Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    https://i.imgur.com/T8oosir.Xxx

    רק אדושם יודע כמה זמן חיכיתי ודימיינתי בלילות קשים וחשוכים ואפלים וקרירים את הסצנה הזאת.
     
  2. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
     
    Gary Cahill אוהב/ת את זה.
  4. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  5. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    עדיין לא מצליח להבין איך חובבן מתגלגל לרמות האלה, מילא היה שם איזשהו כישרון (לפתח) משהו קטן, אולי משהו באישיות איזה כריזמה ייחודית, קסם כלשהו, סתם מעניין אותי מה תפס להם בו את העין, כי בפוטבול הוא לא משהו.

    חייבים לסיים את הסאגה הזאת עד לדד-ליין. ראיין פייס לא יכול להמשיך בתפקיד עד שהוא לא מסדר את הטעות הזאת, אין מצב לטרייד-אפ בדראפט של הול אוף פיימר ועוד קיובי שלא רחוק ממנו בהרבה בשביל החובבן הזה, מנקודת השקפה שלי מי שאחראי למחדל מהסוג הזה צריך לשלם את המחיר, לראיין מגיע הסקנד-צ'אנס רק על הטרייד שהביא את קאליל, אבל הוא חייב לתקן את זה, ולא בעונה הבאה.


     
  6. rex_grossman Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/17
    הודעות:
    74
    לייקים שהתקבלו:
    39


    אנדרייטד בעיניי לעומת חוליו המהולל ומתאים בול לשיטה.
    תוספת שאמורה להיות יעילה מאוד להתקפה של הפאטס ולהרכב שלי בפנטאזי.
     
  7. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    בעיניי זו החתמה מאוד underwhelming ואני מניח שהיא נובעת מכך שלפאטס אין הרבה קאפ ספייס לשלם למישהו יותר טוב. הוא בטוח לא שווה בחירת סיבוב שני, אבל מי אני שאתווכח עם ביליצ'ק.

    @Sweetness
    מזדהה עם הסנטימנטים אבל אין סיכוי שפייס יטפל בזה עד הדדליין. גם ככה אין לו הרבה דראפט קפיטאל וזה לא שהשמות בחוץ הם להיט. חבל כי זה עלול גם לערער את המקום של נאגי ולמרות כל הביקורת שיש לי עליו לדעתי הוא אחלה מאמן עם פוטנציאל גדול.

    התרחיש האידאלי ביותר זה ניק פולס או מאריוטה (שפייס חלם עליו עוד מ-2015). התרחיש הריאלי זה טרוביסקי עד סוף העונה ואז לעשות OVERPAY על מישהו כמו ג'יימיס.
     
  8. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    תרחיש דמדומים כזה של OVERPAY יתקבל אצלי באהבה רק אם הכסף יגיע להוא שתפר עלינו 36 נקודות בסולג'ר פילד.
     
  9. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    ראיין פייס יותר קרוב ללשכת האבטלה הקרובה למקום מגוריו מאשר לבחור את ה-QB הבא של שיקאגו. נאגי גם ככה התגלה בשנה וחצי שלו בתפקיד כאלפא רציני וכחצי בצמד שאשכרה בעל מושג ומבין מה הוא עושה. אחרי כישלון קולוסאלי ומהדהד כמו שההשקעה במיצ'ל הולכת ומסתמנת הוא יצבור יותר כוח בענייני פרסונל והשאלה היא רק כמה. לא יודע אם עד לרמה מרחיקת לכת של פיטורים של פייס ומינוי איש שלו כמו בקנזס/סן פרנסיסקו/אוקלנד/ניו אינגלנד/ניו אורלינס וכו' שאצלן המאמן הראשי הוא בעל המילה הסופית בכל ענייני הפרסונל והבוס בפועל של ה-GM שמשמש בת'כלס כראש מערך הסקאוטינג ןנהנה רק מטייטל מפוצץ (מניח שזה יצריך קטסטרופת על חלל בסגנון מאזן 6-10, שלא לגמרי נשמעת ומרגישה מחוץ לפרק בהתחשב ביכולת של מיצ'ל+הלוח שנותר עד סוף העונה) אבל הנקודה היא שהוא זה שיבחר את ה-QB הבא. כמו שגולדינג אמר טרייד על מישהו רציני עד הדדליין זה קלוש וחסר תקדים גם מבחינה כלכלית אבל בעיקר מבחינה מעשית כי זה לא ריאלי לצפות ש-QB יגיע למקום כלשהו באמצע העונה וישתלט לגמרי על התקפה חדשה לגמרי הן מבחינת פלייבוק והן מבחינת טרמינולוגיה. זה שיט מסובך שמצריך בדרך כלל אוף סיזן שלם ובחלק מהמקרים אפילו זה לא מספיק. אם יהיה משהו אז זה רק משהו בקטנה סטייל בחירת סיבוב מאוחר על איזה ג'וש רוזן או משהו בסגנון, לא מעבר.

    סאנו לפאטס תמורת בחירת סיבוב שני זה שוב אחד מהמהלכים האלה שאם 31 קבוצות אחרות בליגה היו עושות היו נשחטות ונסקלות בכיכר העיר אבל בגלל שאלה ניו אינגלנד צריך למצוא נקודות גאוניות ו/או אפסייד שאף אחד לא חושב עליו וכאלה. FUCK OUTTA HERE כמו שאומרים. אין תלונות כמובן כל עוד לא מדובר בעמנואל השפיץ אבל צריך לקרוא לילד בשמו - מהלך בינוני במקרה הטוב על רסיבר שאמנם ורסאטילי כמו שהם אוהבים, שאמנם מתמחה בראוטים קצרים/בינוניים כמו שהם אוהבים, שאמנם יוצא ראטגרס כמו שהם אוהבים אבל עם אפסייד לא גדול במיוחד ובטח שלא מצדיק בחירת סיבוב שני (שהיא בעלת ערך גבוה יותר מסוף סיבוב ראשון בלא מעט מקרים) ושמסריח מאוד כמו מהלך סופר אגרסיבי שלא מתאים להם פילוסופית ושקשור לקטע הבא:

     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> סאנו תמורת סיבוב שני. סוף סוף אלוויי עושה משהו כמו שצריך ושולח את עמנואל למפרץ ולגן עדן שנקרא "ההתקפה של קייל שאנהאן".

    גוטי יכול להמשיך לישון בשקט אגב. יש לו את אלן לזארד וג'וש קומורו וג'רונימו.
     
    golding ו-אלעד אוהבים את זה.
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    סופסוף חדשות טובות בחיים.
     
  12. מגןימני Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/12
    הודעות:
    251
    לייקים שהתקבלו:
    168
    סאמי אומר שהוא רואה רוחות. שמישהו יגיד לו שאני הייתי מת לראות רוחות. אני הייתי מעדיף לראות מופע סטריפטיז של אנדי ריד והמכשפה מארץ עוץ מאשר את מה שראיתי אתמול.

    אני לא חושב שהאהבה שלי למשחק תשרוד עוד ס"ב של הפאטס. שהשם ישמור
     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
  14. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    קודם כל שמח לראות שאתה עדיין איתנו ולא תלית את עצמך על עץ הלימונים מתחת לביתך, מה שאוטומטית כבר שם אותך בטופ 3 של האנשים הכי חזקים מנטאלית שיצא לי להיתקל בהם בעולם האמיתי/וירטואלי. לשרוד שואה כמו שהלכה בניו ג'רזי אתמול זה אחד השיאים הגדולים בחיים של אוהד ג'טס, במקום טוב ולא הרחק מתחת למשחק שסאנצ'ז נכנס בתחת של הסנטר ופימבל כל הדרך לאנדזון של עצמו ולפיגור 78-0.

    מה שכן, השבועות הקרובים בעיניי קריטיים להמשך הקריירה של סמי. אישית גם כשהתלהבתי ממנו ב-USC ההשוואה שעשיתי לו הייתה לג'יימיס ווינסטון שהיה פרוספקט שאהבתי את הסקיל סט שלו וחשבתי שבאווירה הנכונה והצוות המסייע המתאים יוכל להתפתח לפרנצ'ייז QB אבל לאחרונה מתחיל להרים ידיים ולהבין שמדובר במקרה אבוד. מקווה שסמי לא ימות באותה צורה אבל השילוב של התצוגה אתמול+ההשפלה ש-ESPN גרמו לו + סיר הלחץ האולטרה מטורף בניו יורק זה פוטנציאל לנזק בלתי הפיך וסיחרור שיהיה בלתי אפשרי לצאת ממנו. למזלכם הלוח מתרכך משמעותית עם לא מעט אוסף אשפות שאתם אמורים להרגיש מולם שווים בין שווים ולהסתכל ישירות בלבן האדמומי (מכל הזרע שנכנס) של העיניים אבל הרשלנות וקבלת ההחלטות המחרידה שמובילה לאינספור האיבודים האלה חייבת להיפסק כשלב ראשוני, כי ברגע שאתה כזה, גם אם מפעם לפעם אתה מספק מהלכי WTF חיוביים כמו שהוא וג'יימיס (וקאטלר זצ"ל) מספקים על בסיס זה עדיין לא מספיק כדי לקחת אותך ברצינות ולהוביל קבוצה לאיפשהו.

    וסטריפטיז של אנדי והמכשפה מארץ עוץ זה מחיר פרימיום לחברי VIP בלבד שעברו דרך הצינורות המקובלים והפחות מקובלים והתקבלו למועדון השמנה והסלתה של קנזס סיטי, מיזורי. אז לאט לך ידידי מוכה הגורל. לאט לך. לא חושב שאתה בעל האמצעים הכלכליים והפיזיים כדי לעמוד בקריטריונים המחמירים שלנו. אולי כשסמי יצליח לסגור איזה 10 נק' מול הבליצים הבלתי פוסקים שאישבינוניעדשלאיוכחאחרת יזרוק עליו בפעם הבאה כשהוא יפגוש אותו. אולי.
     
    מגןימני ו-אלעד אוהבים את זה.
  15. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431

    הקבוצה הנוכחית של הברס חייבת וטרן QB אתה לא יכול להתחיל להריץ שם רוקיז, כן צריך לבחור בדראפט QB אבל הייתי מחכה עם זה עוד שנה בגלל הדלילות בבחירות. אישית אני לא מתלהב מהרעיון של עונה קטסטרופלית זה רק יביא עלינו עוד צרות ויהרוס את כל התלכיד שנאגי יצר, הקבוצה הזאת חייבת לחזור למסלול של ניצחונות, קיובי זה צעד מתבקש בדד-ליין, ומבחינתי לפחות אם ראיין לא עושה אותו גם אם זה ברמה של רוזן אז אפשר לרשום עליו עוד כישלון.

    וזה לא שאני חושב שרוזן (או מי שלא יהיה) יבוא ויתקתק שם פסים סטייל מהומס וכל ההתקפה תתחיל פתאום לזרום, אני מבין שדברים כאלה לוקחים זמן בגלל זה גם כתבתי שעדיף וטרן, אבל זה בדיוק העניין יש לנו את העונה הנוכחית שגם ככה הכל התחרבן, אז אפשר להתחיל להריץ QB - בשביל מה לחכות לאוף סיזן? יש כאן סקג'ואל מדהים מול קבוצות ברמה הכי גבוהה שיש, תנצל את זה. כאילו אתה באמת רואה טעם לעלות עם הסם בואי הזה מול הצ'ארג'רס השבוע? או מול האיגלס עוד שבועיים? זהו, זה נגמר...