Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    באיזה קטע הראמס עשו את זה? איזו הזיה.

    כאילו אינדי, דטרויט וראמס לא קיבלו את הממו על הואליו האמיתי של באקס בליגה.
     
  2. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    wtf Eagles
     
  3. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    הסיבוב הזה יצא מכלל שליטה. הרטס לפילי? עם הסקנדרי הזה כשיש עדיין אופציה כמו פולטון על הלוח? כאילו, מה? באיזה פאקינג קטע? אתה רוצה להוציא איתו חבילת טייסום היל? קח את הגירסה הזולה שנקראית לין באודן עוד 2 סיבובים. אבל טופ 50?
     
  4. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    לגמרי. פלוס תוסיף את דובינס לרייבנס שיש להם כבר באקפילד עמוס ורק רסיבר אחד ראוי ברוסטר. מוזר!
     
  5. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אינגרם והחוזה שלו כנראה לא ימשיך מעבר לעונה הבאה אבל כן, בגדול. במיוחד בשיטה כמו שלהם שהראנינג בק לא חייב איזה vision יוצא דופן או משהו ותלוי נטו ב-Reads של למאר. זה באמת תפקיד שכל אנדראפטד עם רגליים חזקות ופיזיות יכול להוציא לפועל בצורה טובה פלוס.

    הזיות בקיצור. בוא נקווה שקנזס והג׳טס ינצלו את זה פה.
     
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    טוב מאוד ג׳טס. בחירה פיגוזית, ועוד אחרי טרייד דאון שהניב להם בחירת סיבוב 3. לא מדע טילים.

    בוא תמצוץ גוטי.
     
  7. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    הולי שיט גוטי. הולי מאדר פאקר. יא חתיכת יצור.

    איזה אירגון מביך. איזה בושות. איזה טימטומיאדה. פאקינג קרקס.

    אארון צריך לעשות power move על הכלומניקים האלה דחוף. זריז אבל. שלשום יעני.
     
  8. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    מה האווי רוזמן מעשן ועל מה לעזאעזל הוא מדבר? רוצה שהאיגלס יהיו מפעל קוורטרבקים. מה זה אומר בכלל? מה הם מפתחים ודופקים אקזיט כמו פורטו או דורטמונד? לא הבנתי מה זה אמור להביע

    והג'איינטס עם אד ריד 2.0 בסיבוב השני. הלומברדי is as good as ours
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  9. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    רצחתה אבא.

    בגדול יש פה 2 אופציות בלבד:

    1. הגב/חלקי גוף כלשהם של וונץ במצב קטטוני יותר ממה שמספרים והוא במסלול המהיר ע״ש אנדרו לאק.

    2. הוא ובראיין גוטנקסט אחים מאותה אמא (אבל לא מאותו אבא כי מה לעשות שאמא הייתה זונה בצומת.)

    או או.
     
  10. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    אחרי כמה שעות של עיכול וקצת מחקר, די ברור מה הקטע.

    עוברים להתקפה שמבוססת על ריצה ועוד ריצה ועוד ריצה. הולכים בכל הכוח על הגישה של לאפלור (סוג של חקיין שאנהאן) ובעיקר מכריזים שפשוט אין יותר אמון בזרוע של רודג'רס וביכולת שלו להפציץ בראוטים עמוקים ו/או להיות מובילי מספיק. יעדיפו כמה שיותר מגוון בעמדות ה-RB ו-TE ויעלו במערכים ששמים דגש על העמדות האלה על חשבון WR. מסביר את האדישות לעמדה בפרי אייג'נסי וגם בדראפט. הסימן הכי מובהק היה מימס שפשוט היה שם עם טרייד אפ הכי מינימלי שיש. אם היה איזשהו רצון ללכת על WR הם היו לוקחים אותו.

    מרגיש לי מוקדם מדי לקבור ככה את רודג'רס ולהחליף דיסקט.
     
  11. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    עוברים להתקפה שמבוססת על ריצה ועוד ריצה ועוד ריצה. הבנתי. שמע, אתם בדיחה. נכון להרגע הכי גדולה בליגה, בפער ניכר, שזה חתיכת הישג. מה שצמד הסטוג'ס בפרונט אופיס שלכם עשו ב-48 שעות האחרונות זו אחת הבושות היותר גדולות שזכורות לי בהיסטוריית הדראפט לדורותיו. שום ניסיון להסביר את זה בצורה "מקצועית" ו"אנליטית" לא יעזור פה. אין היגיון אמיתי מאחורי כל אחת מ-3 הבחירות - לא מבחינת VALUE במחזור הדראפט הספציפי, לא מבחינת הבנה מה מנצח בליגה של 2020 ולא מבחינה כלכלית. לא מאמינים יותר ברודג'רס? וואלה. אם כך אני מבין שזה צעד שפוי לחלוטין לעשות טרייד אפ עבור QB שלא ייראה דשא במשך מינימום 3 שנים עד שתוכלו לצאת מהחוזה הדרקוני של רודג'רס, בדיוק ברגע הזה שתצטרכו להחליט אם לממש את השנה החמישית שלו, בהנחה שאין לכם מושג מי הוא ומה הוא חוץ ממס' מצומצם של REPS באימונים ואיזה 8 רבעים בשנה במשחקי פרי סיזן נגד סוכני ביטוח. להנות מה-EDGE הכי גדול בענף עם 5 שנים תחת חוזה רוקי? חחח. מה זה בכלל? קיים דבר כזה?.

    על ראנינג בק עם ידיים מאבן ויכולת לרוץ ראוטים של דיפנסיב ליינמן ועל פולבק עם פוטנציאל להפוך לטייט אנד מתישהו עוד שנתיים אני בכלל לא ארחיב את הדיבור. פאקינג פיאסקו.
     
  12. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    למען הסר ספק אני מת על רודג'רס - אבל מאיך שהאישיות שלו בנויה עצם הבחירה בלאב נראה לי שרפה כמה גשרים מבחינתו. לא אומר שעכשיו זה בדרך לפיצוץ מיידי או משהו, אבל זאת יכולה להיות נקודת ההתחלה (או אחת מנקודות האמצע בעצם).

    אבל גם אם נתעלם מזה, צריך להיות באמת עיוור כדי לא להבין שרודג'רס היה חייב עוד מטרה כדי להגיע לאינשהו השנה. אין לי בעיה עם השינוי שהפאקרס עשו שנה שעברה - משחק ריצה, מורידים קצת מהעומס על רודג'רס (למעט השבועיים האחרונים של העונה - ATTEMPTS PER GAME ממוצעים מינוס) ועם אחלה הגנה ניצחו משחקים בצורה "מכוערת" אומנם, אך די משכנעת. אבל כשזה מגיע לפלייאוף וצריך לאיים על בהמות אדם כמו הניינרס\לעמוד בקצב של הסיינטס או מי שזו לא תהיה, צריך מתכונת אחרת מאשר ג'ונס ווויליאמס (שאגב, הם כבר אחלה צמד לדעתי שלא מצריך להוסיף אליו עוד בחירת סיבוב שני למען ה') ובפועל לא הייתה עוד אופציה חוץ מדבאנטה.

    אני כמובן עדיין חושב שרודג'רס הוא שובר שיוויון וקבוצה בראשותו היא תמיד אופציה להפליץ 2-3 ניצחונות בינואר. אבל הבעיה היא שזה כבר כמה שנים טובות לא מגיע למצב של שיוויון. וכשהתפיסה אצל כמה מאנשי התקשורת היא שהוא פרימדונה ובכיין, אני לא יכול שלא לתהות איזה עוד שחקן בסדר גודל כזה מסורס שנה אחר שנה, בסיטואציות יחסית טובות (יש לפאקרס כישרון רוב הזמן) ועל ידי אנשים שונים. תכלס שיבקש טרייד לקנזס סיטי.

    *סתם מחשבה רנדומלית - ג'ודי וסאטון + קופר ולאמב שולטים בליגה בשנים הקרובות בעמדות הרסיבר יחד עם דאריוס סלייטון וסטרל שפ.
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  13. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מיותר לנסות לנתח ולהסביר בצורה רציונלית את השערורייה הזאת. זה לתת יותר מדי כבוד ליותר מדי אימבצילים שיושבים במסיבת עיתונאים עם Straight face אחרי דראפט עם מחזור הרסיברים הכי עמוק בהיסטוריה וטוענים שלדעתם חוץ מה-4-5 אופציות בטופ אף אחד לא היה יכול להתחרות, שלא לומר לנצח את אודל לזארד, חוליו קומרו ושאר הליצנים שהם קיבצו שמסריחים את איצטדיוני הליגה מדי שבוע.

    המאזן והעונה שעברה היו שקריים למי שעקב אחריהם מדי שבוע וראה איך הם יורקים דם כדי לנצח קבוצות נחותות מהם או זקוקים לחסדי שיפוט או להחטאות בעיטות או ללא יודע מה. הפערים בינם לבין העילית היו עצומים ומאז רק הלכו והתרחבו, כשלחגיגה התווספו קבוצות נוספות שעקפו אותם בסיבוב. כרגע זה אפילו לא קרוב להיות קרוב ואין סיבה להעריך שהם נעולים בכלל בפלייאוף, let alone לדבר על פאקינג סופרבול. בדראפט שבו ראינו איך לא מעט קבוצות מגיעות להבנה לאן פני הענף והליגה הולכים והוסיפו ערימת סקיל פליירס עם מהירות, ה"קונטנדרית" שהכי הייתה זקוקה לזה הוסיפה 0 כאלה.

    הספין זון שמשווקים כבר 24 שעות לאוהדים הפינגווינים וכתבי החצר האפסים שמסקרים אותם זה שהקטע בחיים זה להפוך לסן פרנסיסקו. סן פרנסיסקו, הקבוצה הזאת שבה הסקיל פלייר הכי איטי מנצח בפער של אוסיין בולט מפוצץ PED את הסקיל פלייר הכי מהיר בגרין ביי. אלה שנהנים מהורסאטיליות של מיסמאץ' TE ברמת הגרונק ואחד הפולבק'ס הכי ייחודיים בליגה. אלה שהמאמן שלהם הוא אחד מהמוחות ההתקפיים המבריקים בהיסטוריה, שלא, לא כל מי שעבד איתו או תחתיו או הכין לו קפה יכול להתקרב לשחזר. התקפה ופלייקולינג של גארי קוביאק למשל בחיים לא הזכירה קליניקה כמו שרואים מהתקפות של שאנהאן לאורך הקריירה. אבל מאט לאפלור השפיץ עם הרזומה הבקושי קיים הוא זה שעכשיו יבנה וינצח לנו על קרקס על חלל כזה עם הפרסונל האדיר בגרין ביי. ברור. וזה רק אם מנסים לגנוב דעת ברמת ה-X's and O's בלבד. על העובדה שכדי להריץ התקפה כזאת צריך QB רובוט שממלא הוראות עם 0 אוטונומיה בליין אוף סקרימג' לשינוי מהלכים והשלמה עם היותו בורג במערכת אין בכלל מה להרחיב את הדיבור. שיהיה בהצלחה עם התכנית להפוך ל"קבוצה שמוסרת 15-20 פעם במשחק" עם אארון פאקינג רודג'רס, רק כי "לא מאמינים בזרוע" שלו יותר שנה אחרי שזרקנו עליו חוזה של 800M בלי יכולת לצאת ממנו עד 2022 במקרה הטוב.

    איזו בושה. איזה גועל נפש. איזה לעג לאינטיליגנציה. אין דבר דוחה יותר מקודקודים שמשתינים בקשת על האוהדים השבויים שלהם שממלאים את האיצטדיון 80 שנה קדימה. וכדי להוסיף חטא על פשע עושים את זה בשנים האחרונות של מה שאמורות היו להיות ההדרן על הקריירה של השחקן הכי גדול שדרך אי פעם באירגון מיקי מאוס הזה. מספיק להשוות את ההתנהלות הביזיונית הזאת לעומת ההתנהלות של ניו אורלינס סביב בריז כדי להבין מי מתעדפים הישגיות ומי מתעדפים גניבת דעת אינסופית. לא יכול לחכות כבר ליום שאחרי העידן הזה כדי שאנשים יתחילו לקלוט שמדובר בעוד סניף כושל של סינסינטי. הזכייה בלוטו בשני HOF QB אחד אחרי השני עלתה ליותר מדי כלומניקים שם לראש. הנחיתה למציאות הולכת לכאוב פיצוצים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/4/20
  14. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    שפוויזאט, לפי רמות התיסכול והעצבים אני מבין ששלחת "ער?" לאנדי ב-3 לפנות בוקר והוא השאיר אותך עם שני V כחולים ולא ענה. תרגיע בנאדם.

    אתחיל מהסוף - שתית משהו?! אין דבר שרחוק יותר מזכייה בלוטו מאשר פארב ורודג'רס. זכייה בלוטו זה כשאתה אירגון כושל שלא מצליח לעשות דבר נכון, מסיים עם המאזן הגרוע בליגה ומקבל במתנה בחירה ראשונה בדראפט וק"ב תותח.

    פארב נבחר בסיבוב השני, מסר 4 מסירות בלבד בעונה הראשונה שלו ששתיים מהן נגמרו ב-INT. וולף הפסיכופט (שרצה אותו עוד בג'טס) אחרי עונה של כלום הלך והציע עבורו בחירת סיבוב ראשון. פארב אשכרה נכשל במדיקל, רק כדי שוולף ישתין בקשת על דעת הרופאים והחתים אותו בכל מקרה. מה לוטו בזה? זה אחד המהלכים הכי אגרסיביים של זיהוי כישרון שנראו בתולדות הליגה. ומה לוטו בלבחור בסיבוב הראשון ק"ב מוכשר כשכבר יש לך HoF, לבנות לו תוכנית מסודרת שתשפר ליקויים בולטים מאוד שהיו לו ולתת לו את המושכות רק אחרי 3 שנים? רודג'רס זה לא רודג'רס בלי ה-3 שנים האלה. ארגוני הלוטו זה ה-23 ארגונים שלא ירקו לכיוון שלו (כולל מייק פאקינג מקארת'י שהעדיף את אלכס סמית').

    ואני אשמח לשמוע מה בדיוק הולך לקרות בניו-אורלינס אחרי עידן בריז. ד"א, מאז שבריז הגיע לסיינטס:
    המאזנים של שתי הקבוצות בעונה הסדירה כמעט זהים (יתרון 2 משחקים לפאקרס).
    גרין ביי עם 10 winning seasons, הסיינטס עם 8.
    גרין ביי עם 10 הופעות בפלייאוף, הסיינטס עם 8.
    גרין ביי עם 5 הגעות לגמר הקונפרנס, הסיינטס עם 3.
    שתי הקבוצות עם טבעת אחת והופעה בודדת בסופרבול.

    וזה בעידן הכי טוב בהיסטוריה של הסיינטס. אם עושים השוואה לתקופות קודמות זה מביך. אבל הסיינטס נתנו 3 עונות אגרסיביות אז הם מופת היסטורי של הצלחה בעוד שגרין ביי זה סינסנטי עם זכיות בלוטו. טוב אחי.

    ומה קשור ספין? יש לך תיאוריה יותר טובה שמסבירה מה גוטי ולאפלור ניסו לעשות בדראפט הזה? זה שמדובר בגישה הזויה ומוטעת לא אומר שזאת לא הגישה שלהם. אז מה קשור ספין? להשתמש בטיעון של "הם מפגרים! עשו אוטודראפט חחחחח" זה נחמד לטוויטר או לרדיט, אבל אין סיבה שנרד כאן לרמה הזאת.

    זה הדראפט הכי גרוע שאני זוכר מאז שאני עוקב אחר הליגה. ולא רק של גרין ביי, אלא בכלל. מתקשה לזכור משהו גרוע יותר ופחות קשור. אשכרה בשלושת הסיבובים הראשונים (AKA המשמעותיים) הם בחרו שחקני גיבוי. כשפרט ללאב, השניים האחרים שחקנים סופר נישתיים שהיוו גם reach מטורף.

    עוד נקודה שלא מזכירים זה קו ההתקפה. לעבור למשחק ריצה דורש לא מעט התאמות בקו. באקטיארי למשל הוא אולי הטוב בתפקידו בליגה כשזה נוגע ל-pass protection. הוא רחוק מזה כשמדובר בחסימות למשחק ריצה. באק הוא אולי השחקן הטוב בקבוצה ביחס לתפקיד שלו (כלומר אם מדרגים כל שחקן לפי מה המיקום שלו בליגה מבין השחקנים בתפקיד שלו, סביר להניח שהוא ורודג'רס מדורגים הכי גבוה בפאקרס). לעבור למשחק ריצה לא מבטל רק את רודג'רס, אלא גם תותח כמו באקטיארי.
     
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אנחנו מכירים מהיום? חדש לך שקשה לי לראות Incompetence בלתי נסבל מחריב לעילויים שאני אוהב את הסיכוי למשהו?

    שיעור היסטוריה מרגש. כמעט הזלתי דמעה. לא רלוונטי אבל כי פארב לא קשור. מה זה לוטו? לשבת ב-#24 ולתת ל-QB ליפול אליך. לא, לא ידעת שהוא הולך להיות אפילו חצי מהשפיץ שהוא התברר, אחרת היית עושה מהלך ולא מסתכן לאבד אותו. אפשר למכור את זה כגאונות או חארטה בסגנון לכל היצורים שמאמינים שניו אינגלנד היחידים שזיהו את הכישרון של בריידי ובגלל זה בחרו בו בבחירה ה-199. פחות או יותר אותה רמה של אגדת עם.

    בכל מקרה זה מחמיץ את הנקודה אבל. גאונות או לא, שורה תחתונה - הגן עדן חסר התקדים הזה של 20+ שנה עם QB HOF גרם להרבה מאוד פינגווינים להשתכר מהשתן של עצמם ולחוש שהם איזה אירגון נעלה ונשגב שעושה עסקים בצורה חכמה יותר ומתנהל בצורה מתנשאת ושונה מרוב הליגה. וזיהיתי את ההתנשאות הזאת גם ב-72 שעות האחרונות. כל ההשוואות הנוסטלגיות בסגנון ה"כל אלו שבוכים על הבחירה בלאב עכשיו הם אלה שבכו על הבחירה ברודג'רס ונחשו מה - אנחנו צדקנו" כאילו משהו בסיטואציות האלה דומה בכלל. אפילו לא קרוב.

    מה קשור הצלחה וכל המאזנים החלולים וה"כרטיסי פלייאוף"? מדבר על התנהלות ומיצוי כל המשאבים להעמיד סביב השנים האחרונות של ה-QB העילוי שלך את הסגל הטוב ביותר כדי להצליח. במובן הזה "הצלחה" לא סופרבול אלא סיכוי אמיתי לסופרבול. הפעם האחרונה שלגרין ביי היה סיכוי אמיתי לסופרבול היה לפני 6 שנים. להגיע פעמיים כצאן לטבח לגמר NFC אחרי הזיות כשאני יודע מהכורסא שלי בישראל שאתם הולכים להישחט 50 הפרש זה כלום מבחינתי ומרשים פחות מהפסד כמו של הסיינטס בבית השנה כשהיה להם סיכוי ריאלי לסופרבול. על אחת כמה וכמה כשל-QB שלה קוראים אארון רודג'רס שהוא היה, עודנו ותמיד יהיה בדיון הזה >>>>>>>>>>>בריז.

    אני האחרון שצריך להזכיר לו על האנדראצ'יבינג האומלל של טפלון שון פייטון עם עונות 7-9 ואי הגעות לפלייאוף שאף אחד לא מזכיר אף פעם כשמדברים עליו. אבל זה היה לפני 5 ו-6 ו-7 שנים, וגם אז הם עשו הכל ופשוט נכשלו בניגוד ל-3 שנים האחרונות שבהן הם ניסו והצליחו להעמיד קבוצות ב-3 רמות מעל. בגרין ביי לא ניסו כלום חוץ מלגרבץ ולמשוך זמן ולמשוך זמן ולמשוך זמן. ככה שכן, במובן הזה אתם סינסינטי. סינסינטי עם HOF QB שלא גילו ולא מגלים טיפת URGENCY לצעד הנוסף בעידן זהב כשיש אירגונים בליגה הזאת שמאז שהאארון רודג'רס שלהם פרש מחפשות כבר 30 שנה אנד קאונטינג את הרודג'רס הבא

    אז כן, ברור, ב"מאזן" ו"הישגים" זו לא אותה סטרטוספירה אבל בכל הקשור ל-forward thinking, זיהוי שינויי מגמות בליגה ואגרסיביות? קופי. אחד לאחד.

    קשור כי "מעבר למודל סן פרנסיסקו ורצון לזרוק 15-20 פעמים במשחק" זו תיאוריה חדשה שנולדה לפני 48 שעות כנוהל קבוע על ידי כל שרי ההסברה שמסקרים את הקבוצה הזאת. כל מהלך הוא חיובי ולכל מהלך יש הסבר רציונלי והגיוני. איפה היא הייתה בימי הפרי אייג'נסי כשניסו להסביר לי שאין מה לדאוג שהתקמצנו על 2M לסאנדרס כי יביאו מישהו במחזור הדראפט החולני? יש מצב שאז לצמד הסטוג'ס לא הייתה סיבה להדליף את זה? שזה שיט שהומצא ON THE FLY ברגע שהבנו שיצאנו קלולסים ולא הייתה דרך אמיתית להסביר מה קרה?

    התיאוריה שלי היא שצמד האימבצילים התחרמנו מלאב ועשו את הטרייד אפ. עד כאן הכל סבבה כי זו בחירה שמזכירה לנו את רודג'רס הבא ואף אחד לא יודע כלום 3 שנים אז סתמו ת'פה. ציפו כנראה כמו לא מעט יצורים שראיתי בערב שבת שאיזה אופציה איכותית כמו פיטמן/היגינס אשכרה תידרדר עד הבחירה שלהם ובפועל שניהם ירדו ראשונים מהלוח. אז נשארנו עם מימס או באסט. ופה יש 2 אופציות - 1) ניסו להימנע מטרייד אפ שני כי הבחירה השנתית בליינבקר לבן איטי מבויסי סטייט בסיבוב 6 לא תבחר את עצמה וכבר וויתרנו על אחד בשביל רודג'רס הבא או היותר סבירה 2) מימס לא בא להם טוב. אולי הידיים הבעייתיות, אולי הראוט ראנינג המסורבל, אולי הגיל המבוגר יחסית, אולי שילוב של הכל. אנאעארף. כנראה שרוב הליגה הייתה שותפה לחששות האלה כי הבן אדם נבחר #59. ומהרגע שהוא ירד הלוח באמת התייבש כליל ברמת התקרה והאימפקט המיידי הדרוש לטווח הקרוב.

    את שאר הבחירות אין לי צורך להסביר חוץ מ-Incompetnce ו"חחחחח איזה מפגרים". כמו שאני לא מנסה לחפש את ההיגיון בהזיות של ביל א'ובראיין או בבחירות סיבוב ראשון של סיאטל כל שנה או הבחירה של פילדלפיה בג'יילן הרטס או ב-7505 מהלכים שקורים בליגה הזו מדי שנה. לא צריך להיות רדיט וטוויטר (אגב אתה בטוח שזה רק שם ולא כמעט קונצנזוס בכל קהילת הפוטבול מחנוני האנליטיקס ועד דינוזאורי ה-FOOTBALL GUYS?) כדי להגיע למסקנות האלה אלא לעקוב אחרי התנהלות של מקבלי החלטות בליגה הזאת לתקופה ארוכה מ-8 דקות. לא פעם ראשונה שעדים ל"מזהי כישרונות" שרואים דברים בצורה שונה וחושבים שהם המציאו את הענף. הרי גם אם אני זורם באמת לרגע עם החארטה בפיתה על "מודל סן פרנסיסקו", אתה לא באמת צריך לבחור ראנינג בק שלא מסוגל לתפוס בסיבוב שני כשיש לך בסגל כבר שני רצים (אפילו בהנחה שאחד מהם מסיים חוזה שנה הבאה ואתה רוצה להחליף אותו - אתה אשכרה מוכן להקריב שנה רק כי אתה כל כך מאוהב בשחקן שבחרת? בראנינג בק? זה שלא מסוגל לתפוס? ואז אני צריך להסביר את זה כצעד לא מטומטם?). הוא לא בדיוק העמדה שאתה תחיה או תמות עליה, בטח לא בעונה הקרובה. אותו דבר golrified פולבק בסיבוב שלישי. מסיבוב 4 והלאה אין טעם לנתח בשום צורה חוץ מטרולינג.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/4/20
    Hakeem Nicks אוהב/ת את זה.