דיון התקשורת - 2019/20

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י danielone, ‏24/7/19.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,568
    לייקים שהתקבלו:
    14,297
    מין:
    זכר
    אין לי כח לחפש, אבל אם זה ממש מעניין אותך תחפש כל ראיון עם ארבל מהשנים האחרונות. הוא אומר שם מילים מאד קשות על שידור המונדיאל. על הלוגיסטיקה, על הנסיעות הארוכות(מה שכמובן לא יהיה ביורו) אבל מעביר ביקורת גם על עצמו.
     
  2. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    ואם מכבי עוברת עם זהבי את הליטאים, אז מה?
    אני דיברתי על האם אפשר להצליח באירופה עם הגבלת זרים. אתה מדבר איתי על זהבי. אני לא מבין מה הקשר. חסרות קבוצות ישראליות שהצליחו באירופה שאתה נדבק למכבי של זהבי?
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,568
    לייקים שהתקבלו:
    14,297
    מין:
    זכר
    אתה זה שהביא בתור דוגמא את מכבי של זהבי אז אתה עוד שואל אותי למה אני מדבר עליה?
     
  4. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    כתבתי הודעה עם תוכן מסוים, ציטטת והתייחסת ל10% ממנו שמשום מה החלטת שהם הכי רלוונטים.
    אני אכתוב שוב - יש אינספור דוגמאות לקבוצות ישראליות שהצליחו באירופה, עם הגבלת זרים. גם באר שבע עשו קמפיינים מדהימים באירופה לפני כמה שנים. הרבה פעמים לקבוצות האלה יהיה שחקן כוכב, אני לא מבין מה זה קשור לדיון על הקשר בין כמות זרים להצלחה באירופה. רק אם קבוצה מצליחה בלי כוכב זה נחשב? כשבארסה מצליחה עם מסי זה לא נחשב?
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,568
    לייקים שהתקבלו:
    14,297
    מין:
    זכר
    הם עשו את זה כשהיה להם את מליקסון בשיאו, את בוזגלו בשיאו ואת ברדה כשהוא שיחק. איזה ישראלים כאלה יש לך היום במכבי? זה דבר ראשון. דבר שני, באר שבע עמדה על אחוז פסיכי בפגיעה בזרים. זה כמעט בלתי אפשרי להשיג אחוז כזה, ועובדה שגם באר שבע, עם אותו ברק בכר ועם דודו אזריה, לא הצליחה לשחזר את זה מאז. אפילו לא קרוב.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,568
    לייקים שהתקבלו:
    14,297
    מין:
    זכר
    חחחחחח רז זהבי הפאתט "מחזיר" עכשיו לעמיר פלג על הטור שהוא כתב עליו ועל צמד החבובות בוני את שליימה. זהבי אומר שלא קיבלו את פלג לערוץ הספורט בגלל בעיות של דיקציה ויכולת דיבור ובגלל זה הוא מקנא בהם. לא יודע לגבי השמועה שלא קיבלו את פלג(שאני שומע אותה כבר שנים, ממש במקרה מאנשים שפלג ירד עליהם) אבל לצחוק על דיקציה ויכולת דיבור של אנשים אחרים? עוד לא מצאו את המתורגמן שיסביר את השטויות שאתה מקשקש, אז אתה עוד מרשה לעצמך לרדת על יכולת הבעה של אחרים? אגב במקרה ראיתי את פלג מופיע בטלוויזיה בתכניות כאלה ואחרות. גם שם הוא הרבה יותר רהוט ואינטיליגנטי מזהבי וצמד החבובות. כאילו שלערוץ הספורט יש תנאי קבלה מלבד הנכונות להשתין על עצמך באמצע השידור.
     
    modric19, robertocarlos.m ו-EuropeGuy אוהבים את זה.
  7. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    אתה חייב להסביר לי למה אתה מציין את השחקנים הטובים שהיו לכל קבוצה כאילו זה קשור. צא מנקודת הנחה של95% מהקבוצות המצליחות בעולם היו כמה שחקנים בולטים בסגל.
    אם אתה מנסה להגיד שפעם היו שחקנים ישראלים טובים והיום לא - אתה מבין שעברו פלוס מינוס 5 שנים מאז ההצלחות של מכבי ובאר שבע, וכנראה שלא היה שינוי דרסטי באיך שמגדלים שחקנים בארץ בתקופה כל כך קצרה?
    יש דורות חלשים. יש ליגה עם מאמנים שקיבלו השראה מאבוקסיס ובאים לשחק בצורה מסוימת שלא כוללת שום ניסיון ללחץ, ואז מגיעים לאירופה ולא יודעים מה לעשות כשקבוצה כן לוחצת. מה בין זה לבין כמות הזרים בסגל? למה החלטת שהגדלת כמות הזרים היא הפיתרון אם למכבי יש זר אחד דומיננטי בקבוצה מתוך 6, ואם קבוצות בעולם מצליחות ובארץ הצליחו עם הרכב שכולל רוב מקומיים(לא כל הקבוצות ככה)?
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,568
    לייקים שהתקבלו:
    14,297
    מין:
    זכר
    יודע מה, נניח שאני מסכים איתך וזה לא קשור לגידול השחקנים(למרות שלא על זה היה הדיון אבל לא משנה) נניח שאיביץ' במקרה "נפל" על דור המדבר(דור המדבר תרתי משמע, אפילו טריפל משמע). למה צריך להאשים את איביץ' בהדחה ולא את דור המדבר? כמו שאמרתי, תן לסרבי קארט בלאנש להביא כמה זרים שהוא רוצה ואיזה זרים שהוא רוצה, ואז תשפוט אותו ואז תדבר על התקציב של הקבוצה.

    אגב יפה שאתה מתחיל לדבר איתי על קבוצות בעולם. אתה מוכן שברומא יהיו רק 6 זרים בסגל? יפה מאד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/12/19
  9. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    אבל הוא הודח נגד פאקינג סודובה, איך אפשר להאשים את חומר השחקנים כשחומר השחקנים שלו בבירור עדיף?
    אתה רוצה שאני אתחיל למנות פה את הקבוצות הישראליות שהיה להן סגל יותר חלש משל מכבי העונה והצליחו באירופה?

    תן לי נימוק במה הורדת כמות הזרים שמותר באיטליה תשדרג את הליגה, ואולי אני אהיה מוכן.
    על אותו משקל, תן לי נימוק למה העלאת כמות הזרים תשדרג את הליגה הישראלית, ואולי אני אהיה מוכן. אני לא השתכנעתי מאף אחד מהטיעונים שהועלו פה בדיונים קודמים, ולדעתי בטווח הארוך ליגת העל בלי הגבלת זרים תהפוך לליגת ווינר סל 2, הכדורגל פה מחפיר והדבר היחיד שמחזיק אותו הוא שהוא ישראלי במידה מסוימת.
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,568
    לייקים שהתקבלו:
    14,297
    מין:
    זכר
    אתה כותב "פאקינג סודובה" אתה מכיר את הקבוצה הזאת בכלל? אתה עוקב אחרי המשחקים שלהם? אתה מכיר את הזרים שהם הביאו? ואולי יש להם אפילו מקומי או שניים שהם שחקנים רציניים ופשוט נבלעים בנבחרת הכושלת. כל מה שאנחנו יודעים זה שזאת קבוצה לא מוצלחת במיוחד. זה לא אומר שהשחקנים שלה יותר גרועים מהשחקנים של מכבי.


    אם הקבוצות היו משחקות רק בליגה הייתי מצדיק את הגבלת הזרים. ניתן לצעירים לשחק ולהתפתח ונביא כמה זרים בשביל לעלות את הרמה. אבל אתה לא משחק רק בליגה, אתה משחק גם באירופה. אם אתה רוצה להצליח באירופה אתה לא יכול להתבסס על הסחורה הרקובה שלך, אתה חייב חיזוק. באיטליה יש חומר מקומי פי אלף יותר טוב משלך, הם העמידו שם נבחרת שהיא אחת הפיבוריטיות לזכות ביורו. ועדיין אם תבקש מהמנהלת האיטלקית להוריד את מספר הזרים ל-6 הם יצחקו לך בפנים, הם לא יהיו מוכנים לשמוע על זה בכלל. כנ"ל בספרד, כנ"ל בגרמניה, כנ"ל באנגליה, ואפילו בבלגיה(הפיבוריטית מספר אחת לזכיה ביורו). אז דווקא אתה שהתוצרת המקומית שלך היא פח אשפה לא מוכן לפתוח את השוק לזרים?
     
  11. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    אני לא אוהב גם את החבורה בערוץ הספורט. פלג כמו חבריו מערוץ הספורט שמתנשא עליהם, הוא מלבה אלימות, יוצר, מתסיס, מחמם.

    הוא יכול להשתמש במילים גבוהות אבל הוא בדיוק ברמה של חבריו מערוץ הספורט
     
    Maccabi Diamond, EuropeGuy ו-South Boy אוהבים את זה.
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,568
    לייקים שהתקבלו:
    14,297
    מין:
    זכר
    מה שבמה שהוא כתב בטור היום לא נכון?
     
  13. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    אתה צריך לראות ולעקוב אחרי קבוצה מסן מרינו כדי לדעת שהיא קבוצה חלשה?
    ליטא זו מדינה שלפחות ב20 שנה האחרונות מעולם לא שלחה קבוצה לשלב בתים אירופי. ארץ כדורגל כושלת. זה לא בר השוואה למכבי תל אביב, לא תקציבית ולא משום בחינה, והשחקנים שלהם חד משמעית יותר גרועים מהשחקנים של מכבי.

    לא יודע אפילו מאיפה להתחיל להסביר למה ההשוואה בינינו לבין פאקינג איטליה היא שגויה. מדינה עם פי 10 תושבים עלינו, שהמוצר שם בהגדרה הוא מהטובים שיש לעולם בכדורגל להציע, שיש לו שוק אוהדים בינלאומי נרחב. מה בין זה לבין ישראל? תשווה אותנו למדינות בסדר גודל שלנו, ותראה שבטוטאל ב20 שנה האחרונות, לפחות ברמת הליגה, אנחנו מעל הרבה מדינות למרות הגבלת הזרים.

    אתה כותב "אם אתה רוצה להצליח באירופה אתה לא יכול להתבסס על הסחורה הרקובה שלך", אבל זה מה שהיה עד עכשיו ובסה"כ ישראל ב20 שנה האחרונות עושה יותר מליגות כמו השוודית, הנורווגית, הסלובנית, הסלובקית, הרומנית, הקרואטית, הפולנית, אפילו הסקוטית להוציא את סלטיק. עד לפני כמה שנים היית באופן קבוע בטופ 20 של דירוג הליגות האירופי(שבתכלס מדובר בדירוג של הצלחת קבוצות הליגה באירופה), שזה הישג מרשים מאוד שכל המדינות שציינתי לא יכולות להגיד על עצמן.
     
  14. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    לגבי באר שבע לפחות לא. אני לא מצדיק אלימות ואני לא מאלו שמחכים לשחקנים בחנייה.

    שימוש בטרימונולוגיה של "מהומות", "אלימים" לפי דעתי הם מגוחכות ויש פה הכללה של כלל אוהדי באר שבע.
    ברור שיש דרכים אחרות להביע מחאה אבל ההרגשה היא שרק מחכים לרגע שאהודי באר שבע ישרקו בוז כי הם לא מרוצים, למרות שהבוז זו דרך לגטימית להביע מחאה.

    האולטראס בכלל עודד את השחקנים בסוף. יש קהלים הרבה יותר אלימים בליגה וקהלו שדורשים טיפול. אבל לא באתי לדבר על קהלים של אחרות.
    לפי דעת פלג אני אלים כי אני מזהה את עצמי כאוהד הפועל באר שבע אז שיבושם לו.
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,568
    לייקים שהתקבלו:
    14,297
    מין:
    זכר
    האמת שאת הקטע עם באר שבע לא קראתי כי הוא פחות עניין אותי. אבל אני זורם איתך. קראתי את שאר הקטעים, כל מילה שהוא אמר שם היתה מדוייקת