ריאל מדריד 2019/20: מתי המלך יחזור למלוך?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏7/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,173
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    אתה מתכוון ליוביץ׳, מריאנו או מוראטה ? אפשר להוסיף את חסה כחלוץ.
    היו חלוצים בריאל מדריד בעשור האחרון, לא ראיתי טוב מבנזמה (היגוואין היחיד), כן ראיתי את מוראטה בצ׳לסי אחרי שסחט מחמאות בריאל וכן ראיתי את בנזמה זוכה בתארים בריאל מדריד.

    ראית איך וארן נראה בשנה וחצי האחרונות ?
    לפני שנתיים אמרתי שהוא הבלם הטוב בעולם, אני מתבייש בזה, לא זוכר לי שחקן ריאל מדריד כל כך גרוע כמו וארן בשנה וחצי האחרונות.
    ראמוס ייקבל ביקורת מתישהו על החורים בהגנה שלו ? הבנאדם מפקיר את ההגנה ורק משחק ההתקפה מעניין אותו.
    מרסלו כנראה המגן הטוב ביותר שראיתי, מתי הוא קיבל ביקורת על משחק ההגנה ?
    מיותר לדבר על לוקאס ואסקס.
    כל הזמן נופלים על בנזמה, עכשיו בייל הוא הקורבן, גם קורטואה מקבל בראש אבל זה בצדק.

    אני גם לא פופליסט אבל המספרים של בנזמה בעשור בריאל מדריד נהדרים, בלי פנדלים עם הרבה בישולים.
    רקורד רע נגד אתלטיקו זה נכון אבל למי אין יריבה שהיא כבשה שחורה ? נגד ברצלונה יש לו 9 שערים ו-8 בישולים ב-30 משחקים אם אני זוכר נכון.
    כל חלוץ היה מעמיד סטט׳ כזאת ?
    עונה שעברה סגן מלך השערים ו-30 שערים בכל המסגרות, גם על זה יש ביקורת ?
    מלך השערים כרגע, קצב טוב באלופות.
    מי היה עושה יותר ממנו בשנה וחצי האחרונות ? רק הפולני של באיירן כנראה, אולי איקרדי, אובימיאנג וזהו בערך, אולי פספסתי אחד או שניים.
    פירמיניו לא חלוץ, לקזאט לא טוב יותר, טימו ורנר ? בספק עצום.

    אנדרייטד, חלוץ שיש לו הכל מהכל, משחק גב, מהירות, פיזי, טכניקה סבירה, לא אנוכי, סיומת לא רעה.
    כמה חלוצי וורלד קלאס יש בספרד ? סוארז וגרייזמן בספק מאוד גדול, אתלטיקו בלי אחד כזה, גם ולנסיה וסביליה.
    כמה יש בגרמניה ? אחד.

    הדבר שמפריד מריאל מדריד להיות הטובה בעולם זה לא חלוץ או קשר סטייל ואן דה ביק/פוגבה למרכז השדה (ואלוורדה מפתיע בענק), לא חסר גם כלום בספסל, חסר רק וורלד קלאס לעמדה מסוימת בהגנה, אולי שוער או בלם, שוער בלבל של טר שטגן היה משנה לגמרי את ריאל או קוליבאלי (לא בכושר הנוכחי).
     
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מוראטה היה עדיף על בנזמה בריאל מדריד, מה שמדגיש שלא צריך להיות חלוץ גדול כדי להצליח בריאל, בטח אתה משחק את כמות הדקות שהוא משחק. אתה מבין שבנזמה הוא שחקן ההתקפה היחיד בריאל מדריד שהתפקיד שלו זה להיות ברחבה מאז שרונאלדו עזב? אם הוא לא היה כובש ריאל הייתה מסיימת במקום 9.
    אם אתה בכלל חושב שבנזמה בלבל של סוארז אז אין לנו על מה לדון. סוארז מראה בכל משחק בין הקבוצות את ההבדל בין חלוץ סביר כמו בנזמה ובין חלוץ טוב באמת שאשכרה משפיע על המשחק של הקבוצה.
     
  3. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,173
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    רק אמרתי שלואיס סוארז כבר לא חלוץ וורלד קלאס, אני מעדיף גם את גרייזמן על בנזמה.

    סוארז אגב כבר שנים בלי שער חוץ באלופות, מזל שזה לא בנזמה אה ?!

    אם אתה מבקר את בנזמה, אתה תבקר כל חלוץ שהוא לא אמבפה/לבנדובסקי.
    איקרדי ואובימיאנג לא יודעים לשחק מחוץ לרחבה, לקזאט לא יהיה מספיק סקורר, היגוואין שמן, קבאני לא בשיא, על כל אחד תמצא בעיה, אף אחד לא היה נותן הרבה יותר מבנזמה, רק אמבפה והפולני.

    בכושר הנוכחי, איזה חלוץ טוב מבנזמה בליגה ?
     
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הכושר הנוכחי נובע מהמיקום שלו בריאל מדריד. אני חושב שחלקם כן היו כובשים ותורמים למשחק יותר ממנו.
     
  5. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,624
    לייקים שהתקבלו:
    401
    הויכוח על בנזמה כבר מאוס,
    כמעט כל מי שהתווכח איתי לגביו גג עד שנה אחר כך חזר אליי ואמר וואלה צודק (הייתי מהראשונים שגילו את הבלוף) גם ראוליטו בזמנו היה מגן עליו..
    היום אתה באמת בדעת מיעוט, אם עוד לא הבנת שהוא רחוק מהרמה הנדרשת בריאל כנראה גם לא תבין (מוראטה אגב היה טוב ממנו בהרבה, דפק 14 שערים ב1300 דקות, את היגואין בכלל מביך להזכיר באותו משפט עם בנזמה (אם כל הכבוד למגרעות שלו)).

    בנושא אחר- ריאל מדריד ב3 משחקים האחרונים מרשימה מרגע לרגע, כמו שזה נראה עכשיו היא יכולה לקרוא תיגר (סוף סוף) אמיתי על האליפות.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  6. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,173
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    איזה ביטחון לאדם שטועה בהימור שלו.
    התערבתי בקיץ הקודם כמה שערים יבקיע בנזמה עם חבר, אנדר/אובר 20 שערים, לקחתי.
    גם השנה הצעתי אבל לא הסכים.

    אני לא מהלל אותו, לא מדובר בחלוץ וורלד קלאס או החלוץ הטוב בליגה אבל נעשה כאן עוול עצום לשחקן שמוציא 100 אחוז מעצמו והיחיד שנראה טוב בתקופות הרעות של המועדון.
    קשה לי להאמין כמה חלוצים בעולם היו נותנים תפוקה טובה ממנו בעונה הנוכחית.

    ריאל נראת בהחלט נהדר, כיף לראות, השאלה אם הקישור האיכותי הזה יצליח להביא תואר, אני בספק, ברצלונה פייבטורית וגם באלופות יש טובות מריאל.
    אדן הזאר עושה הכל מצוין חוץ ממספרים, קרוס ומודריץ׳ מעולים, גם פדה וקאסמירו.
     
  7. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,624
    לייקים שהתקבלו:
    401
    גם סוארז הצליח לגרד את ה20 בעונה חלשה מאוד, ככה זה כשאתה משחק בברצלונה או ריאל.
    אני חולק עליך לדעתי כמעט כל חלוץ שתיקח מקבוצה בדרג הראשון יעשה הרבה הרבה יותר מבנזמה, משום שבנזמה הוא שילוב נדיר (ברמות הגבוהות כמובן) של יכולת סיום נמוכה ויכולת הגעה למצבים נמוכה.
     
    Jefecito ו-סיונרה אוהבים את זה.
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בוא נפריד בין העונה הנוכחית שיש לו כבר שער ניצחון בפיחואן ממצב אחד וצמד נגד פ.ס.ז’ לעומת העונה שעברה בה הבקיע נגד ולנסיה ואייקס וזהו…החמיץ בקלאסיקו, לא היה שם בתקופת הבצורת שלנו עם לופטגי. גם חלוקת השערים היא חשובה. הוא כבש הרבה בליגה בגארבץ'-טיים וגם בגביע. ובואו נשווה את בנזמה לחלוצי הטופ האחרים ולא לבנזמה עצמו בשנים עברו. הוא כבש יותר מהארי קיין אבל זהו. ובמספר משחקים גבוה.
    30 גולים לחלוץ בריאל מדריד כשהוא השחקן הבכיר בהתקפה וכל הכדורים הולכים אליו והוא משחק בכל המשחקים זה נחמד אבל לא מדהים. מוכן להגיד שזה קצת מתקזז עם העובדה שהקפטן שלו שהוא בלם - הוא הפנדליסט . בעידן כריסטיאנו רונאלדו לא הייתי מחליף את קארים בנזמה ברוברט לבנדובסקי. כיום שאנחנו לא ממש כובשים התשובה היא כן (למרות שהליגה הגרמנית נוחה יותר ולבנדובסקי תורם פחות ממנו מחוץ לרחבה).
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/77273458_2247236222044046_4262296493391609856_n.Xxx?_nc_cat=105&_nc_ohc=foA7zV8pmnkAQlmFoCIvlWtdvhaPIp1E2tSTF4PkV1dLhV3E-9VoiPGyw&_nc_ht=scontent-frt3-1.xx&oh=027954ab1b4d665a2e31ed9d5f2ba9b8&oe=5E49D2D7

    פדה ואלוורדה האריך את חוזהו עד 2025.
    המארקה מצטרף לדיווח מה-ABC אמש (נחשב למקור אמין) ונראה שחסר רק אישור רשמי. פדה ואלוורדה, הקשר האורוגוואי בן ה-21 שמציג יכולת נפלאה העונה וכבש את מקומו בהרכב של זינדין זידאן - האריך את חוזהו עד 2025 (בארבע שנים נוספות) עם 'סעיף שחרור גלאקטי' - 750 מיליון יורו. 'פדה התפוצץ בחודשיים וחצי האחרונים', נכתב במארקה. כל משחק הפך למופע של עוצמה וגם כדורגל. הוא כבש העונה שני שערים והוסיף שני בישולים (אחד מהם נגד פ.ס.ז') ב-12 הופעות (754 דקות) והקבוצה לא הפסידה באף משחק בו פתח בהרכב. נכתב שבברנבאו מעולם לא היו ספקות לגבי יכולתו ושזמנו יגיע (על אף שבפתיחת העונה לא נהנה מקרדיט בזמן שאיסקו וחאמס שיחקו), ורוצים להרחיק אותו מכל קבוצה אחרת. המועדון נפגש עם נציגו חררארדו ראביידה.

    בטור דעה ב-AS נכתב שזידאן התעקש על פול פוגבה שוב בקיץ אבל פלורנטינו סרב, הוא הביט במה שקורה "בבית", באבולוציה של ואלוורדה, שחקן שרבים לא ראו בו משהו מיוחד, רק אלברו בוניטו הבקיא בקסטיליה, התעקש שהוא שווה את זה, לחש על אוזנו של הנשיא. נכתב שואלוורדה איטנליגנטי, הולך בכל הכוח, מקריב מעצמו. האנרגיה שלו מדבקת, שהוא השחקן השני הכי חשוב בשינוי שעברה הקבוצה (רק הזאר לפניו)
    במארקה בחרו בו למצטיין במשחק נגד פ.ס.ז' ונכתב שהוצאתו הייתה מיותרת ושהתשואות הגדולות שקיבל עם החלפתו הסבירו הכל, שהוא מעולה בשני צידי המגרש. מן הסתם, ואלוורדה מחזיק בחוזה ארוך טווח ביחס לחבריו. לקאסמירו וטוני קרוס חוזים עד 2023 וללוקה מודריץ' רק עד תום העונה הבאה.

    בנושא אחר, במארקה הציגו את הנתונים מהמשחק נגד פאריס סן ז'רמן - 75 אלף אוהדים הגיעו לראות את ריאל מדריד. נכתב שבשנה האחרונה האצטדיון התרוקן ולעתים כמות הקהל הייתה איומה - סביב ה-50 אלף אוהדים. אלא שהסנטיאגו ברנבאו שוב מקום שמח. בשנה שעברה רק ארבע פעמים ריאל הצליחה לחצות את רף 70 אלף האוהדים - בשני הקלאסיקוס (ליגה וגביע), בדרבי נגד אתלטיקו ובמשחק ההדחה נגד אייקס בשמינית הגמר. העונה זה קרה כבר שלוש פעמים. הברנבאו מלווה את הקבוצה ברגעים הטובים שלה.
     
  10. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    טוב ככל שיהיה, הוא מועיל לריאל מדריד הרבה פחות מאשר ואלוורדה של ברצלונה.
     
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    תודה רבה שמישהו מצטרף אליי.
    אסור לשכוח שכשחקן משחק, בטח בקבוצה עם תקציב על גבול הבלתי מוגבל כמו ריאל מדריד, אז הוא בא על חשבון שחקן אחר, וככה צריך לבחון את התרומה שלו. להסתכל רק על הסטטיסטיקה של בנזמה, שחקן ההתקפה היחיד פחות או יותר כבר כמה שנים בקבוצה כמו ריאל מדריד עם הקישור שעומד מאחוריו, בלי לבחון את התרומה שלו למשחק של הקבוצה ועל פני השחקן האלטרנטיבי, דומה להסתכלות על ביצועים בהוצאת רישיונות של פקיד במשרד הרישוי. ברור לגמריי שהוא יוציא יותר רשיונות מכל אחד אחר, גם כי הוא היחיד שעושה את זה, וגם כי כולם צריכים להוציא רישיון.
    אם נשווה לחלוצים אחרים בליגה, אז ברור לגמריי שסוארז נותן ערך מוסף על פני כל חלוץ אחר. גם כשהוא לא כובש הוא מאמלל את הבלמים שמולו עם התנועה שלו לתוך הרחבה וסביב קו הנבדל. כנ"ל גריזמן של אתלטיקו עם התכונות שיש לו. בנזמה לא מועיל למשחק בתור חלוץ. התנועה שלו מחוץ לרחבה וההשתתפות בהנעת הכדור מגיעה על חשבון הנוכחות ברחבה, והגולים שהוא כובש רובם המוחלט כאלו שאני לא חושב שחלוץ אחר לא היה מבקיע.
    לברצלונה יש כבר היום שני חלוצים טובים יותר מבנזמה, והם רק חושבים על החלוץ הבא שיחליף את סוארז, שהוא טוב מבנזמה. ריאל מדריד עם החלוץ ה-3 בטיבו לכל היותר בליגה, לא מתעניינת כבר שנים, כולל כאלו שבה בנזמה היה החלוץ ה-10 הכי טוב בליגה, ברכישת חלוץ. זה מעיד על מדיניות רכש גרועה, שמתבטאת בכמות האליפויות שזכינו בה בתקופתו.
     
  12. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,620
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    30 שערים? בוא נסתכל נגד מי . נגד כל הנמושות של הליגה,כל קבוצה שמעמידה קו הגנה חזק,שם הוא כבר נעלם.
    וכן כל השערים שלו בדיחקה/ריבאונד. נכון שגם את זה צריך לדעת לעשות,אבל זה הדבר היחידי שהוא יודע לעשות !!
    כמו שאחרים רשמו פה,שאתה משחק בקבוצה כמו ריאל מדריד ששולטת ב90% מהזמן,ואתה משחק כל הזמן בלי תחרות אמיתית,וכל הכדורים רק אליך כן אתה תבקיע בסוף,הטענה פה שעם חלוץ אחר היית מקבל הרבה יותר,ולא רק נגד הנמושות.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מה זה כל השערים שלו בדחיקה או בריבאונד? הוא גם נוגח מצוין, הוא יודע למסור ובכל עונה הוא מבשל שערים, לא צריך להגזים. סתם על קצה המזלג, מזמין אותך לצפות בשער שלו בעונה שעברה נגד ויקטוריה פלזן בחוץ. ובעונה שעברה לא היינו קבוצת על ששולטת 90% בכדור בכל משחק. יש לי הרבה ביקורת עליו אבל לא צריך להגזים והוא לא אשם בכך שחורף עכשיו וקר וכבר אי אפשר ללכת לים, בטח בספרד. ושוב, בואו נפריד בין העונה לעונה שעברה.
    אשתקד: ולנסיה ואייקס - היריבות החזקות נגדן הבקיע| העונה: צמד נגד פ.ס.ז', שער ניצחון נגד סביליה, שער נגד ריאל סוסיאדד - (בינתיים היא קבוצת צמרת, נגדיר את זה כפיפטי-פיפטי).
    הלוואי שהוא יכבוש בקלאסיקו ולא יחמיץ כמו בעונה שעברה, זו תהיה התשובה הכי טובה. גם שונאיו הגדולים לא יכולים להתכחש לעובדה שהוא שחקן אחר העונה, לפחות בינתיים, אחלה מספרים.

    בנושא אחר, כמה חדשות:
    * זידאן היה ברור במסיבת העיתונאים לקראת אלאבס ואמר שויניסיוס לא יעזוב: "נכון שהוא לא שיחק הרבה וזה לא היה הזמן שלו אך זה עשוי לקרות במהירות. הוא צריך להיות מוכן לרגע המתאים שלו, גם רודריגו נכנס לתמונה. יש לנו 26 שחקנים".
    * אדר מיליטאו צפוי לפתוח מחר על חשבון רפאל ואראן, הגיע זמן רוטציות.
    * מחר ירשום זידאן את משחקו ה-179 כמאמן ריאל מדריד, יתנתק ממוריניו ויהפוך למאמן עם מספר המשחקים הרביעי הכי גבוה בהיסטוריה. רק ליאו בינהאקר, ויסנטה דל בוסקה ומיגל מוניוס לפניו.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    חשבתי שיש גבול לכמות הפעמים שאתה/הכותרת במארקה יראו לנו את סוארז ובנזמה ויספרו לנו ש"הפעם בנזמה מוכן להתמודד עם החלוץ האורוגוואי, שלא נמצא בשיאו כי ... (השלם את החסר)", ואז סוארז יכבוש בדקה 10, בנזמה יחטיא בדקה 12 ממטר, סוארז יכבוש שוב בדקה 18, בנזמה יחטיא בדקה 20, סוארז יבשל לדמבלה, הרכש הגרוע של ברצלונה, בדקה 38 ומשם כבר אין לי מושג מה יהיה כי כיביתי את הטלוויזיה. מסתבר שאין גבול, ולא יהיה גבול גם לכמות הפעמים שניתן יהיה לכתוב הודעות של אחרי המשחק, שיספרו לנו שהיינו טובים והתוצאה לא משקפת, כאילו יושב במרומים מלאך שמחליט שהכדורים של בנזמה לא ייכנסו והכדורים של סוארז כן, ולא שזה נובע בניגוד לציפיות מהבדלי האיכות בין השחקנים.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    טוני קרוס רשם הופעה 250 בריאל

    https://www.realmadrid.com/img/horizontal_940px/_he28088_hor_20191130034601.Xxx

    טוני קרוס הוא כבר אגדה בריאל מדריד. הערב הוא בישל לסרחיו ראמוס את שער היתרון במשחק הקשה באלאבס, בערב מיוחד בו רשם ציון דרך עם משחקו ה-250 במועדון (161 ניצחונות). 12 תארים (וגולת הכותרת: שלוש זכיות ברציפות בליגת האלופות), 48 בישולים ו-16 שערים. וכמובן - מעל 90% דיוק במסירות מאז הצטרף. חלוקת המשחקים: 164 בליגה, 61 בליגת האלופותו, 11 בגביע המלך, 7 בגביע העולם למועדונים, 4 בסופרקופה הספרדי ועוד שלושה בסופר קאפ האירופי. עונת 2014/15 בה רשם 55 הופעות, עונת הבכורה, היא עונת השיא שלו בה רשם את מספר המשחקים הרב ביותר.

    כמיטב המסורת חיכתה לקרוס הפתעה והוא קיבל חולצה חגיגית לכבוד המאורע כשכל חבריו בחדר ההלבשה הצטלמו לתמונה למזכרת. קרוס אמר: "שיחקתי בהרבה במשך שש השנים שלי כאן. אני מקווה להמשיך להשיג עוד הרבה הצלחות. אני שמח יותר מהניצחון שלנו מאשר מספר המשחקים המיוחד הזה, אבל זו אחלה דרך לחגוג". העונה רשם קרוס 17 הופעות בכל המסגרות - 12 בליגה ו-5 באירופה (השלים 90 דקות בכל המשחקים בצ'מפיונס) ותרם שני שערים ושלושה בישולים.

    "ההגנה הייתה ההתקפה הכי טובה", נכתב ב-AS לאחר הניצחון בעוד במארקה נכתב שריאל מדריד הזו לא מוותרת על זכייה באליפות. "ריאל מדריד הזו שאפתנית, היא העבירה מסר, היא עמדה בפני מקלחת של מים וגשם, ונתנה גאווה גדולה". דני קרבחאל כבש שער בכורה העונה בתזמון מושלם, שער ראשון שלו ברגל ימין בקבוצה. "השגנו ניצחון קשה מאוד, שמח לעזור לקבוצה עם שער", כתב המגן ברשתות החברתיות. הקפטן סרחיו ראמוס כתב באינסטגרם: "סבלנו, נלחמנו ועבדנו קשה. אנחנו ראויים ל-3 הנקודות החשובות האלה" מי שחטף ביקורות היה גארת' בייל: "כלום, שום דבר ועוד שום דבר, ובסדר הזה", נכתב במארקה על הוולשי שפתח בהרכב לראשונה מזה 56 ימים ושיחק רע מאוד. עוד נכתב על ויניסיוס ששוב לא שותף וכעת רודריגו עבר אותו במספר הדקות.

    https://as02.epimg.net/futbol/imagenes/2019/11/30/primera/1575124047_057653_1575124094_noticia_normal_recorte1.Xxx

    מרסלו לא אהב את הביקורות על היכולת: "אנחנו יודעים שבמשחקים האלה נגד ריאל מדריד נותנים הכל. שיחקנו טוב מאוד והתגברנו על המכות, הבעיטות, הגשם והקור, במשחקים כאלה זוכים באליפות. שיחקנו טוב גם בלי הכדור". המגן הוסיף כי הקבוצה ממשיכה לעבוד קשה כפי שהיה קודם.

    זינדין זידאן אמר: "זה ניצחון חשוב מאוד, ידענו שנצטרך להילחם עד הסוף במגרש הזה, מגרש שדומה למשחק של אייבר, עם מים הכל עוד יותר מורכב. עשינו עבודה נהדרת, היו לנו שתיים-שלוש הזדמנויות. יש סיפוק גדול. אני שמח עבור אדר מיליטאו, הוא שחקן נבחרת והוא הרוויח בזכות את הצ'אנס שלו, אני מרוצה ממנו ומאיסקו כמו כולם. אראולה הוא חלק מהסגל והגיע לו לשחק, הוא התאמן היטב והציל אותנו כשהיה צריך. המערך? זה שרטוט ולא מעבר, הכי חשוב הוא שכולם נלחמים כשהכדור לא אצלנו. אני חושב שכולם טובים יותר מאז המשחק נגד מאיורקה (כשנשאל על הרוטציות הנרחבות). היינו צריכים להיות סבלניים. רצינו להמשיך לצמוח כקבוצה ועשינו את זה".
     
מצב נושא:
הנושא נעול.