המחזור השישי בסריה א 2019/2020:: מילאן מארחת את פיורנטינה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Roma, ‏27/9/19.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אני לא יודע מה זה "התלהבות של המיינסטרים" אבל ביחס לשחקן שנחת בקבוצה לא מזמן נראה שראמזי משתלב די מהר, בטח אם אתה משווה את זה לקשרים כמו ראביו וג'אן שעוד לא יודעים איפה הם נמצאים(וג'אן כבר שנה שניה בקבוצה). גם סארי מרעיף עליו הרבה שבחים. אבל אולי מאז שעבר ליובה הוא הפך מאינדי למיינסטרים אז זה מסביר את זה. לא שמעתי אף אחד שאומר שהוא שילוב של פוגבה ו-וידאל. נו באמת.
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    שוב, עניין של סטנדרטים. ראמזי שחקן טוב מראביו וג'אן, אבל אף אחד מהם לא טוב מהשחקנים בחוליות הקישור של אינטר ונאפולי.

    דבר נוסף ששווה לציין הוא שיכול להיות שסארי "מרעיף עליו הרבה שבחים" לאו דווקא רק בגלל היכולת באופן כללי, אלא כי בסט-סקילס שלו יכול להיות שהוא מאפשר ליובנטוס לשחק בצורה טובה יותר עם דיבאלה ורונאלדו ביחד, אבל לגבי זה עוד מוקדם לדעת.


    זה.

    טוריירה = פוגבה את וידאל.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    הנה מה שמיסטר מרלבורו אמר עליו אחרי ברשיה: "(על דיבאלה)ראיתי שהוא היה מאוד ממושמע ומהיר מאוד בהעברת הכדור עם ראמזי, שאף הוא עשה עבודה מצויינת עד שהוחלף" ואחרי ספאל:"הוא הסתגל במהירות לכדורגל האיטלקי ולשיטה שאני מנסה להנחיל ביובנטוס, זו לא משימה פשוטה אך הוא עומד בה בכבוד" זאת אומרת שהוא כן היה מרוצה ממה שהוא ראה ממנו.
     
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    @אלעד
    "ראמזי עושה את מה שראמזי עושה" ביחס לרגעים הטובים שלו בארסנל. אם אינני טועה, הבעיה שלו הייתה שהוא לא שומר על זה לאורך זמן. ביובנטוס הזמן הזה עדיין לא עמד למבחן. תיזכר ברגעים הטובים שלו. תרכז אותם יחד ללא החודשים המתים וגם אתה עולה על ה hype wagon.

    אגב, המצב זהה אצל כל החבורה שהגיעה הקיץ לסריה א' מארסנל\יונייטד. כולם "מרגישים חופשיים". כולם נראים לא פחות טוב מהפיק שלהם (שהביא להם את החוזים השמנים בארסנל\יונייטד). קשה להעריך כמה זמן זה יחזיק מעמד, אבל נכון להיום, ההייפ מוצדק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/10/19
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    קודם כל זה עוד מוקדם לקבוע את זה, אנחנו רק בספטמבר. דבר שני אם מדברים פרסונלית שכחת את פיאניץ' שלא נופל מאף קשר בליגה הזאת, בוריאציה מסויימת של הקישור יש לך גם את מטוידי וחדירה שהם אמנם לא "שחקנים יצירתיים" אבל תורמים באספקטים אחרים. דבר שלישי, בכדורגל של היום הגבול בין חוליית הקישור לחוליית ההתקפה הוא מאד אמורפי. נגד ברשיה לדוגמא פאולו דיבאלה תופקד כחלוץ שני, אבל בפועל ירד הרבה אחורה לנהל את המשחק, סוג של קשר בעצם.
     
  6. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    לגבי ההתקפה של יובנטוס - קשה לדעת כמה היא טובה על סמך המחזורים הראשונים העונה. ראשית, כבר קצת משעמם לשחקנים של יובנטוס לשחק בסרייה אה וזה משפיע על היכולת. במשחק גדול הגיוני שיראו טוב יותר. שנית, זה היה רק במחזור השני. ייתכן שכבר מול אינטר יראו טוב יותר.

    לגבי נאפולי - אני חושב שאנצ'לוטי לא מצליח לעורר בהם את הזעם והגרינטה שאמורה להיות לאלופה. אני לא בטוח בזה אבל נראה שם כל העסק די אדיש והם לא באמת מאמינים שיכולים לזכות בתואר. בסך הכל רוב החבר'ה שם הם עדיין אלה שהפסידו את האליפות בפירנצה לפני שנתיים.

    לגבי אינטר והאליפות... מוקדם מאד להעריך.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אני לא חושב שמשעמם, נכנס הרבה דם חדש שרוצה להוכיח את עצמו, וגם לדיבאלה נורא חשוב להוכיח שהוא ראוי להרכב. כך גם ברנרדסקי שסופג המון ביקורות שהוא נחוש להשתיק, כך שחוסר מוטיבציה זאת לא הבעיה. ואפילו אם יש כאלה שכן משעמם להם, אני בטוח שהיריבות אתכם על אליפות תתניע אותם מחדש.
     
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    fair enough, קובי. יחד עם זאת, הערות צד על מה שרשמת.

    מחיטריאן: לא התלהבתי יותר מדי ממה שכן ראיתי. מזכיר את הפתיחה שלו בארסנל.

    לוקאקו: צריך לקחת בחשבון שאת כל התקופות הטובות בקריירה הוא עשה כחלוץ בודד. אני חושב שהוא לא רע בכלל מתחילת העונה, אבל אני עוד לא יודע איך לאכול אותו בשיטה של קונטה. מצד אחד, הוא מתאים לכל ההרמות הללו מהצדדים, מצד שני הוא מרגיש כ"תחנה אחרונה" בקטע לא טוב בגלל היכולת הבעייתית שלו במשחק צפוץ באמצע. שאתה רואה שני "חלוצים" כמו קייזה וריברי עם סט-סקילז שונה לגמרי אתה חושב שמדובר בשני ענפי ספורט שונים בתכלית. רוצה לומר: מעניין אותי לראות את אלכסיס ולאוטרו ביחד. רוצה לסייג: אפשר לקבל ערך רב משני הסגנונות לאורך עונה שלמה.

    אובייסלי. אף אחד לא חרץ גורלות של אף אחד. כל דבר שאני רושם הוא בהתאם לנקודת הזמן הנוכחית.

    כן חשוב לי לצטט את זה כי זו איזו נקודה סופר בנאלית שאני שם לב שאנשים דואגים להדגיש ביותר מדי דיונים. אפשר לציין דברים תוך כדי תנועה מבלי לחכות לדיון סיכום עונה בו יובנטוס זכתה באליפות 17 ברציפות. פחות מובן מאליו = דיונים מעניינים וטובים יותר.

    רלבנטי גם למה שאסף רשם לי על יובנטוס ואינטר. זה קצת כמו לרשום "רונאלדו יודע להבקיע". כולנו יודעים את זה.

    פיאניץ' שחקן highlights בשבילי עוד מהימים ברומא. אף פעם לא החזקתי ממנו כ"שחקן לרמות הגבוהות ביותר". האלמנט היחידי שהוא באמת מצטיין בו על בסיס קבוע זה המצבים הנייחים; את מה שמאטווידי וקדירה עושים האלטרנטיבות באינטר ונאפולי עושים טוב יותר.

    לא הבנתי את הרלבנטיות לדיון.

    anyway, אפשר להגיד שכל משחק הכדורגל הפך ל"מאוד אמורפי". ברמות הללו אני ממזמן מצפה משחקנים לעשות הכול במגרש.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לגבי חדירה של אחרי השיא אני מסכים. לגבי מטוידי פחות, לטעמי יש לו לא מעט מניות באליפות שלנו שנה שעברה. לטעמי הוא כן קשר טופ בליגה, הרבה פחות בצ'מפיונס. שתי רמות מתחת לזה שקדם לו בתפקיד. אם כי עוד שאלה שעולה לגביו זה אם הוא יכול להתאים לכדורגל המהיר של סארי, למרות שעד עכשיו המרלבורו מבסוט עליו לאללה. יכול להיות שגם בגלל העדר אלטרנטיבות כרגע.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מאטווידי שחקן טוב, ולפעמים העבודה שהוא נותן במגרש ממש חשובה ומורגשת (ה-mix המגניב הזה של קשר-מגן-קיצוני שמאלי היה סופר קריטי במונדיאל 2018). במקרה שלו זה לא שאני לא מעריך אותו כמו שאני פשוט יותר מעריך את האלטרנטיבות באינטר ונאפולי.

    אפשר להוסיף גם שלטעמי מאז העזיבה שלו ושל תיאגו מוטה לפאריז קשה משמעותית במשחקי הנוקאאוט בליגת האלופות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/10/19
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    לא יודע אם פרסונלית הקישור של אינטר טוב של האחרות בצמרת, אבל נדמה שמבחינת התאמה למאמן ולשיטה של הקבוצה הקישור של אינטר אכן במצב הטוב ביותר בליגה כרגע. מאמין שזו גם הנקודה של אלעד.
     
    yonmu אוהב/ת את זה.
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    @אלעד
    כולם ללא יוצא מהכלל פתחו חזק את העונה ואף מגבים את זה במספרים. יכול להיות שאתה מופתע מכך שהשיח סביב השחקנים האלה חיובי בגלל הreputation איתו הגיעו לאיטליה? אם כן, נראה לי שזו (עוד) הזדמנות טובה להכיר בכך שתקופות ריקבון אינן מהוות מדד להמשך הקריירה במקום אחר. לא חסר דוגמאות (ואם היה חסר, אז עכשיו יש עוד כמה) של שחקנים שעצם המעבר לקבוצה\מדינה חדשה הדליק אותם מחדש (או כמו שאלכסיס אמר אתמול - "החזיר את האהבה לכדורגל").

    *אומנם ההתלהבות מהפתיחה הטובה לא כוללת הימורים\ניחושים לגבי העתיד, ומנגד, אין שום טעם להטריל אוהדים שפסלו אותם בצורה נחרצת במהלך הקיץ, אבל אשמח מאוד לראות את התגובות שלהם במקרה שהקבוצה שלהם תגריל את רומא בשלב השני של העונה (בהנחה\תקווה שהקבוצה תתחבר באזור דצמבר). כמובן עם מחיטריאן וסמולינג בהרכב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/10/19
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    על מי אנחנו מדברים? על מחיטריאן וסמולינג? לוקאקו ואלכסיס? כולם?

    אם לאמלק את מה שרשמתי על כל אחד מהם לפני פתיחת העונה:

    מחיטריאן - אופתע מאוד אם יחזור להיות השחקן בדורטמונד.
    סמולינג - בלם בינוני שעדיף בהרכב על פאציו בגלל המהירות שלו.
    לוקאקו - לא פחות טוב מאיקארדי.
    אלכסיס - ינוע בין חתול בשק לקולפו של הקיץ.

    ביחס למה שראיתי במגרש - וחשוב להדגיש שאלה לא כל המשחקים של הקבוצות מתחילת העונה - נשמע סביר לגמרי ולא ״נחרץ״ בכלל*. כרגע נראה שהמחלוקת היחידה בינינו היא על מיקי, אבל יש עונה שלמה לפנינו כדי לראות כמה צדקתי/טעיתי בנוגע אליו.

    * - לוקח בחשבון שלא בהכרח (רק) התייחסת אליי, אבל נראה לי שאני מהבודדים כאן שרשם בצורה יותר נרחבת לגבי כל אחד מהם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/10/19
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    כולם הרשימו במשחקים הראשונים שלהם. אז כולם. כן.

    שוב, אין לי עניין בהימורים וניחושים. נהנתי ממשחק הבכורה שלו נגד סאסואולו ומהמשחק האחרון כי הוא הראה בהם רמה גבוהה יותר מהשחקנים שמילו את תפקידו לפניו. אני לא מצפה שישחזר את עונת השיא בדורטמונד (כמה יעלה היום שחקן כזה?) אבל ברור לי שרומא צריכה שחקן עם האיכויות שלו ובינתיים הוא מספק את הסחורה.
     
  15. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    @אלעד

    אגיב רק על מה שקשור ליובה כי אני הייטר מסריח, וגם כי יש ליגת אלופות ברקע.

    לא יודע על איזה הייפ מדובר, אני חושב שהסט אוף סקילס שלו מביא ליובה משהו שאבד לה מאז פוגבה בערך. אם זאת יש לציין כי כרגע, לדעתי, ליובה אין אף לא קשר אחד שראוי להחזיק מרכז שדה של ״אלופת אירופה״, או אחת שרוצה להיות כזו. זה לא בא ביקורת אגב לאף אחד, אלא רק כקריאת מצב אובייקטיבית, מסכים איתך שהקישור של נאפולי עדיף, ושגם מקבילים באינטר עם תקרה גבוהה יותר. בכל אופן מוקדם מדי לשפוט את ראמזי.

    אם יש מישהו שאוברייטד בנתיים אצלנו זה פיאניץ, כולם מתייחסים לזה שהוא נהיה ה׳ז׳ורז׳יניו׳ של סארי ומהללים את ה150 נגיעות שלו במשחק. אני לא מתלהב, ומההיכרות שלי איתו, ברגע שיפגוש איזה פאביניו או קאסמירו הוא יעלם לגמרי ואנחנו לא נדע מה לעשות.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.