מחזור שלישי בליגת האלופות - ריאל מנצחת בטורקיה, אינטר את דורטמונד וצ'לסי באמסטרדם

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏22/10/19.

  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    הליגה האנגלית טובה בכל כך הרבה שזה לא יאמן. כנראה שגם מול אברטון נתקשה. פשוט הקצב של האנגליות מטורף, וכל פעם, אנחנו נופלים מחדש בדקות האחרונות איתם. ובואו, לא סיטי או ליברפול, טוטנהאם וצ'לסי - קבוצות טובות אבל לא וואו.

    מה שמבאס זה הקיץ. למה היה דחוף להעיף את שונה? ברגע שההרכב לא עובד אין שום תכנית חלופית. סים דה יונג והונטלאר, סים דה יונג והונטלאר !! זה מה שיש לאייאקס להציע מהספסל.

    בכסף שהגיע בקיץ היו חייבים חלוץ נורמלי. ואז הוא יכול לשחק ואם מתעקשים להמשיך עם השטות של טאדיץ כ-9 (מאמנים זה עם מקובע ומטומטם, אז זה היה להיט שנה שעברה, אתה רואה שזה לא עובד השנה יותר מדי...חלאס) אז אפשר לשנות באמצע אם משהו לא עובד ולהכניס 9 אמיתי. אין באייאקס שום תכנית למה קורה שהקבוצה לא משחקת טוב. איבדנו עומק עם שונה, מארין נמחק כליל, ואין לנו קשר לעלות. אם דה ליכט ודה יונג זה עוד מובן כי אין ברירה וכי קיבלנו מלא כסף - שונה זה הזייה מוחלטת. מה היה כזה חשוב להפטר ממנו. איבדנו את שונה, דה ויט, סינחקראפן בקיץ - אף אחד מהם לא כוכב אבל הם בדיוק העומק שחסר לנו להכניס שחקנים בדקות 75 שאנחנו נופלים מהרגליים.

    כל ההבדל הוא שהם הכניסו 2 שחקנים שניצחו את המשחק ואנחנו הכנסנו את דה יונג והונטלאר שגם בליגה האירופאית אין להם מקום.
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    עומק הייתה הבעיה שלכם גם בשלבים האחרונים של העונה שעברה. נפלתם מהרגליים מול טוטנהאם ולא היה את מי לעלות.

    יותר בולט - מהמעט שראיתי את אייאקס העונה - זה זהות המחליפים של דה יונג ודה ליכט. אם מקודם היו לכם שני שחקנים שיכולים לדחוף את הכדור קדימה בכל רגע נתון עם הפיזיות והטכניקה שלהם - בעיקר דה יונג - אז פתאום הבאתם שחקנים למרכז השדה שהם מאוד אנטי DNA של אייאקס בפרט וקבוצה שרוצה לשחק possession בכלל. זה גם מתחבר לחלק עם טאדיץ' מקדימה שאין לו עם מי לשחק לינק-אפ-פליי, אז אין לו תכלית.

    שורה תחתונה: מצד אחד, נראה רכש תמוה בפרסונל שלו (זה לא בהכרח אומר שהשחקנים עצמם לא טובים). מצד שני, אם זה מה שיש אז אפשר לצפות מהמאמן לבצע התאמות לבנות system אחר. אבל כמו שאמרת, לרוב מדובר ב"עם מקובע", וככה זה היה נראה אתמול.
     
    oranfu ו-AFCA אוהבים את זה.
  3. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    מחמאות לסלביה. טר שטגן מציל אותנו בפעם המי יודע כמה.
    לא משנה כמה מסי יהיה ענק (ואתמול הוא לא היה), עם הגנה כזאת ומאמן כזה בחיים לא נזכה בליגת האלופות.