מילאן 2019/20: מכבים ומדליקים מחדש, שוב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י yonmu, ‏3/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    למרות שהוא עף על עצמו, מדובר בבחור חסר אגו. לא הייתה לו בעיה לזוז הצידה מעמדת המאמן כשהתפנה מאמן יותר טוב. ומפה לשם אימנו את לייפצייג ראלף האזנהוטל ויוליאן נאגלסמן (שלא עבד תחתיו אבל ראנגניק הוא זה שהביא אותו לפני שעזב). בעולם בלי קלופ 2 המאמנים הגרמנים הכי טובים שיש בעסק.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  2. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    מתלהבים ממונצ'י, אבל חוץ מהעובדה שהוא גלאי כישרונות נהדר, הוא לא הישגי בעליל. נכון, סביליה תחתיו זכתה 5 פעמים בליגה האירופית, אבל במקום שבאמת נבחן, הליגה, הוא נכשל פעם אחר פעם. מי זוכר שסביליה סיימה תשיעית שנה לפני שזכתה בליגה האירופית (עלתה לאירופית רק בזכות סנקציות על מלאגה וראיו)? השאיפות בסביליה הם לעשות כסף על שחקנים, אחרת היינו רואים עוד אתלטיקו.

    אבל למרות זאת, תסכימו איתי שמקום שני זה הצלחה כמו לסיים רביעי בספרד. כשיש מקומות מאוכלסים בדרך קבע, ההישג האמיתי הוא להפר את ההגמוניה הזאת.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    יכול להיות, אני זוכר שהיתה פה הרבה התלהבות מההגעה שלו לרומא, "מונצ'יבול" קראו לזה. לא ממני כי לא ממש הכרתי אותו, אבל מאנשים שכן עקבו אחריו שמעתי שהגיע לרומא גאון. זה לא אומר שעם רנגניק זה הסתיים אותו הדבר. רק אמרתי שמצפה לו פה אתגר שהוא עוד לא חווה ויהיה מעניין לראות איך זה יתחבר.
     
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    קטע שאתה מזכיר את האזנהוטל [לא גרמני - אלא אוסטרי (מתנצל על הקטנוניות)]. לא הכרתי מקרוב את העבודה שלו בלייפציג מעבר להייפ כללי, אבל אחרי שנה וחצי בפרמיירליג הוא נראה לי כמו הדבר הכי קרוב לקלופ. לצערו (?) הוא רק בסוטון שכבר יורדים ליגה פעמיים בלעדיו. הוא חתם שם על חוזה ארוך טווח ממש עכשיו למרות אין לו יותר מדי מה להשיג שם. הם כבר לא מתחזקים בעבר כמו שהיה עם פוצ'טינו או קומאן.

    בשמחה הייתי מביא אותו לארסנל שזה היה רלבנטי.
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    רבים ורעים ממני כבר טענו שזה אותו הדבר :sm_icon_salut:
     
    owen11111, EO11, אלעד ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  6. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    אגב מציינים את ראנגניק בהקשר של לייפציג ובצדק כי כרגע הם הflavour of the week אבל הוא עשה עבודה לא פחות גדולה בהופנהיים כמאמן. אשכרה הביא אותם מהליגות הנמוכות לבונדסליגה ואני עדיין את זוכר את עונת הבכורה המטורפת שלהם גם מבחינת הכדורגל (הצמד חמד סליחוביץ' ואיביסביץ') וגם מבחינת התוצאות.

    אני די מאמין בארטטה אבל בשביל ראנגניק הייתי מעיף אותו בלי למצמץ, הרווחתם.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  7. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אני לא יודע לאן הוא חושב שהוא מגיע, אבל גאזידיס בחיים לא יאפשר למישהו במועדון להיות חזק ממנו. רגניק הזה עושה רושם של אלפא, כאלה המיקרוב לא אוהב. תשאלו את זלאטן ומאלדיני. בינואר הבא הוא כבר לא יהיה פה ונמנה את הפיולי הבא שיבוא להרים אותנו ממקום 10 והדחה מהליגה האירופית. הגאולה האמיתית זה מישהו שיבוא ויציל אותנו מאליוט...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/7/20
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לא נשמע מחובר למציאות שאני מכיר.

    גאזידיס תמיד עשה עליי רושם כמישהו שאין לו מושג. ליטרלי אין לו מושג (התוצאות בשטח לא מעידות על משהו אחר). אבל הוא כן דלוק על כל עניין המאניבול, שחקנים צעירים ושקט תעשייתי חזק והיה מאוהב בונגר שנים - אוטוריטה מקצועית אחת שאחראית על כל דבר שקורה במערכת - כאשר לעיתים קרובות זה היה נראה כל-כך גרוע שאוהדי ארסנל היו צוחקים ביניהם שונגר הוא זה שמינה את גאזידיס שיהיה הבובה שלו.

    בסוג מינוי כזה כל המטרה - לפחות בעיניי - היא כבר לא לחשוב על הטווח קצר עם עוד מינוי של "פיולי הבא". כמעה פעמים אפשר לספר לעצמך שעוד שחקן או שניים או שלוש ועם עונה מלאה על הקווים של המאמן הכול היה נראה אחרת? אתם איזה 200 נקודות ממקום רביעי וזה עם גופות בדמות נאפולי ורומא. חושב שלשם שינוי - לפחות על סמך דברים שעשה בכדורגל הגרמני - יש כאן הימור מצוין של מילאן כל עוד יתנו לאיש לעבוד.

    אגב, עם זלאטן ומאלדיני אני מניח שגאזידיס לא מסתדר - לפי מה שאני מבין ממך - כי זה פחות או יותר נוגד את כל התכונות שלו. שניהם ווינרים מובהקים שרוצים לנצח כאן ועכשיו. כשחקנים הם מכירים סטנדרטים שהוא יכול לחלום עליהם (לא יודע מה מאלדיני שווה מחוץ לזה). זה לא קשור להיותם אלפא, אחרת - כמו שרשמת בעצמך - ראנגניק לא היה מגיע למילאן ו-ונגר לא היה נשאר בתפקיד עשור אחד יותר מדי בארסנל.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  9. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    כל מה שמעניין את אליוט וגאזידיס זה לעלות את הכנסות המועדון במינימום השקעה כדי למכור ברווח אחר כך. אם זה יבוא ביחד עם הצלחה מקצועית? סבבה, אם לא. גם סבבה. הבעיה שבאיטליה החלק השני לא תמיד עובד. הצלחה מביאה הכנסה. הקהל האיטלקי זה לא קהל אנגלי שיבוא למלא איצטדיון שהקבוצה "נמצאת בבנייה" ולא מביאה תוצאות כמה שנים. במיוחד שהאצטדיון לא שייך לך.

    גאזידיס הוא snake-salesman. כמו שאמרת וזה נכון - אין לו שמץ של מושג מקצועי בכדורגל. מה שכן יש לו זה יכולת שכנוע. המטרה שלו זה לרצות את האג'נדה של הבעלים, שבמקרה הזה- דומה מאוד לאג'נדה שהייתה בארסנל ולמכור הייפ לאוהדים כדי שיחזרו למגרש בהמוניהם. הוא ימכור סיפורים ומעשיות למאלדיני לליאונרדו ולרגניק, הם ישתכנעו בהתחלה ובסוף יגלו שהמלך הוא עירום ואי אפשר לעבוד איתו בדרך שמנוגדת לשלו. אם יש להם כבוד עצמי - הם ילכו. ונגר היה בנאדם נוח, לכן נשאר ושינה את דרכו שהייתה ההפך לחלוטין בשנים שארסנל הצליחה על מנת שיתאים לאג'נדה של גאזידיס. ברור שלכל אחד מהמנהלים שהוזכרו יש דרכים שונות להשיג תוצאות, העניין הוא שהם באמת רוצים להשיג הצלחה מקצועית, כל אחד בדרכו. את גאזידיס זה לא באמת מעניין. כל עניין ה"לא להחתים שחקנים מתחת לclass 98-00" נועד רק למקסם עליהם רווחים, כי הרי אי אפשר לעשות את זה חטייאר כמו קייאר, למרות שהוא הבלם הכי טוב בקבוצה בחצי השנה האחרונה. אין פה איזה אג'נדה מקצועית טהורה, אלא רק כלכלית ואפילו כלכלית היא לא חכמה. היא מתעלמת לגמרי מזה שהצעירים האלה צריכים רועה. החצי שנה האחרונה של מילאן הוכיחה שבלי זלאטנים, קייארים ורביצים הצעירים לא יצליחו להתפתח כמו שמצפים מהם, בטח בסביבה לחוצה כמו מילאן. ואז גם לא באמת תוכל לעשות עליהם כסף, כמו שגאזידיס כל כך רוצה.

    הדיון לגבי זהות המאמן או הds הבא הוא לא משמעותי בעיני. אני מבין את אלה שרוצים את רגניק, אישית, הייתי רוצה לראות המשכיות לחצי שנה הזאת בדמות חיזוק של עוד 3-4 שחקנים, הישארות של פיולי שעושה עבודה מעולה בזמנים לא פשוטים מה שכן היה עוזר להתפתחות וגדילה של הקבוצה שיש לה אחלה של בסיס, אבל זה לא באמת משנה. שום דבר חיובי לא צומח לאורך זמן שהייצור הזה נמצא למעלה וכדי שהוא יילך אליוט חייבים למכור את הקבוצה.
     
    Roma, uri ו-אלעד אוהבים את זה.
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    yonmu אוהב/ת את זה.
  11. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    אני באמת לא מצליח להחליט בין רגניק לבין המשך של פיולי.

    באופן כללי (כמו שרואים בשם של הדיון) אני די מתוסכל ממדיניות הRestart כל עונה.
    עם גאטוזו לדוגמא האמנתי שבעונה שלמה היו יכולים לתת לו כלים שהוא היה מנצל לטופ4, ומשם כבר נתקדם עוד.

    כרגע קשה לי להחליט:
    מצד אחד ברמת התוצאות והמשחק פיולי די נהדר.
    מצד שני זה די גרבג' טיים מתמשך (בלי קהל ובלי סיכוי לטופ4).
    מהצד הראשון דווקא נראה ששחקנים מממשים את הפוטנציאל שלהם (קסי, הקאן, רביץ') ואין סיבה שזה לא ימשיך לעונה הבאה.
    מהצד השני כבר היינו בסרט הזה ותמיד יש הפתעות לא נעימות (בטח כשזלטאן עדיין סימן שאלה).
    ובכלל, לשם שינוי נראה שיש כאן מישהו שעשוי באמת לבנות כאן קבוצה חדשה מאפס ולא אילתור על אילתור,
    אבל בכנות, קשה לי לפתח תקווה שמשהו באמת ישתנה. בטח עם ההנהלה הזו.

    הסגל שלנו עמוס בבינוניות כשיש לנו המון שחקנים שראויים לרוטציה ספסל אבל קשה לבנות עליהם כבאנקרים להרכב*.
    יש לנו מעט מאוד שחקנים שאפשר לסמן מעכשיו כשחקני הרכב ברורים לעונה הבאה:
    דונארומה, רומניולי, תיאו, בנאסר. בספק גדול אפשר להוסיף את קסי, הקאן ורביץ'.
    זה מצב שמאוד מזמין בנייה מחדש, אז אולי באמת הגיע הזמן, גם אם מבחינת תוצאות (כלומר הגעה לCL) זה אומר שגם בשנה הקרובה זה לא יקרה, בעוד עם פיולי והשקעה בינונית הייתי מהמר שכן.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    הפופוליזם ברשתות סביב פיולי מזכיר לי את הפופוליזם סביב סולשאר.
     
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    תן לי לעזור לך. ההחלטה הזאת באמת קלה.

    קודם כל, זה לא או רנגניק או פיולי. ראנגניק הוא המנהל המקצועי. אם יהיה בנוסף המאמן או שיגיע מישהו אחר/פיולי ימשיך זה נטו his call. פעמיים הוא הוכיח שאין לו בעיה לזוז הצידה כשיש מישהו מתאים יותר לתפקיד: פעם אחת מיד אחרי שלייפציג עלתה ליגה (האזנהוטל הגיע), ופעם שניה כשנאגלסמן הסכים לחתום. אגב, הסיבה שנאלסמן מאמן כרגע את לייפציג ולא את דורטמונד היא... רנגניק. דורטמונד (וגם לייפציג) רצתה אותו בקיץ 2018 אבל הוא החליט להמשיך עוד עונה בהופנהיים עד תום החוזה. דורטמונד החליטה לא לחכות לו ומינתה את פאברה. ללייפציג היה את רנגניק שפשוט נכנס לתפקיד בעצמו לעונת מעבר (ועשה אותה די בהצלחה - מקום 3) עד שנאגלסמן התפנה והשאר היסטוריה. עונת המעבר ההיא (18/19) היא העונה היחידה מאז 2012 שבה רנגניק אימן קבוצה בליגה בכירה. אימון זה ממש לא הקטע שלו.

    במצב הנוכחי, אף מאמן מהטופ לא יבוא לקבור לעצמו את הקריירה במילאנלו. יש הרבה יותר מה להפסיד מאשר להרוויח. אחד כמו ראנגניק יכול להיות קרטייקר מעולה עד שמאמן כזה יתפנה. זה בדיוק מה שייתן לנו יתרון על פני קבוצות אחרות כשנרצה את אינזאגי/אלגרי/בחר את המועדף עליך והמצב הכלכלי/מקצועי יאפשר את זה. בדיוק מה שקרה עם סיפור נאגלסמן. לייפציג פשוט היו בפוזיציה הכי טובה לשים עליו את היד ועכשיו הם נהנים מהפירות.

    ועכשיו אחרי ההקדמה העניין הוא די פשוט:
    אם רנגניק, שרואה מן הסתם מה הולך במועדון כרגע, יושב עם פיולי לארוחת צהריים ובסיומה מחליט שזה האיש הנכון בזמן הנכון - אז המצב מעולה.
    אם גאזידיס רואה שמילאן כבשה 5000 שערים ב5 המשחקים האחרונים (שלא רלוונטים לשום דבר) וחושב לעצמו שזה בטח אומר שפיולי הוא שפיץ עולם ומגיע לו עוד עונה ויהי מה (גם כדי לחסוך עלויות, כי הוא מאמן בעל פרופיל נמוך) - אז המצב גרוע.
    אם גאזידיס מחליט להשאיר את פיולי כי זה מה שאדון זלטאן רוצה - אז המצב חרבנא.

    זהו, עד כדי כך פשוט. מיניתם אדם מוכח לשם שינוי לתפקיד המפתח של כל קבוצת כדורגל מקצוענית - תנו לו לעבוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/7/20
    Gianzola01 ו-yonmu אוהבים את זה.
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    גם Bild וגם Kicker מדווחים שרנגניק החליט להאריך את החוזה בלייפציג.

    חבל. היה מעניין לראות dual role באיטליה. כעת הצעד המתבקש הוא להחתים את פיולי. מתבקש כי זה המהלך הבנאלי והפשוט ביותר לביצוע.
     
  15. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אם הבנתי נכון רנגניק ומילאן 'לא', בגלל שיש לחץ וכוונה להשאיר את פיולי...
     
מצב נושא:
הנושא נעול.