רומא 2019/20 :: פונסקה יעשה סדר?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י AS R, ‏4/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DeRossi16 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    898
    לייקים שהתקבלו:
    272
    מין:
    זכר
    מזכיר לי את הפאניקה שלך כשאונדר היה פצוע וטענת שרומא היא לא קבוצה בלעדיו כשלמעשה ההשפעה שלו ברומא היא זניחה. אומנם זאניולו יותר משפיע ממה שאונדר אי פעם השפיע ברומא אבל גם כן מבחינת מספרים(שערים בישולים) בשלב זה הוא לא מי שיקבע את גורלה של רומא. עם כל הכבוד לכשרון שיש לו, לסחוב את רומא גדול עליו ואני אפילו לא יכול לקרוא לו דמות מפתח, אם אונדר איכשהו יפסיק לאכול פסטה ויתחיל לרוץ אני מבטיח שגם בקושי נרגיש בחסרונו בימין.

    נ.ב : ביקשת שארשום שאני מתחיל להתאהב בדיאוורה , אז זה קורה ובגדול!

    העסקה המקורית דווקא הייתה די הזויה מבחינת רומא , 4 וינגרים עומדים לרשותנו כשפוליטאנו הוא לא שדרוג משמעותי על אף אחד מהם ואנחנו מוסרים את התחליף היחידי שיש לנו לקולארוב בן ה34? נשים בצד את זה שלאינטר אין כל שימוש בפוליטאנו וכל שבוע שעובר הערך שלו רק הולך ויורד לעומת ספינאצולה שאם ישמור על כשירות הוא בגדר רכש גאוני עבורם. טוב מאוד שנתקעו עם אשלי יאנג שחקן ששווה הרכב בפסקארה....
    עכשיו אם אפשר להביא את פוליטאנו בהשאלה עם אופציה אין לי בעיה להחזיר רומאי לביתו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/1/20
    Roma ו-EsheD אוהבים את זה.
  2. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,303
    לייקים שהתקבלו:
    2,049
    מין:
    זכר
    אם אשלי יאנג יצטיין באיטליה זה יהיה יותר הזויי מלוקאס לייבה.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,564
    לייקים שהתקבלו:
    14,297
    מין:
    זכר
    לא רואה משהו "הזוי" בלוקאס לייבה. היה שחקן סביר ונשאר שחקן סביר. לא הוא הסיבה להצלחה המטאורית של לאציו.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לא כתבת לפני איזה חודש בדיוק את ההיפך? ונימקת את זה בכך שזאניולו "לא ווינגר" ויש לנו רק את אונדר? מאיפה צצו עוד 3 שחקנים? אנחנו צריכים שחקן התקפה נוסף כי זאניולו גמר את העונה, אונדר חזר בכושר רע מהיעדרות ממושכת וגם מחיטריאן יעדר איזה חודש. זה ברור כשמש.

    אולי על הנייר.
    בפועל אם הוא באמת היה תחליף ראוי, קולארוב לא היה נאלץ לסגור 2200 דקות בחצי עונה. אין תחליף לקולארוב עם או בלי ספינאצולה.

    אם ספינאצולה היה נמכר, הוא היה מפנה משכורת גם לווינגר וגם למגן חדש. פונסקה (בצדק) מאוכזב מספינאצולה לא פחות מהאוהדים. הסגל בוודאי לא היה נשאר בלי מגן מחליף בכל מקרה.

    פוליטאנו מרוויח בסביבות 1.5מ' בעונה. הוא שווה השקעה כספית (לא טריידים) לכל קבוצת אמצע טבלה ובקיץ האחרון היה מוערך ב25מ' יורו. ספינאצולה לעומת זאת מרוויח בסביבות 3מ' (כלומר יהיה קשה אפילו להשאיל אותו). הוא נרכש ב7מ' + הכרטיס של פלגריני (לא יודע בכמה להעריך אותו, 10מ'?) אבל הערך האמיתי בעסקה הזו היה לסגור את הדרישות של FFP ולהימנע מקנסות (במקרה הטוב) הרבה יותר גדולים.

    100% מהעצבים של רומא הם סביב פספוס ההזדמנות להיפטר מספינאצולה. זה הרבה יותר חשוב מפוליטאנו או מהיומיים "בלי מחליף" עד שמגן אחר באותו קליבר ינחת בקבוצה. מניח שאתה לא אוהד רומא מאתמול ושמת לב שלדברים כאלה יש השלכות. התחלת לאהוב את דיאוורה אבל יש סיכוי מצויין שב1 ליולי הוא כבר לא יהיה כאן. מניח שגם אז יצוצו אוהדים חד תאיים ויתלוננו על "התנהלות של המנהלים בהנהלה".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/1/20
  5. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    לייבה עושה בדיוק את מה שעשה בליברפול - קשר שעסוק בעיקר בלחטוף כדורים, ההבדל הגדול הוא במי שמשחק לצידו ובמי שמאמן אותו.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  6. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,303
    לייקים שהתקבלו:
    2,049
    מין:
    זכר
    גם לחטוף כדורים לצריך לדעת איך להצליח. בכל מקרה סחטיין עליך אם מראש ידעת (ששיש סיכויי אפילו) שלוקאס לייבה יצטיין באיטליה.
    כשלאציו קנו אותו בכיתי מרוב צחוק.
     
  7. DeRossi16 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    898
    לייקים שהתקבלו:
    272
    מין:
    זכר
    טענתי שזאניולו לא וינגר ושאונדר הוא הווינגר היחיד עם רגל שמאל , שלושת הנוספים הם מחטריאן פרוטי וקלייברט לא ספרתי את זאניולו... כמובן שאני מעדיף עוד וינגר עם רגל שמאל אבל לא על חשבון להשאר עם מגן שמאלי בן 34 ללא מחליף בסגל.

    כמו דז'קו קולארוב הוא שחקן ברמה אחרת שעם הזמן אכן הולכת ויורדת אבל עדיין קשה מאוד להדיח אותו מההרכב בטח בחצי העונה הראשונה שלך בקבוצה בטח כשאתה לא כשיר 50% מהזמן. אני לא חושב שספינאצולה איכזב מישהו בחצי עונה כי כששיחק היה לרוב לא רע , הבעיה היא שהוא לרוב לא כשיר אבל כשהוא כשיר כמו שראינו בראשון מול גנואה הוא אחלה שחקן ואלוהים ישמור אם הטרייד היה מתקיים והינו רואים את סנטון בשמאל ואת פרונו פרז בימין.

    דרך אגב אם כבר הזכרת הנהלה מהקיץ היה נראה לי מטומטמם הטרייד על פלגריני הילד. אני לא מבין איך אתה מצפה להנחית מגן שמאלי בקליבר של ספינאצולה(שחקן אטלנטה יובה לשעבר ובסגל נבחרת איטליה) בפחות מ2.5 -3 מיליון יורו לעונה? מה שבפועל היה קורה במצב שאין לנו שקל זה שסנטון היה המחליף בשמאל פלורנצי והבחור מהליגה השנייה בברזיל בימין(כן עד כדי כך אין לנו שקל).

    עכשיו כשלאינטר אין באמת מה לעשות עם פוליטאנו והערך שלו רק יורד ממשחק למשחק כשהוא על הספסל והוא לא מוכן להשאר שם עוד דקה(לפי מה שכתוב הוא רוצה רק את רומא) אפשר לדחוק אותם לפינה בהשאלה עם אופציה ללא שום התחיבויות.
     
    ASROMA, itzik.miro, Roma ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  8. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,620
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    @DeRossi16 קלעת בול,זאת הייתה עסקה איומה. ובמידה ופוליטאנו לא יצטרף,תמיד אפשר לחפש עוד אופציות בשוק.
    טוב לראות שיש עוד אוהדים שיש להם קצת היגיון בריא ולא הולכים אוטומטית אחרי ההנהלה כמו עדר. הקיץ הזה נעשו כמה טעויות שייקח זמן לתקן,מקווה שינואר נצליח למזער נזקים.
     
    DeRossi16 אוהב/ת את זה.
  9. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    אילו טעויות נעשו בקיץ חוץ מאולי הטרייד פלגריני-ספינאצולה(שיש בו שיקולי פייר פליי)?
    להוציא את הטרייד הזה לדעתי כל השחקנים שנרכשו הם הצלחות, חלק יותר חלק פחות. פאו לופז, ורטו, דיאוורה, מאנצ'יני, צ'טין. מי טעות מהרשימה הזו?

    בינתיים רומא נאבקת על מקום בצ'מפיונס בתור קבוצה חדשה לגמרי מול 2 קבוצות שכבר רצות עם אותה שיטה, מאמן והרכב(בגדול) כבר לפחות שנתיים. לא חושב שאפשר היה לצפות ליותר, על אחת כמה וכמה עם הפציעות.
     
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    עדיין לא הבנתי איך זה:
    הפך לזה:
    תחילה התווכחת עם הצורך המספרי בשחקן כמו פוליטאנו כשלא היה לו מקום בסגל. כעת כשהתפנה לו מקום בעקבות הפציעות של זאניולו ומחיטריאן, אתה מגיע עם טענה הפוכה? זה בסדר אם שינית את דעתך אבל קרו עוד דברים בדרך שמחייבים את רומא לצרף שחקן התקפה גם ללא פוליטאנו.

    אין משוואה כזו בכלל. לאף אחד לא הייתה כוונה להישאר רק עם קולארוב. רומא כבר סימנה את המגן הבא שלה, וגם אם אין אפשרות לצרף אותו בינואר, היה מגיע מגן אחר.

    ספינאצולה היה לא כשיר בדיוק ב4 משחקים מתחילת העונה. בשני המחזורים הראשונים, מול ברשיה וגלדבאך בחוץ. הוא שיחק מעט מאוד בחודשיים האחרונים מסיבות מקצועיות בלבד.

    "פלגריני הילד" בכל מקרה היה יוצא להשאלה (כי אין לו עדיין מה לחפש בקבוצת צמרת והוא היה חייב לשחק אחרי הACL). היה ברור עוד לפני הקיץ שרומא תצרף שחקן גיבוי\רוטציה לקולארוב המזדקן. אני אישית קיוויתי לאיסמיילי, אבל המוטיבציה העיקרית לטרייד עם יובה היתה להיפטר מהפייר פליי עם 0 נזקים לסגל. זה או שמבינים את זה או שלא, אבל לא להתייחס לזה ולדקלם "טרייד מטומטם" נראה לי די - מטומטם.

    הבעיה היא לא במשכורת של ספינאצולה אלא בכך שהוא לא הצדיק אותה על המגרש. הייתה הזדמנות לתקן את זה מול אינטר ומכאן למעשה כל הדרמה סביב העסקה שנפלה (את פוליטאנו הרי ניתן לצרף בנפרד גם היום).

    בקיץ הקרוב צפוי מצב דומה (או מכירה של אחד הנכסים החשובים). אפשר להחליט כבר עכשיו שב"אייסוקר לאנשים שאוהבים כדורגל" יהיו אלה טריידים מטומטמים. אין סיבה לנסות להבין בכלל את הדברים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/1/20
  11. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,303
    לייקים שהתקבלו:
    2,049
    מין:
    זכר
    לאחר הפציעה של זאניולו והסרתו מרשימת הנכסים הניתנים למכירה לשם הסרת איום ה FFP:
    המפתח ל"לצאת נקי" מהאיום הזה שהולך לנחות עלינו בקיץ הקרוב - הוא אלסנדרו "שחקן בית רווח הוני נטו" פלורנצי.

    אין. לי. מושג. למה. הוא. עדיין. פה.

    נ-ב: יכול להיות שלאחר שתעבור ידיים, רומא הקיץ הזה לא תשחק לפי הכללים..?
     
  12. DeRossi16 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    898
    לייקים שהתקבלו:
    272
    מין:
    זכר
    אני באמת מתקשה להבין למה אתה כל פעם טוען ששיניתי את עמדתי , אולי זה אני שלא מתנסח ברור אז אנסה שוב.
    מבחינתי רומא זקוקה לוינגר נוסף ואחד עם רגל שמאל , גם מקודם כתבתי שעכשיו כשעסקת ספינאצולה התבטלה אין לי בעיה להחזיר רומאי לביתו ואשמח מאוד אם הוא בסוף יגיע.
    אני חושב שהטרייד שהוצע היה גרוע ולכן התנגדתי להגעתו , לא בגלל שאני חושב שאנחנו לא צריכים וינגר אלא כי העסקה הייתה גרועה! וכן להשאר עם קולארוב בן ה34 והחילוף המבטיח שלך שעליו לא קראתי דבר בתקשורת אבל אולי אתה כן מצליח להשיג את פטראצ'י בטלפון, פחות טוב לדעתי מפוליטאנו בסגל בכל מחיר.
    עכשיו כשספינאצולה נשאר כמובן שהמטרה הראשונה היא להביא ווינגר ופוליטאנו הוא אחלה אופציה במיוחד עכשיו כשמארוטה עם הגב לקיר. אם לא פוליטאנו ווינגרים אחרים יש כמו חול , אנחנו כבר מקושרים לשאקירי אולמו וינזואי שהאמת חוץ מינזואי אף אחד מהם לא נופל מפוליטאנו אם לא אפילו מדורג לפניו.

    לגבי הכשירות של ספינאצולה, הוא גם יצא עם פציעה מהמשחק מול ברשיה ואומנם היה בסגל למשחק מול ורונה אבל לא כשיר ב100 אחוז ולכן לא שותף עד למשחק מול אינטר. מול אטלנטה(56 דק) מילאן(77 דק) ופארמה(26 דק) לא הצליח להשלים משחק והוחלף עקב פציעה. את רוב זמנו כאן הוא שיחק כמגן ימני(מאוד קשה להדיח את קולארוב וזה בלי קשר ליכולת של ספינאצולה בדומה לדז'קו בעמדת החלוץ הם סוג של באנקרים מוצדקים או לא) וממתי שופטים שחקן על בסיס חצי עונה בלבד?

    לגבי פלגריני הילד , אנחנו לא קבוצת צמרת כבר שנתיים כאשר אנחנו מדשדשים בין מקום חמישי לשישי(ובשנים קודמות ניצלנו את חולשת הליגה אבל זה כבר דיון אחר), ליובה הוא באמת לא מספיק כרגע ולכן יצא בצעד חכם להשאלה , בכללי כל עסקה עם יובה ואינטר מבחינתי כנראה באה לרעתנו הם עם מנהלים ספורטיבים הרבה יותר טובים משלנו ועם כח גדול משלנו ככה שכנראה הגדול פה תמיד דופק את הקטן ולפי מה שפטראצ'י ניסה לעשות עם ספינאצולה אחרי חצי עונה בלבד הוא גם באמת נדפק(למרות שאני עדיין בעד להשאיר את ספינאצולה). מצחיק שבעולם שבו קאליניץ' הוא החלוץ המחליף הראשון וברונו פרס שחקן ליגה שנייה בברזיל הוא מגן ימני מחליף פלגריני הילד שאף נכלל בסגל הנבחרת והוא כשרון ענק לא מספיק טוב להיות מחליף לקולארוב שגם ככה לא משאיר המון דקות לאחרים...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/1/20
    EsheD ו-טל. אוהבים את זה.
  13. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    מכיוון שה"טענה" הזו חוזרת על עצמה בוריאציות שונות לאורך השנים, למה לא להפסיק עם "קראתי בתקשורת"\"דיווחים מאיטליה\"פרסומים זרים" ופשוט לעקוב בטוויטר אחר האנשים שהעבודה שלהם היא לעשות סקירה על כל מה שקורה ברומא על בסיס יומי?

    טוויטר:
    רומא כבר חודשיים עוקבת אחרי בורנה ברישיץ' אך הרצון של ג'רארד להשאיר אותו עד סוף העונה הוביל את פטראקי לסגור השאלה+אופציה עם המגן המבטיח של שטוטגרט.

    אייסוקר:
    "אי אפשר להישאר עם קולארוב בן 34 לבד!!!!!"

    בסיס הטענה שלך (להישאר עם מגן אחד בסגל) מבוסס על אופציה שבכלל לא קיימת.

    זהות הווינגר החדש לא קריטית בעיניי כי לא תהיה לו השפעה על האירועים הקרובים בקיץ. כל השמות כולל פוליטאנו הם more of the same. חשוב לספק לפונסקה גיבוי מספרי. זה הכל.

    *לדעתי אין שחקן התקפה מתאים יותר לרומא הנוכחית מדני אולמו אך העלויות שלו (עד ה1 ביולי) בלתי אפשריות.

    גם אם זומן לורונה כשהוא לא כשיר (נעגל ל5 משחקים שהחסיר מתחילת העונה בגלל פציעות, שזה פחות או יותר החיסור הממוצע של שאר הסגל), מול אינטר והאוסטרים הוא כבר פתח בהרכב. לאחר מכן התאמן קבוע עם הקבוצה וזומן לכל המשחקים הנותרים.

    *זו גם התמונה שקיבלו אוהדי אינטר שלא מכירים את השחקן. כבר חודש לא משחק? בגלל זה לא עבר את המדיקל. רק שהוא עבר את המדיקל ולא שיחק כי כך החליט המאמן.

    הוא מציין את זה בכל ראיון (גם כשלא נשאל על כך), אבל זה אחד היתרונות שלו (לשחק בשני האגפים) אותו הפגין גם באטאלנטה וגם ביובנטוס. למה זה הפך בכלל לאישיו דווקא ברומא (ועוד אחרי הפציעה של זפאקוסטה)?

    כפי שכולנו דנים על השחקנים החדשים שהגיעו בקיץ, אפשר לשפוט חצי עונה על סמך - חצי עונה. כולם הצטיינו פרט לספינאצולה וקאליניץ', אבל זה נושא שולי ביחס להזדמנות לשפר עמדות מקצועיות וכלכליות בעסקה שמארוטה (<- smart guy) ביטל.

    כל מי שראה את פלגריני בהשאלה הראשונה בקליארי\בטורניר הצעירות בקיץ ידע שאין לו מה לחפש ביובנטוס או ברומא. מוכשר? כן. גם קלאפיורי מוכשר (אולי אף יותר), אבל רומא הייתה צריכה מניה בטוחה יותר כדי לגבות שחקן בן 34. העסקה מול יובנטוס סגרה את הפינה הזו עם הוצאה נמוכה (7מ' יורו זה הפרש הגיוני בין השחקנים) בקיץ שדרש הרבה השקעות אחרות. כל זה כמובן מתבטל מול הצורך לעמוד בFFP. אישית אף פעם לא החזקתי מספינאצולה אבל אופי העסקה פשוט מגמד את זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/1/20
  14. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,303
    לייקים שהתקבלו:
    2,049
    מין:
    זכר
    עוד משחק ''גדול'' מול יריבה רצינית, שבו לורנצו פלגריני הוא רוח רפאים משוטטת בלי למצוא את מקומה בעולם.

    השחקן הזה כבר מצויי בתיקרה שלו. אומנם זו לא תקרה נמוכה. אבל הוא כבר מצויי בה.
    מדובר בשחקן שבקבוצה ''גדולה'' יכול להיות תוספת טובה לחיזוק הסגל והעמקתו.
    אך ממש לא מדובר בשחקן שצריך להיות באנקר בהרכב פותח של קבוצת צמרת... ובוודאי ובוודאי שלא בבלטה מס' 10 שבה למעשה אתה נותן לו את המפתחות לקבוצה.

    דבר כזה פלגריני יכול להיות אולי במועדונים בסדר גודל של טורינו בולוניה וסמפדוריה.
    לא במועדון גדול.

    מונצ'י החמור קנה אותו ב 15 מיליון וקבע לו סעיף שחרור של 30 מיליון יורו בלבד - ש בעידן של היום זה מעט מאוד.
    לכן, לדעתי, התרחיש הכי טוב שיכול לקרות לרומא זה שפלגריני יאריך חוזה, יבטל את סעיף השחרור, ויימכר כבר בקיץ קרוב לאיזה פראייר תורן בסכום של 45 מ'. (אם יתנו לנו אפילו מעל זה - בכלל זו תהיה זכייה בלוטו).
     
  15. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,620
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    טל לא הייתי ממהר לוותר על פלגריני,ובטח לא לקבוע שזאת התקרה שלו.
    אנחנו קבוצה פרווה כמעט בכול עמדה,לא הוגן להפיל עליו את האשמה.
    לפני שאתה ממהר להפטר ממנו,יש כמה לפניו בתור.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.