מחזור 7 בספרד: מדריד בטירוף לקראת הדרבי| חטאפה מארחת את בארסה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏26/9/19.

  1. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    מה הקטע עם היציעים הארעיים האלו באצטדיון של מאיורקה?
    אשכרה דחפו טריבונה ל30 איש צמוד לשער באצטדיון אולימפי
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתלטיקו מדריד עם תיקו 0:0 נגד ויאדוליד כשכל הטריו ההתקפי משחק יחד: מוראטה-פליקס-קוסטה. עוד מוקדם לתהות בקול רם כמו במארקה האם שלושתם יכולים לשחק יחד, אני חושב ובטוח שזה צריך לקרות אבל אתלטיקו כבשה העונה רק 7 שערים וזה מביך, בשלושה משחקים לא הבקיעה והיא הייתה חלשה מאוד גם בדרבי אבל התקשורת מתעלמת ממנה משום מה.

    ברצלונה מארחת את סביליה שלא ניצחה בקאמפ נואו מאז 2002/03, חטפה שישייה בגביע בעונה שעברה והפסידה בכל משחקי הליגה מאז 2011/12. יחד עם העובדה שליאו מסי מחפש שער ראשון העונה והוא בטירוף נגד היריבה האהובה עליו ביותר, יציג את תואר "The Best" לעיני הקהל והחלק ההתקפי לפתע עשיר - פוטנציאל גדול לגוליאדה. אי אפשר לוותר על סוארס אחרי הצמד נגד אינטר ומעניין אם דמבלה יספסל את גריזמן. בסביליה, צ'יצ'ריטו בעייתי למשחק כזה כי אין לו מהירות, מוניר אולי האופצייה ההגיונית אבל לא רק הוא. במשחק כזה נראה עד כמה סביליה היא די בלוף.

    יאגו אספס הגיע לעונה הזו בשעה טובה וסלטה ויגו מנצחת ובורחת מהתחתית| אני אומר תודה על כל ניצחון של ולנסיה בליגה בינתיים, זה מה יש.
    עוד היילייט: ראיתי את המשחק מאיורקה-אספניול, תאמינו לי שאתם לא מקנאים בי, קרב תחתית עם מחצית ראשונה ברמה של ליגה לאומית. יש את אספניול של אירופה - ארבע נקודות וניצחון מרשים ברוסיה, ויש את אספניול של הליגה שמתחת לקו האדום ונראתה רע מאוד נגד מאיורקה שהיא קבוצה איומה.
     
  3. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,492
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    סימאונה מאמין שככל שהשלישיה תשחק יותר דקות, כך היא תספק יותר סחורה. אבל זה לא שאטלטיקו עברה ל-4-3-3, כי סאול משחק בלם שלישי והיכולת של הקישור ליצור מצבים מוגבלת.
     
  4. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אתלטי בלוף. רבע מיליון יורו שפכו על כלום, שחצי מזה על ילד בן 19 שספק עם יתברר כפלופ עוד כמה שנים, ספק עם ירצה לעזוב עוד שנה. עוד פעם התקשורת אוכלת שאתלטיקו קבוצה של אליפות. פחח.
     
  5. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    יש דברים שאי אפשר להסביר. כמו לוק דה יונג ליד השער, כמו בארסה שמתחילה לשחק רק אחרי שהיא ניצלת בנס.

    משפט לגביי מסי שעדיין בשלבי התאוששות והסרת חלודה - אין שחקן בעולם שזוכה לכזאת הערכות במצבים נייחים וזה לא דבר טריוויאלי. גם לעקוף את החומה, גם לבטל את השחקן שנזרק מתחתיה במקרה ש, גם לעבור את המגן שרץ אחורה לתת לואצ'ליק קונטרה על הקו. יש לבחור רזומה עשיר של כדורים חופשיים מרהיבים לאורך הקריירה אבל עצם ההערכות נגדו הערב קנתה אותי במיוחד בשער הזה.

    השואו של מתיו להאוס סמוך לסיום ביי פאר אחד המביכים שראיתי. אשכרה נתקע עם מחסנית של כרטיסים וחיפש על מי לפרוק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/10/19
  6. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    דמבלה שחקן עם כל כך הרבה כישרון ואפס מקצועיות.
    מסי אלוהינו.
     
  7. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    סביליה במשחק חוץ נגד ריאל או ברצלונה זה משחק שכבר שנים מתחיל ב 4-0.
    לא מבין איך לופטגי לא פותח במשחק כזה עם ג'ורדן, השחקן הכי טוב שלו העונה. על לוק דה יונג כבר אין טעם לדבר. אם הוא ממשיך לפתוח עם ההולנדי במשחקים הקרובים זאת עילה לפיטורין.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  8. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    מתיאו להוז כרגיל מקבל את כל השואו כשבארסה בסביבה, הזוי שהוא עדיין שופט משחקים שלה.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    1. בהחלט אפשר להעיף מבט חטוף על המשחקים האחרונים בקאמפ נואו כולל הגביע. ולנסיה שהיא קבוצה בסדר הגודל של סביליה - מנצחת בקאמפ נואו מדי פעם אבל עזבו, גם כשהיא מפסידה - היא לא מובסת. צר לי על לופטגי. תקראו מה כתבתי לפני המשחק.
    2. כשריאל מדריד הייתה מנצחת זה תמיד היה "תחת", בעוד אצל ברצלונה זו הגאונות של ליאו מסי, יפה. גם בערב כזה יש הרבה דברים מדאיגים עבור ברצלונה.
    3. אני כאוהד ריאל מדריד עצבני על עוסמאן דמבלה, בחדר כושר אחד מאוהדי בארסה קראו לו 'טמבלה'. אני לא מבין איך האוהדים כל כך עדינים לגבי מה שקורה איתו, מעבר לזה שהוא לא כשיר לשחק כדורגל וכל הזמן נפצע.
    4. לואיס סוארס, וואו, איזה גול. עונה רעה כביכול, מעצבן, איטי, חלש - והופ - שישה שערים. כמה חלוצים היו מנצחים את אינטר ככה וכובשים ככה במספרת? ובצד השני - מה עם גריזמן? ברצלונה תמשיך לתת רביעיות וחמישיות בקאמפ נואו וליאו מסי חזר, יש קבוצה, נאמר את זה ככה. גם הקישור יציב אבל בכל פעם שהקבוצה היריבה עוברת את החצי זו בעיה.

    לגבי אתלטיקו מדריד - אולי ז'ואאו פליקס צריך לשחק במערך יהלום מתחת לחלוצים וככה צ'ולו יוכל לשמור על המאפיינים שלו. שנים שאתלטיקו לא ניצחה את בארסה בליגה, אולי אם זה יקרה יהיה לה צ'אנס לאליפות. ופליקס הגיע בהמון כסף, זה לא מעניין אף אחד אם בעונה הבאה הוא 'ירצה לעזוב'. תיזכור איך היה ניימאר בעונת הבכורה.
     
  10. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אז בסוף עלינו עם ההרכב שניצח את אינטר, אבל המערך היה שונה וקיבלנו את המערך הרגיל עם דה יונג כקשר אחורי בודד במקום ציוות שלו ושל ארתור.
    זה לא כל-כך עבד, במיוחד ברגעים שדה יונג יצא יותר מדי קדימה או כשארתור/וידאל עשו תנועה לרחבה והשאירו ים של שטח מאחוריהם.

    דמבלה באחת ההופעות החלשות שראיתי משחקן כדורגל ברמה הזאת. לקח לו חצי שעה להבין שהוא לא מסי ושחלק מהתפקידים שלו בכדורגל זה גם לחזור אחורה או לעשות לחץ כשהכדור לא אצלו. כשהכדור כן היה אצלו הוא היה על תקן שחקן של סביליה ובעצם התחיל את כל המתפרצות שלהם לשער של בארסה. בסוף הוא גם קינח בכרטיס אדום(וצפוי לראות את הקלאסיקו מהיציע). שאפו טמבלה.

    אין הרבה מה לקחת מהמשחק הזה כי בטווח מאוד קצר בארסה הפכה למפלצת קלינית ונתנה לעצמה יתרון כל-כך גדול ששתי הקבוצות הרגישו שאין יותר מה להתאמץ.
    שוב נראינו פגיעים מאוד במתפרצות, אבל זה מתחיל בעיקר מאיבודי כדור שטותיים. יש רגעים של הנעת כדור ברמה שמזכירה את העונות הטובות, אבל אין מספיק יציבות מהשחקנים הקדמיים. לא פלא שהמשחקים נראים כמו רולטה, או שמייצרים מצב הבקעה או שמוציאים ליריבה מתפרצת לגול.

    מילה טובה לוידאל וסמדו שמראים שלפני הכל צריך לרצות ולהקריב. בעיקר בזכותם ניצחנו את סביליה ואת אינטר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/10/19
  11. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    וידאל בכלל נהדר וצריך לראות דשה הרבה יותר לדעתי, אגב המחצית הראשונה שלו בהנפילד הייתה פשוט פסיכית אבל לצערו אף אחד לא זוכר את זה.
    גם רקיטיץ' לדעתי צריך לשחק יותר. לא מובן לי איך מהקשר הבכיר בשנה שעברה הוא הפך בין רגע לאחרון ברוטציה.
    את דה יונג אני עדיין לא כל כך יודע איך לאכול, מצד אחד אין ספק שהוא מוכשר מאוד, אבל עדיין לא ברור מה העמדה האידאלית שלו על המגרש בהנחה שבארסה מעדיפה לשחק עם קשר אחורי אחד.

    לגבי סביליה אין מה להגיד, התוצאה ידועה מראש, זה מרגיש משהו במועדון לא כל כך יודע להסביר את זה אבל יש בהם משהו לוזרי בהקשר של הליגה. זה לא משנה מי המאמן ומי השחקנים הם אף פעם לא ייראו כמו קבוצת כדורגל בקאמפ נואו. מועדון שמכבד את עצמו כמו ולמסיה, גם בעונה הכי שחורה שלו יגיע לקאמפ נואו ויסתכל להם בלבן של העניים כנל בברנבאו.
    עזבו את ולנסיה לא חושב שיש איזושהי קבוצה בליגה עם מאזן כל כך עלוב נגד הגדולות בחוץ.
    הזכיות של סביליה בליגה האירופית גורמות לאנשים להעריך אותה יותר ממי שהיא באמת בזירה המקומית.
    רק פעם אחת ב9 העונות האחרונות היא הצליחה לסיים רביעית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/10/19
  12. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,492
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    שבוע אחרי המספרת של מקסי גומס באה המספרת של לויס סוארס. אז מה שבספרדית קוראים לה צ'ילנה? מי בכלל היה הצ'יליאני ההוא? כשאני חושב שנים אחורה, אני נזכר בדניאל פונסקה וכמובן שגם הוא צ'ארואה.
     
  13. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    במצב הנוכחי של הסגל וידאל חייב להיות באנקר. האיכות הכל-כך גבוהה של משחק הלחץ שלו והאינטנסיביות שלו מכפרים על החסרונות של שאר הקבוצה בפן הזה, ואפילו מכפרים על הפגיעה שלו בשטף הנעת הכדור. הוא גם נותן לנו גיוון בקישור עם התנועה שלו מקו שני, שלפחות כרגע הוא קריטי.
    במקרה יצא לי לראות שוב את המשחק נגד ליברפול לפני שבועיים והוא באמת היה נהדר.

    לגבי ראקיטיץ', אני פחות מסכים שהוא צריך לראות יותר דשא. ראקיטיץ' כבר שנתיים מתפקד על תקן שומר ראש של בוסקטס ולא יותר מזה, ברגע שרכשו את דה יונג זה הפך את התרומה של ראקיטיץ' לקבוצה לכמעט חסרת משמעות. דה יונג נותן את כל מה שראקיטיץ' נתן ומוסיף על זה השתחררות מלחץ ברמה הרבה יותר גבוהה.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    איבן ראקיטיץ' היה קשר התקפי בסביליה שעשה הסבה לעמדה אחורית יותר בברצלונה וברוב הזמן זה עבד בסדר גמור, העונה האחרונה הייתה לא טובה והכוח הגדול שלו ביחס לקשרים האחרים הייתה התרומה של המספרים. אם הוא לא נותן גולים ופחות מגיע למצבים אז אין בו ממש שימוש, לדעתי זו טעות שלא נפתרו ממנו בקיץ. מבחינתי זה מאוד פשוט, הקישור צריך להיות בוסקטס-דה-יונג-ארתור וזה יסתיר את נקודות התורפה האחרות בהנחה שכאשר מסי משחק הוא בונה כמו פליימקר וההתקפה תעשה את שלה. וידאל צריך לשחק דווקא במשחקים כמו אנפילד וכאלה.

    לגבי סביליה, כן, היא רעה מאוד נגד הגדולות, לפחות היא מנצחת את ריאל מדריד בפיחואן כמעט שנה אחר שנה, רקורד שולנסיה הייתה יכולה לחלום עליו [ולנסיה בין 2011 עד 2016 אשכרה לא הפסידה בברנבאו אבל במאסטייה זה היה קצת אחרת]. אני חושב שעשו שם מהפכה גדולה מדי ויש דברים שלוקחים זמן אבל זה באחריותם בלבד. צ'יצ'ריטו צריך להיות החלוץ הפותח בליגה כי הליגה היא בעדיפות, כבר אי אפשר עם המשחקים האלה בחמישי בליגה האירופית. לא הייתי ממהר לחתום על סביליה כמקום רביעי, ממש לא.