שווים אירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏31/3/05.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל פעם אני דוחה את הפתיחה של דיון כזה, פעם נבחרת, פעם איזה דרבי או משהו, אז הנה החלטתי עכשיו לפתוח.
    זה דיון קצת בכייני, אבל אנחנו הישראלים אלופים בלהתבכיין. ופה הנושא הספציפי הוא שחקנים כיום בישראל שראויים מבחינת הכושר הנוכחי והיכולות האישיות לשחק באירופה, וכשאני אומר אירופה אז אני לא מתכוון ליגה קפריסאית, ולא ליגה טורקית, גם לא סלמנקה, בואו נגיד סנטנדר גבול תחתון. הכוונה לשחקנים שבאמת יכולים ללא רגשי נחיתות להשתלב ברמות הגבוהות בליגות בכירות.
    אז מי לדעתכם?
     
  2. TariboWest Member

    הצטרף ב:
    ‏10/6/04
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    8
    גל אלברמן. שחקן ענק, מהטובים שצמחו פה בשנים האחרונות. הוכיח את עצמו מול שחקנים מאריות אירופה ולא נפל מהם ואף עלה עליהם. הוא יצליח.

    יניב קטן. מבחינת פיזיות,כושר פריצה,מהירות-הוא מספר 1 בארץ, הדריבל שלו טוב, הוא מוסר מצוין (איזה מסירה יפהיפייה הוא הביא לבלילי מול צרפת), הוא לא אגואיסט, בעל בעיטה חזקה מאוד, טכני מאוד. צריך לשפר את הסיומת.
     
  3. Yeste Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/04
    הודעות:
    2,695
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אגיד לך את האמת ,כמי שמבין קצת בליגה הספרדית ,אני יכול לומר בוודאות ,שבקבוצות אמצע הטבלה בליגה ,ליוסי בניון,שהוא השחקן הישראלי הטוב ביותר כהיום ואין עוררין על כך, אין מקום בהרכב בשום קבוצה. מיותר לדבר על -5 ה"גדולות" של הכדורגל הספרדי -ריאל,בארסה,ולנסיה,אתלטיקו ודפור'.
    לגבי שאר הקבוצות -בניון הוא פליימיקר שמסוגל לשחק כחצי קשר\חצי חלוץ . בויאריאל ,בטיס,סביליה,סארגוסה,אספניול וריאל סוסיאדד ,אין לו מקום. אבל מצד שני,נושא הדיון זה שחקנים ישראלים,אני דווקא כן חושב שלטל בן חיים יש מקום בהרכב של חצי מהקבוצות שציינתי. שחקן מדהים!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/3/05
  4. Long Distance Member

    הצטרף ב:
    ‏9/6/03
    הודעות:
    167
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קטן, באדיר, קייסי וסבן.
     
  5. rami87 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/5/03
    הודעות:
    448
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רוצים לראות הצלחות בנבחרת? תשלחו כל מי שרק אפשר לשחק באירופה.
    אם כל אחד יחזור כמו שחזר בלילי לצמד המשחקים של הנבחרת, אז אנחנו נהיה במצב טוב.
    לקחת את הקונספט של אירלנד. הנבחרת חזקה ביותר, למרות שהמדינה כביכול לא גדולה, ועם ליגה חלשה מאוד.
    אז נכון שמישראל אי אפשר לשלוח שחקנים לפריימר ליג, כי הם סתם ישבו על הספסל. אבל אין שום דבר גרוע בלשלוח שחקנים לטורקיה, הולנד, שוויץ, בלגיה, וקבוצות בינוניות בליגות כמו גרמניה וצרפת. גם בקבוצות בסדר הגודל של סנטנדר בספרד, איטליה ואנגליה הם יכולים ללמוד לעבוד קשה. לא צריך ללמוד כדורגל, לא צריך ללמוד לרוץ (כושר). כל מה שצריך הוא ללמוד לעבוד קשה, וזה כל שחקן יכול לעשות.

    הייתה תקופה, שגם שי הולצמן שיחק באירופה. זה היה באוסטריה וינה אי שם בסוף שנות ה-90 של המאה הקודמת. אם הולצמן יכול, כל אחד יכול.
     
  6. John Barnes Member

    הצטרף ב:
    ‏21/1/04
    הודעות:
    2,521
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לירן כהן- קיצוני מצויין לגילו. יכולת דריבל מצויינת, מהיר ופיזי מאוד. יש לו פריצות מצויינות מהאגף, משחק בימין בד"כ אבל כשצריך משחק בשמאל ושם מציג יכולת לא רעה בכלל. חייב לעבור לאירופה כמה שיותר מהר, מי יודע אולי יהיה לנו כאן דמיאן דאף ישראלי?.
     
  7. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למוכשרים ביותר יהיה נוח יותר להצליח אבל הם יצטרכו לעבוד
    קשה מאד בכדי לתקוע יתד בליגות האירופיות. ישנם מס' שחקנים
    באולימפית שיכולים להצליח באירופה.
     
  8. city Member

    הצטרף ב:
    ‏15/7/04
    הודעות:
    5,343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אולי חלק מהאנשים פה יחשבו שאני טועה, אבל אני חושב ששחר סימנטוב מנצרת עלית עוד כמה שנים יוכל להגיע לאירופה. הוא פיזי, בעיטה טובה, ראית משחק טובה והוא בתקדמות מתמדת. מה אתם אומרים ?
     
  9. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צודק בהחלט, ועוד הוא מטירת הכרמל!!!!!!!!! יאללא טירה באלאגן! שחר לאירופה.
    כדי שיתקדם הוא צריך לשחק עם נצרת באירופה, או לעבור לקבוצה אחרת שיראה את היכולת שלו שם בצורה טובה יותר.לטעמי ארבייטמן גם מסוגל, לירן כהן הוא פשוט כישרון אדיר... קלמי סבן עם פוטנציאל...יניב קטן חייב לחפש קבוצה בקיץ ויש שמועות על שיחליף את בניון בסאנטאנדר.
     
  10. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    חצי נבחרת לדעתי יכולה לשחק באירופה
    והם הוכיחו את זה בימים האחרונים

    קטן - מבחינה פיזית הוא מושלם לקבוצה חזקה באירופה - יש לו את הכוח פריצה הדרוש לתפקיד שלו בצד שמאל והוא יול לשחק בכל קבוצת צמרת בליגה בינונית ובכל קבוצת אמצע טבלה בליגה בכירה

    בן חיים - אם הוא ימשיך להשקיע כמו שהראו בגביע האבוד הוא יגיע רחוק... מתאים מאוד לליגה האנגלית... כבר עכשיו הוא שחקן הרכב בקבוצת אמצע טבלה שדי מצליחה בפרמייר ליג

    אלברמן - שחקן מצויין לעתיד.. קשר אחורי קלאסי
    יודע לפרוץ מהאמצע, יש לו מסירות עומק נהדרות והוא יודע לתקל מצויין ולעצור התקפות של קבוצה יריבה


    קלמי סבן - לא כל כך בטוח
    הגנתית הוא טוב אבל הוא לא יודע להתקיף כמו שצריך
    הוא מאוד לא חד
    היו לו לא מעט מסירות הישר לרגלי שחקנים צרפתים כשהוא היה לחוץ בהתקפה
    וגם ההגבהות שלו לא היו משהו בכלל
    אם הוא יעבוד על הצד הזה שלו הוא גם יכול להשתלב בליגה בכירה
     
  11. adir123 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/05
    הודעות:
    76
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קטן-חזק,מהיר,מסירות טובות..!
    סבן-שחקן מצוין,הגבהות מצויונת שומר טוב..!
    בנניון-טכני,בעיטות,מסירות..!
     
  12. יוגב אסולין Guest

    לפי דעתי יש לנו הרבה אנשים בארץ. שיש להם אפשרות להיות כדורגלנים ענקיים אבל בגלל ניהול כושל של הכדורגל שלנו.. ובגלל חוסר מקצועיות הם לא מצליחים פה ומעבר שלהם לאירופה יוכל להביא לנו כמה כדורגלנים ענקים

    אני מדבר על..
    ראובן עובד - שבלי ספק יש לו את הכישרון שלו. אבל חסר לו רצינות ועבודה. הוא לא מוצא את החיבור לזה פה בארץ. כניראה בחו"ל הוא יוכל להיות מקצוען אמיתי... שזה רק מה שחסר לו כי כישרון כבר יש

    שי בירוק - עוד שחקן עם כישרון ענק שעסוק בבעיות משמעמת מפה עד הודעה חדשה. אולי בגלל צבא ועוד כל מיני כאלה. אבל גם פה אני רואה מעבר לאירופה.. גורם לו לשנות פאזה ולהיות שחקן גדול

    ברוך דגו - הוא גבולי הוא יהיה חייב ליבנות קצת גוף לגדול קצת..אבל עדין יש לו ראייה מאוד טובה שליטה יפה בכדור.. והוא יכול להצליח בהרבה קבוצות.. מעבר לשמה שוב ישנה את כל הבעיה שלו שזה לא משהו ששיך ישירות לכדורגל..
     
  13. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    שחר סימנטוב לאירופה? הייתי מבין אותכם איכשהו אם היה מדובר בילד בן 20 שכל העתיד עוד לפניו, אבל הבחור נמצא כרגע בשיא הקריירה שלו, ואני לא רואה אותו מתקדם מהמקום בו הוא נמצא היום.

    אני מסכים לחלוטין עם ההודעה של רמי - אין שום בושה בלשחק בקבוצות תחתית בליגה הטורקית או בקבוצות בינוניות בשוייץ ובלגיה, העיקר הוא ללמוד לשחק כדורגל בדרך קצת שונה ובעיקר להתרגל למשמעת הפיזית והטקטית של הכדורגל האירופאי, כדי להגיע לנבחרת כשחקנים בשלים יותר. ויש לנו בליגה לפחות 15 שחקנים שיכולים להגיע לרמות האלו בחו"ל.

    בקשר לרמות קצת יותר גבוהות - קרי תחתית ליגה אנגלית או ספרדית נניח, אני רואה נכון לעכשיו 5 שחקנים פוטנציאליים שיכולים להשתלב שם בהצלחה לטעמי, ואלו הם גל אלברמן, יניב קטן, אבי סטרול (שהראה העונה בצ'מפיונס שהוא לא נופל מחברו לקבוצה לשעבר בן-חיים), לירן כהן, וזאב חיימוביץ' מהפועל פ"ת, שאומנם אין לו ממש יחסי ציבור טובים אבל הוא בלם בעל מימדים פיזיים אימתניים שלבטח יגיע רחוק בכדורגל הישראלי ונקווה שגם באירופי, וכל מי שראה העונה את הפועל פ"ת או את הנבחרת הצעירה בפעולה יודע על מה אני מדבר.

    עובד, בירוק וברוך דגו הם שחקנים בעלי פוטנציאל פשוט עצום, לבטח יותר כשרוניים מהחמישה שציינתי לעיל, אבל בכדורגל כשרון זה לא הכל, צריך לדעת גם לעבוד קשה ולחיות כמו ספורטאי, ואת זה כנראה החבר'ה האלה לא ממש הפנימו, ולכן נגזר עליהם לדשדש כאן בביצה הישראלית לנצח.
     
  14. כפר סבא בנשמה! Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/04
    הודעות:
    775
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחר סימנטוב הוא לכל היותר שחקן בינוני בליגה שלנו שמצטיין במיוחד באיטיות ובבעיטת מרשימות
    אין לו מקום בשום קבוצה מעבר לים פרט אולי למדינות כמו קפריסין או אלבניה
     
  15. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    עובד הוא בדיחה עצובה מאוד, אדם שנראה מאוד עצלן וההתנהגות שלו מאז אותה "עונת פריצה" כביכול שלו מראה שאין לו ולא יהיה לו את זה והוא בטח יישאר שחקן בינוני.

    אני מסכים עם איתי ורמי וגם ברקוביץ' אמר את זה ב"בעקבות הגביע האבוד" כל מי שטוב ויש לי כישרון חייב לצאת לא משנה לאן אבל הבעיה הגדולה שלנו היא שאנחנו נחשבים באירופה זרים ומה לעשות שבאירופה יעדיפו ברזילאים או אפריקאים על פני ישראלים אם זה לא משהו מיוחד.