מחזור 9 בספרד: אתלטיקו נגד ולנסיה, מתחממים לקלאסיקו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏17/10/19.

  1. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    ויניסיוס שחקן מיותר בלי יסודות ובלי הבנת משחק. שחקתי עם כאלה בגולטיים.

    איך שחקן יכול כל המשחק לבצע את אותה הפעולה שוב ושוב, להיכשל שוב ושוב, ולא להבין שצריך להוסיף תחכום ולהיות יצירתי ולהבין שזה לא יעזור. חוץ ממהירות אין לו שום דבר.

    אחלה VAR, מזל שיש את הטכנולוגיה הזו.
     
  2. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    לאגו ג'וניור ירדוף את אודריוסולה גם בסיוטים שלו. לא רק שהבקיע לו על הראש, גם הוציא אותו מהמשחק ב2 עבירות של צהוב.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הסדר חזר בספרד, ברצלונה במקום הראשון. ההרכב החסר נגד אחת הקבוצות הכי גרועות בליגה זה בטח לא תירוץ והיינו חייבים לנצח עם מה שיש.
    חאמס שיחק, צמד החלוצים שלנו (למרות שקשה לי להבין את העמידה של בנזמה שפתאום נחוש לשחק ליד השער ודורך ליוביץ’ על הרגליים), מרסלו, שחקנים שכביכול דורשים מקום ב-11 - וחוץ מהמשקוף שיחקנו חרא, גם עוד שלוש שעות לא היינו מבקיעים. אין לנו איכות ואין לנו שקט נפשי, אפילו במצבים הנייחים אנחנו לא כובשים כמו פעם. אודריוסולה היה סביר במחצית הראשונה דווקא וחבל על האדום שלו. איסקו נוראי - חסר קצב משחק ולא עשה כלום, כל שחקן שלנו נותן כל כך מעט. זידאן הכניס את ברהים שיציל את המולדת אבל הוא לא שיחק העונה עד היום.

    ויניסיוס היה הבולט בקבוצה אבל הוא כל כך גרוע בבעיטה לשער וגם הפס האחרון לא טוב, הוא עובר את המגן כאילו כלום וכבר נכנס לרחבה לעמדה קורצת אבל זה אף פעם לא מצליח, חבל, כמה אפשר לסלוח על זה.
    ההפסד הזה, הראשון העונה בליגה, עזבו שהוא חושף שוב את הבלוף - זה הגיע בתזמון הכי גרוע שיש, פחד אלוהים לשחק באיסטנבול עכשיו. כאוהד חוויתי הרבה רגעים קשים אבל הדחה בשלב הבתים בצ'מפיונס זה עוד אין לי. המצב חרבנא. אנחנו אפסים.
     
  4. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    2,929
    לייקים שהתקבלו:
    2,317
    מין:
    זכר
    ויניסיוס זה סוג של חן עזרא, שחקן שמתאים לעדר הדריבליסטים חסרי המוח של מ.ס. אשדוד.
    לא יצא ממנו כלום. בטח לא בריאל מדריד.
    איכשהו שמים אותו בשורה אחת עם הכישרונות הגדולים בעולם, הוא לא קרוב לשם בשום צורה.

    על ריאל כקבוצה נמאס כבר לדבר.
    הפסד ראשון ובטח לא אחרון. עוד צפויים הפסדים מביכים רבים בדרך.
    לא ייאמן איך הצליחו לבזבז 300 מיליון יורו מבלי לקחת את הקבוצה הזו מטר קדימה.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    זה ישמע קצת מוגזם, אבל אם איך שאייבאר פתחה(טקטית) את המשחק מול בארסה היום 3-0 זו תוצאה בינונית. עם קצת יותר חדות משחקני ההתקפה זו הייתה יכולה להיות תוצאה כפולה בקלות.

    בשידור הספרדי בחרו במסי לאיש המשחק(למרות שלדעתי זה היה משחק לא טוב שלו ביחס למה שהתרגלנו), איש המשחק שלי הוא פרנקי דה יונג שנראה כמו הגרסה הקרוייפיסטית של איבן ראקיטיץ'.
    הוא היה בכל מקום על המגרש, ובניגוד למה שראינו מהקרואטי בשנתיים האחרונות, הוא גם מוסיף על זה השתחררות מלחץ ומשדרג את הנעת הכדור של הקבוצה.

    אני לא אוהב להיכנס לספקולציות אבל אי אפשר היה שלא לשים לב לכך שמסי לא מעט פעמים לא מנצל את תנועות העומק הנהדרות של גריזמן.
    אני מקווה שזה יתברר כעניין של תיאום בין השחקנים ופחות איזו מלחמת אגו מתחת לפני השטח.
    גריזמן עצמו היה פנטסטי. איזה שדרוג זה שחקן ברמה עולמית של "עבודה ותנועה" ליד מסי וסוארז. כל הזמן עושה תנועה לעומק בהתקפה, חוזר אחורה לקו הקישור בהגנה. זה לגמרי עושה פלאשבקים ל-"מסי-ויאה-פדרו".

    ולסיום, מילה על מי שלאט לאט מתחיל לקנות אותי - איזה בישול של לנגלה!
    יש לו ראיית משחק שבדר"כ רואים אצל שחקני הקישור וביטחון להשתמש ביכולת הזאת(פלוס הטכניקה שלו) כדי לקדם את המשחק של בארסה, אם הוא ישדרג את הצד ההגנתי הוא עוד יפתיע בגדול ויטביע חותם בהרכב לשנים קדימה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/10/19
    Jefecito ו-SaSa אוהבים את זה.
  6. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    מחדל עצום.
    בריאל הסתכלו על הגיל של שחקני הרכש ולא על יכולת.

    עצם העובדה שההרכב החזק הוא כמעט בלי שום שחקן רכש אומרת הכל.
    ומה עם הביזיון וחוסר האיזון בעמדת הקיצוניים ?

    בזמן שריאל מוציאה כסף על שוער אוקריאני, בריאהים דיאז או על צמד ברזיאלים ההווה בורח, ברצלונה ממשיכה לקחת אליפיות בצורה מסחררת.
    כמו שאמרתי, ב-15 השנה האחרונות רק פעם אחת לריאל מדריד הייתה סטטיסטית הגנה טובה מברצלונה, זה הביזיון הכי גדול שיש שלא הגיעו שחקני הגנה לקבוצה הזאת.
    שימשיכו לתת לשחקני בית בינוניים לשחק כמו נאצ׳ו או ואסקס, שימשיכו לבנות את הקישור הכי יצירתי שיש עם פליימקרים בלי סקוררים, שפרז ימשיך להמשיך מגנים בסכומי שיא וכמובן שיביא עוד קיצוניים שמאליים.
    מי שאחראי על הקיץ האחרון של ריאל אשם, זאת סיבה מספיק טובה לפיטורים.
     
  7. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    אחד הדברים שאפיינו את זידאן, ואף פעם לא השתנו, זה שהוא לא מעריך משחקים בליגה הספרדית. ככל הנראה, כל קבוצה שהיא לא ברצלונה, אתלטיקו או ולנסיה, והוא צריך לתת מנוחה, הוא יעלה עם סופר הרכב שני. אולי ישאיר איזה בנזמה או ראמוס על המגרש, אבל ייתן לכל השחקנים שלא שיחקו אחד עם השני אף פעם, עם יכולת ירודה ואפס איומים על השער לשחק נגדם. ומכאן מגיעים ההפסדים בכל העונות תחתיו. מבין שהוא איש של ליגת האלופות, ולשם הוא מכוון. אבל הקבוצה מסריחה את הדשא, גם אם הייתה מנצחת, זה היה מגיע משום דבר. אין שטף משחק. חאמס ואיסקו פשוט ניסלו בכל התקפה למסור ומה שיהיה יהיה.
     
  8. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    קרוב למילארד יורו שפכו, שלושת הגדולות. ושלושתם עושים תחרות מי עשה רכש יותר גרוע.

    איסקו גמר לעצמו את הקריירה בריאל. בגלל החלטות מטופשות השחקן הספרדי הכי מוכשר בעשור האחרון יזכר כשחקן ספסל שולי. מטומטם.
     
    Civil אוהב/ת את זה.
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מצד ימין המשחק של דה יונג מול אייבאר. מצד שמאל המשחק של דה יונג מול בטיס. זמן ההתאקלמות הסתיים.

    מעניין אם בקיץ הבא אבידל יביא את פביאן רואיז. נראה שזמנו של בוסקטס כבאנקר בהרכב הולך ונגמר.

    https://scontent.ftlv2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/75429632_2429957663914368_6319470035857309696_n.Xxx?_nc_cat=1&_nc_oc=AQms1nCIUVJiyKnALwL-CECOM29gWh03CVOKRejZvrH5I8G4SLPWMubsL8qetewYXKs&_nc_ht=scontent.ftlv2-1.fna&oh=1c8482a0c9f72b10e9e8d37424e86543&oe=5E286A9A

    דה יונג וגריזמן top players שמוסיפים לברצלונה המון, פירפו זה גיבוי טוב לאלבה שיכול להפוך לשחקן הרכב בעתיד. אפשר להתלונן על סדר עדיפויות ואולי על חוסר היכולת למכור את אומטיטי, ראקיטיץ', קוטיניו ודמבלה כדי להביא עוד תותח (דה ליכט) או שניים (ניימאר) שישדרג את ההרכב, אבל בסה"כ זה טוב מאוד ודווקא בגזרה הזו אם הייתי אוהד הקבוצה הייתי מרוצה עם אופטימיות לגבי העתיד, להבדיל משנים קודמות.

    אני חושב שהבעיה היא - בטח במשחקי הנוקאאוט מול קבוצות הטופ - זה ואלוורדה, מרכז הגנה איטי עם בוסקטס וסמדו/רוברטו.

    אצל אתלטיקו לדעתי יש חומר שחקנים יותר מוכשר מהימים בהם זכו באליפות והגיעו לגמרים של ליגת האלופות, אבל לטעמי כבר תקופה ארוכה - לפחות ממה שראיתי - יש מיצוי טקטי ואולי גם שובע מנטלי מהקשר עם סימאונה. הוא לעד יישאר שם על תקן אל, אבל לפעמים המועדון צריך לדעת להמשיך הלאה אם האדם עצמו לא מסוגל להשתנות; אני מסתכל על סגל השחקנים ואין סיבה לא לשחק כדורגל הרבה יותר משכנע התקפית.

    בריאל הביאו פרוספקטים יקרים שקשה לדעת בשלב הזה כמה כל אחד עוד טוב או רע. הכוכב הגדול - הזאר - עשה הכנה קטסטרופלית לעונה הזו, והכי גרוע זה ששנה שניה ברציפות הם לא מבצעים חריש עמוק במרכז השדה - IN AND OUT - ומביאים לפחות סקורר אחד שיביא את השערים שאבדו להם עם העזיבה של רונאלדו. בברצלונה יכולים להבקיע 3-4 שערים בקלילות בכל משחק ולשחק גרוע. לריאל אין את הפריביליגיה הזו.

    בשורה תחתונה, במקרה של שלושתן - לפחות לדעתי - דווקא סימן השאלה הגדול יותר הוא על הקווים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/10/19
    Civil ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  10. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    להגיד שלמפות האלה יש קשר להתאקלמות כלשהיא זה קלוש ביותר, זה יותר קשור להתאמות טקטיות של הקבוצה/ואלוורדה.
    גם במשחק הזה דה יונג בילה יותר זמן בצד ימין והרעיון שהוא יותר "חופשי" הוא משקר כי ברגע שוידאל נכנס, דה יונג עבר לשחק כקשר משמאל וזה מעוות את הנתונים. בנוסף, במשחק מול בטיס שיחקה בארסה נגד יריבה שבעיקר הגנה ליד השער שלה. אייבאר לחצה גבוה מאוד ואומטיטי התקשה לפתוח את המשחק ימינה, לשם דה יונג נכנס וכך זה נראה שהוא נוגע בכדור יותר קרוב לרחבה של בארסה. סביר להניח שזה היה פחות המקרה אם פיקה היה משחק.
     
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    החידוד במקום, אבל זו הייתה כוונת המשורר אם זה לא הובן.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הרכש היחיד להרכב הוא הזאר, ובינתיים הוא בקושי משחק. שאר הרכש זה כדי להוסיף עומק על בסיס שחקנים שעזבו ב-3 שנים האחרונות, במקום רכישות שהיו אמורות להתבצע כבר אז.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר

    אני חושב שגם ואלוורדה חוטף יותר מדי מאוהדי ברצלונה וגם ההנהלה שהיא מושחתת אבל בכל קיץ מתחמשת ומתחזקת, איך הגיבו בריאל מדריד לעזיבתו של השחקן הטוב בהיסטוריה שלה - כולם יודעים.
    אתייחס לשני המאמנים האחרים ברשותכם:
    - יש לי ביקורת עצומה על זידאן ולדעתי הוא יעזוב בקרוב מיוזמתו, אנחנו לא משחקים טוב וללא חאמס ובייל זה היה נראה עוד יותר גרוע העונה, מה שכן - אתמול נקודתית זה ההרכב שהיה צריך לשחק וזה הסגל. צריכים לדעת להסתדר בלי הזאר נגד אחת הקבוצות הגרועות בליגה ושחקני ספסל קיבלו הזדמנות ולא עשו פשוט כלום.
    - לגבי צ'ולו סימאונה, מבחינתי אם הוא מריץ יחד את שלישיית ההתקפה - ז'ואאו פליקס, דייגו קוסטה ואלברו מוראטה, גם במשחק נגד יריבה חזקה כמו ולנסיה - זו התקדמות. אני חושב שהכתירו אותם מהר מדי בקיץ אחרי משחק ידידות מדהים נגד ריאל מדריד אבל זה בסה"כ משחק ידידות, הם איבדו כוח מרכזי בקיץ, גם שחקנים איכותיים כמובן וגם מנהיגים. ההתקפה שלהם מזייפת אבל זה לא יישאר ככה לנצח וזו קבוצה שתוציא את המיץ ותעשה את המוות בכל ערב בצ'מפיונס. אני חושב שנקודתית במקרה שלהם גם אם יש תחושה שצ'ולו מיצה את עצמו אז אפשר להבין למה הם לא רוצים להיפרד.
     
  14. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,492
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    צ'ולו הודה שלא פגע עם החילופים. ולנסיה פתחה חזק את המחצית השניה ולמאר עם לודי לא הצליחו לשנות את המומנטום. הוא לא מודה שכל ההתחכמויות עם המערכים הם בגלל שיש רק מגן שמאלי אחד בסגל וגם עליו סימאונה לא כל כך סומך.
     
  15. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    פקיר בטח כבר מתחיל להתבאס שעזב את ליון בשביל זה. בטיס בנויה רע, במיוחד הגנתית.
    סוסידאד לעומת זאת מגשימה בינתיים את הפוטנציאל שלה ובהחלט יכולה לשאוף למקום הרביעי.