NBA 2019/20 - Preseason

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י shlomydavid, ‏16/10/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    איזה פאן בוי? איזה שואה כמעט מובטחת עתידית? מי דיבר על 4 בחירות דראפט וכמה העתיד של מיאמי ודטרויט כרגע מזהיר בדיוק? נתחיל מכך שהזכרת בתגובה הקודמת שלך שהבעלים של OKC קמצן. אז למה לעזאעזל שייקח את החוזה של כריס פול (שגם הבייאאוט שלו לא יהיה הכי זול) מאשר שורה של חוזים שנגמרים תוך שנה-שנתיים מקסימום? הדיווחים האחרונים גם אומרים שהם לא בדיוק מצליחים להוציא אותו משם (באמת הפתעה ענקית) אז בינתיים אתה תקוע איתו. איזה שיחוק תאמין לי. מבחינה פיננסית - איך זה פאקינג יותר טוב מחוזה נגמר של דראגיץ'+ג'ונסון ועוד איזו בחירה, בהתחשב במצב שאוקלהומה נמצאת בו כרגע?

    ומבחינת דטרויט/מיאמי (נתמקד יותר במיאמי כי ווסטברוק לא ''רצה" דטרויט) - מה בדיוק האלטרנטיבה בשנים הקרובות? רציני אני שואל. מילא זאת הייתה קבוצה חסרת כלום שמעדיפה לנסות את מזלה בשנתיים הקרובות בשוק או לעשות טאנקינג איכותי, אבל כבר יש לך כמה חוזים גבוהים ואתה ''מנסה'' להתחרות. קח את הפאקינג צ'אנס. אמרו שהפער היה שמיאמי לא הייתה מוכנה לוותר על שניים מתוך ווינסלו, אדבאיו והרו, רק על אחד. תעשו לי טובה. זה שווה את ה''הימור'', אם אפשר לקרוא לזה ככה בכלל. מדובר במזרח בשנה חלשה מאוד (קוואי עזב, דוראנט לא משחק) וגם בשנים הקרובות אני לא רואה את התחרות עולה יותר מידי. אם הדברים הולכים בכיוון שלך אפשר בכיף לסיים בגמר מזרח.

    כמובן שאפשר גם שלא, ושלא יעבוד כי בכל זאת מדובר בווסטברוק ויש לו חלק עצום בכישלון של הקבוצות שלו. על זה אני לא מערער. אבל לא מדובר פה בשואה עתידית לדעתי. מה זה יעלה לך? כמה בחירות דראפט? עוד קצת משכורת (שמיאמי שילמה יפה יפה בשנים האחרונות) אז? הלכת על צ'אנס לרלוונטיות טיפה. במקרה של קבוצה מדשדשת אני מכבד את זה. ראינו איפה בוסטון ואיפה ברוקלין כרגע, למרות שהטרייד לפני 6 שנים היה חד צדדי בלשון המעטה. שום דבר לא חקוק באבן.

    ושוב פעם אני אגיד - אני עדיין חושב שווסטברוק תחת הסיטואציה הנכונה, עם קצת רסן, יכול להיות שחקן טוב ומנצח. אז כן, אני מאמין בפוטנציאל שלו תחת ספולסטרה וריילי שיחזיקו אותו קצר יותר מאשר ברוקס/דונובן/ד'אנותני. כנראה שלא נדע אף פעם בוודאות אבל ככה אני חושב.

    ודבר אחרון - הורג אותי שכולם מדברים על איך ''כולם נוטשים אותו'' כאילו כל האחריות עליו במקרה הזה. ברור שהיו דברים מאחורי הקלעים אבל זאת האחריות של פרסטי בדיוק כמו שלו. בכל מקרה אני זוכר טוב טוב איך דוראנט נראה במשחקים 5-7 מול הווריורס. ובטח שאני זוכר טוב טוב טוב איך מול הג'אז בשנה שעברה ווסטברוק היה עם רעל בעיניים בתקווה לרדוף אחרי דונובן מיטשל במשחק 6 בזמן שפול ג'ורג' נתן מספרים אגדיים של 2-16 מהשדה. איכשהו גם אז מצאו דרך לבקר רק את ראס ויקיר הליגה PLAYOFF P (הכינוי הכי אירוני מאז Mr Clean לנשיא אריסטיד) איכשהו יצא מזה ללא ביקורת. מזל שהשעיר לעזאעזל מספר אחת בליגה היה איתו בקבוצה. לפחות ג'ורג' הרגיש כל כך אשם עד שהוא חתם על חוזה מקסימום חודשיים אחרי.

    אבל בסדר, אנחנו בליגה שבה מקדשים שחקני כנף עם LOAD MANAGEMENT. גארדים שמשחקים 82 פעמים בעונה ועולים עם רעל בעיניים זה כזה פאסה.
     
  2. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,469
    לייקים שהתקבלו:
    4,289
  3. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    איזה מלך !!!

     
  4. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    תגידו, בסדר להתלהב ממה שזאיון עושה בפריסיזן או שצריך להירגע? המקרר הקטן הזה פשוט מטורף. כף יד של האלק
     
  5. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אני מציע לחכות ;)

    הזריקה החדשה שארדן פיתח בקיץ זה מעניין אבל זה לא ילך והוא ירד מזה בשלב כלשהו.
     
  6. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    העניין עם זאיון כאילו, אתמול נגד הבולס הוא העמיד: 29 PTS, 12-13 FG שכבוד והכל, אבל עדיין... הוא לא כזה true sharpshooter אם אתם מבינים על מה אני מדבר. אבל אם הוא מפתח קליעה עקבית מבחוץ בשלב כלשהו אז הולי שיט.

    http://www.up2me.co.il/imgs/4779388.Xxx
     
  7. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אוי, כמה זה מספק לראות את כל אותם "פעילי דעת הקהל", "אבירי זכויות האדם", "אבירי חופש הביטוי", "מרכיני הראש בהמנון" ה"אמיצים" עם תמיכת המיינסטרים האמריקקי פתאום מתחילים לצדד בשיטת ה"שתוק ותכדרר" למראה השוק הסיני שהולך ומצטמק לו. זכויות אדם? זה שם של פוקימון שטרם התפתח?

    איזה חבורה של עלובי נפש.
     
    אלעד, Sprewell, AFCA ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  8. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    הדבר הכי משעשע בזה שהם מוכנים ללכלך על טראמפ,אבל נגד המשטר בסין?מה פתאום,הכל טוב שם.
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מי זה הם? לברון יצא אידיוט וצבוע וכולם נכנסו בו.
     
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אין ספק שלברון יצא הכי רע מהסיפור בגלל שהוא עשה למורי בדיוק מה שלורה אינגראם עשתה לו. אבל בוא, גם אלה שהרגישו מאוד בנוח להיכנס בנשיא שלהם כדי לקבל את ליקוק הביצים הרגיל מהמיינסטרים ועכשיו סותמים את הפה כשהמיינסטרים האמריקאי כבר לא יכול לעזור להם, הם פארשים לא קטנים. ויש כאלה בNBA כמו זבובים בחירייה.
     
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא היית מקבל בהבנה אם לברון היה מתחיל לפתוח על המצב בשטחים ועל הכיבוש, בדיוק כמו שהאמריקאים לא היו אוהבים אם כל מני סינים היו מתחילים עם מחאות לגביי המצב של השחורים בארה"ב. אין בעיה עם לסתום פה ולא להתערב במה שקורה במדינות אחרות, בטח כשאתה לא באמת מבין מה הולך שם ומה עומד כל העמדות של כל הצדדים.
     
    WHITERM אוהב/ת את זה.
  12. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    זה הסבר שהתקבל בהבנה לפני שהנושא הפך לשיחת היום באמריקה ולסיבה שבגללה שחקנים הולכים להפסיד המון כסף אם הם לא ימצאו דרך מהירה להרגיע את הסינים. עכשיו אף אחד לא באמת יכול לומר שאין לו מושג מה קורה שם.

    ואמנם לא נעים לי להודות אבל אדם סילבר עד לרגע כתיבת שורות אלה דווקא יצא גבר.
     
  13. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,253
    לייקים שהתקבלו:
    5,750
    איזה שטויות, בחיי.

    ה-NBA היא לא המצפן המוסרי של העולם ואף שחקן (או אדם) לא מחוייב להתבטא בנוגע לכל נושא בוער על פני הגלובוס. העובדה שהליגה אמרה הרבה בנוגע לסוגיות פנים אמריקאיות לא צריכה לכופף את ידו של אף אחד לגבש עמדה על מאבק בקצה השני של העולם שלא נוגע לו ושהוא לא שמע עליו מעולם. על אחת כמה וכמה כשעל הכף עומדים כ-15% שכר עתידי.

    קשקוש של PC.
     
  14. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    הדבר היחיד שלברון היה צריך לעשות זה לסתום את הפה ולא לדחוף את האף שלו בנושא שלא קשור אליו.
    תדבר כמה שבא לך אבל מה שקורה בארה"ב והכל,אבל אל תדחוף את האף לנושאים שאתה לא מבין בהם.
     
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אף אחד ב-NBA לא מחוייב להתבטא על כלום. מה שאנשים בסך הכל מוצאים לנכון לציין זה את העובדה שמדובר בליגה וקומישנר שמיתגו את עצמם בשנים האחרונות ככאלה שמעודדים שחקנים ובעלי תפקידים להתבטא בכל נושא באשר הוא ככל העולה על רוחם. כי הם הרי לא כמו ה-NFL הנאצים וסוחרי העבדים שהם מבקרים חדשות לבקרים, יומם וליל, 24/7/365. להם למשל אין שום בעיה שיש חוק שאוסר עליהם לכרוע ברך בזמן ההמנון (חוק שלא קיים בשום ליגה אחרת) כי הם more than athletes ויכולים להביע את דעתם מתי ואיך שבא להם מבלי שתוטל עליהם סנקציה.

    בשבועיים האחרונים למדנו שכל השיט בפיתה הזה היה נכון עד שהדעה הזאת מתנגשת, לראשונה, במשהו גדול. אז זה כבר לא בסדר. אז צריך למחוק ציוץ, להוציא 800 הודעות התנצלות מתרפסות, להתחנן על נפשנו על מחילה, לאיים בפיטורים על העובד הסורר (שגמר את הסיפור שלו ואף אחד עדיין לא הודיע לו. רק מחכים עם הטיימינג כדי לתפור איזו "סיבה" כשהלהבות טיפה יירגעו) שהעז להתבטא בצורה כל כך שנויה במחלוקת ופרובוקטיבית עם המשפט הסופר קיצוני ומוגזם "Fight for freedom. I stand with Honk Kong".

    והכל מובן ולגיטימי. כי אחרי הכל מדובר בעסק שכל ייעודו הוא למקסם רווחים ו-$$$. תמיד היה, תמיד יהיה. כל הטרארם של השבועיים האחרונים הוא בסך הכל על הצביעות והמוסר הכפול, לא יותר. אף אחד לא באמת מעוניין לשמוע את דעתו הכה מלומדת של לברון לותר קינג על מה שקורה בסין. פשוט מרימים גבה למה הוא והליגה שלו מעוניינת לסתום את הפה למישהו שכן השמיע את דעתו. האם בגלל שהדעה הזו עלולה לפגוע להם בכיס? סיבה לגיטימית לכל הדעות (אמנם לא לאולטרה ליברלים שכל היום מטיפים ומנסים לשדר כמה הם מעל זה אבל וואטאבר עכשיו, הם הרי "לא מכירים את הנושא".). אם כך למה הוא ושאר החברים שלו לא מפסיקים לבקר ולחרבן על ליגה מקצוענית אחרת שהחליטה שהיא לא מוכנה לסבול כריעת ברך בהמנון שגם כן פוגעת להם בכיס? יש מצב שלדעת לברון וגרג פופוביץ' הכיס שלהם חשוב יותר מהכיס של אארון רודג'רס וביל בליצ'ק? שההכנסות של הליגה הפרוגרסיבית שלהם ממשטר דיקטטורי ש****באמת**** מדכא מיליוני אזרחים ופוגע בזכויות אדם בסיסיות עם פאקינג מחנות ריכוז חשובות ו/או לגיטימיות יותר מההכנסות של ליגת ה-N̶F̶L̶ KKK שהם לא מפסיקים לבקר 24/7 מאזרחים אמריקאים שלא מאמינים שהמשטרה היא אוסף חזירים שכל תכליתם בעולם הוא לירות בראש של ילדים שחורים בני 8?
     
    AFCA, yakov_y, Abu George ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.