Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    היו לכם 13 נקודות במשחק ביתי 9 דקות לסוף המשחק ונדרשה טעות שיפוט מחפירה + מסירה חולנית על המילימטר שיש 2 QB's בהיסטוריה שמסוגלים להוציא מהיד כדי להגיע ל-20+. אני מבין את ההתלהבות מהשיפור ההגנתי שגם אני שותף לו אבל גרין ביי היא עדיין קבוצה שתחיה ותמות על היכולת ההתקפית שלה, שלמרות מאזן של 5-1 עדיין לא התרוממה לרמה המתבקשת מתחילת העונה אפילו למשחק אחד. אין ספק שמגיעות מחמאות על ניצחונות "שלמים" שבהם כל החוליות הקבוצתיות תורמות אבל אנחנו אוטוטו סוגרים חצי עונה בלי שההתקפה מתקתקת ברמה שקבוצה עם QB ברמה של רודג'רס ועם מוח התקפי מודרני כמו לאפלור אמורה לתקתק. לא צריך להתעלם ולטאטא את זה מתחת לשטיח רק בגלל המאזן כי אז כשמתעוררים כבר מאוחר מדי. כמו שהמשחק הלילה כמעט היה.

    האיבודים וההשמטות ההזויות האלה לא קורות בדרך כלל כי כשדאבנטה בריא יש סיבה לכך שהוא מקבל מרודג'רס 12+ מטרות במשחק ואין צורך להתמודד ולהסתמך משחק שלם על בינוניזם כמו ג'רונימו, קומורו, שפרד, גרהאם ועם כל האהבה שלי ל-MVS גם הוא רחוק מלהיות רסיבר אפוי ו-#2 שמניח את הדעת בהתקפה איכותית. יותר מדי BOOM OR BUST ומתמחה רק בסוג ראוט אחד, בהנחה שהוא לא החליק בדרך (קרה לו היום פעמיים) ו/או השמיט את ההפגזה שהוא נדרש לתפוס בדרך כלל עם מגנים בתוך הוריד.

    סך הכל זה היה נראה כמו המשך ישיר לסוף המשחק מול פילדלפיה אחרי שאדאמס נפצע וההתקפה לא הצליחה למצוא את הידיים והרגליים עם ההשמטות של גרהאם באנדזון או 8000 האינקומפליט'ס השונים מה-5 יארד ליין. מול דאלאס זה היה בעיקר טחינות על הקרקע עם ג'ונס + ניצול מתנות וטעויות לא מחוייבות של דאלאס.
     
  2. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,994
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    אני גם חושב שMVS לא מוכן ל#2, יותר מזה, מרגיש לי שרוג'רס סומך יותר על אליסון אפילו מאשר עליו.
    הם עוד לא בנו כימיה טובה.
    אני תוהה למה היה צריך לזרוק את קוב אם לא הביאו אף אחד.
    אלה לא הימים של ג'נינגס-נלסון בWR זה בטוח אבל אני מרוצה מאיך שהקבוצה ניראת. כשההגנה ניראת טוב נגד סטאפורד אפילו כשסאבג' לא משחק זה מעודד אותי.

    אתה רושם שההתקפה לא מתפקדת ושוב אני אומר, היום זה יכל להיות גם דריסה אם לא פאמבלים מפגרים 2 מהם של שפרד שכנראה גמר את הסיפור בקבוצה.
    נגד פילדלפיה זה היה הפסד אכזרי מאוד, היו שם המון פספוסים באנד זון. לדעתי טעות בהחלטה של המהלכים יותר מהביצוע. הייתה שם חובה ללכת על ריצה והתעקשו על פליי אקשן.
     
  3. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    מאזן 5-1 זה אחלה, אבל משמש בעיקר כתעודת ביטוח לטירוף שהולך להיות במאבק על הפלייאוף. אני עדיין רואה מאזן 11-5 כמשהו ריאלי לשאוף אליו. משחקי חוץ מול דטרויט, מינסוטה וקנזס הם הפסדים בעיניי. כשהקבוצה לא באמת משחקת עד כדי כך טוב, יש עוד כמה מוקשים פוטנציאליים.

    לרוב אני די נייטרלי ושם עין רק על 2-3 יריבות פוטנציאלית של הפאקרס, אבל זה הגיע למצב שבו בכל מפגש בין קבוצת AFC ל-NFC אני מעודד בטירוף את ה-AFC. כל הפסד של קבוצת NFC זו ברכה. כמעט כולן מהוות איום.

    כל כך מבאס נושא הרסיברים. אם החוליה הייתה חצי מהרמה שהייתה בימים המגניבים של ג'ורדי, קוב, ג'נינגס, פינלי וכו' זאת הקבוצה הכי חזקה ב-NFC.

    החולי של ארגונים כמו הפאקרס ובסיסי האוהדים שלהם זה דבר שניכר כשרואים את התגובות למשחק הזה. עפים על כל תפיסה ורבע של unknown סטייל לזארד וזועקים שהנה לא צריך רסיבר כי ככה. לא מבינים שהשאלה היא לא האם יש מישהו שיכול לדפוק מהלך וחצי במשחק אקראי בשבוע השישי, אלא האם יש שחקנים שאפשר לסמוך ולבנות עליהם בצ'מפיונשיפ גיים בסופרדום. כל עוד התשובה היא לא, צריך לשאוף לשיפור. בזה נגמר העניין. ושיפור זה לא לקוות שאותו שחקן אקראי מהשבוע השישי יפתח כימיה עם רודג'רס עד אותו משחק על העלייה הסופרבול. כי אם זה המצב, לעולם לא יגיעו לאותו משחק.

    נ.ב.
    לא מסוגל לשנוא את סטאפורד. עוף מוזר. יריב ראוי. גבר שבגברים.
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  4. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    נ.ב. של הנ.ב.
    מכירים את זה יש אנשים ששמים כסף על מישהו שהפסיד משחק פלייאוף ביתי למייק פאקינג מלארקי?
     
  5. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    לא יודע למה נראה לך שהייתה דריסה. שפרד עשה פאמבל בתוך הרדזון שלכם (ועלה ב-3 נק'), מי יודע איך הדרייב היה מתפתח אם זה לא היה קורה. לאור איך שהתפתחו רוב הדרייבים במהלך המשחק - אין סיבה להעריך שבאנדזון של דטרויט. הפאמבל של ג'ונס קרה באמצע המגרש. השמטת ה-TD שלו לא עלתה כלום כי אותו דרייב הסתיים ב-TD. בשאר המשחק גרין ביי הגיעו לרדזון פעם אחת אחרי הריצה הגדולה של וויליאמס ולא עשו כלום עד פילד גול של קרוסבי. בין לבין זה היה הרבה כלום בפיתה עם אינקומפליט'ס, השמטות ופאנטים.

    דריסה זה השמטות בדרייבים עמוקים שמסתיימים ב-0 /איבודים עמוק בשטח של היריבה אחרי שמזיזים את הכדור בלי בעיה לאורך ולרוחב המגרש כל המשחק. בסגנון מה שדאלאס עשו במשחק מולכם לפני השבוע.

    השורה התחתונה היא כזאת - גרין ביי קבוצה טובה פלוס. יש לאן לשאוף ויש על מה לדבר (עדיין מאמין שהפוקוס צריך להיות על הדיוויז'ן ופחות על הביי שעם הלוח שנותר ואיכות היריבות יהיה קשה. אבל 5-1 זה כבר חתיכת בסיס) חוליית הרסיברים היא נקודת תורפה רצינית שכמעט עלתה לה במשחק קריטי הלילה (וששוב אם חוזרים לרבע האחרון מול פילי בבית - בעיניי כבר עלתה לה. אני אמנם מסכים שהפלייקולינג היה מחריד וגם כתבתי את זה פה אבל מצב לא רע שעם אדאמס על המגרש זו עוד היה עובר איכשהו. ברגע שהוא בתור הנשק האווירי מס' 1 בקבוצה לא היה זמין והתקבלה החלטה לזרוק 700 פעמים - מתתם, שזה מ.ש.ל) ושתמשיך להיות כזו בהמשך הדרך כשיש בסגל בסך הכל רסיבר איכותי ואמין אחד שכרגע סובל מאחת הפציעות הכי טורדניות ומעיקות לרסיבר. אם גוטי ורודג'רס ולאפלור והאוהדים רוצים להמר שזה יספיק ושההגנה תמשיך ביכולת הזאת - אחלה, שלא יעשו כלום וימשיכו להאמין בכל ערימת בינוני ה- Draft & Develop שלא יצא מהם כלום כבר 6 שנים. אני אישית כצופה מהצד מעריך שזה לא ושזו תהיה הזנחה פושעת וביזבוז (במיוחד בעונה כמו שמסתמנת לנו ללא קבוצות על) לא להפוך עולמות כדי להנחית לפחות מישהו אחד עד הדדליין. והדאגה שלי שאם הוא לא עשה את זה כל האוף סיזן הוא כנראה לא רואה שום בעיה כי זה לא שמדובר בהפתעה שבאה משום מקום. ההיסטוריה מלמדת שגרין ביי אוהבים לחיות בסרט ולהאדיר כל מיני בינוניים שמככבים באימונים שלהם ואז לא להבין איך ולמה לא קורה איתם כלום במהלך המשחקים. ואחרי התצוגה הלילה לאזארד יהיה נער הפוסטר של החשיבה הזאת. מקווה שזה לא יתפוצץ בפנים אבל אין סיבה אמיתית להיות אופטימי שגיליתם פה איזה ג'ורדי 2.0 שהיה קבור במעמקי הדפט צ'ארט.
     
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אישית לא מכיר מישהו ששם כסף על אלכס סמית במצבו הרפואי עם הרגל הכרותה אבל מה שאני כן מכיר זה ראשי מוצרלה מרשים לעצמם לחלום להפשיר מהאיגלו בפברואר בטיסות ישירות לאורגיות ההמוניות בסאות-ביץ' לפני שעצם הבריח של רודג'רס שרדה את הביקור השנתי אצל אנתוני באר.
     
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    עד כמה ה-49ers טובים לדעתכם?

    ההגנה שלהם נראית הכי טובה ב-NFC ובאופן כללי הם כרגע נראים לי יותר מרשימים מהפאקרז, הראמס והסיינטס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/10/19
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,994
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    @Sprewell
    שפרד גם השמיט קרוב מאוד ל TD של גרין ביי.
     
  9. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    מהלך קצת מוזר של הראמס. ברור שראמזי >>>>> פיטרס שישב על חוזה מנופח אבל כדי להחתים את ראמזי הם ייאלצו לוותר על אחד מהמרוויחים הגדולים שלהם לפחות (מניח שקוקס הוא expendable אבל לא בטוח שמישהו יהיה מוכן לגעת בו או אפילו בגרלי אם הוא ימשיך להיות מוגבל בגלל הפציעה שלו).

    את הטעות עם גוף לא נזכיר ואת דונאלד אף אחד לא יעיז לסלק כך שהם יהיו בפלונטר כבר באוף סיזן הבא.

    גם מקצועית אני לא בטוח ששדרוג בסקנדרי זה מה שעומד ביניהם לבין זכייה בסופרבול, לא כשמשחק ההתקפה שלהם נראה כפי שהוא נראה בניצוחו של התאום של מייקל סרה.

    אבל כן, המנטליות של לנצח עכשיו היא commendable ולאור זה שבחירת הסיבוב הראשון כנראה תהיה נמוכה עוד אפשר להבין את זה, במיוחד כשמדובר במישהו מיוחד כמו ראמזי.

    סתם מבאס שארגונים אחרים שהיו צריכים את זה יותר לא הלכו על זה בעצמם.
     
  10. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אני לא רוצה לשים על זה יותר מדי דגש אבל מדהים מה פאס ראשר מהשורה הראשונה יכול לעשות להגנה. זה מזכיר לי את הברז לפני ואחרי הטרייד על מאק. גם לפני הטרייד ההגנה הייתה טובה (אוקיי, זה אולי לא בא לידי ביטוי אצל הניינרז בשנתיים האחרונות אבל כרגע הפראנט 7 שלהם מורכב כולו מבחירות סיבוב ראשון), אבל כשמאק הגיע פתאום כולם העלו הילוך עם דגש על שחקני הסקנדרי שפתאום קלטו שהם אשכרה מסוגלים לדפוק אינטרספשנס על ימין ועל שמאל בזכות הלחץ שמאק יוצר מקדימה.

    בוסה הוא עדיין לא מאק, הוא כן משלים את הפאזל בהגנה שהייתה מוכשרת אך חסרת מזל בשנה-שנתיים האחרונות וזה נראה מעולה כרגע. וזה לא רק הסקנדרי stepping up אלא ליינבאקרס (ווארד וקוון) שפתאום מרגישים בנוח לרדת לקאברג׳ כי הם יודעים שמישהו ידאג שם לעבודה מקדימה, כמו שאפשר לראות כאן:


    יש שם מלא איכות (בוסה, די פורד, ארמסטד, תומאס, וורד, קוון, וויליאמס, שרמן וכו׳), מתאם שיודע להוציא מהם את המיטב ובעיקר נראה שחדר ההלבשה אצל הניינרז במצב רוח מרומם כי הכל מתקתק למרות פציעות שבעבר היו גורמות לסטבאקס שם.

    מה שאני מתכוון להגיד זה שאני איתך @אלעד - גם אותי הם מרשימים יותר מהקבוצות שציינת.
     
    Sprewell ו-אלעד אוהבים את זה.
  11. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    סן פרנסיסקו הקבוצה שהכי מתקרבת בעיניי להיות שלמה ושעברה את מבחן העין ברוב המשחקים שלה מתחילת העונה אבל עם בעיה אחת פשוטה - ה-QB. עד כה הוא מגלה יכולת בינונית במקרה הטוב. אלה יכולות להיות חדשות טובות או רעות אבל נכון לכרגע זה המצב והסיבה שאני לא מרשה לעצמי לעוף לחלל על מה שקורה שם כי על פניו כאמור יש שם את השילוב הקטלני של הגנה איכותית + המוח ההתקפי השני הכי חד בליגה (וזה "שני" רק כי אני לא מעוניין לישון על הספה הלילה) שבליגה הזו הוא הכל ויכול להביא אותך לשמיים ומעבר להם - אם ה-QB לא דאג לרצוח אותך קודם. וג'ימי GQ כרגע מסריח ונוטף ווייב של ג'ראד גוף 2.0. משחק בשיטה הכי ידידותית שיכולה להיות ל-QB, עם פישוט המשימות, ה-reads והזריקות הכי קלות שיכולות להיות ל-QB ועדיין מוצא דרכים מדי שבוע לפספס layups פשוטים ו/או לקבל לפחות החלטה מזעזעת אחת. ככה שאם הוא לא יתאפס על עצמו מתישהו ויתחיל לגלות יכולת קצת יותר יציבה ועקבית על בסיס שבועי אני כנראה לא אקנה את הקבוצה הזאת, כמו שאני כרגע לא קונה אף קבוצה בליגה. אני יודע שאני חופר על זה כבר כמה ימים ושבועות אבל חוץ מכל מיני קבוצות מסויימות שהחלטתי שאני כנראה קובר בלי בעיות (שיקאגו, סיאטל, יוסטון ואחרי הסופ"ש האחרון - דאלאס והראמס) אני לא סגור על כלום וצריך עוד זמן.

    לא פוסל גם שזו פשוט הולכת להיות עונה של רק קבוצות "טובות" בלי שאף אחת מרימה את עצמה בכמה רמות מעל השאר, שזה מצד אחד אולי יבאס ויגרום לאיזו זוכת סופרבול רנדומלית והזויה אבל גם יכול להיות מגניב ומרענן מצד שני. דברו איתי בנובמבר בקיצור.

    לגבי הראמס וראמזי - וואטאבר. את דעתי עליהם ומצבם הרפואי כאירגון כתבתי חצי שעה אחרי הארכת החוזה לגוף והיא לא השתנתה או תשתנה עד להודעה חדשה. ברגע שהם עשו את זה הם מתו וכרגע כל מה שהם עושים ויעשו זה לתת לעצמם שוקים חשמליים כדי לחיות בסרט שהנה אולי הם שוב חוזרים לחיים. מה שכן מסכים עם גולדינג שמבאס מאוד שהוא לא הגיע לקבוצה שיותר הייתה זקוקה לו מקצועית ושבניגוד לראמס לא מתה קלינית אבל לאור המחיר ששולם עליו אני מבין שלקנזס כנראה לא היה סיכוי (הביאוס כשיש לך את פאטיאנדי זה שגם אם כבר זרמת והחלטת TO OVERPAY על דברים כאלה, בחירות סיבוב ראשון שלך תמיד ייחשבו לנחותות יותר על הנייר מבחירות סיבוב ראשון של קבוצות אחרות, במיוחד של אחת שנמצאת במאזן 3-3 אחרי 3 הפסדים רצופים ושנראית בדרך למטה). כמו שזה מסתמן כרגע הם ופילדלפיה ייאבקו על פרס הניחומים בדמות פטריק פיטרסון עד הדדליין בהנחה שהוא יהיה זמין (ואין סיבה שלא, אבל עם העקשנות של אירגוני NFL מי יודע.)
     
    golding אוהב/ת את זה.
  12. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    החיים שלי רשמית הרוסים
     
  13. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    אפשר לקפל את העונה הזאת חברים
     
  14. rex_grossman Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/17
    הודעות:
    74
    לייקים שהתקבלו:
    39


    מעניין באמת אם הפציעה קשורה לעומס בעקב,חוסר מזל או משהו כרוני שיכול להשפיע על שאר הקריירה.

    הצ'יפס צריכים ללמוד ממקרים אחרים כמו קאם ניוטון.
    דרו בריס שמקבל מנוחה חצי עונה בגלל פציעה באגודל.
     
  15. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    לצ׳יפס יש צוות רפואי שמקבל מחמאות כבר תקופה ארוכה. אני לא בטוח שאפשר להפיל את ה-freak injury הזה עליהם.

    מבאס מאוד הסיפור הזה, על גבול המדכא אם הדוק צודק ואין מנוס אלא לבצע ניתוח ולא לקחת סיכונים מיותרים בלונג טרם.

    נמתין לחדשות טובות היום.