הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,079
    לייקים שהתקבלו:
    486
    מין:
    זכר
    נוטה להסכים עם @de Middenweg מכבי קבוצה שצריכה לבנות את עצמה ליורוליג וזה אומר שהיא צריכה ישראלים שיכולים לשחק שם.
    אני אישית לא מתייחס למושג מתאזרח או ישראלי כי לדעתי הוא לא רלוונטי (אלא אם יעבירו חוקים שהם מאוד לא לגיטימיים בעיניי).
    יש מושג אחד שאני מוכן להבדיל, שחקן בית וכל דבר אחר.

    שנה הבאה יהיו למכבי בסגל לפחות שני שחקני בית שיהיו שחקני רוטציה והם דורי סהר שהוא כישרון צעיר מאוד נחמד ויובל זוסמן שהוא שחקן שאני מאוד מעריך למרות שלפעמים הוא עושה לי חשק להרוג אותו עם ההססנות שלו. בנוסף עידן אלבר ששווה הימור כישראלי לליגה יכול לחזור גם כן להשאלה מנס ציונה. שלושה שחקני בית בקבוצה כמו מכבי תל אביב עם השאיפות שלה זה דבר מטורף וזה שחקנים מאוד צעירים שיכולים לתרום להם בצורה כזאת או אחרת (אם אתה רוצה תכניס גם את כספי שהוא שחקן בית).
    4-5 שחקני בית בסגל כמו של מכבי זאת זהות מטורפת שמכבי יוצרת, הישג ששום קבוצה לא יכולה להתפאר בו גם לא גלבוע/גליל שמתפארת בשמונה שחקני בית עכשיו אבל בתאכלס רושמת ומשחקת עם שניים.
    אני חושב שאי אפשר לשים את ג'ייק כהן ופרדי בורדיון באותה רמה של שחקנים כי ג'ייק תרם למכבי המון העונה בייחוד בתקופת הפציעות המטורפת שהייתה, הוא תמיד שם כצריך אותו.
    אם תביא ישראלי כמו טי ג'יי ליף (שאגב בנבחרת יש לו מעמד של ישראלי ולא מתאזרח, אם מישהו יוכל להסביר לי את החוקים של פיב"א בנושא זה יהיה נחמד מאוד) זה שדרוג מטורף והשחקן היחיד שמבחינת רמת כישרון יכול להיות תחליף לאבדיה, ובול לעמדות שמכבי תל אביב צריכה.
    בנוגע לרשימה של שחקני הבית שציינת, גל מקל לא רלוונטי כי הוא חתום לשנתיים במלאגה וגם הוא לא יגיע למכבי בגלל איך שהוא סיים שם וגם כי הוא לא ברמה ליורליג, נמרוד לוי וקבוצה גדולה זה כישלון אני כבר לא מדבר על ה-PTSD שיש לי ממנו שהוא לבד הצליח לנו עונה במכבי רמת גן אבל גם במכבי הוא לא הצליח לבוא לידי ביטוי והעונה בירושלים הוא מקבל קרדיט מקטש ופשוט לא מצליח להחזיר הוא לא קולע טוב לשלוש, לא שומר משהו, מחטיא החטאות פשוט מביכות מטר מהסל לפחות פעם פעמיים במשחק (לפעמים אני לא מאמין כשאני רואה אותו מחטיא אותן), יש לו על הנייר את כל הנתונים להצליח וראינו אותו בא לידי ביטוי באשדוד אבל בשתי הקבוצות הגדולות שהוא שיחק הוא פשוט לא נראה טוב.
    בנוגע לזלמנסון הוא שחקן שככל שעובר הזמן אני פשוט לומד להעריך אותו יותר ויותר, הוא פשוט שחקן שעובד קשה וכל שנה משתפר ומוסיף אלמנטים למשחק שלו, הוא אפילו שיפר את הקליעה לשלוש ואני מאמין שכבר עונה הבאה אם יפתח יוכל להוות איום (אם יהיה בטוח בזריקה שלו) רק בגלל העבודה הקשה שלו והעובדה שהוא ממשיך להשתפר כל הזמן אז יכול להיות שהוא יוכל להגיע למכבי למרות שאני לא רואה סיבה בשבילו עם איך שהוא מוערך בירושלים.
    בנוסף למכבי יש את סנדי כהן שהוא גם בתור ישראלי אחלה של שחקן למכבי.
    בנוסף מבחינת גילאים אני באמת לא רואה מה הבעיה של השחקנים הישראלים של מכבי, יש את המבוגרים שהם כספי (32), ג'ייק כהן (בקרוב 30), ג'ונדי שהוא נכס בתור ישראלי (29) והצעירים יובל זוסמן (22), סנדי כהן (24), דורי סהר (18), עידן אלבר (20) דווקא יש איזון לא רע ואם יצליחו להנחית את טי ג'יי ליף שזה החלום של מכבי לדעתי, הוא בן 23.

    כמה נקודות לבינתיים אתמול במשחק בין מכבי ראשון לציון מול חולון בגלל הסגל המאוד חסר גיא פלטין שיחק 19 דקות (ראיתי בעיקר מחצית ראשונה וחלק מהשנייה) והראה הגנה לא רעה בכלל מלבד התקפה אחת שיצא לראות אותו מאבד ממש את אדם אריאל (עוד שחקן אני מת עליו כבר אמרתי עליו שביום שהוא חם הוא בלתי ניתן לעצירה?) ויצא לו לשמור את אלכס המילטון ונועם דוברת והוא באמת עשה עבודה לא רעה.
    רפי מנקו כבר אמרתי שהעונה היא העונה שאני הכי נהנה לראות אותו מכל הקריירה שיפר את הקליעה וכל כך הרבה אספקטים במשחק שלו,שחקן שפשוט כיף לראות מאחל לו בהצלחה שנה הבאה בחו"ל בתקווה שתהיה עונה הבאה כי מגיע לו והוא הרוויח את זה עוד שחקן שעשה התקדמות.
    ג'יי פי טוקוטו במחצית מצויינת מול אשדוד כבר מלפרטט עם טריפל דאבל כשיש לו 10 נקודות, 8 ריבאונד ו-7 אסיסטים.
    קצת ליגה לאומית בכל זאת, מאוד נחמד לראות את גבי צ'אצ'אשווילי (יליד 99, 2.10) שחתם בהפועל גליל עליון, יהיה מעניין לראות אותו כי הוא נחשב כישרון רציני שהיה בחוץ שנה בגלל קרע ברצועה הצולבת.
    חייב להחמיא ליותם חנוכי שבמשחקים האחרונים התחיל להיכנס שוב פנימה ולהשתמש בכח שלו, יחד עם הקליעה והסייז שלו הוא שחקן מאוד ורסטילי וכיפי לצפייה.
    גם רומן סורקין נראה מצויין בשבועיים האחרונים אחרי שחזר לא מדהים מהקורונה
    והגרלת היורוקאפ סידרה לנו שנה הבאה ביקורים של תומר גינת וגל מקל כי גם מלאגה וגם פריז הוגרלו לבית של ראשון שקיבלה בית קשה עם בודוצ'נוסט, פריז, מלאגה, ברשיה ואולם פעם נוספת.

    יאללה אני נהנה מכדורסל ישראלי.

    אגב מישהו ראה את מתווה העולות של המינהלת ממש בא לי לצחוק קצת.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  2. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    היומית של קמרון אוליבר - 20 נק', 14 ריבאונד.

    Sent from my MI 8 using Tapatalk
     
    yakov_y ו-Roma אוהבים את זה.
  3. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    אף אחד לא דיבר על זה אבל ג׳יי פי טוקטו רשם אתמול טריפל דאבל.
    אחרי הרבה שנים בלי טריפל דאבל בליגה, אני חושב מאז מאיר טפירו, וארגס עשה זאת העונה ועכשיו טוקטו.

    אני לא מחזיק מטוקטו אבל שאפו, אתלט על ועונה שנייה טובה מהראשונה בארץ.
    18-15-11 אתמול, 2/8 מהעונשין, חסימה אחת ומדד 41.
    שחקן חכם ומגוון.



    @כינוי
    אני גם נהנה מהכדורסל שלנו, אנחנו פסיכיים בקטע הזה, טעות גדולה התמכרות לליגה הזאת.
    מה עם מתווה העולות ?
     
    כינוי אוהב/ת את זה.
  4. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,079
    לייקים שהתקבלו:
    486
    מין:
    זכר
    @yakov_y
    מתווה העולות של המנהלת הוא כזה:
    העונה הרצליה וחיפה עולות ואשדוד יורדת
    עונה הבאה שלי עולות שתי יורדת
    עונה אחרי שתי יורדות ועולה אחת
    ואחרי זה חוזרים לעולה אחת ויורדת אחת
    כלומר עושים צחוק...

    האמת אבל שיש ממה להנות, ראיתי בובה של לילה וכל פעם הכניסו בדיחה של אולי הכדורגל חרא אבל לפחות זה לא הכדורסל וזה באמת מצחיק אותי כי הכדורגל היה מת להיות איפה שהכדורסל, מעפילים קבוע לאליפויות אירופה לנבחרות (גם אם יש 24 נבחרות באליפות אני לא רואה את הכדורגל מצליח להעפיל לאליפות כזאת), הנבחרת הייתה קרובה משחק אחד להעפיל לאליפות עולם (תוריד פאשלה מול גרמניה, אולי ניצחון מול גאורגיה או לא לקבל בראש מפינלנד ואתה שם), הקבוצות הישראליות באירופה משחקות בכל המפעלים ומביאות תוצאות לא רעות מכבי נלחמה על ביתיות הפלייאוף ביורוליג, ירושלים הייתה בדרך לפיינל פור בארץ האלופות, ראשון אחרי השוק הראשוני נראיתה לא רע ביורוקאפ ואפילו ניצחה את מונאקו, חולון אם לא היו לוזרים ומפסידים כל משחק צמוד אפשרי היו עוברים את שלב הבתים, נס ציונה נתנה עונה מצויינת ביורופקאפ, הכדורגל יכול רק לחלום על להתקרב לזה. מגיעים לפה המון זרים ברמה באמת גבוהה גם מחוץ לירושלים ומכבי תל אביב, מבחינת חוזק ליגה אנחנו ללא ספק בטופ 10 האירופי של ליגות מקומיות.
    ומעל הכל צומח לנו פה דור זהב של שחקנים מקומיים כמו דני אבדיה, נועם דוברת, יובל זוסמן, תמיר בלאט, יותם חנוכי, ים מדר, רומן סורקין, טי ג'יי ליף (בוא נכליל אותו כי בנבחרת יש לו מעמד של ישראלי), גלעד לוי(הלוואי), עידן אלבר, מייקל בריסקר שנראה מצויין(שיא קריירה אתמול),נתנאל ארצי (גם שיא קריירה אתמול), עמנואל שארפ שיש שם פוטנציאל, צ'אצ'אשווילי ואוהד דקל ששניהם גבוהים מעניינים אולי דניאל קופרברג וזה רק מה שעולה לי בשלוף בטוח יש כמה שפספסתי אז יש ממה להנות.

    בנוגע לטוקוטו ציינתי במחצית שהוא בדרך לשם
     
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,798
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    האוצר לא מוכן לתת רשת ביטחון למכבי ת"א

    אהיה צבוע אם לא אבין את ההחלטה הצפויה. במשך שנים אני משתתף מכיסי בהצלת הכלכלה של יוון ודרום אירופה כדי שקבוצות הספורט יכולות להמשיך לבזבז כסף על ימין ושמאל. מדינת ישראל לא צריכה לממן את החסר של מכבי וירושלים. כאוהד מכבי זה מאד לא נחמד לראות את המצב הזה, אבל המדינה לא צריכה לעזור לקבוצות הכדורסל. לצערי ישראל לא חברה בשום ארגון מושחת ואנטי דמוקרטי שמחלקת כסף חינם למדינות שלא יודעות לנהל את הכלכלה כמו שצריך...ככל הנראה מכבי תאכל אותה...
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  6. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,484
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    האוצר צריך לפצות על המסגרת המקומית ולא המסגרת האירופאית. סה טו. ירושלים, מכבי ושאר הקבוצות שבנו על אירופה יפגעו אבל זה כבר בעיה שלהם.

    מכבי ברמה האירופאית הכי נפגעה, הרוב הגדול של ההכנסה שלה מגיע מהמנויים והקהל בניגוד לספרדיות שנתמכות ע"י האחיות מהכדורגל או שאר הקבוצות שבבעלות אנשים עשירים ועמידים שימשיכו להזרים כספים חופשי(מילאנו, צסק"א ואנדולו לדוגמא).
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    הפועל נגד נהריה רבע ראשון:
    18 איבודים משותפים.
    11 איבודים של הפועל (5 של הנרי) ו7 של נהריה

    */aaarofl
     
  8. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965
    וידוי קטן: ים מדר, נועם דברת ודני אבדיה הם הסיבה שחזרתי לצפות כדורסל ישראלי. אין דבר שיותר מסב לי הנאה מלראות כשרונות ישראלים צעירים נראים טוב ונותנים תקווה בנוגע לעתיד של נבחרת ישראל. שאפו למאמנים שנותנים לצעירים כשרוניים הזדמנות, מקווה לראות את התופעה הזו רק הולכת ומשתדרגת.

    21 נקודות הערב (שיא קריירה) ומשחק נהדר בשני צידי המגרש לים מדר. אומנם רשם לחובתו 7 איבודים (במשחקים לחוצים מהסוג הזה אהיה יותר סלחן לגבי זה) אבל חיפה על זה עם 4 אסיסטים, 2 חטיפות, 2 חסימות ובעיקר הגנה מדהימה. ההתקדמות שהוא עשה בהגנה ממש ראויה לציון. זוכר אותו בשנה שעברה שחקן הגנה די פרווה. הוא הפך לאחד משחקני ההגנה הכי מרשימים בליגה.

    מקווה מחר להופעה טובה של דני ודוברת.

    אגב, העפתי מבט בכמה כשרונות מהגילאים הצעירים יותר וחייב לציין שאחד שממש תפס לי את העין הוא עידו מנצ'ל בן ה16 מעוצמה מודיעין אם מישהו מכיר פה. על פי סרטונים בלבד ובלי לקחת בחשבון סטטיסטיקות והחוזק של התחרות שהוא פגש, הוא נראה מפוצץ בכישרון.
     
  9. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,484
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    EuropeGuy,

    ים מדר לא קרוב להיות "משחקני ההגנה הכי מרשימים בליגה". במיוחד לא לאור הקבוצות המוגבלות התקפית שהוא פוגש בפלייאוף התחתון.

    יש לו המון מה לשפר אבל פוטנציאל בשמיים. חייב להתחיל לזרוק מלשלוש כי מול שומרים איכותיים הוא לא תמיד יוכל לחדור לצבע או להשתחרר לחצי מרחק שהוא כל כך אוהב.

    ---

    משחק אש בין נהריה להפועל תל אביב, פלייאוף טיפוסי. כדורסל לא גדול והרבה שטויות אבל מלחמה עד הסוף.
    איבודים ואחוזים משלוש מביך. הפועל תל אביב אם תרצה למכור משהו בהמשך חייבת למצוא פתרון לבעיות הקליעה מרחוק, יש שחקנים שאסור לתת להם לזרוק, אהמ אהמ שוכמן.
     
  10. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,484
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    תומר גינת (27 נק׳) וים מדר (21 נק׳) שברו הערב שיאי קריירה בנקודות. חבל שהפועל לא הולכים ליהנות מהצמד חמד יותר מידי.
     
  11. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    שוכמן זה פשוט מכונת החטאות.
    הבנאדם עולה לשלשה ואני כבר יודע שהטבעת צריכה להתכונן לפגיעה.
    עוד משחק קשה לצפיה לאוסף.

    כמעט בכל תסריט אפשרי הפועל תסיים 7-8 (כרגיל) ותקבל את ים/מכבי בפליאוף (כרגיל) ותקבל סוויפ חד צדדי (כרגיל).
    יש תסריט אחד שבו אנחנו מסיימים 6 ומקבלים את רישון. אם ננצח באשדוד + חיפה תפסיד בבש + נצ תפסיד גלבוע.

    לא שרישון אמורה להתקשות מולינו מדי כן? אבל לפחות תהיה אולי איזו תקווה במשך חצי רבע.
     
  12. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,079
    לייקים שהתקבלו:
    486
    מין:
    זכר
    עידו מנצ'ל שחקן די כשרוני, אתלט טוב ושחקן לא רע אבל לא קולע באחוזים מדהימים חייב לשפר והוא בלאגניסט כזה. כישרון טוב יש פוטנציאל אם ישפר את האספקטים האלה. ראיתי אותו קצת בנבחרת הקטדים כדורסל יש לו.

    יש גם את ניב למפרט, יואב ברמן ובן ממן (שהיה מצויין בנבחרת הקדטים למרות שנאלץ לשחק בעמדה 5 בנבחרת הגמדים שהייתה לנו למרות שהוא יותר 2-3) מגלבוע ששמעתי עליהם דברים לא רעים, יש את אליעד טל שהיה שהגיע לנוער של הפועל מאשקלון גם נראה מאוד מעניין.

    בסך הכל לא יודע כמה מהם יהיו שחקני ליגת העל אבל שווה לשים עליהם עין, אין פה כישרונות ברמה של ים מדר ונועם דוברת אבל הם לא רעים בכלל.
    בכללי אני חייב לומר שאני כל כך נהנה לראות את השחקנים הישראלים הצעירים מאז החזרה לקורונה, לא חושב שזאת רק הרמה שהיא יותר נמוכה שהם דומיננטיים יותר אני חושב שהם פשוט עובדים מאוד קשה, כאילו זה שאמרו ששחקנים ישראלים לא עובדים השפיע עליהם ורק כדי להוכיח שלא הם עובדים אקסטרה קשה, תראו את דני, נועם, ים, דורי סהר לא נחו יום אחד בפגרת קורונה ובאמת רואים את התוצאות.
    ישראלים שוברים פה שיאי קריירה על בסיס יומי, אדם אריאל, מייקל בריסקר, תומר גינת, ים מדר, דני אבדיה נותן את המשחק הכי טוב שלו מול ירושלים, נועם דוברת נראה ממש טוב אחרי ומפוצץ ביטחון אחרי הפגרה, נתנאל ארצי, רועי הובר, תמיר בלאט גם נראה לא רע,יותם חנוכי נתן כמה משחקים לא רעים, ליאור קררה נראה כמו מה שציפו שיראה אם לא הפציעות שלו, רפי מנקו נתן שדרוג העונה, קופרברג נתן כמה משחקים לא רעים, סורקין מזמן כבר אחלה ישראלי, שגב נתן שיא קריירה (ובהצלחה בצרפת).

    הכדורסל הישראלי נמצא במקום טוב היום כמו שאמרתי אני באמת חושב שמתחיל פה סוג של דור זהב (ואם נצליח להביא את טי ג'יי ליף לנבחרת, עמנואל שארפ ונקנה מתאזרח טוב כמו שעושות נבחרות אחרות אז בכלל) נוכל להגיע להישגים שלא ראינו פה הרבה זמן כמו העפלות לגביעי עולם, אין סיבה שעם סגל כזה לא נאיים על הטופ 8 האירופי לפחות לפי דעתי יש הרבה עם מה לעבוד וחבל מאוד שזה יתבזבז.

    אגב אם יש דבר אחד לא נוראי בשוכמן, היום עם 7 חטיפות אחלה של דבר.
    חבל שבשאר האספקטים הוא חושךךך
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  13. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965
    מקבל את התיקון. אני לא הולך לשחק אותה מבין בליגה הזו כמו אלו שעוקבים פה יותר באדיקות. ממעט המשחקים שצפיתי עבודת ההגנה שלו היא מהמרשימות שראיתי ביחס לשחקנים האחרים גם מהבית העליון וגם מהתחתון. צריך לצפות ביותר משחקים כדי באמת להשוות אותו לשומרים האחרים. אגב מי לדעתך הם כן השומרים המרשימים בליגה? שאוכל להשוות.

    ומסכים לגבי עניין השלשות. לדעתי הבעיה היא פחות בתעוזה לזרוק ויותר בבחירת הזריקות שלו. לפעמים הוא זורק שלשה קשה כשלא צריך ולפעמים מוותר על שלשה כשהוא לגמרי פנוי. אין ספק שהוא חייב לעבוד על קבלת ההחלטות שלו. בינתיים עושה רושם שהוא שחקן שחי יותר על אינסטינקטים. ככל שהוא חושב פחות ככה הוא יותר טוב, ככל שהוא מתחיל לחשב תרגילים ועושה חישובים כמה פעמים החטיא וכמה פעמים קלע, ככה הוא מתחיל לעשות טעויות. אגב דברים שלא רואים בסטטיסטיקה- האופן שבו הוא מסוגל להגיע עד לטבעת גם אם זה לא מסתיים בסל. מרשים.
     
  14. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965
    סקרן לצפות בשמות של הצעירים שציינת. תודה על המידע. ביואב ברמן האמת שצפיתי, יש לו אחלה סייז אבל חייב לציין שהוא פחות הרשים אותי ממנצ'ל. לא בכל יום יוצא לי לראות שחקן ישראלי עם אתלטיות, שליטה בכדור ויכולת ליצור לעצמו ברמה גבוהה והרושם הראשוני הוא שלמנצ'ל יש את כל התכונות האלה ברמה גבוהה, גם אם לא יציבה. בנוסף הוא עשה עליי רושם של אנג'ייזר, שחקן שמבקש את הכדור ולא בורח מאחריות שזה מאוד חשוב. מאוד סקרן לראות איך הוא יתפתח והוא עשה לי חשק לצפות בעוד וידאו שלו.

    שותף לתקווה שלך, לא יהיה כיף גדול יותר מלראות את הדור הנוכחי הופך לדור זהב. מקווה שגם גלעד לוי יראה שהוא שייך לרמה הזו. סנטר איכותי יושב בול על החוסרים של הדור הנוכחי.
     
  15. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,484
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    גם שומרים זה תלוי עמדה, אם ניקח את עמדת PG וSG שהוא משחק בה אז:
    במכבי יש את זוסמן ודיבר' שנחשבים לשומרים טובים, דיבר' בעיקר לוחץ מצוין.
    בר טימור מירושלים שומר טוב Off the ball.
    יוגב אוחיון מחולון גם שומר טוב, נצטרף אליו את רביב לימונד. בימים שהיה להם רגליים היו שחקני הגנה טובים מאוד.
    חואקין שוכמן עד לפני המעבר להפועל בעיקר התבלט כשחקן הגנה קשוח, פיטבול של ממש, מאז המעבר הוא איבד את זה.

    בגדול הייתי מתמקד בזוסמן, שומר איכותי מאוד בעמדת הגארדים(למרות שלרוב משחק SF).

    בזרים: המילטון, ברייאנט, גרגורי וארגס, ג'רל מקניל(לפני הפגרה) נחשבים לשומרים טובים.

    קשה למצוא בליגה גארדים ששומרים טוב בליגה שלנו, הכח ההגנתי נמצא בעמדת הפוורדים והסנטרים שאפשר למצוא שחקנים כמו בריימו\ג'ון הולנד מירושלים הם באמת שחקני הגנה מרשימים שיכולים לשמור על כל עמדה.

    ---

    ים מדר יהלום, צריך לחשוב טוב טוב על הצעדים הבאים בקריירה שלו. 1.91 ועוד יכול להמשיך להתפתח וחייב לפתח מסת שריר בדומה לדני אבדיה שעבד על עצמו בפגרה.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.