בית"ר ירושלים 2019/20 - מסיימים במקום השלישי; רוני לוי ימשיך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏16/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    עידן ורד התרגש מהופעת הבכורה שלו אתמול וכתב בפוסט באינסטגרם: השחקן עצמו העלה פוסט מרגש לאינסטגרם: "עשרות זריקות..ניתוח.. זיהום.. תסכול..ייאוש..חרדות..עבודה מתישה ובלי נגמרת...והידיעה שעם הכדור ברגליים על המגרש הכל שקט ורגוע הכל שווה את הרגע הזה שאני שוב איתכם במקום שאני אוהב עם האנשים שאני אוהב תודה על הכל!" #כמהטובהשם #ערבמרגשבמיוחד".

    אני חושב שמדובר באחד השחקנים בודדים בארץ שהוא קונצנזוס. הוא לא היה הכי גדול או משהו כזה אבל אין אוהד כדורגל שלא אוהב אותו ולא חיכה לחזרתו למגרשים, הוא סוג של דמות. שקט, צנוע וכמובן שכששיחק כדורגל באופן סדיר לאחרונה - היה חלק משמעותי בעונה הגדולה של בית"ר, עד שבא טביב. מעניין, אולי ישחק יותר במרכז, אני לא יודע מה מצב המהירות שלו והכשירות הגופנית.

    דבר נוסף - הרבה דיבורים על אלירן עטר שמוכן לבקש לעזוב את מכבי אם יקבל חוזה לשנה וחצי. הוא יצטרך להתגמש בשכר. נראה לי כמו רכש טוב יותר מאשר עוד דריבליסט כמו ניב זריהן שהוא הרבה פחות טוב ממה שכבר יש לבית"ר. עטר העונה בקושי שיחק וזו בעיה אבל נראה לי שבית"ר לא רוצה לשים הרבה כסף, וזה בסדר, ושקצת הסתבכו שם לגבי עמדת החלוץ.
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    אולי רק בפלייאוף ובשלבים המתקדמים בגביע אם וכאשר הוא יוכל לעזור לנו, עד אז הדקות שיקבל הם בעיקר כדי שירגיש דשא.
    ועדיין היה מרגש לראות אותו אתמול חוזר לשחק, מקווה שיהיה בריא.

    אגב, שיחת היום בקרב הקהל שלנו היא הראיון של רוני לוי לאחר המשחק אתמול(הבוקר המועדון הוציא כבר ראיון מפויס באתר).
    בית"ר הייתה עלובה אתמול, הקהל שרק בוז בסיום ומסתבר שרוני לוי קיבל קללות מחלק מהאוהדים שישבו מאחוריו ובראיון בסיום המשחק עקץ את הקהל ובאיזשהו מקום גם את המועדון, "הם שכחו שבעונה שעברה הם נשארו בליגה 5 מחזורים לסיום".
    לא שאני מבין מה הקשר כי בית"ר הגיעה לעונה הנוכחית עם סגל שונה לגמרי וסיטואציה שונה לגמרי(וגם ציפיות שונות לגמרי) מאיך שהגיעה לעונה שעברה אבל רוני לוי נהנה לדחוף את זה בכל הזדמנות כדי שיוכל להגיד בסיום העונה שעשה איזה הישג מטורף אם יסיים במקום השלישי. אז לא יהיה מדובר בהישג(אלא אם נסיים את העונה עם 2 גביעים ואז בהחלט מדובר בעונה טובה) וגם לא יהיה מדובר בכישלון. הניסיון הזה בכל ראיון להכין את הקרקע לכך שבסיום העונה הוא יוכל לשפשף לעצמו את הבולבול ולומר איזה "מאמן גדול אני" פתטי רק פחות מהראיון שלו בסיום ההפסד למכבי חיפה בסיבוב הקודם. לא צריך לקלל אותו וגם לא לפטר אותו עד סיום העונה אבל שיכבד את המקום שהוא עובד בו.

    ואם רוני לוי בעד להזכיר מה קרה בעבר, אולי הוא שכח שב-12 שנה האחרונות רק פעמיים הוא התחיל עונה וסיים אותה, פוטר/התפטר 9-10 פעמים, זכה בתואר משמעותי אחד, ברח לבית"ר ירושלים באמצע ההכנות לעונה כדי לחתום בסטיאווה, פעמיים סיים איתנו בפלייאוף התחתון וגם נשאר בליגה במחזורים האחרונים ואפשר לומר שאנחנו סוג של קרש הצלה לקריירה שלו בארץ אז אם הוא לא שכח אפשר להירגע ולכבד את המקום שאתה עובד בו יותר.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא אוהב את רוני לוי אבל אני חושב שיש קצת אנטי כלפי הבן-אדם וזה בסדר, ומעבר לכך גם ניר קלינגר היה מאדיר את הישגיו לא פעם לדוגמא והפריז בשנה שעברה בחשיבות של טעויות השיפוט במשחק נגד ב"ש, מומנטום שאבד וזו כביכול הסיבה לכך שבית"ר לא הייתה בפלייאוף העליון. משהו שאולי יכול להשפיע על איך תיתפס העונה הזו - היכולת הפחות טובה בטדי וקצב השערים לעומת משחקי החוץ, אולי גם ניצחון על קבוצה גדולה. במשחקים האחרונים, והאחרונים בלבד, יש תחושה שהסגל כביכול די דומה לעונה שעברה. השאלה היא האם מקום שלישי בהתחשב בנסיבות ואם הכדורגל יהיה קצת טוב יותר - זה כזה רע. ואם מכבי חיפה תהיה היריבה בחצי גמר הגביע ומשחק צמוד יוכרע בסוף לטובת הירוקים?
     
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    עם קלינגר הכדורגל בעונה שעברה היה רע אבל הוא צודק בכך שבסיבוב השני משהו כמו 5 פנדלים ברורים שהיו שווים 8-10 נקודות לא נשרקו לטובתנו(פנדלים שהיו נשרקים עם הVAR למשל) ובטרנר באמת זה היה השיא עם שיפוט נוראי, ואם הכל היה נשרק כמו שהיה צריך להישרק אז למרות היכולת הרעה היינו מסיימים בפלייאוף העליון והוא כנראה היה מקבל עוד עונה אבל זה כבר היסטוריה.

    לגבי רוני לוי, מקום 3 זה המיקום המשקף שלנו העונה מבחינת חומר השחקנים והיכולת, אם יסיים שם בודאות אי אפשר יהיה להגדיר את העונה ככישלון. לגבי הצלחה? יש המון פרמטרים שיקבעו, לגביע המדינה יהיה את המשקל המשמעותי ביותר כי אם הוא זוכה בו זה גם תואר גדול וגם הוא יסיים עונה עם 2 תארים, לא חושב שמישהו ידבר נגדו. אם לא כבר יתחילו להסתכל על המשחקים נגד הגדולות שבינתיים המאזן והיכולת לא משהו בכלל ואיכות הכדורגל שגם לא מלהיבה באופן כללי למרות משחק טוב פה ושם. זה לא שחור או לבן, בכל מקרה אני מניח שהוא ימשיך לעוד עונה כך שהניסיונות שלו לצייר מציאות שמטיבה איתו בכל ראיון מביכה קצת ממאמן במעמדו.
     
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אתה לא יכול להגיד שרוני לוי לא עושה עבודה טובה עם הקבוצה. אנחנו בבירור שייכים לצמרת ול-3 הראשונות - כשהשתיים מעלינו עם תקציב גבוה בהרבה וסגל שנבנה לאורך כמה עונות. גם הכדורגל ברוב המשחקים טוב בהרבה מהיום, ובהחלט מניח את הדעת.
    בהתחשב בעובדה שיש לנו סגל קצר ברמות היסטוריות ודי הרבה פציעות של שחקני מפתח, אז מגיע לו קרדיט. בהחלט לא סביר שאוהדים יקללו ככה את הקבוצה כשהיא מנצחת ובדיוק בשבוע היחיד שלא שיחקה כדורגל טוב.
     
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    ממחזור חמישי רוני לוי עם צבירת נקודות דומה לחיפה ומכבי. אי אפשר שלא לתת לו קרדיט.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא שופט אך ורק לפי מספר נקודות, מכבי חיפה פה ושם הייתה עושה נקודות יפות בפלייאוף כשירד הלחץ ולא היה לה על מה לשחק. אני גם חושב שהתיקו נגד עירוני ק"ש בטדי היה כישלון, רגע לפני משחק העונה בית"ר הייתה יכולה להתקרב והיא שיחקה לא מספיק טוב, אי אפשר בכל פעם להסתכל על רשימת הנעדרים. אבל כן, בית"ר עם אחוזי הצלחה גבוהים ומותר לה לבנות על הכישרון של השחקנים שלה מן הסתם.

    אגב, ברק בכר לבית"ר ירושלים בקיץ זה כזה מופרך? משה חוגג מרגיש לי קצת ג'נטלמן וגם יוסי בניון אבל מאמן כמו ברק בכר ראוי לצ'אנס ואני לא משוכנע שהוא היה מסרב, גם בקיץ היה עם רגל וחצי בקבוצה לדעתי.

    השמועה היא שבית"ר מסכימה לאורך החוזה אותו אלירן עטר דורש - עונה וחצי, אבל כמובן שבשכר נמוך הרבה יותר. בשנה שעברה הוא היה טוב אבל עבר זמן, למרות שהליגה פה בינונית אני חושב שהוא קצת שבע וייקח לו זמן להיכנס לכושר. השאלה אם יש שחקנים זרים צעירים יותר על הכוונת למשל.
     
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    ממה שהבנתי עטר חותם היום.
    לא שחקן שהייתי רוצה או מצפה שיגיע העונה אבל אם זה מה שיגרום לרוני לוי לשחק עם יותר משניים וחצי שחקני התקפה אז ברוך הבא.
     
  9. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    פלומיין 2.0
     
  10. ~Omri~ Member

    הצטרף ב:
    ‏16/2/10
    הודעות:
    3,183
    לייקים שהתקבלו:
    471
    *פלומה
     
  11. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    עטר שחקן תכליתי יותר.
    אם יחתום יהיה לנו לראשונה העונה שחקן שמסוגל לספק מספרים מהאגפים.

    פלומה כמו קונטה, קריאף, זהבי ורוטמן צריך בקיץ לחפש קבוצה אחרת.
     
    ~Omri~ אוהב/ת את זה.
  12. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    אלירן עטר כבר לא ילד, אם לוי ימצא את הנוסחא הנכונה לשלב אותו בחוד כשגרסיה ופלומה באגפים זו יכולה להיות התקפה קטלנית.

    בכל אופן אני לא חושב שהוא יוציא את אזולאי מההרכב ונראה את עטר כשחקן אגף או שחקן התקפה חופשי, מעין חלוץ שני, מה שידרוש שינוי של המערך.
     
  13. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    בגלל זה הוא גרסה טיפה משודרגת. הם דומים בהכל. בעייתיים, פתיל קצר, בדיוק אותו סגנון משחק עם הכניסה לאמצע והרבה תקיעת משחק. אבל עטר זה עדיין שדרוג וברגעים כאלה כל שדרוג מבורך לקבוצה שנראית די חסרת חיים.
     
  14. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    חנן ממן ואלירן עטר באותה קבוצה, יהיה כלכך כיף לראות את זה מהצד.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  15. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    חנן ממן פלסטר לעונה הזאת. להמשיך איתו מעבר כשחקן הרכב זה התאבדות לכל הבנייה שלנו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.