NBA 2019/20 - Preseason

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י shlomydavid, ‏16/10/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,251
    לייקים שהתקבלו:
    5,749
    "It's a tough situation we're all in right now with the association, us as athletes, GMs and owners and so forth, When the issue comes up, if you feel passionate about it or you feel like it's something that you want to talk about -- then so be it. I also don't think every issue should be everybody's problem as well."

    ---

    לדרוש מלברון, קארי או פופוביץ' לתמוך בהונג קונג כיוון שהם אמרו כמה מילים על טראמפ או על black lives matter זה כמו לשאול צמחונים למה הם קונים בגדים או מכשירי אלקטרוניקה שמעורב ניצול אנושי בייצורם. אנשים מדברים ופועלים על מה שקרוב לליבם, והחבר'ה האלה גדלו בגטאות, לא בצילה של חומת ההפרדה או של פו הדב הקומוניסטי. הסכמי ההסגרה בין הונג קונג לסין לא מעניינים לאף אחד מהם את הביצה והדרישה שיקראו קצרמר בויקיפדיה ויגבשו על פיו עמדה שתשפיע על גובה השכר שלהם החל מהעונה הבאה מטופשת במיוחד.
     
  2. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    הצטרף ב:
    ‏13/4/12
    הודעות:
    3,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,157
    לאף אחד לא אכפת מה חושבים שחקנים ומאמנים על סין והונג קונג. הצביעות הבלתי נסבלת של ארגון שמצד אחד מעודד חופש ביטוי של אנשים בתוכו בעניין אחד (ממש לא חשוב איזה) אבל מצד שני עושה שמיניות באוויר להשתיק ולהתנצל כמו כלכלב על נושא שטומן בחובו ערימות של כסף היא בדיחה.
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  3. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    הוא כזה ילד חמוד הזאיון הזה איזה דרך מבאסת להתחיל את הקריירה. מקווה רק שזאת לא התחלה של משהו כרוני אצלו, אבל לא הייתי מהמר על זה - ועוד יותר מבאס זה שעכשיו בדוק חודשיים יאכלו לנו את הראש עם ההשוואות המדכאות לגרג אודן!

     

מצב נושא:
הנושא נעול.