מחזור 13 בליגת העל: מכבי חיפה מנצחת בטרנר; 0-0 בין מכבי ת"א לנתניה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏7/12/19.

?

איך יסתיים המשחק הערב?

הסקר סגור ‏9/12/19.
  1. ניצחון להפועל באר שבע

    18.2%
  2. תיקו

    27.3%
  3. ניצחון למכבי חיפה

    54.5%
  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    שוער על הדשא זה לא שחקן שנשכב.

    אבוקה אשכרה נפצע והוחלף. לא סתם נשכב על הדשא.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  2. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    מוזר לי שאתם לא מבינים את ההיגיון. אתם יודעים למי אתם מגיבים.
    "לא נעים לי לדבר על הקבוצה כי היא על הפנים אז אני אנסה להעביר נושא ולדבר על משהו חסר חשיבות ולא מעניין"
    רק בריאות למי שמעניין אותו כמה זמן חיפה בזבזה היום.
     
    oFiRzZz, Ajax Amsterdam, EuropeGuy ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  3. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    חזיזה משחק בכנף, הוא לא מצטרף מאחור. מה הגנתי במערך של בלבול? הוא משחק עם קשר אחורי אחד - לביא, אשכנזי הוא קשר התקפי בינוני מינוס
    עם קשר מספר 10 שלא עושה הגנה ועם 2 מגנים חלשים מאוד מבחינה הגנתית. אין שום דבר הגנתי במערך שלנו. גם ששיחקנו עם 3 בלמים המערך לא היה הגנתי, זה קשקוש של אוהדי כדורגל ישראלים
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    לא אמרתי שבלבול משחק הגנתי (זה קורה בדרך כלל רק כשחיפה מובילים שהוא משנה סגנון משחק), רק שעם הסגל ההתקפי של חיפה המספרים הם לא מפתיעים ושעם מאמן איכותי יותר חיפה גם הייתה כובשת יותר שערים.
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    שלא תבין לא נכון אלכס, שיחקנו כדורגל רע היום, העפנו קדימה כדור בלי כתובת והשער השני היה באוויר כי לא למדנו לקח מהשער הראשון. גם אם היינו כובשים זה היה מקרי ולא באמת כי עשינו משהו עם ההחלטה של בלבול למשוך אותם אחורה. עדין חושב שכמו מול בני יהודה ונס ציונה זה קודם כל בכר שעלה לנו בהפסד, ושבלבול מזכיר לי מאוד את אלישע, מנצל את חולשת הליגה אבל עם רף ברור (ומה זה אומר עלינו שבכר מפסיד שוב למאמן כזה, ובכן זה סמל גדול לכישלון של בכר בשנה וחצי האחרונות).
     
    de Middenweg ו-oranfu אוהבים את זה.
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    בזה אני מסכים. אבל הגיע לו לנצח.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  7. סגול בדם Member

    הצטרף ב:
    ‏23/1/13
    הודעות:
    1,576
    לייקים שהתקבלו:
    359
    לפני כשלושה שבועות , הפועל באר שבע שיחקה משחק אימון נגד הכח . השמועות אומרות שהם באו לצפות מקרוב באדג'י הייפורד שנמצא על הכוונת שלה ושל עוד כמה קבוצות בליגת העל. בגלל שהקבוצה שלי בליגות הנמוכות , אני צופה בליגת העל רק בשידורים , אני מעריך שהרוב הגדול פה נמצא במגרשים , במגרש הדברים הרבה יותר מוחשיים ורואים את זה בבירור , אני יודע שהפועל ב"ש בעונה חלשה , הבנתי עד כמה רק שראיתי אותה בלייב .

    אוהד לויטה, בן ביטון, מיגל ויטור, עידו כהן, אורן ביטון, מרואן קבהא, עדן שמיר, נאור סבג, ג'ימי מרין, ז'וסואה ובן שהר. זה ההרכב שפתח במשחק , מודה שלפני השריקה , הייתי בטוח שגם בהילוך ראשון , הם נותנים לנו בראש , למי שלא מכיר - הכח היא מוליכת ליגה א' דרום { טפו טפו טפו} אבל היא קבוצה צעירה מאוד , להוציא את טל בנש , כל שאר השחקנים בגילאי19-23. לרובם זה היה מפגש ראשון עם שחקנים בלבל הזה. הסיפור שכולם שמעו מהמשחק הזה זה כמובן השער של מליקסון וכל הבאזז היה סביב זה , אבל במשך 70 דקות מול ההרכב הראשון של הכח . הפועל ב"ש לא רק שלא הבקיעה , אלא גם לא הגיעה לשום מצב רציני. האמת , נדהמתי מהחולשה של ב"ש . אז נכון , זה משחק אימון , ועל המחליפים זה כבר היה גדול . אבל עדיין , היה מביך מאוד מבחינת ב"ש

    לדעתי זה מספר את סיפור העונה של ב"ש.
     
    Ajax Amsterdam ו-EuropeGuy אוהבים את זה.
  8. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    ואיך אדג''י הייפורד?
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    @Sir Alex Ferguson , אתה שוב מבזבז אנרגיה לדבר על היריבה? מה זה משנה מה חיפה עשתה? תגיד תודה שחיפה ביזבזבה אנרגיה על להעביר את הזמן ולא ניסתה לשחק ביותר דקות כדורגל, אם בטעות חיפה הייתה מנסה לשחק כדורגל זה נגמר בערך כמו ה 4-0 של מכבי תל אביב. חיפה השיגה שער מהיר ועשתה מה שצריך לשמור עליו, לגיטימי ונכון מאוד לעשות. ומול קבוצה גמורה כמו שלנו זה אפילו לא קשה לשמור על יתרון. היתרון לא היה מוטל לספק אפילו לא לרגע אחד.

    ברק בכר מנסה כבר 3 עונות לבנות משהו חדש, אנחנו 3 שנים בבנייה ולא מצליחים להתרומם, 3 עונות שברק בכר מקבל סכומים גבוהים מאוד עבור הליגה הזו ופשוט זורק את הכסף הזה לפח, תקחו את האסלביינק מפה ואין לנו שחקן אחד בהתקפה שמסוגל אשכרה לבנות משהו לבד על הגב שלו. מחדל עצום הסגל האפור והבינוני להחריד, במקרה הטוב, שנבנה פה.

    ברק בכר צריך לסיים, עם מאמן אחר לא בטוח בכלל שיהיה יותר טוב, אבל עם תקציב כמו שלנו יותר רע משמעותית מזה כבר לא יכול להיות. גם עם גמל על הקווים אנחנו יכולים לסיים מקום 4 ולהראות יותר טוב מאיך שאנחנו נראים שנה וחצי (ולא לשכוח- הקריסה החלה בעונת האליפות השלישית שהיינו חלשים לכל אורכה- רק פלייאוף מנותק לטובה מהיכולת הרגילה באותה עונה העניקה אליפות, הסכומים הגבוהים שברק בכר השליך שם לפח הובילו לקריסה שעד עכשיו מתרחשת).
    אז עם מאמן אחר לא בטוח שיהיה יותר טוב, אבל הקבוצה צריכה רוח אחרת. ברק בכר כבר שנה וחצי לא מצליח להשפיע, לא ברור מה הקבוצה עושה באימונים. אנחנו 90 דקות משחקים על זוסואה שמנסה להעיף כדורים על חצי מגרש ולמישהו שיעשה תנועה ולא מתקרבים לשער בכלל. אין שיטה, שחקנים לא יודעים מה לעשות. אנחנו מפסידים בטרנר כבר די בשגרה וכל משחק, כולל נס ציונה, הפסדנו בצדק, זה לא שעקצו אותנו.

    מצבנו בכי רע, אנחנו חייבים לסיים מקום 4, לא כי אנחנו כל כך טובים, כי אוי ואבוי עם קבוצה של שליש תקציב תסיים מעלינו.
     
    oranfu, EuropeGuy ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  10. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    מספיק לראות את התגובות של הצוות המקצועי אחרי משחקים ולדעת שהם מנותקים מהמציאות
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    לירו, חיפה לא מעניינת אותי, בטח כשאנחנו לא עושים את העבודה שלנו.
    אבל בכל זאת דיון המחזור ושיחקנו מולם אז התייחסתי גם אליהם.
    חושב שעם מאמן אחר הם היו טובים יותר וגם יכולים לזכות באליפות, בדיוק כמו אצלנו עם אלישע, גם אתמול אפשר היה לראות שהוא מגביל את הקבוצה עם החלק ההתקפי הכי טוב בליגה ועם השחקן הכי טוב בליגה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    מכבי חיפה יכולה לקחת אליפות גם עם בלבול . לא רואה במה איביץ' יותר מדי שונה מבלבול. בליגה הזאת הרמה כל כך נמוכה, שאין לך שום דרך רצינית להבחין בשונות בין 2 מאמנים שמצליחים. הליגה חלשה מאוד, למכבי חיפה יש מספיק שחקנים טובים כדי לשייט ולנצח בלי הפסקה, הכל בראש של השחקנים ורק בזה זה תלוי. מכבי תל אביב עושה את זה נפלא, היא מנצלת את היתרונות הגדולים שלה והשחקנים שלה כבר על אוטומט לא טועים ופשוט עושים את הגול וחצי במשחק שמספיק לנקודות , בלי להרשים יותר מדי. חיפה יכולה להיות שם, הכל שאלה מנטאלית.
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    במה איביץ שונה מבלבול? הראשון סגר סיבוב בלי לספוג והקבוצה שלו גם במשחקים פחות טובים נראית כמו קבוצה, השני רק מחזור קודם ספג 3 שערים מאשדוד ובמשחקים פחות טובים ניצל לא פעם בזכות האיכויות של שרי ועדיפות בכושר הגופני, לאורך זמן די ברור מה עדיף.
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    בסדר, איביץ' חכם ויודע לנצל את חולשת הליגה כדי לעשות את זה קל, יפה מאוד. ואני לא מזלזל בזה. אבל לא צריך יותר מדי כדי להתקרב לזה, צריך 2-3 שחקנים איכותיים מאוד ואתה מייצר פה תחרות. לחיפה יש את השחקנים האלה, ואם תהיה תחרות או לא קשור אך ורק למנטאליות שלהם . "בלבול מפריע" זו פשוט מנטרה קבועה שאנשים התרגלו אליה. נבנתה קבוצה טובה בחיפה, אם יהיה שם אופי הם יכולים לרוץ עם מכבי תל אביב. מכבי תל אביב פייבוריטית בגדול בעיקר כי זו קבוצה שרצה באופן די זהה כבר שנה שנייה ורואים תוצאות. מול קבוצות חלשות איביץ' לא טועה וזה לזכותו. לדעתי תן למכבי חיפה להתמודד מול קבוצה חזקה והיא מצליחה יותר מאשר מכבי תל אביב. העניין הוא שבליגה אין קבוצות חזקות , מכבי תל אביב ומכבי חיפה נפגשות כל שבוע מול קבצות נחותות בלבד. מכבי תל אביב כבר ייצרה שגרה של חוסר טעויות, חיפה צריכה לנסות לייצר את זה, אם היא לא תצליח- שוב תהיה פה אלופה בינואר.
     
  15. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    המשחק הזה הוכיח, שוב, כמה הפערים בין מקומות 1-2 למקומות 3-4 גדולים בשלב הזה. גם מכבי ת"א וגם מכבי חיפה ניצחו את הפועל ב"ש וביתר ירושלים. יכול להיות שבהמשך העונה השתיים האחרות תמצאנה את הנישה שלהן, אבל גם אם זה יקרה, אני חושב שזה רק ייתן לכל אחת יתרון על פני השנייה, לא משהו שיקרב אחת מהן אל השתיים הראשונות. בשביל המתח בצמרת, הלוואי שאתבדה.