המחזור ה-31 בסריה א':: האם מילאן תצליח לעצור את יובנטוס?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Roma, ‏7/7/20.

  1. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    סארי קיבל ביקורות מוצדקות כיוון שהביאו אותו במטרה שיובנטוס תשחק את הכדורגל הנהדר מנאפולי רק עם תארים, בפועל לא היה כדורגל נהדר ולא תארים. שוב, אני לא קורא (או כותב) כדורגל במקומות אחרים, וכאן לפחות אף אחד לא התהפך.

    לטעון שהליגה נחלשה ועל העדר תחרות זה פופוליזם, כי את זה ניתן בשכנוע גדול יותר מהעונה (אחרי שאינטר הביאו את קונטה ושפכו עליו כל מה שרק ביקש) לטעון על כל אליפות של יובנטוס בעידן הפוסט קאלצ׳יופולי. דווקא יובנטוס היא שנחלשה ביחס לעונה שעברה עם הפציעה של קייליני או ההזדקנות בשנה של רונאלדו וכו׳.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אני קורא את הויכוח בינך לבין עמרי ואיכשהוא יוצא שאני מסכים עם שניכם. מסכים איתך שהליגה בכלליותה לא נחלשה, יש לא מעט קבוצות מרעננות כמו אטאלנטה, פארמה, לאציו עד הקורונה. אפילו "נמושה" כמו לצ'ה הראתה שאסור לזלזל בה, לא משנה כמה כוכבים יש לך בסגל. מצד שני, לפחות כרגע, אין ליובה ממש יריבה, לאציו דעכה אחרי הקורונה, אינטר התחילה לדעוך עוד לפני. לגבי יובה, קבוצה טובה מאד שהשתפרה במהלך העונה(אגב משהו שאפיין גם את התקופה של אלגרי) ועדיין יש שם דברים שיכולים להטריף אותי. לא יכול להיות שהקישור שלנו יהיה כל כך נרפה, וכתבתי את זה גם אחרי הרביעיה לטורינו. לא יכול להיות שיהיריבות שלנו יסתובבו כל כך הרבה באיזור הרחבה שלנו. עכשיו כשדה ליכט לא שם(ואני לא מדבר כבר על קייליני) אנחנו נחשפים במערומינו. במידה ולא נאבד את האליפות סארי צריך להישאר, אבל הסגל חייב לעבור שדרוג, לא חושב שאני מחדש פה משהו.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    ליובה לא הייתה יריבה אמיתית במשך רוב האליפויות האחרונות, אבל אין מה להאשים את יובה בכך, הם אלו שיצרו את הפער לא פחות מאשר הקריסה של היריבות. לא רק זה, הם גם צברו נקודות בקצב שסביר שגם אם הייתה תחרות הם היו זוכים באליפות, כפי שקרה עם נאפולי ב-17/18. סארי היה היחידי שבאמת הביט ליובה בעיניים והיה קרוב לקחת אליפות עם נאפולי.

    העומק של יובה משמעותית טוב משל לאציו, אינטר ואטלנטה, כל אחת מסיבותיה. לאציו ואטלנטה לא מחזיקות ביכולת כלכלית לבנות סגל עמוק (השדרוג של אטלנטה אולי יוביל אותה לכך), אינטר הייתה תחת פיירפליי עד הקיץ שעבר והסגל עדיין מלא בבינוניים. מארוטה עושה את המיטב בכלים שנתנו לו עד כה ותודה לאל יש לו יותר ויותר כלים ככל שהזמן עובר.

    בשנה הבאה, ולא אכפת לי מי יבוא, אינטר חייבת להיאבק על התואר עד הסוף. כל תוצאה אחרת תהיה כישלון.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    1. אני חושב שהליגה השנה יותר חזקה, אינטר עשתה קפיצת מדרגה גדולה בעיקר בזכות המאמן, ולאציו הציגה מספרים פסיכיים, רצף מעולה בזכות כוכב גדול. חבל שהיא לא באמת חזרה מהקורונה.
    2. יכול להבין אוהד נרגן על כך שהגביע עם האזניים הגדולות חמק שוב ושוב גם בשנים שהיה ליובנטוס סגל מפלצתי, מאמין שכל אוהד היה מוותר על 2-3 אליפויות בשביל לשבור את הבצורת מאז 1996, וכן שבחלק גדול מהאליפויות הכדורגל היה מאוד-מאוד רובוטי ולא מרגש\יפה לעין. אבל זו קצת חוצפה, לחלוטין.
    3. הייתי מחלק את זה לשניים: התלונה על כך שסארי לא הצליחה להנחיל את התורה שלו - מדויקת. אינסוף רוטציות, קבוצה שבחודש פברואר נראתה כאילו אנחנו עדיין באוגוסט, זה מאכזב. המשחק אתמול? לכל קבוצה יש פאנצ'רים כאלה בעונה, לא חושב שזו דרמה, מה גם שהפער בצמרת נשאר. מישהו באמת שפוי להמר נגד יובה? דיבאלה השחקן הכי חשוב בקבוצה היום לדעתי. אני חלוק על עניין 'הסגל הבלתי נגמר', לא שקבוצה אחרת לא הייתה חולמת על ברנרדסקי או דוגאלס כשחקנים 13-14, אבל אחד תמיד פצוע ועל השני קשה לסמוך.
    4. כאפיים למילאן, אני חושב שעד למשחק אתמול היא לא ניצחה את יובה במשך 12 משחקים ברציפות. ואלה לא סתם ניצחונות אלא על קבוצות סופר-חזקות. ועדיין אני חושש שאם אותו מאמן ואותו הסגל ימשיכו בול בשנה הבאה - האשליות יתפוצצו. חבל שלאציו לא נראית כמוהו אחרי הקורונה, היא עוד צריכה לארח את יובה והמשחק הזה לא יקבע דבר.
     
  5. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    חוצפה מה חוצפה
    אנחנו כאוהדי יובה רגילים ורוצים לנצח - מה הבושה כאן? זה מה שהרגילו אותנו וזה מה שאנחנו רוצים וכל הפסד מתסכל אותנו.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    חכה עכשיו הוא ב-MODE של אוהד הפועל, הפעם האחרונה שהם ניצחו היתה כששלום תקווה שיחק שם. תכף הוא יעבור ל-MODE של ריאל מדריד ויסכים איתך.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ההפסד אתמול מעצבן ומדובר על יריבה גדולה, אחלה, אף אחד לא אוהב להפסיד. זה פגע בטבלה? האליפות בסכנה? סארי יפוטר מחר? התשובה היא לא. ורצף של תשע אליפויות זה פסיכי, אני משער שזה לא קרה באירופה בליגות נורמליות ואנחנו גם לא בשנות ה-50. להגיד שזה מתסכל לאהוד את יובה? נשמע לי מגוחך, זו דעתי. זכותך לחלוק עליה. אתה מתוסכל כאוהד יובה? הבחור גם הודה שהוא לא רואה משחקים של הקבוצה שלו אז מה המרמור בכלל אני לא מבין (הגביע האיטלקי)

    עוד לפני שאני מדבר על סגל רחב אני תוהה האם אינטר יכולה הקיץ לצמצם עוד יותר את הפערים בינה לבין יובה מבחינת ההרכב עצמו. אשרף חכימי - סוג של הצהרת כוונות. מה היעד הבא לרכש? חוץ מהקשר שאני מניח לעזיבה אפשרית של לאוטרו.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    יש לי כרגע מההודעה 2000 שקל, זה מספיק בשביל לקנות את הפועל לא?
     
  9. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    קודם כל האליפות בסכנה חד משמעית, יש לנו 7 פער ו-21 נקודות בקופה כשבשבת משחק קריטי מאוד מול אטלאנטה שיכולה לצמצם אותנו ל-6 הפרש קל ועוד יש לנו לאציו על הראש. אז כן האליפות בסכנה.

    עכשיו לגבי ההפסד - קרה, קורה ויקרה בעתיד שנפסיד, אבל בכל פעם שנפסיד אני אתאכזב. לא אוהב להפסיד אפילו בדוקים, אין מה לעשות וזה לא ישתנה. בטח אחרי שהובלנו 2-0 וראינו איך הפער גדל ופתאום זה נלקח.

    מרמור? אני ממש לא ממורמר אבל ברגע שאני לא אתאכזב מהפסדים אני אדע שהגיע זמני להפסיק לצפות בכדורגל.



    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    Pau Lopez
    Mancini, Cristante, Ibanez
    Bruno Peres, Diawara, Veretout, Spinazzola
    Pellegrini, Mkhitaryan
    Dzeko

    אם אינני טועה, הפעם האחרונה שפונסקה שיחק ככה הייתה מול פארמה בגביע. בהגנה לא אמור להיות הבדל מיוחד בין 2 ל3 "בלמים". הבניה מאחור אמורה להשתפר על חשבון עמדה קדמית (בה אף אחד מהחומר הקיים גם ככה לא שווה הרכב ברומא) שגם ככה לא תורמת לאף אספקט של המשחק. הבעיה היחידה היא שברונו פרס יקבל יותר זמן מסך. מעניין גם איך זאניולו ישתלב אם זה יתפוס היום ופונסקה ירצה לרוץ עם זה גם במשחקים הבאים.

    *אוהדים רבים רואים באי הכללה של קלייברט המתת חסד, אבל ברוטציה התלת יומית הוא לא היה משחק בכל מקרה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/7/20
    Roma אוהב/ת את זה.
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    כשספינאצולה הגיע לרומא @Juventini הבטיח לי מגן תוקף מצויין אך ברונו פרס נראה כמו קאפו לידו.
    כשמחיטריאן הגיע לרומא @אלעד הבטיח לי גרוטאה לפני פרישה והיום הוא שחקן ההתקפה הטוב בסגל שתרם כבר 12 שערים למרות שהחסיר חלק ניכר מהעונה בגלל פציעה.

    חבורה של שקרנים.
     
  12. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    רומא לא מעניינת מלבד זאניולו.

    אם מיקי הגרוטאה השחקן הכי טוב בסגל זה אומר דרשני.
     
  13. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אתה שיקרת לי.
     
  14. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    השושלת של יובנטוס בהחלט מעידה על חולשה של הליגה, צריך להיות עיוור בשביל לא להבין שקבוצה שלוקחת כלכך הרבה אליפויות רצופות נמצאת בסביבה לא תחרותית. הנושא הזה עלה לא פעם וגם אתה הסכמת איתי שפערי הרמות בליגה רק גדלו במהלך השנים.
    הטיעון שלי על חולשת הליגה קיים כבר כמה שנים, וניתן למצוא פוסטים שלי בנושא .

    יובנטוס נחלשה העונה(אולי) אך שאר היריבות בצמרת הוכיחו שוב שהם רחוקות מבשלות לקרב אליפות. נאפולי של סארי הייתה הקרובה ביותר וזה לא הספיק.

    יש פה דיון רחב בהרבה בנושא הליגה, הכדורגל האיטלקי, הפוליטיקה האיטלקית ועוד , ונשאיר אותו להזדמנות אחרת .

    ברמת התכלס, 3-4 משחקים טובים שינו את היחס(של התקשורת ובפייסבוק/פורומים) כלפי סארי ביובנטוס מכשלון לגאון , ויצאתי נגד זה.
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    הליגה אכן היתה בתהליך של הידרדרות אחרי תור הזהב שלה ב-90. השיא היה בסוף העשור הראשון-תחילת השני של ה-2000. אבל אני חושב שבשנים האחרונות היא כן משתפרת מאד. אתה רואה את זה גם בכדורגל שהפך ליותר אטרקטיבי. אתה רואה את זה גם בשחקנים כמו רונאלדו, לוקאקו ואריקסן שמגיעים לפה. עד לא מזמן שחקנים בלבל הזה לא היו מתקרבים בכלל לאיטליה. וכן להצלחה של יובה, שבעצמה חזרה מהקבר, יש השפעה על רמת הליגה.