מכבי נתניה 2019/20 - צניעות לצד שאפתנות, הייתכן?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏16/7/19.

  1. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    מצטער אבל זה פשוט לא נכון. יש חלק הולך וגדל שרוצה לראות את המאמנים בחוץ וחלק מאוד רועש שרוצה לראות את ערן לוי בחזרה. כל הפסד מגדיל את שני המחנות.

    אגב, הם לא בהכרח חופפים. אני שייך רק לראשון.

    להגיד שאין משהו יותר טוב בחוץ זה קל. לפעמים רק אפקט הריענון עושה את ההבדל וזה בדיוק מה שהקבוצה הזאת צריכה כי המאמנים האלה איבדו כל כיוון וככה אי אפשר להמשיך.
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    המאמנים האלה גם בהצלחות היוו חסם עליון והסיבה שנתניה לא הצליחה והשיגה אפילו יותר זה אך ורק הם. לכן כשלא הולך לא מפתיע שהם לא מצליחים למצוא פתרונות, למרות שאין לי ספק שהחומר האנושי הלא רע שיש בנתניה יעשה את שלו והנתונים יתאזנו, נתניה לא תמשיך לצנוח בליגה כל כך חלשה שיש כמה קבוצות משמעותית יותר חלשות ממנה. דראפיץ וברדה יכולים לעצור את הסחף, אבל נראה שאיתם מה שתקבל מנתניה במקסימום הוא ברור והם לא מסוגלים לפרוץ את התקרה.

    הם נראים טיפוסים חיוביים מאוד, נראה שביחסי אנוש הם מעולים ולכן קשה לי להאמין שיש פה משהו שקשור לאיבוד חדר ההלבשה או משהו בסגנון, ניצחון אחד ישנה את הכיוון של הסירה.
    קשה לי להאמין שסגל שוקל לשנות מאמן.

    Sent from my Redmi 4A using Tapatalk
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    ושוב אני שואל, בטח במסגרת התקציבית של מכבי נתניה, מה יש בחוץ שעדיף על דראפיץ את ברדה?

    דווקא להחזיר את ערן לוי יכול להיות רווח לכולם, הוא יבוא במעמד אחר ויבין את הטעות שלו ושזה צ׳אנס אחרון להמשיך כשחקן פעיל ברמות האלה, והקבוצה תרוויח שחקן שמסוגל לייצר ולכבוש מה שחסר לה מאוד העונה.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  4. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    להחזיר את ערן לוי זה כמו לחזור לקופסא
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  5. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    האמת שהייתי חוזר לקופסא בכיף. לא עכשיו ולא אתמול, אלא ב2012.

    Sent from my SM-G975F using Tapatalk
     
    לירן אוהב/ת את זה.
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין לי בעיה להגיד שטעיתי עם ההערכות לגבי האוהדים למרות שאני מדבר גם אחרים חוץ מהחבר'ה שם אני עדיין מתקשה להבין, סגל השחקנים עצמו יישאר עד ינואר, אנחנו עדיין לא בנובמבר וצמד המאמנים שבנו את הקבוצה כמעט מאפס ראויים לעוד ימי חסד. כבר ראינו איך מאמנים לא טובים עלולים לפרק קבוצה עוד יותר, מי כמוני יודע כאוהד הפועל ת"א. אפקט מאמן חדש מחזיק לפרק זמן קצר מאוד. הייתי רוצה לראות למשל את אבוקסיס במכבי נתניה כדי לראות איך הוא משחק עם סגל שחקנים אחר לדוגמא, האם יציג כדורגל התקפי?
    בכל מקרה, להגיד "ערן לוי" כי זה מרגש זה כמו הדיבורים האלה "הייתי חוזר לצבא", ואז אתה מסייג "לחודש". למה לא חתמתי קבע? כי זה באמת כמו מה שהיה, אתה לא תמשיך עם אותם אנשים, דברים השתנו. ערן לוי 2019 הוא לא ערן לוי מודל 2017 גם אם הוא לא רץ על המגרש. הסגנון שלו מתאים לבצ'יראיי ומלמד? אני חושב שלא.

    יש למכבי נתניה את מ.ס אשדוד והפועל רעננה בשלושת המחזורים הקרובים ומשחק נגד הפועל באר שבע באמצע בטרנר, אולי משחק טוב נגד קבוצה גדולה יכול להחזיר אותה למסלול.
     
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    מה שמעיד על כך שהם איבדו את דרכם זה אינסוף זיגזגים. ובשבת הולך להיות עוד אחד. אז אפשר להגיד שהם נשארו בלי בלמים אז הם לא ממש יכולים להמשיך עם שלושה בלמים אבל האמת היא שבראש ובראשונה הם לא מאמינים בשיטה הזו ולא בנו את הקבוצה כדי לשחק כך(יש להם 500 קשרים בערך ואם גולוברט יוצא מהתמונה בגלל בעיות התנהגות רק בלם וחצי שמתאימים לליגת העל). נגד בית״ר כשעולים עם בלמים חסרי ניסיון זה התבקש לעבות אם לא את מרכז ההגנה אז לפחות את הקישור- בטח אחרי סטירת לחי כמו שחטפו בחיפה- ואז הם לא עשו שום התאמות וחטפו 3 עוד לפני שמישהו הספיק להזיע. ואני לא חכם בדיעבד- אני חושב שכל מי שמבין משהו מהחיים שלו ידע עוד לפני המשחק שעם הגנה שכוללת את אזולאי, נחמיה(רבאק, מי לעזאזל ראה בו שחקן ליגת על לגיטימי???) ושני מגינים שמתחילת העונה לא בהכרה המשחק מתחיל מ 2-0 לבית״ר.
    פתאום מול חדרה לא רק שלושה בלמים אלא שלושה קשרים אחוריים ובלי מגן שמאלי ומהבור שם וחוסר התאום והתרגול(הויבך באינסטיקט של בלם שכח שהוא בלם שמאלי והגיע לסגור באמצע וכל הצד השמאלי נשאר חשוף) הגיע השער.
    כל הזיגזים האלה נובעים מפאניקה יחד עם החוסר ביכולת\ההבנה שלפעמים צריך לבצע התאמות קטנות בתוך אותה מסגרת גורם לכך שבסוף הם נעים מקיצוניות לקיצוניות- וכרגיל בלי קשר ליריבה(מערך פתוח מול מכבי חיפה בחוץ ובית״ר ומערך שלא יכול לייצר כמעט איום מול קבוצה שמחכה לך מאחור כמו חדרה) וככה אי אפשר לייצב קבוצה. שני ההפסדים האחרונים הם הפסדים של מאמנים נטו. כל פתיחת העונה הזו היא פתיחה גרועה קודם כל של מאמנים.

    יש את האסכולה שאומרת שהם אשמים כי הם בנו חרא קבוצה ויש את האסכולה שאומרת שיש סגל טוב והם מחרבים את הקבוצה וגורמים לכל השחקנים להראות רע בגלל ציוותים מוזרים, שנויי הרכב ושינויי עמדות. אני שיחך לאסכולה השניה.
    תוסיפו לזה לחץ מטורף ותקבלו שיתוק מוחלט.

    מכבי נתניה זה לא מכבי חיפה ולא מכבי ת״א אבל מי שמזלזל בלחץ שיש במועדון ״החביב״ הזה כשלא הולך הוא גם מתכחש להסטוריה וגם לא באמת מכיר את נתניה. לא סתם כשהמועדון הזה מתרסק מקצועית ב 90% מהמקרים זה נגמר בירידת ליגה- כי כשיש במכבי נתניה כדור שלג זה מהר מאוד הופך למפלצת. אני כן חושב שלהבדיל מעונת דורה או עונת בנין יש כאן מערכת חזקה שתצא מזה. השאלה מתי וכמה עמוק בבור נהיה עד אז.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Maccabi Diamond ו-abcd אוהבים את זה.
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    הפסד 1-0 לחדרה במשחק "חוץ".
    פיניש החמיץ פנדל שנסחט ע"י מלאדה לפני שחדרה עלתה ליתרון. הבקענו שער שיוויון שנפסל- בעיני בשל פרשנות מאוד מחמירה שאלמוג כהן היה חלק מהמלך.

    אני עדיין משפשף את העיניים כשאני מסתכל על ההרכב שעלינו במשחק הזה.

    דני עמוס

    דולב אזולאי
    טים הויבך
    צליל נחמיה
    כחלון
    קניקובסקי

    אלמוג כהן
    סתיו פיניש
    ניקו אולסק

    יונס מלאדה- מנקודות האור הבודדות
    רון אשכנזי

    כן שותפו-
    מלמד, קהת והיקה.

    אין לי מה לרשום על אף שחקן ואני לא מאשים אף שחקן.
    בהרכב כזה קשה מאוד לשחק כדורגל.

    זה הרכב שבעיני שווה תחתית ופחות טוב מהיריבה מחדרה שבנתה קבוצה בערך בשליש תקציב. שם אתה רואה שחקנים כמו לוסיו, קוגבנייה, אבו פאני, שחקני הגנה שהם בטח יותר טובים מצליל נחמיה. זרים שכנראה שווים יותר מהזר היחיד שעלה בהרכב שלנו- וגם הוא אחרי פציעה(ושוב נפצע...)
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    זה חד משמעית האסכולה השנייה.
    למרות הבעיה של חוסר בשחקן אגף שכולנו זעקנו עליה מלכתחילה, אין שום סיכוי שזה חרא סגל, בטח לא בליגה הכל כך חלשה הזו.

    Sent from my Redmi 4A using Tapatalk
     
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אין קיצוניים(שחקני קו מהירים עם דריבל) מאז שהם בקבוצה. הם כנראה לא מאמינים שהם צריכים כאלה. למרות שמלאדה וקורין הם כאלה וגם היקה בנבחרת אלבניה שיחק על הקו. וגם קניקובסקי יכול לשחק על הקו ואפילו יותר טוב מאשר עלי מוחמד שיחק על הקו.

    יש להם אינסוף צירופים להרכיב קישור והתקפה והם לא מוציאים מזה כלום. בסוף אנחנו מוצאים את עצמנו באגף עם מלמד ואביב אברהם.
    בחיי זה מביך בשבילם ובאמת תופסים מהם.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כמה דגשים אחרי המשחק נגד הפועל חדרה - מחזור 7:

    א. מכבי נתניה פתחה את העונה בכושר רע והיה אפשר לראות את זה במשחקים. שלושה שחקנים בלבד נראו בכושר טוב בפתיחת העונה והם דני עמוס, אביב אברהם וגבי קניקובסקי.
    מכבי חיפה מגיעה למשחק נגד מכבי נתניה כשהיא לחוצה והקהל הירוק רק רוצה את הראש של מרקו בלבול בעקבות המשחק הרופס נגד מכבי ת"א. איך הצמד-חמד היה צריך לעלות למשחק נגדם? הגנתי, בטח כשקבוצתם רחוקה מלהרשים. לתת לירוקים להתעצבן עוד ועוד ככל שעוברות הדקות ולצאת עם נקודה או אפילו לעקוץ 3 נקודות. איך הצמד-חמד עלה למשחק נגדם? בצורה מופקרת. הקבוצה נראית כמו אוויר ומובסת.
    ביתר ירושלים מגיעה למשחק נגד מכבי נתניה כשהיא לחוצה והקהל הצהוב-שחור רק רוצה את הראש של רוני לוי בעקבות התבוסה נגד מכבי ת"א. איך הצמד-חמד היה צריך לעלות למשחק נגדם? הגנתי, בטח כשקבוצתם רחוקה מלהרשים. לתת לצהובים-שחורים להילחץ עוד ועוד ככל שעוברות הדקות ולצאת עם נקודה או אפילו לעקוץ 3 נקודות. איך הצמד-חמד עלה למשחק נגדם? בצורה מופקרת. הקבוצה נראית עלובה ומובסת.
    הפועל חדרה נגיעה למשחק נגד מכבי נתניה כשהיא נינוחה ועם כלים התקפיים פחות טובים וכמעט בלי יומרות להתקיף. איך הצמד-חמד עלה לשחק נגדם? בונקר מארץ הבונקרים. 3 בלמים, 3 קשרים אחוריים, גבי קניקובסקי מגן שמאלי. לא רק שמפסידים, לא רק שהבונקר לא עוזר, גם שני בלמים מורחקים אחרי שכל אחד ספג שני כרטיסים צהובים והורחק בכרטיס אדום.
    כל פעם זה מדהים ומרגיז כאחד כמה הם תלושים מכל מה שקורה.

    ב. פטוס בצ'יראי (יחד עם רומן גולוברט) הושעה מהסגל. יש מצב שגיא מלמד סוף כל סוף יקבל הזדמנות בתור חלוץ חוד יחיד? הצחקתם את הצמד-חמד. גיא מלמד פותח בהרכב רק כשפטוס בצ'יראי שם כדי להפריע לו (לא באשמתו, זה פשוט לא עובד עם שניהם). חס וחלילה שיקבל הזדמנות לבד, למרות שבעונה שעברה, כשהוא שיחק לבד בחוד, הוא השאיר את הקבוצה עם הראש מעל המים בתקופה מחורבנת כמעט כמו זו שמכבי נתניה נמצאת בה עכשיו. אז, כאמור, הוא מתחיל על הספסל ונכנס באמצע המחצית השנייה, לא כדי לשחק בחוד, אלא כדי לשחק על הקו.

    ג. רועי קהת, שהיה אמור להיות אחת הרכישות המשמעותיות, לא מקבל הזדמנות גם כשהקבוצה נראית כמו שום דבר. מילא זה. יחמיר היקה, שכל הקיץ הצוות המקצועי סיפר כמה הוא מתמוגג מהצורה בה הוא הפחית במשקל ומרחף בקלילות על המגרש, נראה בדיוק כמו השחקן שהיה בשנה שעברה, שזה אומר טכניקה וראיית משחק ברמה טובה, אבל גוף ששיא כושרו מאחוריו. אם לפחות אחד מהם לא פותח בהרכב במשחק שכזה, זה אומר דרשני. בעצם, זה אומר פטרני.

    ד. מבחינתי, זהו הסעיף החשוב מכולם. הדבר הכי גרוע שיכול לקרות למישהו שעוסק בענף כמו הכדורגל זה "להתאהב בחרא של עצמך". למה אני מתכוון? כשברק בכר היה מתחיל עם אוביידו הובן בתור בלם ואז עובר לשחק אתו כקשר, זה ברוב המקרים לא באמת עזר להפועל ב"ש, אבל התקשורת ציינה את זה ובירכה על כך וברק בכר התאהב בזה וניסה, בכוח, לעשות את זה גם עם מרואן קבהא.
    בחזרה למכבי נתניה. בעונה החולפת הקבוצה פתחה את העונה בצורה גרועה כמעט כמו שהעונה הזו נפתחה ואייל סגל החליט להעביר מסר למאמנים שהוא מאחוריהם, שמעמדם לא מוטל בספק ושהוא מוכן לפתוח את הכיס כמה שצריך באם הצמד-חמד יחשוב שזה עשוי לשפר את הקבוצה. מכבי נתניה מאותה נקודה הצליחה להתאושש ושי ברדה קיפץ בהתלהבות בין פודקסט אחד לראיון שני לתכנית שלישית כדי לספר איזו מערכת יציבה וחזקה יש במכבי נתניה.
    הפחד הכי גדול שלי זה שאייל סגל מתחיל להתאהב, או שכבר התאהב, בתדמית של זה שלא מפטר. יממה אחרי המשחק נגד הפועל חדרה, הוא מיהר לצאת בהצהרה שמעמדם של המאמנים יציב ושהנושא כל אינו מוטל בספק.
    הבעיה היא שהעונה הזו לא דומה לעונה שעברה. בעונה שעברה הקבוצה הייתה חלשה מאוד בפתיחת העונה, אבל נראתה כמו קבוצה. העונה לא מדובר בקבוצה חלשה, אלא בהיעדר קבוצה. לא היה כלום במכבי נתניה ברוב משחקי הליגה שהיא שיחקה עד כה, בטח בשלושת המחזורים האחרונים.
    מבין ומכבד את מחשבותיו של אייל סגל, אבל לדעתי המקרה של העונה הנוכחית שונה למרי מהמקרה בעונה שעברה. הפעם זה לא משבר נקודתי ולא קבוצת חלשה, אלא אובדן שליטה ואיבוד עשתונות.
     
    abcd אוהב/ת את זה.
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    1. עידן, הויבך לא התבלבל אלא הוא זיהה תנועה טובה וחדה של לוסיו שברח לשמור שלו ואוטומטית הלך לעזור בסגירה על לוסיו ולכן קוגבנייה נשאר לבד (מהלך מצוין של לוסיו שמשך את תשומת הלב של כל ההגנה).

    2. אבירם, הנקודה על מלמד מצטרפת על המחסור בקיצוני.
    מלמד עשה את השם שלו במכבי פתח תקווה שם שיחק בחוד כשאלו כמגן תוקף משחק הרבה פעמים כקיצוני ומכניס לו המון כדורים לרחבה.
    אצלנו הוא פתח בהרכב פעם אחת כקיצוני, ברק הבין מהר מאוד שזאת לא העמדה בשבילו ומאז שיחק רק כחלוץ (באותן משחק שפתח כקיצוני ברק החליף אותו כבר דקה 45).
    לא מבין למה מביאים את מלמד אם לא משחקים איתו בחוד ועם קיצוני שיזין אותו בכדורים, כמו שלא מבין למה מביאים את קהת אם אין כוונה לשחק איתו מאחורי החלוץ ולתת לו דקות קבועות כדי שיקבל ביטחון אחרי שיובש לא מעט זמן בחיפה.
     
    עידן444 אוהב/ת את זה.
  13. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    דראפיץ וברדה היו אוברייטד גם בהצלחות. נתניה זאת קבוצה עם הנהלה מסודרת ותקציב לא רע שזה הרבה יותר ממה שיש ברוב הליגה הזאת.
    מקום חמישי זה לא כזה הישג מפואר בליגה הזו
     
    קשר שמאלי ו-Maccabi Diamond אוהבים את זה.
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    מקום רביעי (בני יהודה הייתה חמישית) במרחק נגיעה ממקום שני/שלישי וגביע זה אחלה למועדון בתקציב 7 - 9 בליגה (מכבי תל אביב, מכבי חיפה, אנחנו, בית״ר, הפועל תל אביב וקריית שמונה בוודאות עם תקציב גבוה יותר, מכבי פתח תקווה והפועל חיפה באותו איזור).
    הפועל תל אביב, בית״ר וקריית שמונה עם תקציבים עדיפים על נתניה התרסקו, מכבי פתח תקווה עם תקציב באותו סדר גודל ירדה ליגה, הפועל חיפה עם תקציב באותו סדר גודל הייתה במאבקים נגד הירידה, ויחסית לפערי התקציב מאיתנו וממכבי חיפה הם סיימו קרוב מאוד אלינו ולחיפה.
    לדעתי, רק חדרה ובני יהודה היו עם יחס טוב יותר מבחינת הישגים לעומת תקציב.
    לא חושב שהוגן לגמד את מה שהם השיגו בעונה הקודמת בגלל הכישלון בתחילת העונה הנוכחית.
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    השחקן עם הכדור(אבו פאני) הגיע מהאמצע וחיכו לו שם שני בלמים. לא היתה שום סיבה להצטרף אליהם ולהפקיר את צד שמאל מלבד אינסטיקט.

    לייק על סעיף 2.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/10/19