הפועל באר שבע 2019/20 - מחזיקי גביע המדינה לאחר 23 שנה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י hbs7, ‏15/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,430
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חבל לי מאוד שבפרק מוצלח כל כך בכדורגל הישראלי (וכן גם העניין שהיא אישה הוסיף לכך) הסתיים בטונים צורמים, בצורה קודרת, אני בטוח שהיא לא טלית שכולה תכלת אבל קראתי את הפוסט הקצר שלה ואיך היא אמרה "איבדתי את חדר ההלבשה" וזה בדיוק זה. מבין לחלוטין את האכזבה הקשה שלה. יש שם עקיצה: "הייתי צריך להבין את זה עוד לפני", לפחות שנה כל העסק רקוב שם. באר שבע עדיין ביתרון מסוים על שאר הקבוצות בליגה מחוץ למשולש מכבי ת"א-מכבי חיפה-בית"ר ירושלים, יש לה מספר שחקנים די טובים - השוער, ויטור, ז'וסואה, בן שהר והיא לא צריכה להתרסק. את הזרים החדשים בקושי ראינו.
    לא ממש קשור אבל חלק מהעניין - אוהב לראות את ברק בכר מספר עוד ועוד "נאומי ניצחון" כאלה כמו מה שהיה בסן סירו או נגד אולימפיאקוס ובכלל מחכה שהוא יחשוף את הכל, גם את החרא.
     
  2. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,783
    לייקים שהתקבלו:
    1,830
    זה מה שכתבתי בדף הפייסבוק של

    היום אלונה הודיעה סופית שהיא עוזבת את הפועל באר שבע, עצם ההודעה שהיא הוציאה נאמרה סוף סוף האמת "אינני יכולה עוד" או בקיצור "בשנתיים האחרונות יצא לי החשק להשקיע לקבוצה".
    יותר משנתיים (גם בלאומית) היינו רוכשים מנוי באהבה, למה? כי הפועל באר שבע זאת אהבה. אז במשך שנתיים נתנו את המושכות בידי מישהי שאין ברצונה להשקיע כוחות נפשיים בהפועל באר שבע. נתנו אמון כי הרוויחה את האמון הזה ויש להכיר לה תודה על כך.
    אבל עדיין הביקורת על הצעד הזה היא גדולה מבחינתי ואפשר להשוות אותה לצעדים של ממשלת בגין כמו למשל האינפלציה הגדולה של שנות ה-80. העונה 2 דמויות מתפוארת "הר ראשמור הבאר שבעי" עזבו אותנו בנסיבות מצערות.
    אלונה כמו החייל הרומי שנעץ את "חנית הגורל" בישו כדי לבדוק אם הוא מת, בעתות משבר נעזבנו ואני לפחות ציפתי להתנהגות אחרת ולפחות שתגיד "שאחרי משבר הקורנה אחפש רוכש להפועל באר שבע בצורה מסודרת".
    הפועל באר שבע אבל היא כמו ישו ובדיוק ברגע השפל היא תקום לתחייה, למה?
    כי האהבה, האמונה, והתשוקה של האוהדים שלה חזק בסופו של דבר יותר מכל משבר"

    https://i.imgur.com/1kKihZN.Xxx
     
  3. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,672
    לייקים שהתקבלו:
    2,497
    מהלך מכעיס ולא מובן.
    בשנה/שנתיים אחרונות היו כמה התענייניות רציניות בקניית הקבוצה, אבל כולם נבלמו על ידה.
    ההסבר ההגיוני הוא שאלי בצרות.
     
  4. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    הראש רוצה להוציא את כל הזבל אבל הלב לא נותן. מי אי פעם חשב שיעמוד לנו על קצה הלשון להשמיץ את אלונה?
    הייתה לאישה הזאת כמות אינסופית של כבוד והערכה מכל אדם שקשור למועדון הזה והיא בחרה ללכת בדרך שעוד עלולה לגרום לה להיתפס בתודעה שלנו כמו אלי להב וז'ינו.
    יותר מהעיתוי המביך של העזיבה, יותר מהעובדה שאפילו לא דאגה להשאיר את המועדון בידיים טובות אחריה שרק יחזיקו את המועדון מעל המים גם אם זאת זכותה המלאה לעזוב, הכי מכעיסה אותי ההודעה הזאת. היא ומי שכתב את ההודעה הזאת בשבילה לא יכולים להיות יותר ברורים בכך שהם תופסים אותנו כמטומטמים.
    מעולם לא רצינו אנשים שלא רוצים להיות כאן, לא על הדשא ולא בחדר ההנהלה, אם האיבה שלה כלפי השחקנים גדולה מההערכה שלה למערכת שבנתה ולקהל שהרעיף עליה אהבה אינסופית מקומה לא כאן.
    מאחל לה מכל הלב המון בהצלחה בכל מעשי ידייה אבל היום אני גם מאחל שדרכינו לעולם לא יצטלבו שוב ושנמצא בעלים יציב יותר, חשוב יותר שיהיה יציב בדרכו ולא בכיסו.
    וגם אם לא נמצא יהיה בסדר, אם עברנו את פרעה וצמד האלים נעבור גם את זה.
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,430
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני יכול להבין את העצבים אבל יש כמה דברים שאני לא מבין.
    - חוץ מיעקב שחר איזה בעלים החזיק מעמד כאן בשנות ה-2000 כל כך הרבה זמן כמו אלונה ברקת? אם הייתה עוזבת כשהקבוצה בליגה הלאומית הייתי יכול להבין את העצבים. אם היא עשתה פעם אחת 'ויברח' אחרי מה שקרה עם גיא עזורי, ופעם שנייה עם הפוליטיקה - זה אומר שהיא לא יציבה?
    - אני גם לא מתחבר כל כך ל"כבר שנתיים לא רוצה להיות פה". ארקדי גאיידמאק אמר - אין כסף, תסתדרו, והגיעה מכירת חיסול ובראש ובראשונה ברק יצחקי. אלונה רק עכשיו 'עושה שריר', היא השקיעה כספים יפים גם בשנה שעברה, גם בינואר וגם בקיץ.
    - מסתכל על סגל השחקנים, שם בצד כרגע את הזרים שיש להם פערי שפה (נניח קשה לי להחשיב את מיגל ויטור כמוביל בכל עניין הכסף), בואו נביט על הישראלים. אין כאן מאור מליקסון, אין כאן אליניב ברדה ואחרים. אני כן יכול להבין שהשחקנים כפויי טובה, אין אחד שלא מרוויח יותר ממה שמגיע לו. עזבו רגע ביקוש-היצע.

    לא במטרה לתקוף כאן אף אחד, אם יגיע איזה אמיר כבירי, חיים רמון, נוכל כזה, בעלים שהלכו אחרי חודש - אולי תבינו.
     
  6. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,783
    לייקים שהתקבלו:
    1,830
    @Raulito הקטע זה שיש אנשים שאתה מצפה מהם ליותר, אין בעיה לעזוב אם היא לא רוצה להשאר, אפילו רצוי שתעזוב. רק תעשי את זה בצורה מסודרת ואל תזרקי את המועדון אל תוך מערבולת
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  7. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,672
    לייקים שהתקבלו:
    2,497
    תאמין לי שהיו לה המון נתיבי יציאה, אבל היא בחרה לצאת בזמן הכי גרוע שיכל להיות. תקופה שיכולה למשוך רק אנשים מפוקפקים כמו אלי טביב או יוסי שוורץ.
     
    Sir Alex Ferguson ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  8. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    1. מה זה קשור? זה נותן לגיטימציה להשליך את המועדון לפח? היא לא "מחליפה משמרות" עם מישהו אחר, היא פשוט זורקת לזבל את הקבוצה כאילו הייתה צעצוע שמאסה בו ובקונסטלציה מסוימת ומאוד ריאלית שבה אין מי שישלם כסף לאף עובד של המועדון ומינו לקבוצה מפרק שכרגע קוראים לו בשם היפה והעדין "נאמן" אנחנו גם נסיים בליגה לאומית אם דברים בדרך לא יסתדרו, אז כשנגיע לשם אתה תרשה לנו לכעוס או שמותר לנו כי אנחנו בניגוד אלייך מבינים לאן כל הדבר הזה הולך?

    2. היא לא רצתה לעזוב כבר לפני שנתיים אבל ארקדי היא עושה ואפילו יותר גרוע. תגיד, אתה בכלל מבין את המשמעות של המהלך שנעשה כאן? אתה מבין שכרגע כל שחקן יכול לעזוב עם כרטיס השחקן שלו ביד רק אם יסכים לוותר על החוזה שלו ומבלי שהמועדון ייראה עליו שקל? אפילו ארקדי ואלי טביב לא עשו את זה בבית"ר, הם עדיין נשארו הבעלים הרשומים של המועדון ורק הניחו את הקבוצה על המדף תוך התבססות על הכנסות המועדון בלבד והמתנה לרוכש. תאמין לי שאפילו אם את זה היא הייתה עושה היא הייתה יוצאת יותר טוב.

    3. טוב זה כבר השיא. בן שהר מרוויח חצי מיליון דולר לעונה, שחקן עם שתי רגליים מעץ וסיומת של חתול מת. שוד כזה אפילו בבית הנייר לא תראה.
    מרואן קבהא מרוויח 350 אלף יורו לעונה, אחד החסרי מושג הכי גדולים שיש בליגה שלא מבין בעצמו מאיפה נפל עליו חוזה כזה.
    וזה רק מה שעולה לי בשלוף. אין אחד שלא מרוויח יותר ממה שמגיע לו? כל הסגל הזה הוא אוברפייד אחד גדול, יותר קל כבר להצביע על מי שכן ראוי בקושי לשכר שהוא מקבל. צריך להיות חסר ידע באמת רציני בנושא כדי להגיד דבר כזה.

    4. אמיר כבירי וחיים רמון גם לא קיבלו חצי ממה שאלונה קיבלה בתור הבעלים של המועדון. לא מבחינת יחסי ציבור, לא מבחינת הערכה בתוך הקהילה, לא בעוד המון דברים.
    ואני אשאל גם כאן, מה הקשר? זאת תחרות מי סובל יותר? אתה חושב שרק אתם סבלתם מבעלים הזויים?
    אז אנחנו עברנו את אלי ז'ינו ואלי להב (מבלי להעליב, עם איך שאתה מתנסח בנושא אני לא אתפלא אם אתה אפילו לא מכיר אותם ואת פועלם, תריץ גוגל במידה ולא), שהשאירו אותנו במצב ממש טיפה יותר גרוע מאיך שכבירי ורמון השאירו אתכם, אנחנו מבינים "טיפה" יותר טוב ממך מה זה בעלים נוכלים ואנחנו עדיין מרשים לעצמנו לבקר בעלים שהחליטה ביום אחד ובמחי יד להעמיד אותנו בקו ההתחלה של אותו מסלול שבסופו אם לא יקרה משהו בדרך אנחנו נסיים בדיוק כמו שסיימנו עם ז'ינו ולהב רק עם עוד כמה צלחות בארון, שלא נותנות לאף אחד שום זכות להוביל אותנו שוב פעם במדרון החלקלק הזה למטה.
    אני בטוח שהייתם אומרים תודה רבה למי שהוביל אתכם להצלחות ובחר לעזוב אם הייתם במקומנו, אולי אשאל את אלי טביב איזה זן של פרחים זרקתם עליו. אלונה לא עשתה מעשה שונה ממנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/4/20
  9. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    איזה מערבולת ?? המועדון נמצא במצב מצויין מבחינה כלכלית, במצב לא רע מבחינה מקצועית ומקום רביעי בטבלה, כלומר בצמרת של הליגה . יחסית לליגה החלשה שלנו, סגל השחקנים בכלל לא רע וגם יש מאמן טוב .

    אלונה משאירה את באר שבע במצב טוב מאוד, אני מאמין שיגיע רוכש תוך כמה חודשים וגם אם לא עדיין המועדון ימשיך לתפקד בצורה לא רעה .

    אלונה השקיעה גם בשנתיים האחרונות המון כסף, אמנם עשתה לא מעט טעויות בתקופה הזאת אבל עדיין המשיכה להשקיע הרבה כסף וליצור קבוצה תחרותית .

    אין מה לבוא אלייה בטענה אחת, רק להגיד לה תודה על תקופה נפלאה .

    אסור לשכוח שהיא כבר 13 שנה בבאר שבע ובכדורגל השכונתי שלנו, לא ברור לי על איזה חוסר יציבות אתם מדברים .

    אני באופן אישי מאחל לה רק טוב ושתמשיך בעשייה ציבורית למען מדינת ישראל .
     
    hbs7 אוהב/ת את זה.
  10. קשר ימני Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/17
    הודעות:
    828
    לייקים שהתקבלו:
    399
    מין:
    זכר
    אין גירושים יפים.
    בסך הכל היא השאירה את הסגל במצב לא רע ושמה לא מעט כסף גם בשנתיים האחרונות.

    מה שכן, קצת מוזר לי ה"תורמת חמישה מיליון שקלים", יש התחייבויות שהיא חייבת לעמוד בהן לא?
     
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,789
    לייקים שהתקבלו:
    18,612
    עשייה ציבורית למען מדינת ישראל?

    למה מה היא עשתה למען מדינת ישראל? איזה עשייה ציבורית יש לה?
     
    קשר ימני אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,430
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    "אין שחקן שלא מרוויח יותר ממה שמגיע לו" = כל החוזים מופרכים, מאוד-מאוד נדיבים, השחקנים היו צריכים ללכת לקראתה. היית כל כך אנטי הפוסט שלי שהחמצת מילה מאוד חשובה. אני כן יכול להבין שהיא אכזבה כי ציפו ממנה ליותר. גם היא ציפתה ליותר. המועדון במצב טוב פי כמה מזה שקיבלה, גם "יחסית" וגם בכלל. יש סגל טוב, יש אוהדים, יש מגרש. היא עוזבת בדרך מכוערת, אין ספק בכלל, היא עשתה טעות.
    הוויכוח הוא על כך שהיא זורקת זין כבר שנתיים. זה לא נכון. היא לא אלי טביב. הצוות המקצועי נפל שוב ושוב בבחירות - זרים או ישראלים שהם השם הנרדף ל"בנייה לרוחב" והיא שילמה על כך. אף שחקן עדיין לא עזב עם כרטיס השחקן שלו ובחינם, אני הייתי לוקח אוויר ונרגע קצת עם נבואי הזעם. חיים רמון היה פוליטיקאי מפוקפק, את אמיר כבירי אף אחד לא הכיר. אני אגב לא מאמין שראמון שם כסף בהפועל בכלל.

    אגב, מבלי לזלזל, יש כאן מישהו שבאמת מקורב ויודע לעומק שהיו אפשרות יציאה טובות כלומר אנשים נורמלים שהיו יכולים להחליף אותו והתחייבו להעמיד תקציב ראוי? מי שמגיע לנהל קבוצת כדורגל הוא לא אדם נורמלי, מזוכיסט במידה מסוימת וגם חולה תהילה. אולי יהיו דברים טובים אחרי הקורונה. הפועל באר שבע לא תתפרק.
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,059
    לייקים שהתקבלו:
    7,122
    המציאות אומרת שאנשי עסקים לא מחכים בתור לרכוש מועדוני כדורגל בישראל. יכול להיות שעוד שבוע יהיה רוכש אבל אני במקומכם מנמיך ציפיות.
     
    קשר ימני אוהב/ת את זה.
  14. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    צריך להיות מאוד תמים כדי להאמין שהיא עזבה בגלל שהשחקנים בהתחלה סירבו לקיצוץ.

    אישה קפריזית וחולת צומי. עשתה סיבוב על באר שבע. מי היה מכיר אותה לולא הפועל באר שבע. מגיע לבאר שבע בעלים טוב יותר
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/4/20
  15. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    חוץ מהפועל באר שבע יש לה ולבעלה עסקים נוספים, והיא גם תרמה להרבה מיזמים חברתיים ופוליטיים .

    אני מבין ( מהתגובות המתלהמות שלך בכל נושא ) שאתה בטוח שכל האנשים אפסים, זבלים ואגואיסטיים אבל מה לעשות שיש אנשים יקרים במדינה הזאת שתורמים ועוזרים לחברה הישראלית .
     
    קשר ימני אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.