ליברפול 2019/20 - אלופת אנגליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏28/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    1. ברוסטר עוד יכול להצליח, נראה בעוד הזדמנויות. יחד עם זאת אני אומר שיש לנו סגל ברמה מאוד גבוהה אז ההחלטה לגבי שחקן צעיר יכולה להיות אכזרית. הוא לא יקבל עוד המון צ'אנסים להוכיח מה שהוא שווה, במיוחד כי הוא שחקן התקפה ויש כשרונות על בתפקידים האלה בשוק.

    2. לא מעניין אותי איך אליוט שיחק, מעניין אותי איך הוא נוגע בכדור, איך הוא משתמש ברגל חלשה (לקח לי זמן להבין שהוא שמאלי בכלל), איך הוא מגביה כדור, למי הוא מוסר, כשיש שטח לרוץ, האם הוא לוקח דריבל כשאין שטח. מעניין אותי יכולות הבסיס שלו. יש לו יכולות בסיס פנומנליות לגיל הזה.
    הובר לא נתן משחק גדול, אני רואה בו שחקן שיכול להיות בלם מצוין. הרמה הספציפית שנתן נגד MK דונס פחות מעניינת אותי. ברוסטר יכל להיות חלש אבל אם היה מקבל את הכדורים ולא היו בורחים מטר ממנו הייתי הרבה יותר אופטימי לגביו.
    בפרי סיזן הוא נראה טוב יותר, אבל שים לב שרק נגד היריבות הממש החלשות. שוב עניין האנדר 23. כשנותנים שטח הרבה שחקנים ייראו טוב. המבחן הוא בשטח צפוף.

    3. ארנולד השתפר ב2018 בצורה קיצונית בהגנה. הוא היה חור לפני כן. עשה קפיצה של 3 שנים בכמה חודשים. משחקן שאי אפשר להרכיב נגד גדולות הוא הפך לשחקן שיכול לשתק שחקני על כמו סאנה. יחד עם זאת, עדיין אתה תראה שבמשחקים גדולים יהיו מקרים שקלופ יילך עם גומז מגן ימני אז העבודה לא הושלמה.
     
    owen11111, Scouser Tommy ו-oranfu אוהבים את זה.
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,559
    לייקים שהתקבלו:
    18,457
    אז אני אומר שראיתי את ברוסטר לא מעט ולא ברחו לו כדורים והוא לא צריך הרבה שטח. המשחק ברביעי ממש לא מייצג אותו כשחקן.

    במשחקים היותר קשים בקדם עונה ברוסטר לא הרשים אבל לא היה חלש. אף אחד אחר גם לא נראה שם טוב. ברביעי הוא היה פשוט גרוע. לא אותו דבר.

    קלופ אולי יעדיף לפעמים את גומז. אז?
     
  3. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    אז יש לפעמים בעיות עם משחק ההגנה של ארנולד. מציין את זה כי דיברנו על התפתחות של שחקנים.
     
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,559
    לייקים שהתקבלו:
    18,457
    אין שחקן שלא יכול לפעמים לעשות טעות. ארנולד הראה כבר נגד השחקנים ההתקפיים הכי טובים בעולם שהוא מסתדר איתם.

    אם קלופ יעידיף לפעמים לעלות עם גומז זאת החלטה שלו. זה לא בגלל שלארנולד יש בעיה במשחק ההגנה. הבעיה היחידה שיש לו (לדעתי) קיימת גם אצל גומז.
     
  5. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    איך אפשר להכחיש שגומז יותר סולידי הגנתית מארנולד?
    אפילו כמגן ששם זאת עמדה שעושה לו עוול לדעתי.
     
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,559
    לייקים שהתקבלו:
    18,457
    זה לא מה שאמרתי.
     
  7. מנחם88 Guest

    ההר הוליד עכבר? כתבה של ג׳ויס בטיימס, המבוססת על מסמכים שנחשפו במסגרת ההליכים המשפטיים עם ניו באלאנס מספרת ההסכם עם נייר כולל בסיס מובטח של 30 מיליון פאונד לשנה בלבד + 20 אחוז מן ההכנסות ממכירות. בכנות - אחרי כל הרעש, עלוב.Nike kit deal would guarantee Liverpool only £30m per year | Sport | The Times
     
  8. מנחם88 Guest

    והנה הכתבה המלאה, מעבר לחומת התשלום. גם אין שום אזכור של מרכיבים נוספים כמו תוספות על הצלחה (תארים, העפלה לאלופות). אם זה באמת רק 30 פלוס מכירות אני מסופק אם נראה 50 בשנה - פחות אפילו מסכומי הבסיס של ארסנל וצ׳לסי

    Nike kit deal would guarantee Liverpool only £30m per year

    Liverpool’s proposed new kit deal with Nike is only worth a guaranteed £30 million per year, according to High Court papers seen by The Times.

    On top of that agreement, there is a commitment from the American sportswear manufacturers to pay the club a 20 per cent royalty on net sales of Liverpool Football Club products and promote the club through stars like tennis player Serena Williams and musician Drake.

    The base figure is surprising and less than the present £45 million-a-year deal with New Balance, which has commenced legal proceedings against the Anfield club claiming it can match Nike’s terms.

    It is also below the £50 million-plus-a-year deals negotiated by Premier League rivals Chelsea and Tottenham Hotspur with Nike, and also the £71 million-a-year agreement Nike struck with Paris Saint-Germain in the summer.

    However, Liverpool believe Nike can “deliver far greater total revenue for the club than has been generated by the present deal with New Balance, because of the royalties that will be generated by Nike’s extensive distribution network.”

    The Anfield hierarchy is essentially backing the success manager Jürgen Klopp is driving on the pitch in transforming the club into Champions League winners, and Premier League leaders, to continue. Shirt sales increase with on-field success.

    The battle to manufacture Liverpool’s kit from 2020-21 is to be settled by a High Court judge next month after New Balance said it can replicate the “material, measurable and matchable terms of the Nike” deal.

    It alleges Liverpool are in breach of a matching clause agreement allowing it to extend its contract to manufacture the kit.

    Papers served to the commercial court of the High Court reveal the £30 million figure and also that Nike would plan to market Liverpool through initiatives which feature not less than three “non-football global superstar athletes and influencers of the calibre of” Williams, Drake and LeBron James.

    James, who plays basketball for the Los Angeles Lakers, is a minor shareholder in Liverpool.

    The court papers outline that Liverpool’s desire to ditch New Balance and switch to Nike is linked to distribution of the new kit.

    Liverpool entered into exclusive negotiations with New Balance in 2018 with regard to an extension of the existing contract, which focused on New Balance’s ability to “improve its global distribution network.”

    The club commissioned an independent review into New Balance by Deloitte which concluded Nike could “super charge distribution in a way challenger brands [like New Balance] are not able to do.”

    Nike has said it will distribute a new kit through “6,000 global doors” with New Balance having not exceeded “3,000 global doors.”

    However, New Balance insists it can match the same deal as Nike and believe it has proved it can meet demand when the club is thriving on the pitch, having delivered two of the biggest selling home kits for Liverpool fans.

    In a statement at the start of the week, a spokesman for New Balance added it would “continue to match the ambition and achievements of the club as it grows from strength to strength.”
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  9. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    ממה שקראתי ה20% האלה יקפיצו את זה לכל הפחות ל70 לשנה.

    יש סיכוי שנעוף מגביע הליגה כי שיחקנו עם שחקן לא רשום (ואן דר ברג?)

    EFL investigation into ineligible Liverpool player in Carabao Cup relates to Pedro Chirivella. He joined Extremadura on loan in January and case is over international clearance. Chirivella replaced Naby Keita after 63 minutes. Liverpool facing fine, but expulsion also an option.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/9/19
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  10. מנחם 88 Guest

    מספר המכירות הממוצע שלנו ב5 השנים האחרונות לפי מאוגוסט האחרון: 1.13 מיליון
    Liverpool news: Shirt sales increase to 1.13 million a year - double Manchester City's | Daily Mail Online

    הממוצע עבור תקופה מוקדמת יותר בת 5 שנים, שמסתיימת עם תחילת עידן קלופ בערך (2011/12- 2015/16) הייתה בערך 0.85 מיליון https://www.skysports.com/football/news/11667/10620972/manchester-united-sell-
    more-shirts-than-any-other-club-in-world-football


    כלומר, עלייה של 33 אחוז בערך בתקופת קלופ.עכשיו ברור שמדובר בנתונים מאוד גסים, אבל כדי להשלים ל70 אתה צריך למכור חולצות ב200,000,000, כך שלפי מחירים נוכחיים של בערך 80 לחולצה (שבטח יעלו..) אתה מדבר על 2.5 מיליון חולצות... וודאי שיש עוד מרצ׳נדייז שנייר מוכרים אבל הוא שולי ביחס. אם הדברים נכונים, עדיין נראה שמכוונים להכפלת מכירת החולצות לפחות, כאשר כבר יש לנו אינדיקציה לזה שהאפקט של קלופ (שחלקו כבר מוצה מן הסתם) יחד עם קלופ שווה הרבה - אבל הרבה פחות מזה
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  11. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    מעניין מה שאתה רושם.
    אם באמת המחיר הוא 80 לחולצה אז קשה מאוד לראות איך נגיע ל70 מיליון בשנה במידה והמספרים פה נכונים ואכן העלויות שלא קשורות בחולצות הן שוליות.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  12. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    יש פה הרבה מאוד נתונים שמהם אפשר להניח שעליית המכירות של החולצות שלנו תמשיך, בהתחשב בכך שרשת ההפצה של נייק גדולה בערך פי 2 מזו של ניו באלאנס.
    בת׳רד אחר בטוויטר קראתי שהנתון הזה של 20% מההכנסות ממכירות (של כלל המרצ׳נדייז, לא רק חולצות משחק) הוא גבוה מאוד לעומת לקוחות אחרים של נייק, אצלם זה עומד על אחוזים בודדים.
    בת׳רד אחר בטוויטר קראתי ניתוח שמסביר איך התוכנית של FSG תחת נייק היא להפוך את ליברפול למותג שלא פונה רק לאוהדי ספורט אלא לצרכני לייף סטייל, בדומה למותגים ספורטיביים אחרים כמו הלייקרס, איר ג׳ורדן וכו׳.

    כל הדברים האלה נשמעים הגיונים עבורי אבל אני לא באמת מבין בתחום. אני חושב שאף אחד פה לא באמת חשוף להצעות שעמדו בפני המועדון והתחזיות המדויקות לעתיד ולכן כל הניתוחים האלה לא שווים הרבה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  13. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,420
    לייקים שהתקבלו:
    3,851
    אגב, השחקן המדובר בגביע הליגה לפי מה שהבנתי זה פדרו צ'יריבלה שהיה מושאל בעונה החולפת ויש משהו עם האישורים שלו.

    לגבי העסקה עם נייק, באמת קשה לדעת אם זה טוב או לא ורק הזמן יגיד, צריך לסמוך על המועדון שחושב טוב טוב על העסקאות הללו ולא יקבל החלטה סתם.
     
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,559
    לייקים שהתקבלו:
    18,457
    זה לא רק חולצות אלא כלל המרצ'נדייז.
    אני לא מבין בזה ממש, אבל במשך שנים שמעתי תלונות על כך שפשוט לא רואים מרצ'נדייז שלנו בשום מקום. גם כשאני בחו"ל אני פשוט לא רואה מוצרים של ליברפול. מלא של יונייטד ושל צ'לסי ואין כלום של ליברפול במגוון חנויות ספורט.

    בכל מקרה, ראינו כבר שFSG חריפים מאוד בכל מה שקשור לשיווק. יתרה מכך, יש להם יחסים טובים עם NB אז אני מניח שאם הם הולכים למהלך כזה יש להם סיבה רצינית להאמין שזה מאוד משתלם לנו כלכלית.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,208
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    קשה לי להאמין. קודם כל בלונדןן כן ראיתי. שנית כל בדנמרק או אוסטרליה רואים הרבה אוהדים עם חולצות שלכם.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.