הפועל ת"א 2019/20 - איצטדיון חדש, מאמן חדש, בעיות ישנות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י חייל שוקולד, ‏17/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    המשחק נגדכם יהיה בנתניה?
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    1. משהו נכון שאמרו בפורום 'שדים' ובכלל - ההתנהלות הנכונה צריכה להיות: קודם כל פותחים במו"מ לצירוף מחליף שיהיה לא פחות טוב או לפחות שמים מישהו חזק על הכוונת ורק אז משחררים. מי אמר שלא יגיע שחקן נוער או זר ב-10,000 שקל? לא כל יום בואטנג.
    2. שם שעלה על הכוונת הוא חן עזרא, לא יודע למה הכתב שלנו דיווח לנו שזה קשור לכך שרועי גורדנה לא יגיע, בכל מקרה הוא כבר שיחק אצלינו חצי שנה בעונת הירידה והיה פספוס. לא בכושר, לא עמד בציפיות לאורך הקריירה - זה נכון, אבל הייתי הולך על הזה בכל הכוח. הוא גולר. שחקן עם טריק אחד אבל טריק טוב ובליגה זה בסדר. הפועל תבטיח לו גם מקום ב-11 בניגוד למכבי נתניה ואחרות.
    3. אני חושב שגם ככה אין חשק לכדורגל אז עונשי הרדיוס הם בכלל קטסטרופה. הניסנובים מגעילים ודוחים וכמובן שכואב להם על הכסף - הקנס ואובדן ההכנסה הפוטנציאלית - אבל אפשר להבין אותם. המשטרה כשלה, המאבטחים, זו בעיה.
    המשחק עשוי להיערך במושבה לפי מה שהבנתי, זה נוח יותר גיאוגרפית, התקנון שונה קצת לפי מה שהבנתי מהכתבים שלנו וכבר אין את עונש 30 הקילומטר. אני חושב שהבדל המושבים הוא זניח, 1,800 או משהו כזה.
    4. סעיף מספר ארבע ואחרון יידבר על 'חמישיית העשור' של הפועל תל אביב, בלתי אפשרי להתייחס לדעתי לשחקנים מעונת הדאבל שאחר כך התנדפו מייד). החמישייה שלי: עומר דמארי, אוראל דגני, אביחי ידין, וואליד באדיר, גילי ורמוט. מחליף: טוטו תמוז.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר


    לאחר הערעור של הפועל לבית הדין העונש הומתק רק במעט עם שני משחקי רדיוס במקום שלושה והשאר כרגיל, משמע המשחק נגד הפועל באר שבע ביום ראשון ייערך בנתניה. המועדון פרסם היום הודעה והזכיר שכבר שמונה פעמים שהפועל עמדה לדין והורשעה, עם "הבטחה" לקהל: אם עד סוף העונה הקהל יתנהג למופת ולא יעמוד לדין - הניסנובים מבטיחים למכור מנויים ל-4-5 במחיר של 500 שקל.

    כמובן שההצעה "זכתה" לתגובות "אוהדות". אוהד מוכר כתב שהוא מבטיח לשלם אלף שקל על מנוי אם הם יילכו הביתה, אחרים הגיבו בציניות 'מנוי ב-500 שקל לליגה הלאומית? - זה יקר'.
     
  4. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    מנויים הם רוצים למכור ב500 אבל כרטיס למשחק אחד שאפילו לא בבלומפילד הם רוצים למכור ב-115.
    הלוואי ויהיה חרם מאורגן על המשחק הזה, הניסנובים האלה אומרים שהם חיים מהיד לפה אבל תוקעים מחירים כאילו הם מוכרים כרטיסים לליברפול - סיטי. מחפשים שאוהדים של קבוצות אחרות יממנו להם את הרכש בינואר, שני ליצנים עלובים.
     
    oFiRzZz, hbs7 ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  5. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    1,935
    לייקים שהתקבלו:
    756
    מין:
    זכר
    מה אתם חושבים על ספיבורסקי, האם בכל זאת צריך להעיף אותו?
    מאז הניעור שקלינגר עשה לו נראה שהוא שינה את עצמו, בעיקר בתרומה למשחק ההתקפי אבל גם בהגנה. הרבה יותר מורגש ומוערב במשחק.
    מנגד בואטנג במשחק חלש שאם החיה מקבל החלטה אחת יותר טוב היינו עם 0-2 או 0-3.
    נקודה נוספת זה דני גרופר שהופתעתי למה בכלל פתח בכנף אבל היה לגמרי סביר היום.

    באופן כללי הפועל יחסית במשחק טוב (הכל יחסי להפועל של העונה, מי שרואה משחקים שאינם של הפועל - לא יבין) אבל אולי זו בעיקר ב"ש שחלשה.
     
  6. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    "הניעור שקלינגר עשה לו" זו בדיחה ותו לא.
    יחד עם בואטנג הוא מהשחקנים היותר טובים שלכם. קלינגר תפס אותו שעיר לעזאזל, לזעזע את השחקנים והחליט כבר שהוא בחוץ.

    אחר כך כמובן לא כבשתם 90 דק מול מועדון מהלאומית ורק אחרי שהוא נשאר בעשרה שחקנים כי נגמרו לו החילופים, ספירובסקי כבש וגנב הדעת קפץ על המציאה להגיד לתקשורת בראיון סוף המשחק שהוא ניער אותו. חברים בזכות הניעור של קלינגר ספירובסקי ניצח קבוצת לאומית בעשרה שחקנים. בדיחה.

    אם הפועל הייתה עפה לקטמון בטח הוא היה נשאר לא?
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  7. Echte Liebe Member

    הצטרף ב:
    ‏11/4/13
    הודעות:
    468
    לייקים שהתקבלו:
    2
    היה כיף לראות אתמול. רואים את השינוי שקלינגר עוד יוצר בהפועל. יש מחויבות ולחימה וזה הכי חשוב, אשכרה הצליח לעשות מהקישור העלוב שלנו משהו. אחרי נס ציונה היה ברור שעדיף שהקבוצה תשחק גרוע ותבוא לגנוב נקודות, אתמול באמת נראינו כמו קבוצת כדורגל גם בהרכב די הזוי. הלוואי שזה לא איזה הבלחה ונראה את הפועל משחקת כמו אתמול גם נגד בני יהודה.

    לגבי ספירובסקי, לא חושב שזו גניבת דעת של קלינגר. הבן אדם היה דחליל אנמי על המגרש התקפית ובעיקר הגנתית מהרגע שהגיע, מאז נתניה אתה רואה שהרבה יותר מחויב ונותן מעצמו. באמת השתפר, מעבר לגול אתמול מסירות חכמות, הצטרפות מאחורה, אפילו נתן הגנה.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר


    קלינגר תפס אותו כשעיר לעזאזל וזה היה לא יפה אבל גם במטרה להעביר מסר לשאר לדעתי הרי אם הוא היה פותח את הפה על שחקן נוער זה לא היה מזיז לאף אחד, כשזה שחקן בכיר או משהו שקרוב לכך, אתם יודעים. המועדון הזה חולה ואם מה שאפשר לומר לרעתו של קלינגר חוץ מהתבוסה נגד מכבי נתניה אז כנראה שהוא עושה עבודה טובה. הפועל נלחמת ואתמול זה היה דומה קצת לכדורגל. מתחילת הסיבוב השני אנחנו עם 7 נקודות מתוך 12 שזה קצב של פלייאוף עליון, אנחנו רחוקים מאוד מזה, בפורום 'שדים' כתבו וטעו שיש לנו שחקני התקפה בדיוק כמו לאלה שמעלינו וזה לא נכון, הכל אצלנו שחור - אבל לפחות היינו בורחים מהתחתית. קלינגר לא מתאים לקבוצות צמרת אבל החיבור עם הפועל הוא טוב.

    לגבי ספירובסקי - רואים שהוא לא רע עם הכדור, הוא בישל לפירסמן כבר בהופעת הבכורה שלו בקבוצה בכדור עומק ענק, הגנה הוא לא יודע לעשות ולא יורד לתאקלים אבל לפחות נלחם, מעדיף להשאיר אותו כי ממנו אתה יודע מה תקבל. מחמאות גם לאלטמן המשתפר.

    כשהייתי ילד צעיר ותמיד התרעמתי על כך שהפועל מסתפקת ב-0:1 קטן ומכבי חיפה מביסה 0:4, ימי קשטן-גרנט וכאלה, חבר לימד אותי: 'דור, עדיף שבע פעמים 0:1 מאשר 0:7 אחד'. מה רע בארבע פעמים 0:1? אתמול וגם נגד מ.ס אשדוד הגיע לנו לכבוש יותר שערים.

    עצוב לגבי דמארי, קיבל כדור ענק, היה די לבד, העצירה הראשונה נפלאה, כביכול שקט וקר רוח אבל היה מאוד איטי, הבלם כמעט סגר עליו ומילא שלא נתן צ'יפ כי אין לו ביטחון אבל לבעוט ככה חלש - חבל.
     
  9. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    מקווה שלא באמת מתלהבים אצלכם מהניצחון אמש. לא הגענו למשחק
    אתם עדיין נראיתם מביך, קבוצה סבירה נותנת לנו 3 אתמול
     
  10. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    מדבר בפני עצמי - ההתלהבות היא לא ספציפית מהמשחק אתמול, אלא באופן כללי מהשינוי שניר קלינגר עשה בקבוצה מהרגע שהגיע. הפועל תחת קלינגר:
    8 משחקים, 4 ניצחונות, תיקו ו3 הפסדים.
    ההפסדים - משחק הבכורה מול בית"ר שהיה גרוע, ההפסד למכבי תל אביב שהיה מכובד למרות התוצאה, וההפסד לנתניה שנבע נטו ממערך הזוי שהוא בחר לעלות איתו, והוא לא חזר עליו מאז(בשאר 7 המשחקים הוא עם 4-3-3 עם שלישייה באמצע, מערך שאביטן לא השכיל לשחק איתו כל התקופה בהפועל בערך).
    התיקו - 0-0 מול אשדוד במשחק שהפועל הייתה יותר טובה וצריכה לנצח.
    הניצחונות - משחק מול ק"ש שיכל ללכת לכאן או לכאן, ו3 ניצחונות מוצדקים. וזה לא מובן מאליו, תחת אביטן להפועל לא הגיע לנצח בשום משחק בערך.

    מעבר לזה - שמר על רשת נקייה ב5 משחקים מתוך 8, כשלפני שהגיע הפועל שמרה על רשת נקייה במשחק אחד מתוך 9, ואנשים פה טענו שזה נובע מהגנה גרועה פרסונלית ולא בגלל אביטן, למרות שההגנה דומה מאוד להגנה בשנה שעברה שהייתה השלישית בטיבה בליגה.

    לא אוהב את קלינגר בתור בנאדם ולא תפסתי ממנו בתור מאמן בשום שלב בקריירה, אבל הוא ייצב לגמרי את הספינה ומגיע לו כל הכבוד עד עכשיו. גדול האופטימיסטים לא חשב לפני חודש שנגיע לינואר עם 20 נקודות ומרחק 2 נקודות מהפלייאוף העליון.
     
  11. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    קלינגר אלוף בלקחת קבוצה שבורה,לשקם אותה עם כדורגל הגנתי מסתגר שיוצא למתפרצות.
    עשה בדיוק אותו דבר עם בית"ר שנה שעברה אחרי לוזון.
    הבעיה שלו זה לקחת את הקבוצה לשלב הבא.
     
    שי אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הפועל תל אביב עם הבעלים האלה לא יכולה לעשות את קפיצת המדרגה, זה לא יהיה כמו מקרה אלי גוטמן לפני 12 שנה. כרגע טוב לי מאוד איתו ואני מאמין שאם היה פותח את העונה היינו יכולים לבנות קבוצה סבירה טובה יותר שהייתה מתנדנדת בין פלייאוף עליון לבין 7-8, רחוק מהתחתית, יש לנו כמה שחקנים לא רעים בהגנה ומשהו כזה. התלונות לגבי הכדורגל מיותרות, מה גם שיש שיפור ניכר.
    בכל מקרה כל ההודעות האלה 'מקווה שלא התלהבתם יותר מדי מהניצחון' כשמדברים על קבוצה תחתית שרעבה לכל נקודה - זה נראה לי מיותר, הפועל באר שבע גם באווירת סוף קורס קבוצה טובה יותר מרוב הליגה פח שיש פה, מקום רביעי קלאסי. כמה נקודות כבר איבדנו נגד קבוצות פחות טובות.

    סקרו כאן את המשחקים של הפועל, אני חושב שהיינו מעולים בי"א נגד מ.ס אשדוד, זה היה המשחק הכי טוב של בוזגלו בו לא רק כבש שער גדול, שער מכלום - הוא גם כידרר על הקו, יצר מצבים, הרביעייה ההתקפית נראתה סביר ושער של דמארי נפסל (בצדק אמנם) לפני שברדע כבש. מול ק"ש בחוץ זה היה פנדל מול פנדל בגדול, נגד נס ציונה וחדרה לא היינו טובים, נגד אשדוד בבית כן, יש לנו מנחוס נגדם עוד מהעונה שעברה עם ה-0:0 הכי הזוי שראיתי.

    הדיבורים על חן עזרא פחתו מן הסתם, נראה אם ההנהלה תצרף את ארמנדו קופר שהוא שחקן יק יותר או את מהראן ראדי שהוצע לה (לפי ספורט1) וחבל שלא הגיע לפני שנתיים, זה ברור לכם במה הניסנובים יבחרו. נראה כמה הם יעלו לנו על העצבים ויעשו קרקס גם מחלון ההעברות, אם מ.ס אשדוד תתחזק אין סיבה שהפועל תל אביב לא. וחיזוק רציני שיעזור לנו לגמור עם התחתית כמה שיותר מהר.
     
  13. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    הקשר האורוגואי החדש חתם בקבוצה.
     
  14. Echte Liebe Member

    הצטרף ב:
    ‏11/4/13
    הודעות:
    468
    לייקים שהתקבלו:
    2

    נראה זר טוב, מספרים גם שהוא מרשים מאוד באימונים. הלוואי שיכניס קצת צבע להתקפה האנמית הזאת.
     
  15. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    נראה לא רע אבל מהקליפ הזה נראה שאין לו בעיטה בכלל, ובשביל קבוצה כמו הפועל שמקו ראשון בקושי מאיימת על השער שחקן שיודע לאיים מקו שני זה משהו הכרחי. את הקרוסים הטובים שהוא מחלק שם מצד לצד אין מי שינצל בהפועל.
    אני לא יודע כמה עקבו אחרי השחקן הזה אבל בדרום אמריקה יש ערימות של שחקני התקפה איכותיים בסכומים נמוכים בהשוואה למה שרץ בכדורגל הישראלי וחבל שלא מחפשים שם יותר, כמובן שהעלית של השחקנים הדרום אמריקאיים הולכים לקבוצות דרג א'-ב' באירופה אבל גם שחקנים מליגות שניות בארגנטינה וברזיל רמה מעל מה שיש פה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.