רומא 2019/20 :: פונסקה יעשה סדר?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י AS R, ‏4/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    דעתי היא שאני אהיה מאושר אם וכאשר לא יהיה אף פוליטיקאי סוג ז' שיוכל לעצור את הפרויקט, גם אחרי שטור די ואלה אכן תהיה בבעלות רומא. עד אז אני לצערי מאד סקפטי.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,204
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אם הפייר פליי הוא טוב או רע זה דיון שלם ומורכב, בדיוק כמו על כל חוק בכל מדינה(דמוקרטית הכוונה, לא אבו דאבי) אבל ברגע שחוקקת את החוק הזה אתה צריך להכיל אותו על כולם בצורה שווה, כי אכיפה סלקטיבית גרועה מאי אכיפה בכלל. לא יכול להיות שכולם יהיו ילדים טובים ויתיישרו לפי הפייר פליי ורק סיטי תעשה מה שבא לה. אנחנו מכרנו את קנסלו לא כי לא היה לנו כסף להחזיק אותו אלא כדי להתיישר לפי הפייר פליי, והאבסורד הגדול זה שמכרנו אותו למנצ'סטר סיטי. או במילים אחרות, מספיק עם הבלבולי מח, סיטי צריכה לשבת בחוץ שנתיים.
     
  3. DeRossi16 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    889
    לייקים שהתקבלו:
    270
    מין:
    זכר
    @Un bombón
    כמו שאמרתי כבר לפני , החלומות שלך על צ'טין בעמדת המגן הימני לא קרו , לא קורות ולא יקרו בעתיד ככה שאפשר להפסיק לדבר על זה.
    אין ספק שפלורנצי הוא לא מצטיין בעמדת המגן הימני , אבל הוא הרבה יותר ראוי לשחק שם מהברזילאי עם הכרס שנדחה מהליגה השנייה בברזיל.
    לא הייתה שום הזדמנות שחייב לקפוץ עליה , הוא סה"כ הלך להשאלה של חצי שנה שלפי ההופעה האחרונה שלו יחזור ממנה בלי מקום ביורו ובמחצית הערך שלו מהרגע שעזב אותנו. בעסקה כזו גרועה , יכלנו לחכות עד לקיץ , הוא היה מקבל המון דקות כמו שקיבל במחצית הראשונה של העונה ופונסקה יכול לדבר עד מחר , בפועל הוא השתמש בו! בקיץ היינו מוכרים אותו ב20 מבלי להתאמץ יותר מדי ובו זמנית מביאים מישהו להרכב הראשון שהוא לא ברונו פרז.

    @טל.
    טל כמו שכתבתי בחלון ההעברות , הפתרון הכי פשוט לעמדת הקשר האחורי היה סטיבן אנזונזי , להמשיך להשאיל אותו ללא חובת רכישה רק מוריד לבחור את הערך והוא יכל לתרום פה הרבה בטח כשדיאוורה כל כך פציע! ואפילו מי יודע להעלות לעצמו את הערך על הדרך.
    דרך אגב בכל הדירוגים שלך שכחת את דירוג ד' : קיים לעמדה שחקן מחליף שחזר עם כרס מברזיל ולא בכושר משחק להשלים יותר מחצי שעה.
    חוץ מזה מסכים איתך , החלון היה כושל מלא בסיכונים מיותרים , את כל הבלבולים על שנת איפוס הוא יכול לשמור לקבוצות כמו טורינו.
     
  4. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,257
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    פפ בוא לפה!!
     
  5. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    המקום השלישי הלך לכיוון של אינטר של מנצ'יני, ואז טוטי התערב ובדקות בודדות סידר 4-5 ניצחונות שסגרו את הסיפור. זו לא הייתה העפלה נוחה.
    העונה ההיא זו דוגמה לכך ש"שמירה על נכסים" לא מבטיחה הצלחה והקפיצה המקצועית הגדולה ביותר הגיעה דווקא לאחר המכירה של פיאניץ' בסיום אותה עונה.
    נאפולי לא מהווה דוגמה למודל מוצלח יותר כי לא נרשם שם הישג מקצועי גדול יותר (אי מכירת שחקנים זה לא הישג בפני עצמו). המדיניות של נאפולי נבנתה על כוח משיכה דל (גם ביחס לרומא, עד לרגע שהתאפשר להם לעלות את המשכורות). הצורך להיאחז בכל שחקן שהתפתח אצלם מוצדק יותר כאשר קשה יותר למצוא לו מחליף. זו גם המדיניות של טורינו ולאציו. במועדונים גדולים זה לא קיים. כולם מוכרים שחקנים כשזה משתלם להם או שהשחקן מבקש לעזוב. ברומא (במסגרת הפייר פליי) שלא זכתה בדבר עם ה"נכסים" זה השתלם כמעט תמיד.

    *הייתה פעם אחת שזה הרגיש כמו טעות גדולה, עם בנעטיה, אך המחליף שלו נכנס מייד לנעליו, וגם הסיפור הזה נגמר בצורה אופטימלית.

    גם בחירת הDSים וצורת העבודה שלהם יצרה אפשרויות רכש חדשות שלא היו קיימות קודם לכן. הBrand הושפע ישירות מהצמיחה המקצועית\השחקנים שעברו בקבוצה בשנים האחרונות.

    לדעתי נאפולי פיספסה את הרכבת הזו. הסכום שציינת היה מתקבל אם אלאן היה נמכר לפני שנה, וקוליבאלי לפני שנה וחצי. לדעתי קוליבאלי ישאר לאחר שלא יגיעו הצעות מספקות והמאמן החדש "ישכנע אותו" להישאר.

    איך לדעתך הוצאה של 60מ' על פטאניה, פוליטאנו ורחמאני הייתה מתקבלת ברומא?

    המרכיב המרכזי באימפקט של זלאטן זה הניסיון שלו. שחקן שתורם גם לטבלה וגם להתפתחות של הצעירים. כך זה היה עם כל מי שהגיע לרומא בשנים האחרונות למעט אשלי קול (ורמאלן בסך הכל סגר משבצת על הספסל בגלל הפציעה של רודיגר). שחקן כמו סיידו קייטה יצר שיח שלילי לפני שדרך אפילו פעם אחת על הדשא וכעבור חודש הפך לשחקן הרכב חשוב על חשבון ה"סמל". לגיטימי שניסיון ואיכות השחקן יכריעו את השכר שלו, ולא הסטטוס שלו (ריג'קט\לא ריג'קט) בקבוצה בה הגיע למיצוי מלא.

    זה אמנם חסר משמעות אבל תזכר ב"דיון" שהיה כאן ביום שסמולינג הגיע. דבר זהה היה קורה עם אשלי יאנג, שנותן אימפקט מיידי באינטר ולא היה משאיר זכר לפלורנצי. יש levels ויש "דעת" קהל ולעיתים אין בינהם שום קורלציה.

    כשרומא רכשה את מייקון ידענו שנקבל רק שנתיים. ידענו גם שהוא האופציה הטובה ביותר באותו קיץ בדיוק כמו קולארוב (שנבחר על חשבון בארקה וטולייין). כשנאפולי רכשה את חוסאי, היא לא ידעה שום דבר, ולבסוף גם כן קיבלה רק שנתיים למרות שמדובר בשחקן צעיר ש"תואם למדיניות".

    ההצלחה של יובנטוס מלמדת שניסיון זה מרכיב חשוב וצריך למשוך שחקנים כאלה לקבוצה במקביל לצעירים שמתפתחים לידם לכוכבים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/2/20
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    יובה מכרה את קאנסלו כי נוצרה הזדמנות להחזיר את הסכום המוגזם שהושקע בו. בקיץ סיטי תנסה לעשות דבר דומה.

    גם אני בעד לחכות לחתימה הרשמית אבל אין יותר "דחפורים" מרכישה של השטח. ברגע שזה קורה, אין דרך חזרה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/2/20
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    במקרה של יאנג היה (לי) ברור מה אינטר תקבל. חייל ותיק, אמין וזול שיכול לשחק היטב בשתי עמדות במערך של קונטה.

    במקרה של סמולינג הוא הציג העונה רמה גבוהה מאוד בכמה משחקים שלא הציג לאורך *כל* הקריירה שלו. לא רק אצל מאמנים לא טובים מספיק ו/או כאלה שהיו לאחר שיאם בפלטפורמות שונות ובעייתיות. אלא גם אצל פרגוסון וקודם לכן עוד כטינאייג׳ר בפולהאם.

    אם אתה אומר לי שמקבלי ההחלטות ברומא חזו שבגיל 30 אחרי שהקבוצה עברה עונה מסויטת מבחינה הגנתית שהוא יבוא ויהפוך להיות סוג של leader בפעם הראשונה בקריירה שלו (שוב, הכול יחסי לטעמי) ולא התייחסו אליו כפלסטר בינוני במקרה הטוב לטווח הקצר (ללא קונטקסט כלכלי ובניתוח מקצועי גרידא זו בכלל סיטואציה שבאותו רגע הייתה ולמרות התוצאה נשארה fucked up בעיניי בהתחשב בזה שהגיע שוער חדש ממדינה אחרת ועוד צעיר מקומי יקר ולא הכי משכנע לטעמי בשיטה אחרת לחלוטין), אז אין לי מה להוסיף. כנראה שבאמת כולם טרולים חוץ מאנשי מקצוע.
     
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לא ציפו שיהיה כל כך טוב. ציפו שהניסיון שצבר עד גיל 30 יתורגם לתרומה ("סולידית") מיידית לקבוצה ובפרט לבלם הצעיר איתו בחרו לרוץ בטווח הארוך. גם אם היה מציג יכולת יותר נמוכה, זו עדיין הייתה בחירה נבונה בקיץ נטול אופציות (רוגאני...) שהעבירה את ההחלטה לקיץ הבא.

    כשכתבתי בקיץ "כשאין מה לקנות, לא לקנות", התכוונתי בדיוק לזה.
     
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    נראה לי כבר היינו בדיון הזה בקיץ.

    סמולינג בהשאלה > ״כשאין מה לקנות, לא לקנות״ > רוגאני.

    השאלה (שוב) למה זו המציאות של רומא? היעדר כסף, יצירתיות או אופציות בשוק?
     
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    זו המציאות של כל מועדון שהוא לא טופ 5 בDeloitte. אי אפשר לבצע החלפת דורות (בערך חצי סגל) מושלם בקיץ אחד.

    זה גם הצורך להוציא סכומים גדולים על הרבה עמדות במקביל וגם היעדר אופציות. רומא לא הייתה חזקה מספיק (כסף וכוח משיכה) כדי להחתים שחקן יותר אטרקטיבי כמו טובי אלדרווירלד אך שאר הבלמים שהיו זמינים ב20מ'+ לא היו שווים את ההשקעה.

    השאלה היא האם ציפית שרומא תחתים שוער, שני בלמים וקשר אחורי (4 שחקני הרכב) וכולם יהיו פרוספקטים מבטיחים\יקרים? בעיניי אין שום בעיה לסגור את החור הנותר עם שחקן כמו סמולינג, או מייקון, או קולארוב או קייטה.
     
  11. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,257
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    אני לא אוהב את כל הדיבורים האלו על החלפת פטראקי.
    הייתי מפטר את פונסקה 40 פעם לפני שהייתי נוגע בפטראקי.

    ואני אומר את זה למרות השמות שהתקשורת זורקת כיורשים אפשריים - הם שמות סופר מרשימים... ושאפילו השם הקטן והצנוע מביניהם שמוזכר בקשר לרומא (פאג'יאנו ה DS של פארמה) היה הבחירה והתקווה המועדפת עליי כבר בקיץ האחרון לפני שפטראקי הוחתם.

    העבודה של פטראקי בינואר היתה לא מדוייקת. אבל העבודה שעשה בקיץ, עם הגעתו, הפתיעה אותי מאוד לטובה. מאוד. גם אם אני לוקח בחשבון את הדברים שלא אהבתי שהוא עשה בקיץ (בראש ובראשונה פרשיית דז'קו).

    אני במקום פרידקין משאיר אותו בתפקיד עוד עונה לבדוק את יכולותיו לעומק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/2/20
  12. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    האכזבה היא משניהם. פונסקה מאוד רצה את התפקיד ובסוף על המגרש רק הוא יכול להיות אחראי על איך שהדברים נראים. ברגע שהוא חתם בקבוצה הוא חתם על הכל. באופן אישי אני מאוכזב מכך שהוא סילק את פלורנצי בזמן שהוא מסתמך על שחקנים שלתפיסתי בעלי סטנדרטים נמוכים מאוד עבור המועדון.

    מפטראקי אפשר היה גם לצפות ליותר. מצד אחד סגר בחלון בודד 4-5 החתמות טובות למרכז ההגנה והקישור, מצד שני המגנים והחלק ההתקפי לא דומים לכלום ושום דבר. מלבד שלוש החתמות של מונצ׳י אין שום דבר לקחת לעונה הבאה לא מהמגנים ולא מהחלק ההתקפי. נפל חזק עם ספינאצולה. בנוסף לא הצליח להיפטר מחסוס פאסטורה ופרוטי וצירף עוד 2 שחקנים מיותרים.
     
  13. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,257
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    Roma: faccia a faccia tra Fonseca e la squadra, ecco cosa si sono detti | Serie A | Calciomercato.com

    נו תראה.
    ה"סנטורים" (מכבסת מילים לזקנים של הקבוצה) נפגשים עם פונסקה אחרי המשחק מול אטאלנטה - ופותחים עליו פה שהבעיה של הקבוצה היא לא מנטלית. אלא בעיקר בעיה פיזית.

    דז'קו קולארוב פאציו... זקנים עגלות. סופר איטיים... שלא מסוגלים לתת ספרינט. שבעצמם ובעצם נוכחותם מורידים את העצימות ואת המהירות של האימונים ביום יום (בקיץ היתה כוונה (נכונה ומוצדקת) להיפטר מהזקנים כדי שיהיה אפשר להעלות את רמת האינטנסיביות באימוני רומא. לקח מעונות קודמות. חבל שלא הלכו על זה בסוף)

    והם עוד פותחים את הפה.
    חחח.
     
  14. DeRossi16 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    889
    לייקים שהתקבלו:
    270
    מין:
    זכר
    אתה מתכוון דז'קו וקולארוב , השחקנים הכי פחות פציעים של רומא בשנים האחרונות לעומת כל הצעירים בעלי רגלי הזכוכית.
    להעלות עוצמה,מהירות ואינטנסיביות של אימונים? בוא נתחיל מזה שלא יפצעו פה כל יומיים מהאימונים הנוכחיים לפני שבוחרים "להעלות" את רמת האימונים.
     
  15. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    הרהורים על השבוע האחרון:

    פרידקין מגיע בזמן מאוד בעייתי כשההפסד השנתי של רומא (פורסם אתמול) הוא הגדול ביותר מאז הכניסה של הפייר פליי. הפעם נראה שאין סיכוי לתמרן את זה כמו בעונות הקודמות. יתכן שלא תהיה לכך השפעה מיידית עם איזה "voluntary agreement" שמקבלים כל הבעלים החדשים אך יהיה צורך להציג תוכנית עם קיצוץ משמעותי בהוצאות.

    אני מאוד מקווה שיתקבלו הצעות טובות על אונדר ושיק. סמולינג + שני המגנים שמקושרים לקבוצה בחודשים האחרונים יעלו לא פחות מ50מ'. כמובן שגם "החלוץ הצעיר" שיתן פייט לדז'קו לא צפוי להגיע בזול.

    מעניין אם מגבלת ההשאלות החדשה של פיפ"א תיכנס לתוקף בקיץ הקרוב. מניח שזה יזרז את נושא קבוצות הB באיטליה.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.