תחרות בליגת העל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏15/3/05.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למרות שמכבי חיפה לא מנצחת כבר שני משחקים רצופים, עדיין ברור לכולם שהיא תהיה אלופה ומהר מאוד העונה גילינו שעל המקום הראשון לא תהיה תחרות.
    אבל בליגת העל יש בהחלט תחרותיות על דברים אחרים. הדיון הזה יתמקד על התחרות על המקומות 2-3 שמובילים לאופ"א.
    בתום המחזור ה-25, כשנותרו 8 משחקים לסיום העונה, יש מאבק בעיקר על המקום השלישי, וכך נראה החלק הרלוונטי בטבלה:
    2. מכבי פ"ת 44
    3. נצרת עילית 39
    4. מ.ס. אשדוד 39
    5. בית"ר ירושלים 35
    6. מכבי ת"א 34
    7. בני יהודה 34
    8. הפועל פ"ת 33

    משעשע לחשוב שהפועל פ"ת נמצאת 10 נקודות מעל הקו האדום, ו-6 נקודות בלבד ממקום שמוליך לאופ"א בסיום העונה.
    אז מה ניתן לומר? מכבי פ"ת נראית כמועמדת ודאית לסיים במקום השני בטבלה. לא רק שההפרש שלה על הבאות אחריה הוא לא כל כך קטן, אלא גם שהיא מציגה כדורגל טוב העונה ולא נראה שהיא תקלע למשבר כזה או אחר.
    מ.ס. אשדוד הייתה במקום השני בשלבים ארוכים של העונה אבל משבר אחד בתחילת הסיבוב השני הביא לאיבודי נקודות שאיפשרו ללוזונים לעקוף אותם, ולחניכים של איווניר להשתוות אליהם. אשדוד הביסה 0-4 את מכבי חיפה במחזור האחרון. מצד אחד, נתון שירתיע את יריבותיה, אך מצד שני, ידוע לנו שאחרי התרוממות גדולה באה התרסקות ברוב המקרים. השאלה היא האם אשדוד תצליח לשמור על המומנטום המאוד חיובי.
    נצרת עילית היא הפתעת העונה והמאמן שלה בהחלט מתחרה על תואר מאמן העונה. הקבוצה עלתה מהליגה הלאומית במחזור האחרון, עם שאיפות להישרד בליגת העל אבל כדורגל מאוד התקפי וחיובי שהיא מציגה, עם חוד מוחץ של דוארטה וזיו, ועם השוער אושרי לוי שנותן עונה מצוינת, החבר'ה של איווניר מוצאים את עצמם בעמדה מצוינת להגעה לאירופה.

    בלי שום ספק, שלושת המחזורים הקרובים יכריעו לגבי שלוש הקבוצות הללו- במחזור הקרוב אשדוד תתארח אצל מכבי פ"ת ראש בראש, ונצרת עילית תצא לקריית אליעזר ותקווה שהאלופה לא תפרוק עליה את כל זעמה מהתבוסה באשדוד. שבוע לאחר מכן נצרת עילית תארח את מכבי פ"ת, ומ.ס. אשדוד תארח את הקבוצה החלשה בליגה הפועל חיפה, ובמחזור שאחריו נצרת עילית תתארח באשדוד. קבוצה שתוציא לפחות 7 נקודות מ-3 המחזורים הקרובים יכולה כמעט כבר לשריין את המקום באופ"א.
    אבל, לא הרחק מאחור יחכו בית"ר ירושלים, מכבי ת"א, בני יהודה וגם הפועל פ"ת, לאיבוד נקודות ואולי אפילו תוצאות תיקו במפגשים הישירים בין השלוש הנ"ל, שיביאו לאיבוד נקודות של שתי הקבוצות באותו משחק. אחרי הכל, כל הקבוצות הללו עוד צריכות להיפגש עם השלוש שמעליהן והמרחקים כלל לא גדולים, יחסית לשלב המאוחר של העונה.

    אז מה דעתכם?
    מכבי פ"ת כבר יכולה לשריין מקום בטיסה להגרלת הסיבוב המוקדם של אופ"א?
    נצרת עילית יכולה לעשות סנסציה ולהגיע תוך שנה מהלאומית לאירופה?
    אשדוד תצליח לשמור על המומנטום אחרי ה 0-4 על חיפה ולסיים במקומות 2-3?
    האם אחת מהקבוצות שלא הרחק מאחור יכולה לעקוף את האחרות ולהציל את העונה הזו עבור עצמה?
    אתם מוזמנים להשיב את דעותיכם.
     
  2. יוגב אסולין Guest

    נתחיל מפ"ת לפי דעתי היא קבוצה מאוד יציבה לא רקיחסית לכל יתר הקבוצות היא פשוט כל הזמן בקו מאוד גבוה וקו טוב של יכולת ושל תוצאות. ולכן אני לא רואה אותה מאבדת את המקום השני שיש לה כרגע בטבלה.

    המאבק על המקום השלישי בהחלט פתוח. קודם כל עם מסתכלים על הקבוצות שמתמודדות שמה על כל אחת יש סיפור. אפשר לדבר על בית"ר שלצד משחקים מעולים נתנה הצגות גרועות. על נצרת עלית שכולם חשבו שהיא תיהיה ממש למטה ותאבק על ירידה נמצאת עכשיו במאבק על אירופה. על הפועל פ"ת שסומנה כיורדת בטוחה ועכשיו גם היא מסתכלת עם הראש למעלה, מכבי ת"א.. שפתחה עם שאפיות להצליח בליגת האלופות ובקושי מסיימת במרכז טבלה אצלנו ואשדוד... שאין לי מושג איך היא הגיעה למעלה ועוד יותר לא ברור איך היא בדרך למטה... בסופו של דבר לכל קבוצה יש עליות ירידות חסור יציבות ותקופות בעיקר רעות.. בשלב כזה של העונה.. מקום שלישי עם 39 נקודות ב25 משחקים... אני לא זוכר הרבה זמן דבר כזה. פשוט הכל נובא מחוסר יציבות מליגה מאוד מאוזנת. דבר שיקשה ליראות איזה קבוצה תסיים במקום השלישי.

    בכל זאת עם טיפה נסתכל על הליגה... יש קבוצות שהייתי רוצה ליראות באירופה.. בית"ר שסיימה את החלק שלה בגביע המדינה וחייבת מקום שלישי לאירופה ולעונה מוצלחת.. יכולה ליראות את עצמה מועמדת למקום הזה. יש גם תוצאות טובות לאחרונה.
    עוד קבוצה זאת מכבי ת"א שבשנה הבאה תשנה את הסגל שלה תצרף את ברקוביץ עווד כמה חברים. וכדי שיהיה שמה מעניין גביע אופ"א יכול להיות מסגרת מעולה עבורה ושווה להם להילחם.

    אבל כרגע המקום השלישי שייך לנצרת עלית. קבוצה שעם תיקח את המקום הזה עלולה להתפרק קבוצה שעם כל הכבוד לעונה היפה שהיא נתנה.. לא יכולה להיות באירופה. יכולה אבל לא מומלץ לא לקבוצה ולא למדינה..
    גם אשדוד לא בדיוק קבוצה שהייתי רוצה ליראות באירופה. מאותן סיבות.
    לא משהו אישי נגד הקבוצות האלה אבל זה יהיה עממד שכנריאה ירסק אותם. מעמד שלא יכניס הלם כסף כי הם לא יביאו באירופה אוהדים מעמד שרק יגרום להם נזקים וצרות.

    אני מקווה לסוף עונה טוב של בית"ר ומכבי ת"א.. בשביל התחרות.. בשביל האוהדים ובשביל הכדורגל הישראלי.. אם זה אפשרי? לפי דעתי בית"ר ביכולת האחרונה שלה עוד איכשהו כן.. מכבי ת"א.. יש לה כלים ויכולת צריכה לעבור שינוי ואז אולי רק אולי זה לא יהיה מאוחר ותצליח
     
  3. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    אני אישית חושב שפ"ת כבר יכולה לשריין את המקום בטיסה להגרלה במונאקו. לעניות דעתי היא משתייכת לדרג השני של הקבוצות בכדורגל הישראלי, שכולל אותם, את התל-אביביות ואת בית"ר, ובהתחשב במצבן של 3 האחרות בטבלה, אין ממש קבוצה שתאתגר את הלוזונים בקרב על גביע אופ"א. עם שחקנים מעולים כמו מגמאדוב ואלברמן קשה לי לראות אותם מועדים במחזורי הסיום.

    סתם שאלה - האם המקום השלישי מוביל לאופ"א בודאות? או שמא רק במקרה שמכבי חיפה זוכה בגביע (ונראה לי שהשנה זו השנה טפו טפו טפו) המקום לאופ"א ששמור לזוכת הגביע יעבור למי שתסיים במקום השלישי?
     
  4. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני די בטוח ששמעתי את זה באחת מתוכניות הספורט.

    לגבי הגביע, במקרה ויש דאבליסטית, פיינליסטית הגביע היא הנציגה השלישית באופ"א.
     
  5. Roberto Baggio Member

    הצטרף ב:
    ‏18/3/05
    הודעות:
    821
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המקום השני מובטח למכבי פ"ת...
    יש לה פער של 4 נק' וגם אם היא תפסיד והיריבות שלה ינצחו היא עדיין תישאר נשיה לעוד שבוע או כמה שבועות נוספים. ובכלל פ"ת השנה קבוצה חזקה יותר אפילו משנה שעברה והיא ממשיכה כל הזמן להשתפר.

    אשדוד לא יציבה. שבוע היא מנצחת שבוע היא מפסידה... היא יכולה להביס את מכבי חיפה אבל זה לא אורמ כלום. מכבי חיפה עכשיו מטיילת עד סוף העונה. היא כבר לקחה אליפות.

    בבית"ר עסוקים כל הזמן בדברים אחרים ולא עסוקים בכדורגל. קשה לי להאמין שהקבוצה תגיע לאירופה... על מכבי ת"א והפועל פ"ת לא נראה לי שצריך לדבר. שתי הקבוצות רק מדברות ולא מראות יכולת גבוהה במשחקים שלהם...ובכלל כמו שרקובה אמר הליגה מאוד צמודה וזה כי הליגה קטנה...חבל שלא מגדילים אותה היא היתה יכולה להיות הרבה יותר תחרותית...




    וכן המקום השלישי כן מוליך לגביע אופ"א . הוא והמחזיקה או הפיינליסטית של הגביע הולכים לגביע אופ"א...
     
  6. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    ההודעה שלי על מכבי פ"ת נכתבה לפני המשחק מול אשדוד היום, והמשחק הטוב מאוד של הכחולים היום רק נותן לה חיזוק. מה תגידו על גל אלברמן? אירופה או לא?
     
  7. John Barnes Member

    הצטרף ב:
    ‏21/1/04
    הודעות:
    2,521
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש למכבי פ"ת סגל מצויין. עם חיזוקים בעמדות הנכונות (כמו מגן שמאלי, ועוד איזה שחקן אגף טוב). היא בהחלט יכולה לאיים על האליפות בעונה הבאה, עם קצת השקעה נכונה של הלוזונים. ולכן לדעתי המקום שלהם באירופה שנה הבאה מובטח, ככה זה שמנהלים נכון ומהלב.
     
  8. יוגב אסולין Guest

    לפי דעתי בקשר לקידום של מכבי פ"ת מיקום קדימה.. זה לא יקרה מהסיבה שכל עוד אין קהל!! וגם עכשיו אין קהל.. לקבוצה הזאת לא יהיה טעם להשקיע כסף. כי הההכנסות שלה יהיו תמיד קטנות מהוצאות!!! לכן הם צריכים לעשות הכל לעבוד על זה שכל משחק יש להם מינימוןם של 7 אלף איש.. כסף בטוח! שבאירופה הם ממלאים מגרשים ומכסים הוצאות. נכון להיום אין טעם להשקעה של פ"ת.. וההצלחה שלה השנה נובעת מליגה חלשה נטו..

    בכלל לפי דעתי (וניראה לי אמרתי את זה פה) היא המדד של הליגה.. מה זה אומר? שמכבי פ"ת כבר המון שנים מעל 7 נמצאת עם סגל פחות או יותר מאוזן דומה בסגנון שלו וברמה שלו.. כל הזמן יש לה שחקן כזה או אחר טוב וזה פחות טוב אין שינוים קריטים.. במשך הרבה שנים יהיה היתה במרכז טבלה כי הליגה היתה חזקה.. וקבוצה כמו פ"ת היהת שווה אז ברמה של הליגה למרכז טבלה.. בשנים האחרונות רמת הקבוצות בליגה ירדה.. והיום פ"ת לפי המדד היא במקום השני כי כל האחרוות חלשות יותר. אני לא חושב שפ"ת של השנה טובה מזו של השנה שעברה או מזו שלפני שנתיים ושלוש.. פשוט הליגה נהייתה חלשה. והמדד של פ"ת עלה..
     
  9. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחזור 27 הסתיים לו, רק 6 מחזורים נותרו לסיום העונה, והמאבק בצמרת עדיין קיים.
    אמנם המקום השני נראה די סגור עבור מכבי פ"ת, עם הפרש של 10 נקודות, אבל המאבק על המקום השלישי שמוביל גם הוא לאופ"א, פתוח לגמרי!
    מ.ס. אשדוד מחזיקה בו עכשיו, אבל רק בהפרש שערים יותר טוב מבני יהודה עם אותו מספר נקודות (40), וזאת לאחר שבני יהודה הביסה 0-4 את הפועל ת"א ונראית מאיימת.
    רק נקודה מתחת ממוקמת נצרת עילית, שבמחזור הקרוב תתארח באשדוד למשחק ראש בראש. את בני יהודה היא תפגוש רק במחזור הלפני האחרון.
    עוד מקום אחד למטה אנחנו פוגשים את בית"ר ירושלים עם 37 נקודות, מרחק ניצחון מהמקום שמוליך לאירופה. יחד איתה אפשר למצוא הפועל פ"ת עם אותו מספר נצחונות. לבית"ר צפויים משחקים נגד קבוצות התחתית במחזורים הקרובים ולהפועל פ"ת משחקים נגד קבוצות הצמרת.
    בשביל ההגינות, נציין גם את מכבי ת"א במקום ה-8 עם 35 נקודות, ועדיין עם סיכוי תאורטי להגיע למקום ה-3, כשהמרחק הוא 5 נקודות.
    2. מכבי פ"ת 50
    3. מ.ס. אשדוד 40
    4. בני יהודה 40
    5. נצרת עילית 39
    6. בית"ר ירושלים 37
    7. הפועל פ"ת 37
    8. מכבי ת"א 35

    בני יהודה נותנת קפיצה משמעותית עם ניצחון גדול בעוד האחרות שומטות את הנקודות במחזור האחרון. לבני יהודה משחק לא קשה על הנייר בב"ש והיא יכולה לנצל איבוד נקודות של אשדוד (היא תקווה לתיקו) נגד נצרת עילית, ולעלות לבד למקום ה-3 שמוביל לאירופה.
    האם באמת ניצן שירזי יכול לקחת את בני יהודה לאירופה? מה דעתכם על כל המאבק הזה על המקום השלישי?
     
  10. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    שבזיון שמי שתזכה בו תייצג את ישראל (בבזיון רב אני בטוח) בגביע אופ"א. אף קבוצה מבין כל המתמודדות לא הוכיחה ולו מעט אופי או יציבות במהלך העונה הזו, לבטח לא משהו שמצפים לראות מקבוצה שמתמודדת באירופה, ולכן גם חצי ליגה משתתפת במאבק הזה. תחושת הבטן שלי (או יותר נכון ווישפול ת'ינקינג) אומרת שבית"ר תפתיע את כולם ותגנוב את המקום השלישי, פשוט כי יש לה סגל איכותי בהרבה מאלו של המתחרות שלה. אבל מצד שני, האיכות הזו לא ממש באה לביטוי עד עכשיו, אז למה שתבוא פתאום בסוף העונה?

    יאללה בית"ר בכל מקרה...
     
  11. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נראה לי שבני יהודה תסיים שלישית.
    לדעתי רק למכבי חיפה ומכבי ת"א יש סיכוי לעשות משהו באירופה,כל השאר הקבוצות
    יסבלו מחוסר נסיון ברמות האלה ואני לא חושב שאותן קבוצות חזקות מספיק.
     
  12. אלסנדרו דל פיירו Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/04
    הודעות:
    1,340
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אלו כל המשחקים שנשארו לקבוצות הנ''ל:
    מ.ס אשדוד:
    בית - נצרת עילית
    חוץ - הפועל פ"ת
    בית - מכבי ת"א
    חוץ - בני יהודה
    בית - בית"ר י"ם
    חוץ - בני סכנין


    בני יהודה:
    חוץ - הפועל ב"ש
    בית - מכבי חיפה
    חוץ - מכבי פ"ת
    בית - מ.ס אשדוד
    חוץ - נצרת עילית
    בית - הפועל פ"ת


    נצרת עילית:
    חוץ - מ.ס אשדוד
    בית - הפועל חיפה
    בית - הפועל פ"ת
    חוץ - מכבי ת"א
    בית - בני יהודה
    חוץ - בית"ר י"ם


    הפועל פ"ת:
    חוץ - מכבי פ"ת
    בית - מ.ס אשדוד
    חוץ - נצרת עילית
    בית - הפועל חיפה
    בית - מכבי ת"א
    חוץ - בני יהודה

    מספר נקודות מעניינות:

    * לכ"א מן הקבוצות יש עימות ישיר מול כ"א מהקבוצות איתן היא מתמודדת על המקום השלישי.

    * אם נסתכל על המשחקים שנותרו לכ"א מן הקבוצות ונסתכל גם על התוצאות שכ"א מן הקבוצות הנ"ל השיגה מול אותן קבוצות,בבית או בחוץ,בשני הסיבובים הקודמים,נגלה שנצרת עילית היא הקבוצה שצברה את מירב הנקודות(11 נק') ואחריה בסדר הזה מ.ס אשדוד(9 נק'),הפועל פ"ת(7 נק') ובני יהודה(4 נק').

    *מבין ארבעת הקבוצות רק בשתי קבוצות(הפועל פ"ת ובני יהודה)נערכו שינויים מקצועיים שהשפיעו על יכולת הקבוצה לאחרונה.בהפועל פ"ת החליפו מאמן לאחר המחזור ה-14 שבו הקבוצה דורגה במקום ה-10 עם 14 נק'.מאז שדרור קשטן החליף את פרדי דוד הקבוצה השיגה 23 נק' ב-13 משחקים וזינקה אל המקום ה-6.בני יהודה החליפה שוער.את יניב והבה שנפצע במחזור ה-20 בהפסד החוץ לנצרת עילית החליף השוער השני,יוסי שקל.מאז,ובמשך 7 משחקים ברציפות בהם פתח בשער,הקבוצה לא הפסידה.הוא ספג רק 4 שערים ועזר לקבוצה לצבור 15 נק' ולהתקדם מהמקום ה-8 למקום ה-4.
    באשדוד ובנצרת עילית לא נערכו שום שינויים ולאחר פתיחת עונה מצוינת של שתי הקבוצות הגיעה הירידה.אצל אשדוד זה קרה במהלך הסיבוב השני ואצל נצרת עילית מתחילת הסיבוב השלישי.

    *בני יהודה היא הקבוצה שנמצאת בכושר הטוב ביותר לאחרונה מבין הקבוצות הנ"ל כשצברה 11 נק' בחמשת משחקיה האחרונים.אחריה נמצאת נצרת עילית עם 7 נק',אשדוד והפועל פ"ת עם 5 נק' כ"א.

    *"על הנייר" לבני יהודה נותרו המשחקים הקשים ביותר לעומת שאר יריבותיה.בחמישה מתוך ששת המשחקים שנותרו לה היא תתמודד מול יריבות שיש להן עדיין על מה לשחק.כבר במשחק הקרוב היא תפגוש במשחק חוץ קשה את הפועל ב"ש שנאבקת על חייה בתחתית והמשחק הזה יהיה אחת ההזדמנויות האחרונות שלה להעניק לעצמה תקווה וסיכוי להישארות.
    לאחר מכן היא תארח בבית את מכבי חיפה שבין אם תבטיח לעצמה את התואר במשחק הקרוב או לא תעשה הכל כדי לנצח את המשחק הזה או לפחות לא להפסיד בו.בהמשך יהיו משחקים של ראש בראש עם שלושת המתמודדות האחרות כשבאמצע יהיה לה משחק קשה נוסף בחוץ נגד מכבי פ"ת שאמנם תבטיח לעצמה עד אז את המקום השני אבל מי שמכיר את הקבוצה הזו יודע היטב שהם באים לנצח כל משחק בכל מסגרת ומגרש גם אם אין לו ממש חשיבות עבור הקבוצה.
    אשדוד תשחק בתחילה נגד נצרת עילית והפועל פ"ת ולאחר מכן תשחק נגד מכבי ת"א ובית"ר י"ם שעד אז ככל הנראה יאבדו עניין בליגה ותחתום את משחקיה במחזור האחרון נגד בני סכנין שייתכן ויהיה משחק גורלי עבורה וייתכן גם שלא(אם היא תרד מחזור לפני כן).
    נצרת עילית תשחק במשחק הקרוב נגד אשדוד ולאחר מכן תשחק נגד הפועל חיפה,שתוצאת המשחק שלה במשחק הקרוב עשויה להשפיע על רמת המוטיבציה של הקבוצה במשחק הזה.אגב,בשני המשחקים שהיו העונה נצרת עילית לא הצליחה לנצח את הפועל חיפה ושני המשחקים הסתיימו בתיקו.בהמשך היא תשחק נגד הפועל פ"ת ובני יהודה ותשחק גם נגד מכבי ת"א ובית"ר.
    להפועל פ"ת יש דרבי כבר במשחק הקרוב נגד מכבי פ"ת.משחק קשה שכל תוצאה בו אפשרית.בהפועל יעשו הכל כדי לנצח במיוחד לאחר שהקבוצה הפסידה פעם אחת העונה ופעם נוספת סיימה בתיקו.בהמשך היא תשחק נגד אשדוד ונצרת עילית ולאחר מכן עם הפועל חיפה שעד אז,אם לא יקרה נס,תאבד לחלוטין עניין בליגה
     
  13. תמיד דל-פיירו Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/05
    הודעות:
    492
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שכחת לציין שם את בית"ר ואת מכבי תל-אביב שגם נמצאות במאבק...

    לטעמי לאשדוד המשחקים הקלים יותר ועליה אני מהמר למקום השלישי העונה,בסך הכל למרות החוסר יציבות תזכרו התחלת שנה מדהימה בה היא הייתה בפער גדול משאר הקבוצות,כמובן חוץ מחיפה,אז העונה למרות החוסר יציבות בסוף מגיע לה גביע אופ"א.-אבל לא מאמין שתוכל לעשות משהו באירופה.

    מכבי תל-אביב באמת הקבוצה שהכי מתאימה לאירופה בגלל אייל שמגיע לו לשחק בשנה האולי האחרונה שלו פעם נוספת באירופה,לא היה במסגרת אירופאית מאז מכבי חיפה בשנת 95.

    אז מכבי תצטרך להשקיע את כל כולה בגביע כי מהליגה אני לא מאמין שהיא תצליח ויש סיכוי שהיא תצליח כי שיטת נוק-אאוט של משחק אחד מתאימה למאמן פחדן.

    *צריך להזכיר גם את בני יהודה שכרגע נמצאת בכושר הטוב ביותר מהחבורה,לטעמי תסיים במקום הרביעי שגם מוביל לאינטרטוטו,גם משהו-אני מאמין במפעל הזה,גם משחקי הכנה טובים וגם אפשרות בהחלט ראלית להגיע לאופ"א כי בסך הכל הקבוצות שמה לא גדולות ובני יהודה עם קצת מאמץ יכולה להגיע לשלבים המכריעים של האינטרטוטו.
    יש גם את האפשרות שגמר הגביע ישוחק בין שתי קבוצות מ3 הראשונות שכבר מובטח להם אירופה אז הנציגה השלישית תהיה המקום הרביעי שלהערכתי תהיה בני יהודה,הם באמת צריכים להשקיע מאמץ להגיע למקום הזה,אם לא יצליחו למקום ה3,כי הסיכוי שזה יקרה הוא יחסית גבוה.
    גמר מכבי חיפה-מכבי פתח תיקווה,פוטנציאל גבוה אם לא ייפגשו לפני זה.

    במצב כזה המקום החמישי יקבל את האינטרטוטו ולכן גם המקום הזה יוכל לקבל בונוס אירופי קטן-אולי נצרת עילית?? צריכה לסיים לפחות חמישית...
     
  14. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מקפיץ את הדיון, בעיקר מכיוון שהמאבק הוא כבר לא על המקום ה-3.
    הפועל פ"ת לא שילמה חובות לאדריאן אונגור, מ.ס. אשדוד חייבת כספים ללאיוש טריאק, ולשוער עם האישה הכי כוסית בפולין- רדוסלאב מיידן, למי שזוכר. בכל מקרה, עקב כך, שתי הקבוצות האלה לא יוכלו לשחק בגביע אופ"א בעונה הבאה (יש להן 10 ימים לערער).
    זה המצב בצמרת:
    מכבי חיפה- הבטיחה מקומה במוקדמות ליגת האלופות, סיבוב שני.
    מכבי פ"ת- הבטיחה מקומה בסיבוב המוקדמות של אופ"א.
    מ.ס. אשדוד- יש לה חובות שלא מאפשרים לה לשחק באירופה.
    בני יהודה- 41 נקודות.
    נצרת עילית- 39 נקודות.
    הפועל פ"ת - יש לה חובות שלא מאפשרים לה לשחק באירופה.
    בית"ר ירושלים- 37 נקודות.

    איכשהו בית"ר עוד תמצא את עצמה באירופה... ככל הנראה, אם מכבי פ"ת תזכה בגביע המדינה, המקום באופ"א יוענק לעוד קבוצה בליגה ולא לפיינליסטית שנגדה, כך שלא נראה השנה שוב קבוצה מליגה 2-3 באירופה.
     
  15. תמיד דל-פיירו Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/05
    הודעות:
    492
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל הסיבוכים עם פתח תיקווה ואשדוד מצויינים לליגה
    לבית"ר,נצרת ואפילו מכבי תל אביב יש עוד מה להילחם...
    ככה כל קבוצות הליגה פרט לחיפה ומכבי תפח תיקווה ילחמו על מקום ואולי יהיו משחקים הוגנים עד הסוף ולא "ימכרו" משחקים לקבוצות התחתית...

    שוב פעם,גם האינטרטוטו זה מפעל,ואם אני הייתי מאמן הייתי משתדל להגיע לפחות לזה...
    אפילו מקום 7 יכול להגיע לבסוף לאינטרטוטו...

    יאללה חברה,הכל פתוח,אמן שכל משחק מעכשיו יהיה מלחמה...

    ועוד משהו על אשדוד ופתח-תיקווה,אתם מבזים אותנו,לא משלמים חובות...
    מה זה הדבר הזה??

    גל,תן תמונה של האישה הכוסית...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/5/05