אצטדיונים ומגרשי כדורגל בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏29/5/15.

  1. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    כנראה שלספורט 5 קצת משעמם היום. הם הוציאו כתבה על כך שבני יהודה צפויה לחזור למושבה ולאחר מכן פרסמו כתבה שבני יהודה סיכמו עם עיריית תל אביב על המשך השימוש בבלומפילד
     
  2. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    הם אומרים חוסר תקציב אבל לא אומרים למי חסר תקציב. אם זה לעירייה או שיואב כץ לא מוכן לתת מספיק כסף. בכל מקרה, כץ מוציא מכיסו הרבה מאוד כסף ומה אפשר להבין אותו כשהוא לא מוכן להצעה של ההסתדרות להתחיל לשלם דמי שכירות (בכללי ההסתדרות לא צריכה להחזיר באצטדיון קרית חיים ובשום אצטדיון בישראל) ואם לשלם לעירייה כסף בשביל מוזיאון. בכל מקרה, באתר הזה מנסים בעיקר להוציא אותו באור שלילי לא משנה מה מצב הקבוצה בפועל אז לא לוקח מהם משהו יותר מדי רציני. מה שגם הפגישה עם העירייה שפורסמה קרתה שבוע לפני שאותה ידיעה על כך פורסמה על ידי המועדון.
     
  3. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,337
    לייקים שהתקבלו:
    643
    מין:
    זכר
    האיום של בני יהודה לנטוש את בלומפילד המורחב ולחזור לאצטדיון המושבה הקומפקטי יותר (והזול יותר לשימוש) בשנים הבאות בוטל לאחר שבני יהודה סגרה על הסכם קבוע עם עיריית ת"א לשימוש בבלומפילד למשך כמה שנים, בדיוק כפי שמכבי והפועל ת"א סיכמו עם העירייה על הסכמים בקיץ (אותם הסכמים היו מחויבות להשתמש באצטדיון לפחות 5 עונות ואופציית הארכה ל10 עונות באותם התנאים). כנראה זאת היתה סתם אסטרטגיה של מו"מ כדי להשיג מעיריית ת"א תנאים קצת יותר טובים (וזולים) לשימוש בבלומפילד. יש לציין שלמשל אף אחד לא בישר גם איזה ידיעה בסגנון "ראש העיר סיכם עם בני יהודה על תנאי השימוש בבלומפילד והבטיח לקדם את תכנון וביצוע אצטדיון הפארק הקומפקטי יותר שנועד לשמש גם את בני יהודה במקום אצטדיון שכונת התקווה" כלומר הם יישארו בבלומפילד בלי שום הבטחה מצד עיריית ת"א לדאוג להם בעתיד (ולשאר הקבוצות הבינוניות/קטנות של העיר שבליגה א' עם סיכוי כלשהו להעפלה ללאומית) למתקן בגודל מתאים יותר. בקיצור עוד כמה שנים של משחקים מול יציעים שאפילו 90% מהם נותרים ריקים במשחקי הקבוצה, ושאר הקבוצות שיסתפקו באצטדיון שכונת התקווה המיושן או כמו בית"ר ת"א-בת ים יחפשו אצטדיון מחוץ לעיר.
    בני יהודה החליטה: "ממשיכים בבלומפילד"
    בני יהודה תל אביב: תשחק באצטדיון בלומפילד גם בעתיד | ספורט 1
    בני יהודה תשאר בבלומפילד בשנים הבאות
    ??? ????? ????? ???? ???????? ????????
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/11/19
  4. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,337
    לייקים שהתקבלו:
    643
    מין:
    זכר
    המקומון האשדודי מראיין את יו"ר ומנכ"ל רשות הספורט באשדוד שטוענים שלמרות שבית המשפט ביטל את האישורים שניתנו להקמת רובע פארק לכיש, שתוכניות קריית הספורט עדיין מיועדים להתבצע כמתוכנן כשהשלב הראשון הוא הקמת מגרשי האימונים (תחילה המגרשים שהעבודות עליהם יתחילו בינואר 2020, בהמשך הטריבונות וחדרי ההלבשה שלצידם), השלב השני האצטדיון, השלב השלישי הארנה ל5000 צופים שתזכיר קצת את היכל טוטו חולון ולבסוף (עדיין בספק) גם מרכז שחייה עם בריכה אולימפית שראויה לתחרויות. בנוסף לזה מתוכננים אי אלו מתקנים נוספים כמו למשל פנימיית ספורטאים סטייל וינגייט, שטחי מסחר וטיילת שתתחבר לטיילת החוף, מתקני ספורט פתוחים לצד מתקני שעשועים מוצללים לילדים וכו'. עלות קריית הספורט משוערת בכ800 מיליון שקלים כשכמובן המתקן היקר ביותר הוא האצטדיון שמשערים כי יעלה כ290 מיליון שקלים. ואם להאמין תוך 4 וחצי שנים היא תושלם.
    “קריית הספורט תעלה כ-800 מיליון שקלים” - כאן דרום - אשדוד

    כזכור אם בשל ביטול האישור לרובע פארק לכיש יימנעו את הקמת קריית הספורט, היא תשפיע גם על פרוייקטים אחרים שמתוכננים בעיר על בסיס מגרשי האימונים ואצטדיון הי"א הישן.
    תגובת שרשרת בעקבות ביטול תכנית רובע פארק לכיש וקריית הספורט - אלפי יחידות דיור בהמתנה - אשדוד נט
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/11/19
  5. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,337
    לייקים שהתקבלו:
    643
    מין:
    זכר
    רק לפני כמה ימים התבלבלתי במקרה בניסוח וכתבתי על משחק הגביע בין הפועל אום אל פאחם ומכבי ת"א כאילו הוא עומד להתקיים בין אום אל פאחם לבית"ר ירושלים. אבל כעת יש מצב שאכן הפועל אום אל פאחם תנצל את פגרת הנבחרת והשזרוע כדי לקיים משחק אימון/ידידות וכו' מול בית"ר ירושלים. הבעיה היא שפגרת השזרוע גם תקשה על מציאת מגרש מתאים למשחק. אני מבין שרוצים גם לא לקיים משחק אימון סגור אלא משחק באצטדיון מול קהל (מדברים על טדי). בכל מקרה גם אם לא יתקיים בפגרה הנוכחית נראה שגם בבית"ר ירושלים מעוניינים לקיים אותו במועד אחר במשך העונה כחלק מהשינוי התדמיתי שלה נגד הגזענות שבין הצעדים שבוצעו בו היה כזכור הסכם החזרת אוהדי בית"ר למשחקים באצטדיון דוחה ושל אוהדי סכנין למשחקים בטדי.
    א.א פאחם פנתה לבית"ר לקיום משחק הכנה
    אום אל פאחם מציעה לבית"ר ירושלים משחק ראווה
    ??? ?? ???? ????? ????"? ????? ???? ??????
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/11/19
  6. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,337
    לייקים שהתקבלו:
    643
    מין:
    זכר
    מנכ"ל הפועל נוף הגליל מתמרמר על היעדר הכנסות מכיוון שהקבוצה לא משחקת באצטדיון גרין המשתפץ וגם טוען שהמצב משפיע על האווירה במשחקי הבית (למרות שתכלס אצטדיון עילוט הבית הזמני לא כזה רחוק מנוף הגליל) ועל מצב הנקודות של הקבוצה שבניגוד לעונה שעברה, העונה היא כבר לא בין המועמדות להעפלה לליגת העל ולכן גם הספונסרים פחות נדיבים.
    "סופרים את הימים ואת השעות עד שגרין יחזור להיות הבית שלנו" – בלינקר

    אני מזכיר לצורך ההשוואה שהפועל אום אל פאחם נוסעת מרחק רב יותר לאצטדיון החלופי בעפולה, וגם הפועל כפר קאסם נודדת ללוד ועדיין מקומן בטבלת הליגה הלאומית טוב יותר.

    ואגב אצטדיון גרין, גם החלו להתקין בו על עמודי הזרקורים תאורת לד חדשה
    שדרוג אצטדיון 'גרין' בנוף הגליל: החלו להתקין תאורה חדשה

    https://emek.mynet.co.il/picserver/mynet/wcm_upload/wcm_mynet_pic/2019/11/06/520716/520716.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/3/20
  7. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,337
    לייקים שהתקבלו:
    643
    מין:
    זכר
    עיריית באר שבע מתכננת להשקיע 200 אלף שקלים בהחלפת הכיסאות ביציע הדרומי בטרנר שמשמש את אוהדיה השרופים של הפועל באר שבע, בכיסאות חדישים ועמידים יותר לשבירה כשאוהדים קופצים עליהם וכו'
    האוהדים שוברים כיסאות, העירייה תממן את החלפתם - עיתון שבע - Sheva : עיתון שבע – Sheva
    הוונדליזם באצטדיון הכדורגל בבאר שבע יעלה לעירייה 200 אלף שקלים - מיינט באר שבע - חדשות באר שבע

    אני מזכיר שיש עוד תכנון להשקיע תקציב בהחלפת המסכים באצטדיון שנפגעו בשל רגישות לתנאי החום אבק וחול בנגב.
     
  8. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    אבסורד שהעירייה צריכה לשלם על מה שאוהדים שברו. האוהדים שברו כיסאות? שישארו עם מה שהם הרסו לעצמם
     
  9. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,337
    לייקים שהתקבלו:
    643
    מין:
    זכר
    לא כתוב שכל ההחלפה זה בגלל רק מה שהם שברו, כתוב שזה צעד מניעתי. אני תוהה האם מדובר בהחלפת כל 3,210 הכיסאות בדרומי או רק בחלק התחתון הקרוב לשער היריבה והאם יקפידו על דגם שלא שונה מדיי בצבע ובצורה מהכיסאות שבשאר היציעים או שהכוונה בכלל למן יציע עמידה עם מעקות בטיחות בכל השורות כמו שמקימים בליגות בולטות באירופה. ואגב האם היה צריך לצפות למהלכים כאלה גם באצטדיונים נוספים? הצפוני והדרומי בבלומפילד של אוהדי מכבי והפועל ת"א? היציע הצפוני של מכבי חיפה בסמי עופר, המזרחי של טדי וכו'? ואולי בכלל צריך לבחור מושבים עמידים בכל האצטדיונים לכל היציעים בלי להתמקד רק בחלקם? הרי לפני כמה ימים דיווחתי שעל נזק לכ70 כיסאות בסמי עופר בית"ר נאלצת לשלם כ20,000 שקלים. כלומר אם נגיד שמדובר באותו מחיר, אז 200,000 שקלים אמורים להספיק להחלפת רק 700 כיסאות, ואם נגיד שחלק מהכסף מיועד גם למעקות בטיחות אז ב200,000 שקלים אפשר להחליף רק אולי 500 כיסאות ואפילו פחות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/11/19
  10. chucky Member

    הצטרף ב:
    ‏15/8/06
    הודעות:
    453
    לייקים שהתקבלו:
    5
    אום אל פאחם וכפר קאסם מתאמנות במגרשים שלהן.
    לנוף הגליל אין מגרש אימונים אפילו(זה באמת לנדוד).
    הקבוצה כל שבוע מחפשת מגרש אימונים.
    זה בהקשר למיקום בטבלה.
     
  11. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,337
    לייקים שהתקבלו:
    643
    מין:
    זכר
    ועדיין בעוד השיפוץ של גרין כבר בעיצומו (ב30 מיליון שקלים), אום אל פאחם עדיין לא התחילה כלל בשיפוץ שכבר התייקר ל15 מיליון שקלים וגם כפר קאסם עדיין לא התחילה בבניית היציעים במגרש שלה (גם אמור לעלות כ15 מיליון שקלים ליציע אחד מתוך הארבע שמתוכננים בסופו של דבר). אגב גם בית"ר ת"א-בת ים משחקת העונה בנס ציונה כי טרם שיפצו את אצטדיון בת ים עבורה בהתאם לדרישות הליגה הלאומית (יעלה כ5 מיליון שקלים) כלומר בעוד בקיץ 2020 יהיה להפועל נוף הגליל מגרש ביתי ומתחם אימונים מחודש לחזור אליו, אין לדעת כמה זמן עוד יחכו אוהדי אום אל פאחם וכפר קאסם כדי לראות משחקי בית בליגה הלאומית באצטדיונים הביתיים שלהם. אבל היו צריכים להסדיר מראש הסכם למגרש אימונים חלופי לקבוצה לעונה במקום לתת לה לנדוד בין מגרשים מזדמנים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/11/19
  12. chucky Member

    הצטרף ב:
    ‏15/8/06
    הודעות:
    453
    לייקים שהתקבלו:
    5
    בסדר גמור, אבל זה נושא אחר.
    כתבת על מיקום בטבלה ואני כתבתי שהקבוצות האלה לא באמת נודדות בהשוואה לנוף הגליל.
     
  13. schmal85 Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/12
    הודעות:
    132
    לייקים שהתקבלו:
    29
    מין:
    זכר
    נס ציונה רוצה לארח בביתה את הפועל חיפה.
    אני בעד שיוכלו לארח את המשחקים הפחות אטרקטיבים בנס ציונה אבל שיתחייבו שיעשו שיפוצים מקיפים באצטדיון כדי שיוכל לארח משחקים בליגת העל.
    נס ציונה למנהלת: אפשרו לנו לארח בבית
     
  14. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    כנראה שאנחנו קבוצה עד כדי כך מיוחדת שכשנס ציונה משחקת מולנו היא חייבת לקיים את המשחק בעיר שלה. זה מאוד מחמיא.

    בכל מקרה, זה יכול לקרות מכיוון שלפני 10 שנים בני יהודה אירחה משחק בית בשכונת התקווה נגד הפועל רעננה ושנתיים לאחר מכן היא אירחה שם את קרית שמונה (שבאותה עונה זכתה באליפות)
     
  15. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר