המחזור ה-15 בליגה האיטלקית: הרומאיות נגד הצפוניות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י SerieA, ‏6/12/19.

  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    נכון, אבל, לזאניולו אין את ההבנה הטקטית שמאוד חיונית לחלוץ בהתקפה מסודרת. בהרבה מאוד תסריטים אין צורך בדריבלים ומהירות מרשימה. מספיק שיתמקם נכון בין בלמי היריבה, יקלוט בצורה מוצלחת מסירה ארוכה, יזוז עם הכדור לאחד הצדדים\אחורה, ישלח מסירה לאחד הווינגרים ויחזור לרחבת ה5. לזאניולו (נכון להיום) אין את זה. מול אינטר בלט מאוד לעין שלפלגריני לא היה reference point (הסיבה העיקרית לריצה המוצלחת בשבועות האחרונים).

    לא פוסל מצב שהוא ילמד את התפקיד בעתיד אבל היום הוא כבר שחקן הרכב חשוב בהתקפה ואני לא רואה לנכון לבזבז אותו בחוד. במיוחד כשהוא עצמו לא מוכן לכך. כל עוד אין לנו גיבוי לדז'קו, הייתי מעדיף לראות במקומו שחקן מנוסה יותר, כמו פרוטי.

    יש הפרדה מאוד ברורה בין תפקידי הקשרים (ברוב המקרים רק אחד מהם נשאר מאחור בזמן התקפה), ו-ורטו יכול למלא את שניהם. כאשר שיחק עם כריסטאנטה, התרכז בצד ההגנתי ובמסירות ארוכות יותר. כעת זה החלק של דיאוורה ו-ורטו מתפרס על יותר שטחים. אישית אהבתי יותר את התפקוד שלו לצד כריסטאנטה, אבל זה לא קריטי וטוב שיש את שלושתם. בקיץ לא ציפיתי שיהיה לנו קישור כל כך חזק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/12/19
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    אכן, אבל אל תגלה למנהלת, שלא יורידו אותנו ליגה עוד פעם.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    באיחור גדול אבל אין דבר: אחלה משחק היה לאציו - יובה, לא נהנתי ככה מהליגה האיטלקית הרבה זמן [וכן, ברור שאני לא רואה שבוע אחר שבוע]. יובה פתחה טוב וספגה בדקה קריטית, בכל מקרה אני חושב שהיא לא ממש מקבלת צורה, השינויים התכופים של סארי גם כן קשורים לכך. קשה לי להאשים אותו אבל ככה זה. אני אוהב את הטירוף של קונטה, צמד החלוצים בעונה גדולה אבל עדיין קשה לי להמר נגד יובה למרות שההגנה נראית לי הרבה פחות בטוחה, הגול השני של לאציו למשל - מעשה אומנות מצד אחד ומצד שני דה ליכט היה חסר את האגרסיביות.
    שאלה לגבי לואיס אלברטו, הגיע הכי מהר לעשרה בישולים בליגה מאז החזרה ל-20 קבוצות ב-2004/05. עליו פחות מדברים מאשר על צ'ירו אימובילה שהפגיז בלי הכרה, אבל גם הוא חשוב מאוד בעונה הטובה הזו של לאציו. הוא כבר בן 27, כנראה שלאציו היא התקרה שלו? ושל שניהם..
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    לדה ליכט ששוחטים אותו פה יש חלק בשער של סאביץ' אין ספק, אבל מי שהיה צריך לשמור על סאביץ' זה אלכס סנדרו, השאלה היא למה בכלל סנדרו היה זה שצריך לשמור עליו. לדה ליכט חסרה אגרסיביות? הצחקת את רומלו לוקאקו.
     
  5. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    טעויות תמיד קורות. השאלה שלי האם היו יותר טעויות בעד יובה מאשר בעד היריבות שלה לתואר. זה ממש לא אומר שהם קונים שופטים או משהו כזה.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    בסדר אבל הם קונים