מחזור 26 בליגת העל- ת"א אדומה מתמיד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ג'רי בית הלוי, ‏18/3/05.

  1. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי פ"ת- מ.ס. אשדוד (שישי, 15:15, פ"ת)
    מכבי פ"ת קרובה מאוד להבטיח את המקום השני, דבר שאותו היא לא עשתה מאז תקופת הצנע. פ"ת ממשיכה להוביל בגאון את ליגת המדוכאות, ואחרי ניצחון בשיניים על הפועל חיפה העלובה, פער חמש הנקודות מנצרת עילית ואשדוד נשמר, ואין הזדמנות טובה יותר מאשר משחק מול אשדוד כדי להעיף עוד יריבה מהמאבק על הסגנות. בנוסף למשחק מול אשדוד, העסיקה היום את שחקני ומנהלי הקבוצה הגרלת גביע המדינה, שם קיבלו היום המלאבסים את הפועל ת"א. מאז ההעפלה לגמר בשנת 2001 (וההפסד 3-0 למכבי ת"א) נכשלת פ"ת בגביע, והלוזונים יודעים שלא תהיינה עוד הרבה עונות כמו זאת הנוכחית שבה יש סיכוי ממשי לעשות משהו במפעל היוקרתי. סטינסלב דוברובין, שיקבל ככל הנראה הצעה להאריך את חוזהו בשנתיים, סובל מחום ולא ברור עדיין אם יוכל לשחק. במידה וייעדר, ישחק במקומו פרינס דאייה שאיבד לאחרונה את מקומו בהרכב. בקישור יעלה ככל הנראה תומר בן יוסף, שמאז הפציעה במחזור השני התקשה לתפוס את מקומו בהגנה, וקיימת התלבטות גם בין אדהם האדיה ושי דוד.
    הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, שי בנאי, קובי גנון, גל אלברמן, אסי משיח (תומר בן-יוסף), שי דוד (אדהם האדיה), עומר גולן, רוביל סרסור, סטניסלב דוברובין (פרינס דאייה).

    קשה להאמין שבמ.ס. אשדוד שמחו היום לקבל בהגרלת שמינית גמר גביע המדינה את הקבוצה השניה שניצחה השנה את מכבי חיפה בליגה, מכבי ת"א. קבוצתו של ניר קלינגר היא אמנם לא מהטובות בליגה השנה, אבל באשדוד מודעים לעובדות הבאות: 1. הגביע הוא הסיכוי האחרון של מכבי להשתלב באירופה; 2. כשמכבי רוצה, היא יכולה. המשחק אמנם יערך במגרשה הביתי של אשדוד, מה שאולי יועיל לה, אך בכל זאת מדובר במשחק קשה. במידה ותודח הקבוצה מהגביע, למשחק מחר תהיה השפעה קריטית על העונה הבאה- אם אשדוד תפסיד מחר היא תסיים כנראה במקום הרביעי לכל היותר, מה שאומר אינטרטוטו במקרה הטוב, לא פרס מלבב במיוחד. שי הולצמן, גיבור הניצחון על חיפה, יחמיץ את המשחק עקב מתיחה במפשעה, ויוחלף ע"י דוד רביבו שעלה במשחק האחרון מהספסל. עמונאל פאפו תורגל בעמדת המגן הימני, אולם רוב הסיכויים הם שאמיר אלקריף ישמור על מקומו בהרכב.
    הרכב משוע: אסי רחמים, עמנואל פאפו (אמיר אלקריף), אריק אג'יפור, אייל אלמושנינו, אדיר טובול, מאור פרץ, יוסי אופיר, עמנואל אביידה, דוד רביבו, פליקס אובוקה, יניב עזרן.

    פריוויואים נוספים בהמשך...
     
  2. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עדיף לפתח תקווה לפתוח עם פרינס,משיח ושי דוד שהרשים סך הכל משחק שעבר...

    מעניין אם זה יהיה משחק של 0-0 או 1-0 מגעיל או משחק של 2-2 עם קצת רמה...
    סך הכל זה הקרב על המקום השני ויש למה לצפות..
     
  3. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי חיפה - נצרת עילית (שבת, 18:50, קריית אליעזר):
    מכבי חיפה ידעה ימים יפים יותר העונה. לאחר ה 2-2 הביתי יצאה הקבוצה בשבוע שעבר לאשדוד ושם ספגה מפלה גדולה עם ארבעה שערי חובה ללא מענה. כל הדיבורים על הקבוצה היו בנושא השחקנים שתוקפים את הקהל שתוקף אותם (תקיפות מילוליות, אם היה ספק בכך). נצרת עילית דווקא חזרה לנצח בשבוע שעבר עם 0-1 קטן על ב"ש, ונצמדה לאשדוד במקום השלישי (לנצרת עילית הפרש שערים טוב יותר). נצרת עילית יודעים שאשדוד השיגו בשבוע שעבר שלוש נקודות "בונוס" במאבק על המקום השלישי, ונצרת עילית חייבת להשיג אותן גם כן, וששלושת המשחקים הקרובים יהיו קריטים במאבק על אירופה. מכבי חיפה יודעת שאת המפולת הזו צריך להפסיק, כדי שהאליפות הזו, שכנראה תהיה ירוקה, תסתיים בטעם טוב.
    בחיפה זוכרים היטב כמה קשה הלך להם בסיבוב הקודם נגד החבורה של איווניר ויודעים שהפעם לא יהיה קל יותר. לסגל של חיפה יחזרו חיים מגרשווילי ורוברטו קולאוטי שהיו פצועים בשני המשחקים האחרונים. רוסו עדיין לא חזר לאימונים מלאים, אורי אוזן נפצע וגמר את העונה, ודוידוביץ' יחזור לשחק ככל הנראה במחזור הבא שיהיה לאחר פגרת הנבחרת.
    בנצרת עילית קיבלו בשבוע ארבע דוגמאות לכך שהשד הירוק לא כל כך נורא. למרות זאת, מוטי איווניר יצטרך ככל הנראה להסתדר במשחק הקרוב ללא מלך השערים שלו ז'וז'ה דוארטה. החלוץ הברזילאי החמיץ 3 אימונים השבוע והוא בספק רב למשחק. גם אושרי לוי היה פצוע השבוע אך התאמן באופן מלא באימון האחרון והוא יהיה כשיר לפתוח בין הקורות במשחק.
    הרכבים משוערים:
    מכבי חיפה: אלמדון, חרזי, בנאדו, גונסאלבש, מגרשווילי, דירסאו, טל, באדיר, זנדברג, קטן, קולאוטי.
    נצרת עילית: אושרי לוי, ז'אנו, וואחין, אזולאי, פדלון, ישראלביץ', שחר סימנטוב, בנון, פוקורן, זיו, סקריפנטי (דוארטה).
    בסיבוב הראשון: 1-3 לחיפה. בסיבוב השני: 0-1 לחיפה.

    הפועל ת"א - מכבי ת"א (שבת, 20:45, בלומפילד):
    הפועל ת"א יכלה לנצל השבוע את ההפסד של הפועל ב"ש בצורה הרבה יותר יעילה, אך שער של ארבייטמן בדקה ה-92 כפה שוויון 1-1 בין הקבוצה לחבר'ה של קשטן, שלא הפסיד לקבוצתו לשעבר. הפער של הפועל ת"א הוא רק שלוש נקודות.
    מכבי ת"א, לעומת זאת, ניצחה 0-2 את סכנין, ולראשונה העונה (הגיע הזמן!) ניצחה בהפרש של יותר משער אחד. הניצחון העלה את הקבוצה למקום ה-6, וכעת המטרה של חניכיו של קלינגר היא לסלק את המינוס בהפרש השערים של הקבוצה (5-) ואולי גם לסגור את המרחק מהמקום השלישי (5 נקודות) ולהגיע בכל זאת לאירופה.
    הפועל ת"א נקמה בדרבי הקודם בין הקבוצות על משחקים רבים רצופים של הפסדים, וללא כיבוש בשישה דרבים רצופים, וזאת בצורה מתוקה מאוד של 0-3 על היריבה העירונית. כל זה היה לפני פחות מחודש(למעשה, חודש בדיוק בין שני הדרבים- 4 שבועות בדיוק שהם חודש בפברואר לא מעובר) ובשחקני ואוהדי מכבי ת"א עדיין מפעם בחוזקה רגש שאומר לנקום את ההשפלה ההיא. עם זאת, הפועל ת"א כבר שמונה משחקים ללא הפסד- הישג נאה לקבוצת תחתית, ולא בדרבי העירוני הם מתכננים להפסיק את הרצף הזה.
    ג'ון פנסטיל, ששיחק העונה בשתי הקבוצות, לא יהיה כשיר בהפועל ת"א לדרבי הזה מכיוון ששבר את ארובת העין במשחק האחרון ועוד לא ברור אם יזדקק לניתוח. אסי דומב, טל חן ויוסי אבוקסיס גוררים פציעות טורדניות, אך השלושה בכל זאת צפויים לשחק ולא להפסיד משחק חשוב שכזה. עוד לא ברור מי יפתח במקום פנסטיל, אך סיכויהם של גיא צרפתי וביסקוט נראים הטובים ביותר.
    במכבי ת"א קלינגר צפוי לפתוח עם הרכב דומה לזה שניצח בתחילת השבוע את סכנין. שטראובר ככל הנראה יהיה כשיר למשחק ויפתח שוב בין הקורות, ופרוחננקובס, שיצא בתחילת השבוע הבא למחנה אימונים של נבחרת לטביה לקראת משחקי מוקדמות המונדיאל, יפתח בשפיץ.
    בסיבוב הראשון: 0-1 למכבי ת"א. בסיבוב השני: 0-3 להפועל ת"א.

    סופ"ש שקט ופורה בשערים לכולם!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/3/05
  4. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    המדריך השלם להשארת מכוניתך על הגלגלים

    לקראת הדרבי התל-אביבי הגדול ONE מציג את המלצותיו לאוהד הנבוך: הכי בטוח לאוטו שלך - להפסיד. הכי מומלץ - להסוות. כדי להימנע - תגיע ברגל...

    אוהדים יקרים: כך תשמרו את מכוניתכם בדרבי

    מאת אמיר קרביץ 18/03/2005 11:13

    לקראת הדרבי התל-אביבי הגדול שיתקיים ביום שבת ועל רקע התופעה הביזארית של הפיכת מכוניות של אוהדי היריבה לאחר המשחק (בעיקר במקרה של הפסד) מגיש ONE מדריך לאוהד האדום/צהוב – כיצד תשאיר את הרכב שלך עומד על ארבעת גלגליו למרות ניצחון גדול במפגש נגד היריבה העירונית.

    בראש ובראשונה יש להזכיר – אם קבוצתך הפסידה בדרבי, הרי זה כאילו קיבלת תעודת ביטוח – אף אחד לא יהפוך את המכונית לאוהד מתוסכל שכבר קיבל את עונשו מהמועדון האומלל שלו. הפיכת המכוניות נעשית רק לאוהדים שקבוצתם ניצחה בדרבי ויש צורך להענישם על כך. הופכי המכוניות הם לרוב אוהדים מתוסכלים שהדרבי הרס להם את הערב, השבוע, החודש והסיבוב – ועל כן הם יוצאים למסע נקמה.

    שנית יש לזכור: לא להשאיר כל סממן עידוד במכונית החונה סמוך לבלומפילד. צעיף על לוח השעונים, מדבקה "מכבי עד המוות" או לוחית אדומה עלולים לגרום לזיהוי המכונית והפיכתה ע"י אוהדים יריבים. גם שלט "נהג חדש", בשל צבעו הצהוב, עלול להטעות ולגרום לאדומים לחשוב שמדובר במכונית של אוהדי מכבי – יש להסירו לפני המשחק. באופן כללי יש להיפטר מכל סממן – מי שמכוניתו צהובה/אדומה יכול להיעזר במכוני הצביעה הסמוכים לאצטדיון היפואי כדי להסוות את צבע אהדתו.

    ניתן גם לבלבל את האויב – אם הינך אוהד מכבי, השאר במכונית סממני עידוד של אוהדי הפועל. במקרה של ניצחון צהוב בדרבי, אף אחד לא ייגע לך באוטו. אלא שאם מכבי תפסיד, עלולים חבריך לאהדה הצהובה להתנקם דווקא במכונית שלך.

    כדי להימנע לחלוטין מהפיכת המכונית בעקבות תוצאה זו או אחרת אפשר להיעזר במוניות שמוגדרת נייטרליות, להגיע ברגל, לתפוס טרמפים או להחנות בטווח של 10 ק"מ מבלומפילד. אוהדים שהפסידו במשחקים, נשימתם קצרה והם לא יילכו יותר מדי כדי להגשים את נקמתם.

    לסיכום, ככל הנראה התוצאה החביבה ביותר על המכוניות היא תיקו – כולן יישארו על הקרקע ואף אחד לא יניף מכונית זו או אחרת אל השמיים.

    הכתוב הנו טור דעה

    http://www.one.co.il/next.asp?id=60306&bz=0
     
  5. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תיקון טעות- במכבי חיפה וואליד באדיר מושעה בגלל צבירת צהובים. במקומו יפתח בוקולי כך שההרכב יראה כך: תום אלמדון; אלון חרזי, ווסקלי גונסאלבס, אריק בנאדו, חיים מגרלשווילי; חבייר דירסאו, עידן טל, מיכאל זנדברג, גוסטבו בוקולי, יניב קטן; רוברטו קולואטי.

    לקראת סיום בקרב הצמרת בפ"ת, מכבי המקומית מובילה משער של גל אלברמן על מ.ס. אשדוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/3/05
  6. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    ומכבי פ"ת מנצחת את המשחק מאותו שער בודד של אלברמן.
     
  7. יוגב אסולין Guest

    אין כבר יותר מידי על מה להתחרות בליגת העל וחבל.. האליפות נקבע במחזור ה10.. ובמחזור ה25 כניראה נקבע גם המקום השני. הליגה איבדה הרבה מהיופי והאופי שלה מהשנים האחרונות וחבל שאפשר לעשות כבר עכשיו סיכומים שכבר בשלב כזה אין יותר מידי תחרות..

    ובכל זאת יש דרבי ת"א.. וגם שזה בסוף עונה ולא מעניין יותר מידי את הליגה... זה סיבה למסיבה זה אירוע גדול שהצבע שלו תמיד נשמר משחק על הכבוד של השחקנים של המועדונים של האוהדים. משחק שמכבי ישמחו לתת בו בראש להפועל להכניס אותה שוב לתחתית חזק... ומשחק שבו הפועל תנסה להתחיל ולהעביר אתה שליטה בעיר שוב לידיים האדומות שלה.
     
  8. שגיא Guest

    גל אלברמן בכושר פנסטני. הקשר רק ממשיך להוכיח, ממשחק למשחק, כמה רמת השיפור שלו עצומה. הוא מכבי פתח תקווה העונה. יש לו יכולת התקפית מצויינת והוא גם מרשה לעצמו להצטרף הרבה מאוד להתקפה, מה שמתבטא בשערים ובישולים. אני לא יודע איפה הוא יהיה בעונה הבאה, אבל זה לא משנה - כי לנבחרת הבוגרת הוא חייב לחזור - ומהר.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    לפני היציאה לווסרמיל, המשחק היום כמו כל משחק בית הוא בגדר חובה לנצח. חייבים להשאיר את 3 הנקודות בבית אחרת הסיכוי באמת יהיה אבוד.

    חובה לנצח אחרת לא משנה מה תעשה הפועל ת"א הקבוצה והאוהדים לא יאמינו. אם לא בבית אז איפה כן? הפועל פ"ת קבוצה טובה אבל לא צריך להסתכל עליה. צריך לעלות, להילחם ואם נהייה טובים ננצח.
    בהצלחה.
     
  10. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    יאללה מתארגנים ויוצאים לוסרמיל.

    יאללה קשטן בשבוע שעבר כמעט והצלחת לדפוק את הפועל ת"א היום יש לך הזדמנות גדולה לדפוק אותם,רק תן לנו לנצחחחחחחח.

    יהיה קשה , מאוד מאוד קשה , הפועל פתח תקווה קבוצה מצויינת , אבל אפשר לתפוס אותה ביום חלש ולעשות ניצחון חשוב.

    בשבוע שעבר הם חסרו איזה חמישה שחקנים , אני מקווה שלא כל החמישה חוזרים היום.
     
  11. tod6 Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/04
    הודעות:
    3
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מעניין מאוד צפוי היום בין מכבי ת"א להפועל ת"א.
    מכבי מגיעה לדרבי עם מוטיבציית שיא, כאשר הדרבי הקודם, לא מחמיא לקבוצה ולאוהדים.
    מכבי תגיע במטרה להחזיר את הכבוד לאוהדים הצהובים, אותם אוהדים שיצאו בבושת פנים מבלומפילד בחודש שעבר.
    מאידך, הפועל ת"א תגיע גם עם המון רצון ומוטיבציה רבה, ונראה כי הקבוצה של שייע תיקח יוזמה במשחק, ותנסה לפרוץ את ההגנה של מכבי ת"א, שלא בשיא כושרה כעת.
    מבחינת הרכב, שייע עוד מתלבט בין ברק בדש, שכבש שער בכורה בליגת העל בשבוע שעבר ונתן משחק פנטסטי, לבין וסיליוק הרכש הבלארוסי.
    נראה כי דווקא היום, האדומים של שייע, הולכים לצאת עם ידם על העליונה, אני לא רואה כיצד מכבי ת"א מציגה כדורגל טוב, כדורגל יפה לעין, דבר שקלינגר לא מומחה בו במיוחד.
     
  12. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל ב"ש- הפועל פ"ת (שבת, 15:00, ב"ש)
    למרות שהפסידה בשבוע שעבר לנצרת עילית, הפועל ב"ש לא אמרה נואש, לאור התיאוריה הקצת הזויה של לופא קדוש לפיה נצחונות בכל משחקי הבית ישאירו אותה בליגה. היום, במשחק מול הפועל פ"ת, תעמוד התפיסה הזאת להמשך המבחן שלה, אחרי שלפני שבועיים ניצחה ב"ש במשחק הבית שלה ובשבוע שעבר הפסידה בנצרת עילית. ניצחון של ב"ש והפסד של הפועל בדרבי יסגור את הפער בין שתי הקבוצות ויציב את הקבוצה של קדוש מתחת לקו האדום רק בגלל הפרש שערים. באימון המסכם תורגל יניב אלול במקומו של סטיפה מאטיץ' שצפוי לרדת לספסל עקב יכולתו החלשה לאחרונה, וגם מרטין סאריץ' צפוי להיכנס להרכב, אולם זה יהיה עקב פציעתו של רוג'ריו דה אוליברה. שחקנים שדווקא החלימו הם מינטואן אלין ורמי אליהו, שישבו על הספסל ואמורים להשתלב במהלך המשחק. טל חיון ישמש כשוער המחליף במקומו של רונן דהאן.
    הרכב משוער: מאור אלבז, תומר חליבה, יניב אלול, עוז יפרח, דדי בן-דיין, סתיו אלימלך, מרטין סאריץ', אורן סגרון, אביתר אילוז, יניב אברג'יל ואלון מזרחי.

    דרור קשטן יכול להיות רגוע. במפגש הראשון שלו עם הפועל ת"א מאז הפרידה בקיץ האחרון, הצליח קשטן לסחוט תיקו מהאדומים שנלחמים על חייהם, ועוד מגול בדקה ה-93 של שלומי אברייטמן, שהוציא הרבה אוויר מהמפרשים של שייע פייגנבוים. התיקו קטע את רצף ההפסדים של המלאבסים, אבל הקבוצה עדיין משחקת לא טוב, ומול ב"ש הביתית, שגם היא רוצה מאוד לשרוד בליגה, יהיה לקשטן קשה אף יותר מאשר מול קבוצתו הקודמת. איליה יבוריאן, שלא התאושש עדיין מהפציעה בקרסולו, יעדר מהמשחק, כמו גם אולג מוזגובוי. מנגד, יחזור לסגל מנור חסן, אולם בהרכב הוא עדיין לא בטוח עקב התחרות עם אמר יוקאן ואריאל פיטרס. קלמי סבן ודושקו דוריצ'יץ' מסיימים את עונש ההרחקה שלהם ויפתחו.
    הרכב משוער: רפי כהן, קלמי סבן, דושקו דוריצ'יץ', זאב חיימוביץ', אדורם קייסי, עומר בוקסנבוים, אבי יחיאל, מנור חסן (אמר יוקאן), יוסי שבחון, אריאל פיטרס (אלנתן סלמי), שלומי ארבייטמן.

    בני סכנין- בני יהודה (ראשון, 20:30, נתניה)
    בני סכנין רצתה לארח את משחק הרדיוס שלה במגרש של בית שאן, אולם לחץ שהפעילה בני יהודה על ההתאחדות גרם להזזת המשחק לנתניה, מקום שגם הוא לא עומד בתקנות הרדיוס המקוריות אך עומד בתקנות של בני יהודה, שלא היה ממש בראש שלה לנסוע עד בית שאן. סכנין, הקבוצה הרשמית של המגזר הערבי, שיחקה השבוע במשחק ראווה נגד בקה (א)לע'רביה והביסה את המארחת שלה 4-0 מצמד של קאלי סאני ושערים בודדים של קלבר רודריגז וחמודי כיאל. הקבוצות שיחקו לעיני 2,500 צופים, ולאחר המשחק יצאו לארוחת ערב משותפת. מאיר כהן, שוער הקבוצה, יעדר מהמשחק עקב צהובים, ויחליף אותו אסף מנדס, ששיחק במשחק הראשון נגד בני יהודה העונה, וספג שלושה שערים (אבל הפגין יכולת טובה למדי).

    האוהדים של בני יהודה ממשיכים לריב עם כל מאמן שזז, ולאחר שמוטי איווניר ענה להם במילים במשחק הגביע לפני שבוע וחצי, אלי אוחנה עשה לעברם אצבע משולשת בתום המשחק בשבת (1-1) שגרמה לו להופעה בבית דין, אולם הוציאה את האוהדים של בני יהודה כאלה שטלית שכולה תכלת זה ממש לא הם. גבריאל לימה, שלא עובר עונה ממש טובה, שחרר רמזים ומסרים לפיהם הוא לא מתכוון להמשיך בבני יהודה בעונה הבאה, והמטרה המוצהרת שלו היא חו"ל, משם יש לו מספר הצעות (בעקיר ממדינות במזרח אירופה). בן לוז עדיין פצוע ובספק למשחק.
     
  13. John Barnes Member

    הצטרף ב:
    ‏21/1/04
    הודעות:
    2,521
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חייבים להפסיד היום בדרבי.
    לוני תתעורר!!.
     
  14. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    חבל על הפועל ב"ש. 4-1 לחניכים של קשטן.
    נ.ב.
    למה אתה מתכוון בזה?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏19/3/05
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אין מה להגיד. היום התפרקנו והיום ירדנו ליגה.
    פ"ת לא הייתה על המגרש ולא התקשתה לנצח אותנו 4-1, פשוט התפרקנו אחרי הגול השני.
    אנחנו צריכים ואנחנו נירד ליגה כי אנחנו לא קבוצה מספיק טובה, אנחנו קבוצה חלשה עם יו"ר ששבר את הקבוצה הזו ופירק אותה לגורמים. אנחנו נירד כי יש לנו שוער חלש ביותר שהוא האשם להפסד הזה בגלל השער השני שפירק את הקבוצה ולא היה צריך לבוא. לופא לא יציל אותנו אבל לופא יוכל להחזיר אותנו במהרה לליגת העל. בעונה הבאה צריך לעשות מהפיכה ולהעיף את אלבז, בן דיין, רמי אליהו, סגרון, אברג'יל ומזרחי וכל הזרים אולי פרט לאוליביירה ולבנות פה קבוצה חדשה לגמרי. כמו שלופא עשה בעונה שעלינו ליגה.

    אין יותר מה להסתכל על הפועל ת"א כי אין לנו תקווה. אין קבוצה ובגלל שאין קבוצה אין אוהדים שנשבר להם כבר ממזמן. אנחנו נירד ליגה גם אם הפועל ת"א תפסיד עד סוף העונה.