהמבשלים הבולטים בליגה.
     
  11. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,993
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    גם סוארז היה אגואיסט לפעמים.
    אבל לא יכולת להאשים אותו בכלל.
    כמו שכתבתי הוא גם שיחק עם אפסים אמיתיים בהתחלה. היו מצבים שהוא בזווית עקומה ואני מעדיף שלא ימסור.
    למי ימסור? לספירינג? לבוריני? עלוב מה שהצבנו סביבו, באמת.

    היום כשסלאח לא מוסר אני מקלל אותו, יש סביבו קבוצה מעולה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אגב נכון יש את הסרט מאניבול? שכביכול מהלל את הסקאוטינג הממוחשב, ומסביר איך הוא עוזר להתגבר על מחסור בתקציב. אם אני לא טועה בליברפול השתמשו בשיטה שעליה מבוסס הסרט ונפלו עם זה חזק.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני זוכר את סלאח דופק גולאסו ענק מהמקום נגד צ'לסי, חצי צעד והוא סובב לחיבורים, גול של פלייסטיישן, וגם בליגת האלופות העונה. והוא מגיע למשחקים הגדולים. אני לא חושב שהדיון כאן היה למקום של 'האם כדאי למכור אותו', אבל עצם זה שיש שחקן שמאיים על השער כל הזמן זה נכס. לדעתי פירמינו העונה עם מספרים לא טובים (יודע שהוא משחק מאחור), זה הזוי שלא כבש באנפילד בליגה, וגם מאנה עלול לסיים משחקים בלי שהשוער של היריבה הרגיש אותו יותר מדי. שאלה טובה לגבי סלאח האם הגרף לא יירד משמעותית לא בעונה הבאה אלא בזו שאחריה (סאנצ'ו?) סוארס שחקן התקפה שלם, הוא גם ההבדל בין האליפויות של בארסה וריאל בעשור האחרון לעומת בנזמה לדעתי, את סלאח ראיתי מעדיף ללכת לבד גם במצבים של שלושה על שניים וכאלה. ה"אגואיסט" של סוארס היה תמיד נכון.
     
  14. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,993
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    @DRORIKO
    ראיתי את הסרט, כתבו פעם שככה FSG עובדים.
    בהתחלה באמת היה נראה שאנחנו מביאים את השחקנים עם הנתונים הסטיסטיים הכי מרשימים.
    אדם קארול הנדרסון הובילו קטגוריות של סטטיסטיקה וכל מיני שטויות כאלה.
    אני חושב שהיום הפלוס הכי גדול של FSG זה חטיבת הרכש אם תקרא לזה ככה, רשימת הרכש שלנו תחתם בשנים האחרונות מרשימה מאוד, אחוזי הפגיעה עצומים, אני בטוח שאין מועדונים שמתקרבים לאחוזי הפגיעה שלנו עם רכש.
    אדוורדס ראוי להרבה קרדיט על הנתונים האלה ואני מניח שגם לקלופ יש מילה בנושא בלשון המעטה.

    @Raulito
    סלאח מאוד בנוי על מהירות אז אפשר לנסות ולנבא איזשהיא ירידה אצלו בעוד 1-2-3-4 שנים.
    לא צופה בסוארז מאז שעזב אבל מניח שהוא כבר לא אותו השחקן בגיל הזה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    בסדר גם היום אנחנו משתמשים בהרבה מאוד סטטיסטיקה (ולא רק, גם פיזיקה) כשעושים רכש.
    פשוט עושים את זה יותר טוב ויש מאמן יותר טוב ולא רודג'רס שמשחק עם פירמינו ווינג-בק.