מחזור 5 בצ'מפיונס: ריאל מדריד נגד פ.ס.ז', יובה נגד אתלטיקו. תבלו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏26/11/19.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין ספק שהתגעגעתם, וליגת האלופות חוזרת כששלב הבתים נכנס לשלב המכריע 180 דקות אחרונות כשהמנה הראשונה תתקיים הערב - שלישי. מה בתפריט? שני משחקי ענק בדמות ריאל מדריד נגד פאריס סן ז'רמן - מאבק בעיקר על יוקרה, משחק שצפוי להיות שונה ממחזור הפתיחה אז הצרפתים השיגו 0:3 קל, כשכל העולם תוהה איזה כוכב ישאיר תומאס טוכל על הספסל. בנוסף, קרב על ראשות הבית בין יובנטוס ואתלטיקו מדריד כששני הכוכבים הגדולים של הקבוצות חוזרים לשחק - כריסטיאנו צפוי לפתוח בהרכב יובה וז'ואאו פליקס מתאושש, ואתם זוכרים היטב את הדרמה במשחק הקודם בין השתיים. חבר ששמע על לוח המשחקים ולא כל כך מעורה בפרטים שאל אותי: 'וואו, אחי, איזה שלב זה?'. מרגיש כמו שמינית גמר, ללא ספק.

    ומה עוד בתפריט? הזווית הישראלית - מנור סולומון יכלל בסגל שחטאר דונייצק שתתארח באיתחאד המפחיד של מנצ'סטר סיטי שדי מקרטעת לאחרונה ותצטרך להסתדר ללא קון אגווארו וגם, איך לא: הקאמבק של "המיוחד". מוריניו, שניצח 2:3 את ווסטהאם ביום שבת, ירשום הופעת בכורה בליגת האלופות כמאמן טוטנהאם שתארח את אולימפיאקוס, ורק נזכיר כי הספרס עדיין לא הבטיחו את ההעפלה. בנוסף, רוברט לבנדובסקי לא ינוח לפני שיכבוש עוד כמה שערים כשבאיירן מינכן שמחזיקה במאזן מושלם, תתארח אצל הכוכב האדום. בקיצור, דמיינו כאן את מודי והאולפן של ערוץ הספורט שאיבד מיוקרתו. "תבלו".

    בית 1:
    ריאל מדריד - פאריס סן ז'רמן
    גלטסראיי - קלאב ברוז'

    בית 2:
    טוטנהאם - אולימפיאקוס
    הכוכב האדום בלגרד - באיירן מינכן

    בית 3:
    מנצ'סטר סיטי - שחטאר דונייצק
    דינמו זאגרב - אטלאנטה

    בית 4:
    לוקומוטיב מוסקבה - באייר לברקוזן
    יובנטוס - אתלטיקו מדריד
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד - פאריס סן ז'רמן

    ריאל מדריד מגיעה למשחק שהיא כפסע משמינית גמר הצ'מפיונס ורוצה להשלים את העבודה. מה שנראה מסובך במיוחד לאחר מחצית האימים נגד ברוז' והפיגור הכפול - מרגיש קרוב. ריאל לא תצליח לסיים במקום הראשון בבית, הסיכוי לכך אפסי - אך היא בהחלט זקוקה לניצחון נגד קבוצה ברמה של פאריס סן ז'רמן. משחק שמרגיש כמו שמינית גמר ומהווה הכנה לשמינית הגמר, אם תרצו. זה המשחק הכי גדול של זידאן מאז חזר לקווים בסנטיאגו ברנבאו. משחקים שבקדנצייה הקודמת היה אלוף בלנצח אותם. המשחק ביום שבת הביא לאופטימיות אפילו יותר מהרצף שקדם לו. הפעם היה מדובר בקבוצה חזקה יותר כמו ריאל סוסיאדד, הפעם לא היה שער מהיר אלא להיפך - ריאל נקלעה לפיגור מתסכל ולא מתוכנן ולקח לה זמן להשתחרר (כמובן שמחר אסור לחלק מתנות כאלה). אלא שהעונה ריאל כבר עשתה קולות של התקדמות ואז הלכה לאחור. אסור שזה יקרה הפעם. "נצטרך להציג את המשחק הטוב ביותר שלנו העונה", אמר זידאן.

    עם כל הכבוד ל-1:3 על ריאל סוסיאדד, אין מצב שזיזו יחזור על ה-11. מרסלו שקיבל מנוחה מלאה צפוי להחליף את פרלאן מנדי ולנסות להתמודד בגבורה עם כל המכדררים שיבואו מולו. טוני קרוס, הקשר הכי טוב שלנו מפתיחת העונה - צפוי להחליף את לוקה מודריץ' למרות הפארטידזו בשבת (לפחות ברמת המספרים), ואגב, מרכז השדה תרם העונה כבר עשרה שערים - לא מובן מאליו. בתקשורת העלו תהייה האם זידאן צריך לשלב את ארבעת הקשרים גם יחד במטרה ליצור מרכז שדה מטורף, משהו שדומה למערך היהלום בזכיות הקודמות בצ'מפיונס, אך לא סביר שזה יקרה והמאמן אפילו לא נשאל על כך במסיבת העיתונאים. "הבחירה הבלתי אפשרית של זידאן", נכתב על קשרי מרכז השדה שלנו, אחד מהם 'צריך' להישאר בחוץ, כשכולם נמצאים בכושר טוב. במשחק בצרפת, אגב, שיחק חאמס יחד עם קרוס וקאסמירו. 52% מהנשאלים, אגב, רוצים לראות את ארבעתם יחד.

    הגיע הזמן שריאל מדריד תמצא "גיבור חדש". במקום כריסטיאנו רונאלדו שאיננו. זה שמנצח את המשחקים הגדולים. המשחק מחר יהיה זמן מצוין עבור אדן הזאר לכבוש שער בכורה בליגת האלופות במדי הקבוצה שכה מזוהה עם המפעל הזה. "הזאר כבר מאיר ונראה נפלא, רק השער חסר", נכתב בתקשורת. קארים בנזמה שהעונה נמצא בכושר מצוין ירצה לכבוש נגד הכבשה השחורה שלו. הוא החמיץ את צמד המשחקים בשלב הבתים נגד פ.ס.ז' ב-2015/16 וכמובן שלא הבקיע גם בשלושת המשחקים הנותרים עם ריאל של זידאן. יחד עם הסטטיסטיקה המאכזבת במדי ליון, הרי שיש לו שער בודד נגד פ.ס.ז' ב-11 משחקים.

    וכמובן שגם צילו של גארת' בייל מרחף באוויר. אל תתפלאו אם תראו אותו פותח בהרכב במקומו של רודריגו. הוולשי התאמן היום כרגיל, נראה מחויך באימון וזכה להגנה מצד טיבו קורטואה ומאמנו. זידאן שם בצד את החגיגה המטופשת שלו במדי הנבחרת (קורטואה קרא לזה "הוא היה די מהוסס"), ובייל היה טוב נגד סוסיאדד וכמעט כבש שער מרהיב. "אני מכיר אותו, הוא מקצוען נהדר, מעורב בקבוצה, אם הוא לא היה רוצה להיות כאן הוא לא היה משחק בכזו להיטות", אמר קורטואה. והמיסטר, מה הוא אמר? אחרי המשפט שנפלט לו שוב לגבי אמבפה - "אני אוהב אותו מאוד וזה ככה כבר הרבה זמן, לא אוכל להגיד יותר" (מעבר לזה שהוא 'לא רוצה לבחור' בין ניימאר ואמבפה שמגיע לכאן כיריב). זידאן אמר על בייל: "איך הוא מרגיש? תשאלו אותו. אנחנו כאן כדי לנצח משחקים, כל המסביב לא חשוב. הוא ישחק כדורגל מחר". זידאן לא גילה האם יפתח בהרכב 'תראו מחר', אך נראה שלפחות כרגע הוולשי זוכה לעדיפות ויקבל את חולצת ההרכב לראשונה מזה 50 יום. שער שלו יוכל 'להשתיק' חלק מהבוז הצפוי לו בברנבאו בזמן שנראה שמשחק בסדר הגודל הזה קצת גדול על רודריגו.

    רק שלושה ניצחונות השיגה ריאל בשמונת משחקי הבית האחרונים שלה בצ'מפיונס. נכון שחלק היה מהזוועות עם סולארי אך גם הדרך לגביע ה-13 והשלישי ברציפות הייתה מלאת מוקשים, דווקא במקדש. ריאל צריכה ליצור כוח הרתעה, לפחות בברנבאו, גם נגד ענקיות היבשת. לפני הרצף השחור הזה, ריאל הפסידה רק 4 פעמים ב-48 משחקים (37 ניצחונות). טיבו קורטואה אמר ובצדק: "צריכים לשחק טוב מהדקה הראשונה ועד הדקה ה-95". השוער אמר שהוא בטוח בעצמו וממשיך לתת את כל מה שהוא יכול. הכושר שלו לאחרונה בהחלט מעודד. אבל אפילו מעבר לכך, ריאל צריכה את הקהל איתה. "אנחנו רוצים אותם איתנו מהדקה הראשונה ועד הסוף, הם היתרון שלנו", סיכם זידאן, שיודע דבר או שניים על לילות קסומים בברנבאו, כשחקן וכמאמן...

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2019/11/24/15746220860872.Xxx
    ריאל מדריד מוכנה לאתגר?

    ריאל מדריד - הרכב משוער: טיבו קורטואה| דני קרבחאל, סרחיו ראמוס (C), רפאל ואראן, מרסלו| קאסמירו, טוני קרוס, פדה ואלוורדה| גארת' בייל, אדן הזאר, קארים בנזמה

    פאריס סן ז'רמן מגיעה למשחק לאחר 0:2 קליל על ליל ביום שישי (מאורו איקרדי הנהדר ואנחל די מאריה הנפלא עוד יותר - כבשו) והיה לה יום אחד נוסף של מנוחה, היא גם משייטת לעוד אליפות בפער שכבר קשה לספור מהשנייה בטבלה (תשע נקודות, למתעקשים - על אף שהפסידה כבר שלוש פעמים העונה), אבל עם כל הכבוד, זה שטויות. הקבוצה מעיר האורות רוצה את הגביע עם האזניים הגדולות. היא רוצה להוכיח שהעונה הכל אחר. מאזן מושלם עד עתה בשלב הבתים, קיילור לא הוציא אף כדור מן הרשת (ובסה"כ שמר על שער נקי ב-10 מ-13 משחקיו) וגם ניצחון נפלא על ריאל במשחק הפתיחה. אבל אל תטעו, גם אם הבטיחה את מקומה בשלב הבא, 99% מהמקום הראשון - לפ.ס.ז' בהחלט יש על מה לשחק. היא ניצחה יריבות גדולות במשחקי הבית גם בעונות האחרונות אך ניצחון כמו בברנבאו עדיין אין לה.

    מה שכן יש לטוכל, ובשפע, אלה "צרות של עשירים". רצה הגורל ודווקא ערב המשחק בברנבאו כל 'ארבעת המופלאים' כשירים לשחק. ואדינסון קבאני, למקרה שהיה לכם ספק - לא חלק מהם. אף אחד לא פצוע, אף אחד לא מורחק, אף אחד לא עייף. ניימאר חזר מפציעה ופתח בהרכב בשישי והוחלף בקיליאן אמבפה. הברזילאי לא שיחק כבר שנה בליגת האלופות כשנע בין הרחקה לפציעה, וזה הזמן שלו. כולם רוצים את המקום בהרכב: ניימאר, די מאריה, אמבפה ואיקרדי. שאלת מיליון הדולר היא האם טוכל ייהמר? "אם לומר את האמת, המאמן היה מעדיף את אומדן הכוח הזה במשחק פחות חשוב ויוקרתי", נכתב בפראנס פוטבול. האוהדים אגב כן רוצים להשתולל ו-61% מהמצביעים בסקר כתבו שזה הזמן לשחק עם כולם יחד. מצד שני, טוכל חושב אחרת כמובן.

    המאמן נזהר: "עלינו לחשוב איך למצוא את האיזון", בעוד בצרפת 'הזהירו': "השארת כוכב גדול כל כך על הספסל תיצור גלים-גלים, תהיה התוצאה אשר תיהיה". טוכל פירט: "יש הבדל בין אמון לבין יותר מדי אמון. עלינו לחשוב איך לאזן את הקבוצה, להיות מסוגלים להתמודד עם ההתקפות המתפרצות של היריבה. יש לנו אפשרות גם לשחק ככה בסיום המשחק אם נהיה חייבים לכבוש". המאמן שיבח את העבודה של די מאריה ואיקרדי עליהם אמר שהם עובדים קשה מאוד גם בלי הכדור וזה עושה את ההבדל. כזכור, במחזור הפתיחה זו הייתה פ.ס.ז' פחות נוצצת, אולי חוץ מדי מאריה - כזו שעובדת קשה. כזו עם מרקיניוס-וראטי-גואי בקישור האחורי, ללא אמבפה וניימאר הפצועים. העניין הוא שוראטי החמיץ את המשחק האחרון בשל בעיות בברך והוא נכלל בסגל אך בספק, כאשר אנדר הררה הפצוע ייעדר בוודאות, כך שהמאמן שהודה: "אולי נשנה מערך ל-4:2:3:1", עשוי לאלתר.

    בכל מקרה, על פ.ס.ז' אין בכלל לחץ. די מאריה מסוגל לשחק בעמדה אחורית יותר כפי שהוכיח בדסימה מן הסתם. אז סביר שטוכל לא יגרר אחרי 'העדר' ולא ישתולל. בכל מקרה, המספרים של שחקני ההתקפה מפחידים. די מאריה כבש תשעה ובישל תשעה ב-19 משחקים, אולי עונת השיא שלו, וקשה לשכוח את הצמד במחזור הפתיחה. לאמבפה תשעה שערים וארבעה בישולים ב-12 משחקים, ולאיקרדי עשרה שערים ב-11 הופעות. ניימאר הוא 'הצנוע' מחבריו עם ארבעה שערים בשישה משחקים, כולל שני שני ניצחון דרמטיים. אפרופו אמבפה, החלוץ התראיין במולדתו ואמר: "אני רוצה לזכות בליגת האלופות, זה התואר הגדול שחסר לי. אני שמח לשחק לצד כאלה שכבר זכו במפעל. זה הטורניר הכי גדול ברמת המועדונים".

    במסיבת העיתונאים לקראת המשחק טוכל נשמע זהיר: "בהחלט יהיה משחק אחר מאשר בצרפת. ריאל משחקת בבית, עם הקפטן שלה סרחיו ראמוס, זו אחת הקבוצות הטובות בעולם. היא נמצאת בפורמה טובה. מה הכי מסוכן אצלה? החולצות, הסמל והכל בסנטיאגו ברנבאו. זו קבוצה שזכתה הרבה פעמים בליגת האלופות וזה יהיה אתגר עצום עבורינו. אפשר לומר שהקבוצות הספרדיות הן מחסום מסוים עבור פ.ס.ז' שניצחה רק שני משחקים מתוך עשרת האחרונים שלה נגד יריבות ספרדיות והפסידה בכל חמשת האחרונים בחוץ, כולל אותו 6:1 נגד ברצלונה. טוכל ענה, כמובן, לדבריו של זידאן: "אני בטוח שהרבה אוהבים את אמבפה. לפעמים אתה רוצה משהו שלא בהישג יד. הוא צרפתי, אני לא כועס עליו. אמבפה הוא השחקן החשוב שלנו". כשנשאל על השוואה בין ניימאר ואמבפה, כביכול אם היה חייב 'לוותר 'על אחד מהם אמר: "כמובן שאני לא יכול לענות לך, אחרת אארוז את חפציי. הוא וניימאר מוכנים לשחק יחד ולתת משחק גדול". גם מרקיניוס היה במסיבת העיתונאים: "למרות שכבר עלינו, יש לנו עוד מטרות, אם נירגע - ניענש. ניתן הכל כדי לנצח. הברנבאו זה מגרש ענק עם היסטוריה ומסורת, תענוג לשחק כאן, זה יהיה משחק ענק. לריאל יש הרבה שחקנים איכותיים".

    [​IMG]
    אמבפה וניימאר. צרות של עשירים

    פריס סן ז'רמן - הרכב משוער: קיילור נבאס, תומא מונייה, טיאגו סילבה, פסקל קימפבה, חואן ברנט, מרקו וראטי, מרקיניוס, אידריסה גויה, אנחל די מאריה, ניימאר וקיליאן אמבפה

    קצת היסטוריה: המאזן נגד הצרפתיות בסנטיאגו ברנבאו בהחלט מעודד. גם בימים השחורים ביותר מול ליון, לא הפסדנו במקדש. ריאל לא הפסידה ב-13 משחקי הבית נגד קבוצות מצרפת, כשהיא מנצחת בעשרה. למעשה, ליון בין השנים 2005-2007 ו-2010 הייתה המנחוס וזו שהסטטיסטיקה לא חלה עליה. אותו גול ארור של פיאניץ' בין היתר שקטע את החלום לשחק בגמר הביתי בברנבאו וגם 2:2 מרגיז בעונת הקאפלו בין היתר כשרוד מחמיץ פנדל סמוך לסיום, אבל עזבו. היה שם גם 0:3 על ליון בשמינית הגמר ב-2011, 0:4 בעונת האליפות עם מוריניו, ניצחונות קלילים על מארסיי, מונאקו, 0:3 ו-0:4 על ניס ואיך אפשר לשכוח את שני הגמרים נגד ריימס. וגם, ה-1:3 על פ.ס.ז' עצמה ב-2017/18, כשרונאלדו כבש צמד ומרסלו גלש לעבר זידאן.

    https://scontent.fhfa2-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/77427592_2242895672478101_7367568439788961792_n.Xxx?_nc_cat=109&_nc_ohc=iqstTSjt7_IAQmAeJQ812WoPa1jkwpbmpkEmRGYg7mESJMuN1Q7ZtCtDQ&_nc_ht=scontent.fhfa2-2.fna&oh=16830d20746b6cf7aefe922d9108a97a&oe=5E4F3CCE
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בצרפת עוד נכתב על “אצטדיון הסנטיאגו ברנבאו, 80 אלף איש, עדיין ניסיון והישגים באירופה שאין שניים להם” אך נראה לי שהכל זה מעטפת מסביב, הגיע הזמן לתאכלס. מבחינת כוח ההרתעה וביטחון ניצחון היום, במשחק הכי גדול של זידאן מאז שחזר לקווים - שווה יותר מכל מה שקרה בקבוצה מאז מאיורקה (בת’אכלס: ניצחנו קבוצה טובה אחת - ריאל סוסיאדד). בספרד [AS] באמת מעריכים שיהיו ארבעה קשרים (לצד אפשרות שניימאר יסופסל ופ.ס.ז’ תעלה עם די מאריה-אמבפה-איקרדי) אך זה עדיין לא סופי.

    כתבתי באתר על כמה שהמשחק הערב הוא לא נוקאאוט אבל מרגיש כמו נוקאאוט ומבחן ענק לקראת הנוקאאוט, [מדהים איך אני מדרבן את עצמי כל פעם מחדש], והשורה התחתונה היא שהקבוצה הזו צריכה גיבור חדש, זהו, כריסטיאנו כבר איננו. אף אחד לא ינצח משחקים גדולים שבוע אחר שבוע אבל זה טיימינג מעולה לשער בכורה של הזאר בצ’מפיונס, לבנזמה לשבור את המנחוס המסוים מולם (אני עדיין בדעה שבמשחק גדול הוא יפספס). אנחנו קבוצה טובה יותר מזו שהושפלה 3:0 נגד פ.ס.ז’ אבל זה לא מספיק לטופ, רחוק מזה. לא מאמין שההגנה שלנו מסוגלת לא לספוג, לא מאמין שהקישור יעשה עבודה טובה ואני די סולד מרעיון ארבעת הקשרים למען האמת. מרתק אותי כן לראות בייל-הזאר-בנזמה, הפוטנציאל קיים. כמו תמיד שחקני המפתח שלנו הם גם המגנים.
    אגב, אצל הצרפתים, מעניין אם טוכל יתפתנה. יש לי צביטה קטנה בלב לראות כל פעם את די מאריה. ניימאר אגב לפי ההערכות יפתח על הספסל וזו יכולה להיות רעידת אדמה. אמבפה? חלום, באמת שלא רציתי שחקן באובססיה כזו מאז שהייתי ילד (גם לא את כריסטיאנו אז). ותרשו לי - גם גראנדה קיילור חוזר הביתה.
     
  4. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    חתיכת משחק היום ריאל נגד פסז. למרות שהמשחק לא יקבע שום דבר אבל אין ספק שריאל ינסו להחזיר את הכבוד אחרי המשחק הראשון ביניהם.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://scontent.fhfa2-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/77143816_2245315278902807_5820835658620469248_n.Xxx?_nc_cat=101&_nc_ohc=W_XV9ro1AxkAQn7Xp0eeEotb5xWJzNmBGOXmFyVWt7WfPcRSXO2GLCAkw&_nc_ht=scontent.fhfa2-2.fna&oh=4c2d0b3f81cacb70e23e4cc6dd665091&oe=5E413DFE

    פורסמו ההרכבים לריאל מדריד - פאריס סן ז'רמן והסיפור הגדול הוא בתמונה אחת: איסקו פותח במערך של זידאן, יהלום 4:4:2 כאשר גם לוקה מודריץ', גם גארת' בייל וגם רודריגו על הספסל ואילו ניימאר הכוכב הברזילאי של אלופת צרפת, שחיכה כל כך להופעת הבכורה שלו בצ'מפיונס מאז דצמבר - מתחיל על הספסל כאשר תומאס טוכל שומר על קישור מעובה עם וראטי-מרקיניוס-גואו ודי מאריה יחד עם אמבפה ואיקרדי בחוד.
    - גם הרכבים ליובנטוס-אתלטיקו יש: כריסטיאנו רונאלדו חוזר והפרטנטר שלו הוא פאולו דיבאלה, ארון ראמזי מתחת לצמד החלוצים. באתלטיקו, כצפוי, ז'ואאו פליקס על הספסל, מוראטה בודד בחוד ורביעיית קשרים גרזניים באמצע.

    ******

    זו לא פחות מרעידת אדמה שניימאר מסופסל במשחק כזה למרות שזה עדיין לא באמת נוקאאוט, מעניין כמה האוהדים בברנבאו כבר מריירים על אמבפה. טוכל לא משתולל, רביעיית התקפה לא הייתה אופציה באמת להוציא את הרומנטיקים מהתקשורת הצרפתית אבל חשבתי שלא יהיו לו ביצים והוא יבחר לספסל את איקרדי כי זה הכי קל. את ההרכב של זידאן אני מאוד לא אוהב. כל האיטיים בהרכב, מה זה? אין עוצמה בהתקפה, הזאר עד עכשיו עם גול אחד. זו ה-הזדמנות של איסקו, הזדמנות בלתי חוזרת, אבל אנחנו לא ב-2017, כנ"ל לגבי המגנים קרבחאל ומרסלו שהיו חשובים מאוד בתור הזהב.
     
  6. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    אבל למה גוטמן עם נדב יעקובי???
     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לפ.ס.ז'. יש בערך 3 חלוצים שעדיפים על בנזמה. קשה לי לראות את ריאל מנצחת את המשחק.
     
  8. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    אלי גוטמן יזכיר עכשיו שאמר לפני דקה שהציוות של ואולרדה בימין עושה לו עוול?
     
  9. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    אלי גוטמן שבר כרגע שיא חפירות.
     
  10. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    וולקאם מוריניו.
     
  11. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    1.מתלבט איזה משחק לראות
    2.שומע את שגיא כהן במשחק של יובה
    3.מעביר מהר למשחק של ריאל
    4.שומע את גוטמן
    5.לא יודע מה לעשות עם עצמי
     
  12. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    טוכל נראה אבוד וללא תשובות.
    ריאל מהצד השני מציגה כדורגל כמעט מושלם. יהיה מעניין לראות איך המשחק יתפתח טקטית.

    *טוני קרוס אלוהים דרך אגב
     
  13. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    שופט חלש. נפל מנטלית על ברנבאו שלם שישב עליו ב ואר. זו לא עברה של גיי. בשום מצב.
     
  14. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,324
    לייקים שהתקבלו:
    790
    רק אני מדמיין bidding war בין פרז לשייח כל פעם שיש החלטת VAR? כנראה שפרז ניצח הפעם.
     
  15. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    איזה בדיחה. פשוט בדיחה.