המחזור ה-16 בפרמיירליג: In The Crowd

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏6/12/19.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    לא, זו עונה נהדרת. הקבוצה שם ממש מתפקדת בכל החלקים והמערך מאוד מתאים. הוא גם העיף את כל האיטיים שהיו מתאמים ל 4-4-2 של ראניירי אבל בתנאי שיש את קאנטה.
    אבל שוב יש לאמן את לסטר ויש לאמן את ליברפול. גם הסגל כמעט כולו נבנה לפני שהגיע. כאמור הוא בעייתי כשצריך לבחור שחקנים.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  2. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    דעה שתמיד מצחיקה אותי. מי היה סוארז ב2012? 2011?

    היה שחקן גדול של דאבל פיגרס בעונה. לא קרוב בכלל לGOD MODE שהוא הדליק ב14\13 כשפתאום אנשים התחילו לדבר עליו בנשימה אחת עם מסי ובנשימה אחת עם הנרי ורונאלדו כGOAT של הפרמיירליג. אז מה קרה שם? אין למנג'ר ולעבודת אימון שלו חלק בעניין?

    רודג'רס מאמן מצוין, יותר טוב משמעותית מהשאריות והכלום שמביאים בשנים האחרונות בארסנל ויונייטד. רק מה? מנג'ר בינוני. החולשה שלו הייתה בניית הסגל. להוציא את המקסימום מהחומר שהיה לו, הוא עשה טוב מאוד. הנפילה אחרי 14\13 קשורה לא ליכולות האימון שלו אלא לפיזור הכסף של סוארז על ערימה של בינוניזם שלצערנו חלקה עדיין נמצא איתנו בסגל. לא רק שאיבד את סוארז אלא גם קיבל רכבת של פלופים במקומו ותוך כדי סטארידג' גם נזכר שרגע, הוא דניאל סטארידג' והוא לא מסוגל לחבר 3 הופעות בלי להפצע וחזר לסורו. חזר על אותן טעויות שוב בקיץ הבא עם המכירה של סטרלינג והרכישה של בנטקה וכל הפוליטיקה סביב פירמינו. בנטקה למעשה חרץ את גורלו ביום שהוא נחת אצלנו.

    או בקיצור, מה שRushie אמר.

    לא פלא שעכשיו ארסנל מתחרטת שלא נתנה לו צ'אנס כשבקיץ שמונה אמרי, האוהדים שלהם הרימו את האף וחשבו שהם גדולים מדי בשבילו. אני לא יודע איך הוא חושב היום, אבל אם הוא התרכך קצת בשנים מאז ליברפול ומוכן לעבוד כחלק ממערכת רחבה יותר (ואין ספק שהמערכת בליברפול בזמנו, עם איאן אייר וחברים, לא הייתה מערכת בריאה) הוא יכול להיות מהלך נכון של כמה מועדונים בטופ 6. לא יונייטד כמובן כי שם אין מערכת כזאת.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    מה? סוארס היה שחקן ענק כבר באיאקס. הוא פירק את יונייטד כבר מיד אחרי שהגיע, והיה לכם את אחד הסגלים הכי עלובים ב - 50 שנה.
    עזוב נו. רודג'רס בנה את סוארס כמו שמולנסטיין בנה את רונלדו. איך אני אוהב את הסיפורים האלה.

    ושוב אתה משווה את רודג'רס לסטנדרט של שני מועדונים שאיבדו כיוון, שהבעלות השמידה אותם וצריכים פשוט לפרמט הכל ולהתקין מחדש את המערכת. אפילו במיוחד נכון ליונייטד.
     
    oranfu ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  4. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    עונות גרועות של מנצ'סטר יונייטד וארסנל שנמצאות במשבר שלא ברור מתי ייגמר,עונה פיננסית של צ'לסי, ונסיגה טבעית+תחושת שובע בסיטי אחרי שנתיים מטורפות וכנ''ל גם לגבי טוטנהאם שגם היא הגיעה לעונה הזו שבעה מאוד ולא עברה את הרענון הדרוש. קח את כל אלה ותחבר אליהם קבוצה רעבה ותוססת עם מנג'ר שהיה נחוש בדעתו להוכיח שהעונה הבודדה ההיא באנפילד לא הייתה הצלחה מקרית ותבין למה לסטר נמצאת היכן שהיא נמצאת. אני לרגע לא ממעיט מערכה של פתיחת העונה המופלאה הזו של השועלים ונותן לשחקנים וגם לרודג'רס את כל הקרדיט שבעולם עליה אבל צריך להיות ראליים ולהודות שכנראה בעונה הבאה עונה כזו לא תשוחזר ולסטר אולי לא תהיה קבוצת תחתית אבל גם לא קבוצה שנאבקת בצמרת הגבוהה.

    ורודג'רס? סביר להניח שבקיץ ארסנל או אולי אפילו יונייטד ינסו לפתות אותו לבוא אליהן אבל להערכתי הוא תמיד יעדיף להיות בצד של האנדרדוג, מה גם שתהיה לו כנראה הזדמנות נדירה להצליח עם האנדרדוג בליגת האלופות(ליברפול של 2015 וסלטיק לא נחשבות).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/12/19
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא האמנתי שיונייטד תוכל לנצח גם את טוטנהאם ובטח שלא את סיטי בחוץ, זה שבוע מטורף, אבל מעבר להתלהבות רגעית באמת שקשה לקחת מזה להמשך. רוב המשחקים הם אופרה אחרת, ה-11 האלה מאוד-מאוד בינוניים.

    לדעתי הסיפור הוא פפ, אווירת סוף קורס מה שנקרא, זה מאוד מזכיר את העונה האחרונה של ז'וזה מוריניו בריאל מדריד עם פער עצום בצמרת. הוא אמנם לא איבד את חדר ההלבשה ולא קרוב לכך אך לא הגיוני ששינוי של שחקן אחד פשוט גומר קבוצה שלמה - ההסטה של פרננדיניו. סיטי לא עוצרת אף התקפה מתפרצת, לא יורדת לגליץ', זה כבר מעבר לכך לזה שליברפול אימתנית, הקבוצה הנוכחית לא לוקחת אליפות באף ליגה השנה, לא באיטליה ואפילו לא בצרפת. המספרים שלה מביכים, היא לא מסוגלת להשיג 0:1ים חשובים או ניצחונות דחוקים, או מופע או חרפה. אפילו ההתבטאויות שלו עלובות "אנחנו לא יכולים להתחרות עם הטופ של אירופה (כנראה)". בואו נראה את פפ מוציא מהעונה הזו צ'מפיונס ונפרד מסיטי כמו אלוהים.
     
  6. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    אף אחד לא טוען שזה יימשך לנצח. וגם עם הנסיבות שציינת, קצב צבירת הנקודות שלהם הוא המרשים, לא המיקום בטבלה... אם לסיטי היו עכשיו 42 נקודות זה היה מרשים באותה המידה מבחינתי.

    ניתן לשער שבקיץ הם יאבדו כמו שכתבו כאן את צ'ילוול, מדיסון ואולי גם את סוניצ'וו (לא יודע איך לכתוב את השם הזה. אפילו לא קרוב) ואנדידי. כתלות במי יעזוב יהיה אפשר להעריך איך הם ייראו, כרגע זה סופר מוקדם. גם כמו שכתבת בעצמך אין ודאות שרוג'רס עצמו יישאר שם. אגב, עם כל הסופרלטיבים ההימור שלי הוא שהם יסיימו מתחת לסיטי בסוף העונה, פשוט על הדרך שעשו עד כה מגיע להם כל הכבוד. אם יסיימו מקום שלישי זה מאוד מרשים, גם אחרי חילופי מאמנים, שובע וכל שאר הדברים שציינת. אם יצליחו להידבק אלינו ולסיטי ולהוות פקטור במירוץ לאליפות באפריל זה הישג יוצא מן הכלל בעיניי.


    MELTDOWN
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/12/19
  7. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,381
    לייקים שהתקבלו:
    3,803
    יותר בכיוון של גונב דעת. מביך.
     
    oranfu, WHITERM ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  8. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    טוב, מה אתם רוצים, הוא לא יכול להרשות לעצמו את בלם העל מגווייר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/12/19
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    מעריך שעונתו האחרונה בסיטי.
     
  10. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אוי איזה ציטוט מביך.
    בדיוק בגלל הציטוט הזה אני חושב שהוא אוברייטד, לא קיבל מיליארד פאונד לחיזוק בקיץ אז בוא ננסה לשכנע את כולם שאני מאמן סגל ברמה של ברנלי?
    ליצן.
     
  11. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    לא חושב שזו העונה האחרונה של פפ בסיטי, כשאני מאמין שלזכייה בליגת האלופות תהיה ההשפעה המרכזית על ההחלטה.

    אם סיטי אכן יזכו - בהחלט יכול להיות שפפ יחליט שהוא מיצה גם את הפרויקט הזה, ויצא לשנת שבתון לפני שיחזור לאמן קבוצה אחרת.
    אבל, אם סיטי לא יזכו העונה בליגת האלופות וגם לא יצליחו לקחת אליפות? קשה לי לראות את הבן אדם עם האופי הכל כך פרפקציוניסטי מחליט לעזוב אחרי עונה כל כך רעה ברמת ההישגים.

    לא מדמיין סנריו בו ההנהלה רומזת לו שהיא רוצה להפרד, הם בנו תכנית בת קרוב ל-5 שנים כדי להנחית אותו, והם לא יוותרו עליו אחרי 4 שנים בלבד.
    הוא לבטח יקבל צ׳ק פתוח לבנות את הקבוצה כראות עיניו, ותהיה לו אפשרות לעשות משהו שלא עשה קודם לכן לא בברצלונה ולא בבאיירן - לבנות את הגרסה החדשה של מנצ׳סטר סיטי.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  12. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    נוטה להסכים עם המשפט הזה. בברצלונה הוא הקפיץ את הדור שהיה קיים שם 3 רמות למעלה, אבל רוב השחקנים שהוא נשען עליהם היו חלק מהסגל/הרכב לפני שהגיע. בבאיירן אני פחות בקיא, אבל כאן בסיטי בשתי האליפויות הרצופות הללו הוא עדיין הסתמך על עמוד שדרה קיים בדמות קומפאני, פרננדיניו, דויד סילבה ואגוארו. הרביעייה הזאת, גם אם חלקם לא היו שחקני הרכב 100% מהזמן, הייתה סופר משמעותית באליפויות וגם בסגנון המשחק. אמנם הוא כבר התחיל את הבנייה ליום שאחריהם עם לאפורט, רודרי, ברנרדו סילבה וז'סוס, אבל עדיין מדובר באיזושהי תקופת מעבר בסיטי כרגע. לא חושב שהוא יוותר על ההזדמנות לבנות פה עוד דור עוצמתי מאוד שגם יישאר אחריו.
     
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,258
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    לאן עוד יש לו ללכת? מלבד יובנטוס, אני לא רואה עוד אופציה עבורו (מניח שלא יילך לליגה הצרפתית).
    הוא חייב מועדון עם עוצמות כלכליות רציניות ביותר.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    ארסנל כבר סופגת שערים של העתק הדבק. שוב בלבול ברחבה, שום יכולת להרחיק כדור או לנצח מאבק ברחבה.
    באמת יותר רכים מאשר תחת ונגר. חתיכת הישג. זה פשוט חומר נוראי.

    גם לא הבנתי מה ההתלהבות מטיירני.
     
  15. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    גם אני לא הבנתי את ההתלהבות מטיירני. במעט זמן יחסית שהיה לו היה פרקטי פחות מקולאסינק הבינוני.