מחזור 27: חוזרים מפגרת הנבחרת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏1/4/05.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה (שישי, 15:30, אצטדיון הי"א):
    ליגת העל חוזרת אלינו מפגרה וזה המשחק שיפתח את המחזור ה-27. כבר ממש רואים את הסוף.
    הפועל חיפה, עם 16 משחקים ללא ניצחון, קרובה מאוד "להבטיח" את הירידה שלה לליגה הלאומית בסוף העונה, והפסד היום בהחלט יחתום את העניין. ניצחון ימתיק מעט את הגלולה, ויקטין את הפער ל-8 נקודות, שזה לפחות לא בלתי אפשרי. הפועל חיפה הייתה קרובה מאוד להשיג את הניצחון במשחקה האחרון אבל שוויון של בית"ר ירושלים בדקה ה-90 כפה תיקו 1-1 עצוב עבור האדומים. הפועל חיפה רוצה להוכיח גם לטוטו שהוא טעה כשהוציא אותה מהטופס.
    מ.ס. אשדוד נאבקת מאבק צמוד על מקומות 2-3 שמוליכים לאירופה. המרחק שלה מהמקום השני הוא כבר גדול ועומד על 8 נקודות, אבל היא עומדת במקום השלישי בשוויון נקודות עם נצרת עילית וחייבת לנצח כדי להישאר בו על בטוח לשבוע נוסף, ואולי לפתוח פער מכיוון שנצרת עילית משחקת משחק קשה יותר, וזאת לקראת מפגש ישיר בין שתי הקבוצות הללו בעוד שבועיים (שבוע הבא גביע).
    בחיפה סלאח חסארמה מוצהב ובמקומו יועבר מאיר בן מרגי לקישור האחורי, ובצד שמאל יפתח תומר ברוקס הצעיר. שלומי אדרי יפתח בחוד במקום דניאל גוטיירס המאכזב.
    באשדוד יעדרו אייל אלמושנינו הפצוע, יוסי אופיר שחולה, ומאור פרץ שמוצהב.

    הרכבים משוערים:
    אשדוד: אסי רחמים, עמר סלמן, אריק אג'יפור, עמנואל פאפו, אדיר טובול, מאור זוהר, משה אוחיון, עמנואל אביידה, דוד רביבו, פליקס אובוקה ושי הולצמן
    הפועל חיפה: שגיא שטראוס, עידן בלסטרה, איב יובלדיו, אלירן אלקיים, תומר ברוקס, מאיר בן-מרגי, מזואה אנסומבו, שי סיבוני, גילי ורמוט, ג'ף טוטואנה, שלומי אדרי.

    בסיבוב הראשון: 0-2 לאשדוד. בסיבוב השני: 1-3 לאשדוד.


    עוד משחקים בהמשך...
     
  2. יוגב אסולין Guest

    אותי הרבה יותר מעניין המשחקים של המחזור זה הקהל של המחזור.. לפי דעתי לכל אחד חזר איפשהו הרעב הזה לכדורגל למגרשים.. היה ריגוש היה שמחה היה התלהבות.. זה נשאר אנשים לא יחזיקו את זה בבטן.. ואני מאמין הרבה יבואו למשחקי המחזור.. ממוצע קהל גדול יותר ממה שהיה אמור להיות הכוונה.. והליגה צריכה לדעת לנצל את זה..

    מעבר לזה יש כמה משחקים מעניינים..
    סואן שוב בטדי.. הפעם כגיבור לאומי?

    לגבי הפריווי שפורסם פה.. לפי דעתי עכשיו חיפה מגיעה מאוד משוחררת וכמו כל קבוצה שהיא משוחררת היא מראה דווקא לאחרונה כדורגל טוב.. לא זה לא אומר שעכשיו היא תשאר בליגה.. אבל זה אומר שהיא יכולה לעשות הרבה צרות לקבוצה כמו אשדוד. אשדוד חייבת לדעת להראות את העליונות של השחקנים שלה על חיפה. כי במשחק שאף אחת לא תשלוט אשדוד תאבד נקודות
     
  3. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגבי קהל יוגב, אני דווקא חושב שאחרי הכמויות האדירות והביקוש האדיר במשחקי הנבחרת לכרטיסים, השבוע נחזור לאפרוריות ולכמויות הקטנות של הליגה למרות כמה משחקים טובים כמו מכבי חיפה - הפועל פ"ת, סכנין-בית"ר ומכבי ת"א-ב"ש.
     
  4. יוגב אסולין Guest

    שמע.. הנבחרת והכדורגל הישראלי בכלל. שאני אומר כדור ישראלי אני מתכוון לקהל לאווירה שהיתה במדינה לחברת פלאפון שלקחה את היוזמה וכל התפוארה שמסביב.. נתנו הרגשה לפחות לי. של עוד.. ברור שאחרי המחזור הזה כולם שוב התאכזבו וידברו על הליגה העצובה שלנו.. אבל כרגע יש באוויר הרגשה של עוד.. יש את העניין של לירות את סואן בטדי! זה ירגש אנשים יש את החשק.. לבוא וליראות עוד מעט מהכדורגל הישראלי.. ואז לנחות בקרקע
     
  5. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בגלל הרעב של הקהל לכדורגל ובגלל ההופעות המוצלחות של הנבחרת השבוע ,
    שחקני הנבחרת המקומיים כמו קייסי,סבן,ובאדיר צריכים לדחוף את רמת הליגה קדימה,בואו
    נקווה שהנבחרת אכן תהווה מנוף לליגה.
     
  6. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל נצרת עילית- מכבי פ"ת (שבת, 15:00, נצרת עילית)
    התקדמותה של הפועל נצרת עילית, שאנשיה כבר התחילו לעשות חישובים איך היא מצליחה להיות הקבוצה הראשונה בהיסטוריה שבעונתה הראשונה בליגה הבכירה היא מסיימת במקום השני, נעצרה קצת בשבועות האחרונים, לאחר ההדחה בסיבוב הראשון של הגביע, וההפסד 3-0 למכבי חיפה המגמגמת, שלצד הנצחון של מכבי פ"ת הרחיק את הקבוצה של מוטי איווניר מהמקום השני והסופר מכובד, שבעונה כזאת אולי אפילו שקול לאליפות של "שאר הליגה". עם זאת, תהיה לנצרתים הזדמנות לצמצם את הפער ממכבי פ"ת, כשהקבוצה תארח מחר במגרשה הביתי את הלוזונים, שאולי נפגעו מפגרת הנבחרת שעצרה את המומנטום שלהם. השחקנים של נצרת עילית אולי יתקשו לשחק עקב מותו של מנהל הקבוצה האהוב, אברי עשור ז"ל, שנפטר בתחילת השבוע. הקבוצה כולה נסעה השבוע לביקור תנחומים אצל משפחתו של עשור והבטיחה לאשתו שתוקם אנדרטה לזכרו. בנוסף, תוצב תמונה גדולה שלו בחדר ההלבשה, ולחולצות בשבת יוצמדו פסים שחורים. הקבוצה תגיע בסגל כמעט מלא למשחק, חוץ מז'וז'ה דוארטה שכנראה לא ישחק עקב פציעה בעקב רגלו. יאלן פוקורן, ששיחק עם נבחרת סולבניה במוקדמות המונדיאל, חזר הלילה לארץ ויהיה בסגל.
    מכבי פ"ת, שביססה את עצמה במקום השני לאחר הניצחון על אשדוד, תקווה לא למעוד ולפתוח מחדש את המאבק על המקום השני. ניצחון שלה, או אפילו תיקו, יבטיחו לה כמעט סופית את המקום השני, לראשונה מזה 50 שנה, שיוביל אותה לגביע אופ"א ולמענקים נחשקים. הקבוצה קיימה השבוע אימונים די רגילים לאור מיעוטם של שחקני נבחרת היוצאים מהסגל שלה (למרות שמבקיע שער הניצחון מול האולימפית של צרפת, גל אלברמן, דווקא משחק אצלה), ולרשותו של גיא לוזון צפוי לעמוד סגל מלא.

    בני יהודה- הפועל ת"א (שבת, 20:45, בלומפילד)
    בני יהודה זכתה לביקור לא שגרתי השבוע, כשאנשים מהמשלחת הצרפתית הגיעו לבקר דווקא בשכונה. אמנם הביקור לא הביא יותר מדי בשורות לקבוצה, אולם בשכונה שמחו על הכבוד שנפל בחלקם. ניצן שירזי, שהוחתם לעונה שלישית בקבוצה, יצא בתחילת השבוע לקרואטיה (שכבר מיוצגת בבני יהודה ע"י שני שחקנים) כדי לעקוב אחרי מועמדים לחיזוק לקראת העונה הבאה. לא ידוע מה היו רשמיו, אולם בכל מקרה הבהירו בקבוצה שהם לא מתכוונים להחתים בזמן הקרוב שחקנים, ושלפני שהם יתחילו בהכנות לעונה הבאה, יש להם שישה משחקים בליגה ואת הגביע, שם הם ישחקו בשמינית הגמר נגד הפועל רעננה. בלם הקבוצה, גבע ברקאי, שהיה לגביו חשש ששבר את האצבע, חזר לאימוני ריצה לאחר שהסתבר שכל מה שהוא סבל ממנו היה פריקה של האצבע ולא שבר.
    הפועל ת"א, שחזרה לנצח בדרבים, כבר לא תרד ליגה, ועכשיו היא תתאמץ לסיים את העונה בטעם טוב, אולי אפילו עם גביע. שמעון גרשון, שהיה שותף לשני משחקי הנבחרת, ערך אתמול אימון שחרור והיום יתאמן כרגיל באימון המסכם של הקבוצה לקראת המשחק מחר. שני הקונגולזים של הקבוצה, ביסקוט אמבלה ואילונגו אנגסניה, חזרו רק היום בבוקר מהמשחק של נבחרתם מול גאנה (בו היה אמור להשתתף גם ג'ון פנסטיל, שכידוע נפצע בעינו ועדיין לא החלים) ושיתופם במשחק מוטל בספק.

    בית"ר ירושלים- בנין סכנין (שני, 20:40, ר"ג)
    כמה שהאוהדים בטדי חיכו למשחק השלישי והאחרון העונה נגד בני סכנין. לאחר שני הפסדים בשני המפגשים הקודמים בין הקבוצות בליגה, כולל תבוסה משפילה בסיבוב הראשון, רצתה בית"ר לנקום במגרשה הביתי בנציגת המגזר, אולם הקבוצה ספגה עונש רדיוס בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות, והמשחק עבר בלית ברירה לאיצטדיון הלאומי, שמאווירה נהדרת של פעמיים 40,000 צופים תוך 5 ימים, יחזור לקבל אווירה ישראלית, כלומר הרבה גזענות ומעט צופים. בית"ר חסרה באימון את טל בנין ועידן מליחי שסבלו מפציעות, אולם יחזרו לפעילות כבר מחר (בנין בכל מקרה יחמיץ את המשחק מול סכנין עקב צהובים). לעומתם, ערך אבי נמני (ששיחק 90 דקות מול צרפת) אימון מלא. עופר טלקר נעדר מהאימון עקב סיבות אישיות.
    העיר סכנין לבשה חג בתחילת השבוע, ולא בגלל הישג של הקבוצה, אלא בגלל שהקפטן שלה הפך למספר ימים לגיבור ישראלי. עבאס סואן, מבקיע שער השיוויון מול אירלנד, התקבל בכבוד מלכים, וכל התקשורת עלתה לעיר סכנין כדי לקבל תגובות וחוויות מהאנשים שהביאו את סואן למעמד שבו יכל בכלל להבקיע שער לזכות הנבחרת. אייל לחמן, שהוזכר כאחד שעזר הרבה לאברהם גרנט, החליט להעתיק מידידו את שיטות האימון, וסכנין התאמנה השבוע על חוף הים. בקבוצה קיימת תכונה רבה לקראת המפגש מול בית"ר והטריפל האפשרי עליה, אולם מישהו למעלה כנראה לא כ"כ מת שסכנין תנצח- מאיר כהן החמיץ השבוע מספר אימונים עקב פציעה (אולם רוב הסיכויים הם שהוא ישחק), אבי דנן עוד לא חזר לאימונים ומהארן אבו-רייא, ששב מפציעה ארוכה לפני 3 שבועות, נפצע שוב באותו מקום וקיים חשש גדול שהוא יצטרך לעבור ניתוח שישבית אותו לתקופה ארוכה נוספת.

    פריוויואים נוספים בהמשך...
     
  7. יוגב אסולין Guest

    על המשחק שהיה עכשיו בטלויזיה.. בעניי הוא משקף את כל הבעיות בכדורגל הישראלי..

    שתי קבוצות משתי פינות שונות של המגרש..
    אשדוד במקום להראות את העליונות שלה.. הגיעה לא מוכנהמנטלית למשחק. חשבה שה17 הפרש בנקודות בין שתי הקבוצות האלה יביא לה גם את השערים. הם היו יכולים לדרוס פה את אשדוד אבל לא עשו את זה.. שיחקו משחק בעצלנות מוחלטת. גם אחרי השער שהם הכניסו שהיה מאוד מקרי הם הפסיקו בכלל להזיז את הכדור.. פשוט אופייני מאוד לקבוצות בליגה הישראלית...

    מעבר לזה.. מבחינת הפועל חיפה.. יש לה את הפונטציאל יש לה שחקנים ששווים יותר אבל כל העונה בגלל לחץ רק בגלל לחץ הם לא ניראו טוב. סופגים שערים ממש מיותרים.. כמו הנבחרת שלנו.. עוצרים גולים בטוחים וחוטפים את ההכי שטויות שיש.. וזה מה שעצוב..

    זה ממשיך בשיוויון של הפועל חיפה.. איפה בקבוצה גדולה באירופה.. תיראה כזה חוסר תיאום.. כזאת חוסר אחריות של שחקן הגנה.. פשוט ביזיון השער הזה. והנה קבוצה ממקום שלישי שרוצה לייצג את המדינה באירופה.. לא מצליחה נגד המקום האחרון בליגה שלנו..

    וזה בערך הסיפור של השחקן הישראלי והכדורגל הישראלי
     
  8. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל פ"ת - מכבי חיפה (שבת, 18:50, פתח תקווה):
    שתי הקבוצות יצאו לפגרה אחרי תוצאות טובות: מכבי חיפה התאוששה מהתבוסה באשדוד והביסה 0-3 את נצרת עילית, והפועל פ"ת התפוצצה על הפועל ב"ש 1-4 עם שלושער של ארבייטמן.
    זה יהיה המפגש ה-6 העונה בין שתי הקבוצות והמאזן: 2 ניצחונות לפ"ת (פעמיים 1-5 בגביע הטוטו), פעמיים תיקו (0-0 בגביע הטוטו ו2-2 בליגה) וניצחון אחד למכבי חיפה (0-1 בליגה).
    מכבי חיפה מבחינה תאורטית יכולה להבטיח את האליפות כבר במשחק הקרוב- אם נצרת עילית תנצח בבית את מכבי פ"ת, ומכבי חיפה תיקח את שלוש הנקודות גם כן, יהיה לה הפרש 18 נקודות עם 18 נקודות בקופה, אבל עם הפרש שערים הרבה יותר טוב משל מכבי פ"ת שגם שישה הפסדים יתקשו למחוק. על כך אמר רוני לוי ל-ONE: "אנחנו תמיד רוצים לגמור את העניינים בצורה חד-משמעית - אם זה לא יקרה השבוע זה יקרה עוד שבוע או שבועיים".
    הפועל פ"ת אמנם נלחמה בתחתית ברוב שלבי העונה אבל היא ממוקמת כעת רק 3 נקודות מהמקום השלישי שמוליך לאירופה, כך שהיא דווקא תייחל לניצחון של יריבתה העירונית.
    דרור קשטן מגיע למשחק ללא אולג מוזגובוי ואיליה יברויאן הפצועים, וקובי שאלו שהושעה מהסגל יוחלף על הספסל על ידי שניר דורי בן ה-17. שלומי ארבייטמן חם מאוד בתקופה האחרונה, ונוסף לשלושער בליגה במחזור האחרון הוא כבש פעמיים במדי הנבחרת הצעירה השבוע.
    בחיפה יחסרו הברזילאים גונסאלבס ודירסאו שמוצהבים, ועקב הפציעה של אורי אוזן, נראה את חרזי נכנס לעמדת הבלם ובעמדת המגן הימני את רביד גזל, ובקישור יפתחו באדיר, בוקולי וזנדברג נוסף על טל וקטן.
    קטן דיבר ביממה האחרונה על החשיבות של עשיית הסוויץ' בין הנבחרת והליגה, ורוני לוי מקווה ששחקניו, שרובם שיחקו בנבחרות השונות השבוע, יעשו את הסוויץ' כהלכה.
    הרכבים משוערים:
    הפועל פ"ת: רפי כהן, קלמי סבן, דושקו דוריצ'יץ', זאב חיימוביץ', אדורם קייסי, אבי יחיאל, עומר בוקסנבוים, מנור חסן, יוסי שבחון, אלנתן סלמי, שלומי ארבייטמן.
    מכבי חיפה: הרכב משוער: תום אלמדון, רביד גזל, אלון חרזי, אריק בנאדו, חיים מגרלשווילי, וואליד באדיר, עידן טל, מיכאל זנדברג, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, רוברטו קולואטי.

    ההסעות מחיפה למשחק בשבת ייצאו בשבת בשעה 16:30 מאולמי "רון" (סמוך לאצטדיון בקריית אליעזר) בעלות של 30 שקל.

    בסיבוב הראשון: 2-2. בסיבוב השני: 0-1 למכבי חיפה.
     
  9. יוגב אסולין Guest

    אני רוצה להתייחס ספציפית למשחק הזה.. לפי דעתי משחק שיכול לשנות דברים עוד העונה בליגה. גם מבחינת בית"ר גם מבחינת סכנין. ובכל זאת כל התעסקות במשחק הזה יא באווירה מסביב.. באיך בית"ר יקבלו את סכנין את סואן.. הראש של סכנין גם לא בדיוק במשחק.. וכמו שכולנו פה ובכלל בתקשורת מדברים על הנושא של מסביב למשחק ולא המשחק עצמו. עושה רושם גם הקבוצות ככה..

    אין שום איזכור לחשיבות של המשחק הזה..
    ניצחון של בית"ר שומר לה סיכוי מעולה למקום שלישי .. ואולי לאירופה בשנה הבאה..
    לעומת זאת סכנין מספדיה וב"ש גונבת ניצחון ממכבי ת"א... דבר שבליגה שלנו יכול מאוד להיות.. והנה לשתי הקבוצות האלה יש מאבקים עד סיום העונה.

    זה משחק מאוד רגיש הקבוצה שתידע לשים בצד את כל הבלאגן או כל הרגישות מסביב.. ולשחק פשוט כדורגל תיהיה זאת שתנצח במשחק הזה..
     
  10. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    באשדוד שוקלים להשעות את אג'יפור אחרי שהיכה אתמול אוהד של הקבוצה אחרי התיקו 1-1 עם האחרונה בטבלה, הפועל חיפה.
     
  11. יוגב אסולין Guest

    מה שעוד מראה פה על חובבנות.. בכלל ממתי לאשדוד יש אוהדים שהוא מצא לריב איתם..

    שמע.. זה המון לחץ שהיה לו.. סה"כ הוא נתן משחק טוב מאוד.. הציג יכולת טובה ובכלל העונה הוא מאוד השתפר לעומת התקופה שלו בחיפה.. חשבתי לכתוב את זה.. אבל הטעות שלו בסוף היתה נוראית.. קודם כל הזילזול שלו.. ואחרי זה החוסר ריכוז שלו והטעות עם אסי שהם לא דיברו כי או שאסי לוקח את הכדור או שישאר בתיבת ה5.. וכו'.. הרבה מאוד טעויות היו פה..

    אפשר להבין את ההרגשה של האוהדים שהם מרגישים החמצה גדולה פה.. מצד אחד הם נותנים מול קבוצה גדולה כמו חיפה 4-0 ואחרי זה עם הפועל עושים 1-1 זה שוב מחזיר להתייחסות למשחק וחוסר רצינות.. חבל שאנחנו רואים דברים כאלה. אז כמו שאמרתי אפשר להבין את האוהד.. והיה יותר חכם ובוגר מצד אג'פור פשוט לשתוק ולתת לזה לעבור...

    אבל אג'פור ראה לנכון להמשיך להתעמת ולהגיע למצב של ריב.. דבר שיגרום עוד יותר בלאגן בקבוצה ויהרוס.. לא רוצה להתייחס לאיזה עונש צריך להיות. אבל זה חמור
     
  12. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    אבישי ז'אנו פתח את מסחת האירועים כשהורחק (בפעם השלישית העונה) בדקה ה57.
    5 דק' אח"F זה לא הפריע לנכטיילר לנגוח את ה1-0 לנצרת עילית.
    בדקה ה74 דוברובין שנכנס כמחליף בדקה ה62 השווה ל1-1 , 2 דק' אח"F איש השבוע של נבחרת הנוער גל אלברמן הורחק בצהוב שני , אבל זה לא הפריע לדוברובין להשלים צמד (81).
    ולסיום סיומת,עומר גולן במבצע אישי , חותך את כל הגנת נצרת עילית ומול אושרי לוי לא מתקשה לעשות 3-1 בדקה ה87.
    ובתוספת הזמן, עוד כרטיס אדום , גיז'רמו ישראלביץ.
    http://wmh.walla.co.il/archive/149750-4.Xxx

    האליפות הרשמית של חיפה תדחה בעוד שבוע..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/4/05
  13. יוגב אסולין Guest

    משחק די אלים מה?
    בכל מיקרה מכבי פ"ת לא מוותרת על חלום האליפות ושומרת לעצמה עדין סיכוי טוב לזכות.. סתם

    בראסמי אוקי האליפות של חיפה תידחה עוד שבוע זה בקטנה. כיף ליראות את פ"ת היום בניגוד לאשדוד של אתמול. שהיא באמת נחושה להשיג אתה מקום השני את המטרה שלה. לא נכנסת לשאננות מהיתרון נקודות.. ולא נשברת משער מוקדם.. תיקח את המקום השני ובצדק!

     
  14. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פשש איזה משחק. משחק חם עם אדומים וגם תהפוכות ושערים.
    היו איזה אירועים בעייתיים (מכות) או שמדובר בצהוב ראשון ושני לכולם? והאם מוצדקות ההחלטות של השופט?
     
  15. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    באדומים של אלברמן וז'אנו זה צהוב שני ומוצדק.
    השלישי בדקה ה90 אחרי שמכבי פ"ת עושה משולשים , ישראלביץ' נכנס בעמר אחרי שהכדור כבר לא שם ומוציא עליו הרבה תסכול , לא עבירה חמורה לשבור רגל או משהו , אבל מכוונת .