Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    תגידו תודה שאני מעורב רגשית בסיפור והספורטאי הכי מרגש אי פעם אחרת הייתם צופים פה בשיעמומון ומחצית 67-0 לקנזס שהיא הייתה אמורה להיות.

    עולם שסובב סביב איש אחד וגם ה-12.11.2020 לא שונה בכלום.
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    טוני רומו הפרשן היחידי בספורט שמשדרג את חווית הצפייה.
     
    Sweetness אוהב/ת את זה.
  3. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    אין על הספורט הזה
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  4. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    הבנתם
     
  5. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    אנדירידביתספרלאימוןפוטבולבעמ

    נתראה בשבוע הבא באותו מקום אותה שעה.
     
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    בקושי 5 דקות של פוטבול וכבר השופטים דופקים את סיאטל. כמה מכשולים הם עוד יצטרכו לעבור? מה הם עוד יצטרכו לעשות כדי לקבל כבוד?
     
  7. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    https://i.imgur.com/4V8SK06.Xxx

    תודה רבה לאארונים (!) ודאבנטה (!!!) על הליווי המסור והבטוח של סבא פיטי השפיצי למפעל הדבק. נקווה בשבילם ששאני ירחם שבוע הבא.
     
  8. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    האמת, לא לקחתי כל כך קשה כשסיאטל נתנו את הריצה שלהם במחצית השנייה. לא כי הייתי בטוח בנצחון או משהו, להפך - הייתי משוכנע שהנה הם שוב פעם איכשהו מגרדים בולשיט משום מקום. לא לקחתי קשה כי בכל מקרה אני לא רואה את הגרסה הזאת של גרין ביי מנצחת את הניינרס בחוץ. זאת לא קבוצה לאליפות. לא באמת משנה מבחינתי אם היו מודחים היום או בשבוע הבא.

    בלי קשר לכלום דרך אגב - משהו ששמתי לב אליו היום כשעברתי על ההצלבות של הבתים לעונה הבאה: הפאטס במצב קשה. ברמה של עונה שצריך לוותר עליה מראש וללכת על בחירת דראפט גבוהה כי לוח המשחקים שלהם רצחני והקבוצה הנוכחית לא הייתה עולה לפלייאוף בכלל עם כזה לוח. חוץ מזה שהם מוצלבים כרגיל עם כל ראשי הבתים כמו קנזס, בולטימור וכו', חוץ מזה שהבית שלהם כבר לא כל-כך חלש עם הבילז המעיקים ועם מיאמי שרק תשתפר וגם ככה כל שנה מוצאים דרך לחגוג עליהם - הם מוצלבים עם ה-NFC WEST. כלומר גם הניינרס, סיהוקס, ראמס ואריזונה על הראש שלהם. ברור שמוקדם ותמיד קשה להעריך חוזק של קבוצות(יריבות) בעונה הבאה, אבל הכל מתחבר לזה שמדובר בקבוצה שצריכה ללכת על בנייה מחדש.

    הדבר היחיד שאני רוצה להעיר עליו זה נושא האגרסיביות שכמעט משתמע מכאן כאילו היא איזה דבר קדוש וסמן לאיכות. אני לא הכי מסכים עם זה וכמו עם כל דבר, הכל צריך להיות במידה ולכל דבר יש קונטקסט. אגרסיביות לשם האגרסיביות היא דבילית (לדוגמה הקטע ההוא של טומלין למשל תמיד ללכת על המרה ל-2 לא משנה מה) ויש לא מעט מאמנים שלוקחים החלטות אגרסיביות סופר מטומטמות (בילי בוי וללכת על זה בדאון רביעי כדוגמה מאוד טרייה לדוגמה). יש לא מעט הערצה לאגרסיביות כי זה לרוב נראה מגניב, או מרגיש מגניב, או משדר "ביצים!!! איזה גבר!!!" וכאלה, אבל לדעתי המאמנים התותחים באמת הם אלו שיודעים לאזן ויודעים בדיוק מתי להיות אגרסיביים. ברגע שאתה מגזים עם זה, אתה סתם יוצא מפגר ומחבל בסיכויים של הקבוצה שלך לנצח. לא מעט פעמים גם מאמנים יתאבדו על סטטיסטיקות שהאנליסטים דוחפים להם מלמעלה ומתעלמים מאפקטים מנטליים למיניהם. אי אפשר להתעלם מההשפעה המנטלית של FUCK UP במהלך אגרסיבי כשמתחשבנים על רווח מול הפסד. כל הקונספט של MOMENTUM SHIFT מאוד משמעותי בפוטבול והדברים לא מסתכמים רק ביארד לפה או לשם.
     
    rex_grossman, אלעד ו-golding אוהבים את זה.
  9. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    Bill O'Brien explains thinking behind FG call, fake punt - NFL.com
    תשתוק ביל, פאקינג תשתוק. תגיד שיצאת חציל וכולנו נמשיך הלאה.

    אחרי שהוא בחר ללכת על פילד גול ב-4th and 1 כשהמומנטום לחלוטין איתו, לפתע הוא ניסה to manufacture some points. גנב דעת מגעיל.
     
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    הספורטאי הכי מחשמל ביקום.



    100%. לזו גם הייתה הכוונה כמובן, אם כי הערה במקום.

    הכול שאלה של VALUE לעומת רמת סיכון. הדוגמא הרעה שציינת בצדק היא שאדון אובראיין החליט ברגע מיותר לחלוטין להתחכם בצד של המגרש שלו מול ה-QB הכי טוב בליגה שהיה ב-mode עצבני במיוחד אחרי כל הדרופס המפגרים של החברים שלו. אבל יש את הדוגמא הטרייה השניה (או למעשה הראשונה וזו שקרתה רק שניה קודם לכן) בה החציל הזה פחד להשיג יארד קל מול הגנה חלשה כדי להשיג טצ'דאון ולקבור את הצ'יפס עמוק עוד יותר (ומשם לך תדע איך המשחק היה מתפתח, כי הוא המשיך להתפתח בצורה מטורללת לגמרי של what comes around goes around).

    להיות אגרסיבי זה גם לפעמים פשוט לבחור את המהלך הנכון מבחינתי. כמו שאם כל פעם אתה תחליט לרוץ, אז בסוף להגנה יהיה קל להתכונן אליך ואתה תגרום לראנינג בק שלך לרוץ במקרה הטוב ליארד ולהיתקע בקיר. אם כל פעם אתה תחליט למסור deep, אז שוב פעם להגנה יהיה קל להתמודד מולך וכדורים ילכו לאלף עזאזל. זה למה גם סופר-דופר עד בלתי אפשרי במשחק שלם להגנות להתכונן בקצב ועם החוקים של היום מול הצ'יפס. יש שם QB שליטרלי יכול לעשות הכול ויותר מזה + מאמן פסיכופת שמפשט לו את המגרש ומעצב מהלכים קלילים בקטע לא נעים ליריבה (TD של בל).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/1/20
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    כשיוסטון התלבטו ובסוף לא הלכו על דאון רביעי הם שידרו חולשה שפשוט אסור לשדר במצב דומה (כלומר משחק חוץ עם קהל כזה). אני לא מתיימר להיות נביא שיודע מה היה קורה בעולם בו הם לא היו עושים את זה, אבל אחרי זה היה די בולט שקנזס קיבלו זריקת ביטחון מטורפת.
     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    שמתי לב שבאופן חד משמעי רמת הפופולריות של כוכבי ה-NBA ברשתות חברתיות >>> כוכבי ה-NFL ברשתות החברתיות.

    למה זה המצב לדעתכם בהתחשב ביתרון של רייטינג לטובת ה-NFL.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/1/20
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    האנביאיי הרבה יותר פופולרי בעולם - לא משפיע על רייטינג.
    אנשים אוהבים לראות היילייטס של כדורסל יותר מפוטבול, אבל לא באמת מסוגלים לראות משחק כדורסל שלם. בניגוד לפוטבול שלא מעניין ממש בלי קונטקסט.
     
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    שתי סיבות עיקריות:

    1.כדורסל הוא ענף שמשוחק ונצרך בכמות גדולה מאוד של מדינות ויבשות בניגוד לפוטבול שתחום כמעט רק לארה"ב. אנשים עוקבים וצופים במה שהם מכירים. אם ההכנסות מ-TV RATING היו גלובאליות אז ה-NBA כנראה היו משאירים עשן ל-NFL. אבל את החברות המפרסמות לא מעניין את האשך כמה אנשים צופים בספורט 5 + של סרביה או בישראל. הם מטרגטים את הצופים האמריקאיים מאיוואה ו-ורג'יניה ששמים את הטלוויזיה על TNT/ESPN.

    2. הפנים של שחקני NBA חשופות. פנים של שחקני NFL מכוסות בקסדה. חוץ מ-QB's ורשימה מצומצמת מאוד של שחקני שדה שמופיעים בפרסומות ומסיבות עיתונאים פשוט לא רואים אותם. אם מחר עושים לי מסדר זיהוי בין דאניל האנטר ממינסוטה לדימארקוס לוראנס מהקאובויז לדיפורסט באקנר מסן פרנסיסקו אין לי מושג מי זה מי בלי התלבושת והמספר.

    ------------------------------------------------------
    עדיין לא רגוע מאירועי אמש. מרגיש לי כאילו אנשים לוקחים יותר מדי צ'יפס את מה שהם ראו בקנזס בלי להבין באיזה שיט מטומטם וחולני והיסטורי הם צפו ורק עוד כמה שנים הם יתחילו לעכל את גודל המאורע. יש קאמבקים ויש קאמבקים. יש לחזור מפיגור גדול ויש לחזור מפיגור גדול. יש לקום מהקבר ויש לקום מהקבר. מה שהיה אתמול בקנזס היה משהו אחר. שקול לקבוצת כדורגל שתוביל 4-0 בדקה 25 בחצי גמר צ'מפיונס, תרד למחצית בפיגור 5-4, ותפסיד 9-4. רק מאמן היסטורי יכול לנצח על דבר כזה. רק QB היסטורי יכול להוביל דבר כזה. רק מאמן מת מוחית יכול לספוג דבר כזה. כל כך הרבה דברים ואנקדוטות היסטוריות על גודל והייחודיות של המשחק שאין מספיק חלל וירטואלי להרחיב עליהם. אני.פאקינג.לא.רגוע.
     
    Sweetness ו-אלעד אוהבים את זה.