מחזור חמישי בספרד: ריאל מדריד בפיחואן, בכורה משותפת למסי-סוארס-גריזמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏20/9/19.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הליגה הספרדית - מחזור חמישי

    [​IMG]

    על איכות הכדורגל בספרד אפשר להתווכח אבל בחלוף ארבעה מחזורים אף אחת אינה מושלמת, תרתי משמע. בזמן שעוד לא הצלחנו לעכל את ההצגה של ילד הפלא (עוד לא בן 17), אנסו פאטי, הרכש הטרי של נבחרות ספרד וכן את המחזור המטורף שעבר על הנציגות בליגת האלופות, כל אחת מסיבותיה (בקצרה: האופי הנדיר של אתלטיקו, ההשפלה של ריאל מדריד, החיים החדשים של ולנסיה וסלאדס והיכולת המטורפת של טר שטגן) - מגיע לו המחזור החמישי המטורף כשהבשורות הטובות הן שיגיע עוד אחד כזה באמצע השבוע, בלי שנשים לב.

    [​IMG]
    הילד ענק

    במוקד המחזור - העיניים בפיחואן כשסביליה תארח את ריאל מדריד ביום ראשון ב-22:00. מוליכת הטבלה הגאה של ז'ולן לופטגי שישמח לנקום באקסית, מגיעה לאחר שפתחה ברגל ימין גם את הליגה האירופית, עם סגל עמוק וטוב. הקבוצה של זידאן תצטרך לעשות שינוי ניכר, על אף שתגיע כמעט עם אותו הסגל (ללא מודריץ' ומרסלו בוודאות) כדי לחזור הביתה עם משהו במגרש בו הפסידה בארבע השנים האחרונות, כשאשתקד זה נגמר בתבוסה מהדהדת של 3:0 כשסביליה סוגרת עניין תוך חצי שעה, לא פחות.

    בספרד מתרגשים לא פחות ואף יותר מהופעת הבכורה של ליאו מסי בהרכב הראשון העונה, לאחר ששותף לחצי שעה במשחק החוץ נגד דורטמונד. זה לא רק זה, ברצלונה תציג לראווה ובגאווה את הטריו ההתקפי החדש שלה שיישחק לראשונה יחד: מסי-גריזמן-סוארס, כשתתארח אצל גראנדה לה גם כן שבע נקודות, ורק נזכיר שבשלושת משחקי החוץ שלה העונה היא טרם ניצחה. אתלטיקו מדריד, מנגד, תארח את סלטה ויגו ותקווה לתקן לאחר ההופעה החלשה נגד סוסיאדד שהסתיימה בהפסד 2:0. דייגו קוסטה יחפש את שער הבכורה שלו העונה.
    ובשאר הליגה: חטאפה מארחת את מאיורקה כשהיא עדיין מחפשת ניצחון ליגה ראשון, ואחרי שפתחה את הליגה האירופית ברגל ימין - זה בדיוק הזמן. ולנסיה תקווה להמשיך במומנטום כשתארח בביתה את לגאנס, הקבוצה החלשה בספרד והיחידה שהפסידה בכל המשחקים עד עתה. שימו לב גם לדרבי באקסי בין אתלטיק בילבאו לאלאבס.

    [​IMG]
    כך זה נראה בעונה שעברה. סביליה כותשת את ריאל מדריד

    הלו"ז המלאה - בהמשך
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סביליה - ריאל מדריד

    סביליה מגיעה למשחק במצב רוח מצוין אחרי שבוע גדול. זה התחיל עם 0:1 סופר-חשוב באלאבס, לא מובן מאליו עבור קבוצה שכבר כמה שנים מתקשה לנצח בחוץ, שלוש נקודות שהחזירו אותו למקום הראשון בטבלה לאור המעידה של אתלטיקו מדריד, ונמשך עם ניצחון 0:3 גם בפרמיירה האירופית במשחק החוץ המשמים בקרבאח ("הפרמיירה הגדולה של לופטגי באירופה") עם מחצית שנייה מעולה ושלושה שערים כשכל אחד יפה יותר מהשני - צ'יצ'ריטו בספרת - כמובן שהאקס מסיר חלודה רגע לפני המשחק, מוניר בהקפצה נפלאה וכן אוליבר טורס במספרת, שאחריה הוחלף ואיפשר למואנס דאבור (נרכש עוד בחודש מרץ וסבל מייבוש במחזורים הראשונים) לערוך הופעת בכורה גם אם לדקות ספורות - כי עדיף מאוחר מאשר אף פעם. זה הפעל שלה, של סביליה, שחולמת על ליגת האלופות. שימו לב מה קרה שם בחדר ההלבשה.

    הקבוצה מאנדלוסיה שביצעה מהפכה מטורפת בקיץ עם לא פחות מ-13 שחקני רכש חדשים - בהחלט עומדת כרגע בציפיות על אף שלא פגשה יריבות גדולות מדי. המנהל המקצועי האגדי מונצ'י חזר לקבוצה בסביליה נהנים מכל רגע במקום הראשון, אף אחד לא מתגעגע יותר מדי לוויסאם בן ידר שעזב והתחרות בהרכב קשה. צ'יצ'ריטו הגיע כרכש רגע לפני הבאזר בעוד לוק דה יונג שהיה מלך שערי הליגה ההולנדית (28 שערים) עדיין לא הצליח לכבוש. נוליטו חזר מהקפאה, בתרגום חופשי ורוני לופס הקיצוני המוכשר הגיע ממונאקו כדי לתרום למשחק האגפים. הבלם ז'ול קונדה הצטרף מהליגה הצרפתית וגם דייגו קרלוס הגיע לחלק האחורי.

    מן הסתם, סביליה שנפגוש מחר תהיה שונה לחלוטין מהמשחק בחמישי. היא תשחק בקצב אחר, בטירוף הקבוע של הפיחואן, כשמספר שחקנים שזכו למנוחה יחזרו ל-11 - מדובר בלופס כמובן, באבר באנגה שפתח על הספסל והצליח לבשל וכן חסוס נאבאס. כמוהו גם סרחיו רגילון שהתראיין במארקה לקראת המשחק (קיבל את כתבת השער) ואמר: "כיום אני בסביליה, זו הקבוצה שלי, זה הקהל שלי, זה הסמל שלי, ואני רוצה לנצח". המגן שפרץ בעונה שעברה חחת סולארי והציג יכלת נהדרת - השתלב מצוין בקבוצתו החדשה. "ברגע שסביליה התקשרה לא חשבתי פעמיים, זו קבוצה ברמה גבוהה מאוד, שבולטת באירופה. ידעתי שהקבוצה להוטה עם הרבה אמביצייה אבל החבר'ה רעבים ממה שחשבתי. המשחק נגד ריאל הוא כן מיוחד כי זו אחת הקבוצות הטובות בעולם. בריאל מדריד למדתי איך להתחרות ואיך לנצח, אני בטוח שנהנה מהמשחק. העונה הראשונה שלי בריאל הייתה בלתי נשכחת. סולארי נתן לי את הביטחון. אני לא חושב מה יקרה, בריאל מדריד קיבלו החלטה".המאמן עשוי לחזור על ה-11 שגברו על אלאבס כשההתלבטות היחידה היא לגבי החוד.

    באופן מוזר במיוחד, סביליה שיחקה עד היום רק פעם אחת בפיחואן וסיימה בתיקו מאכזב נגד סלטה ויגו על אף שכבשה שער מאוחר - פרנקו ואסקס הבקיע בדקה ה-81 אך דניס סוארס השווה כעבור ארבע דקות. בעונה שעברה היא רשמה מאזן 12-3-4 כשאחד מהמשחקים הזכורים היה ההפסד 4:2 לברצלונה על אף שכבר הובילה פעמיים. נגד אתלטיקו היא סיימה בתיקו 1:1. צ'יצ'ריטו אמר לקראת המשחק: "זה היה שער ראשון שלי בכדור חופשי! מבחינתי כל הגולים שווים כך שזה לא חשוב אם השער יפה בצורה יוצאת דופן או לא". אם יכבוש הוא יחגוג - "יש לי המון כבוד לריאל מדריד, אני חבר של השחקנים והייתה לי שנה נהדרת אבל אני צריך לכבד גם את הקהל שלי".

    אז סביליה מציג קהל למופת, קבוצה נמצרת שלומדת לאט לאט את ה-DNA של המאמן החדש ז'ולן לופטגי (הוא מאוד רוצה לנצח עם כל הכבוד לקלישאות במסיבת העיתונאים), וכמובן לא מעט אקסים. ב-26 בספטמבר בשנה שעברה לופגטי הגיע עם ריאל למגרש באנדלוסיה והובס ללא מענה בהפסד בכורה אחרי מחצית מזעזעת. לופטגי אמר לקראת המשחק: "טוב לנו להתאושש מכל מה שקרה, אנחנו ממוקדים במשחק. אנחנו זקוקים לכולם, חשוב שכל השחקנים יהיו דרוכים, המנטאליות שלהם חשובה. אני לא מתמקד בזה שאנחנו במקום הראשון, אנחנו בוחנים את הטווח הקצר, זו הדרך הטובה לנצל את האנרגיה. אני שמח שמהללים את הקבוצה שלי בתקשורת, מגיע להם". אתגר אישי לנצח את ריאל מדריד: "אני מתמקד בקבוצה הנוכחית שלי, סביליה, ובמה שהיא מסוגלת לעשות. מולנו יש קבוצה יוצאת דופן עם כישרון רב ונהיה חייבים לתת את הגרסה הטובה ביותר. במגרש הזה האווירה תמיד מיוחדת. יש שלוש נקודות ויריבה גדולה ממול וזה מספיק מוטיבציה. אני זוכר לטובה את כל המועדונים בהם אימנתי".

    [​IMG]
    צ'יצ'ריטו חוגג את שער הבכורה

    סביליההרכב משוער: ואסליק| חסוס נאבאס, קאסירו, דיגיו קרלוס, סרחיו רגילון| פרננדו, ז'ואן ג'ורדן, אבר באנגה, אוליבר טורס| רוני לופס, צ'יצ'ריטו

    ריאל מדריד מגיעה למשחק במצב רוח ירוד במיוחד לאחר התבוסה 3:0 בצרפת מול פ.ס.ז' ומי זוכר שבערב המשחק עוד היינו אופטימיים. הבטיחו לנו פתיחה חגיגית לליגת האלופות – מסיבה לא הייתה שם. כל נבואות הזעם ערב פתיחת העונה התגשמו ובגדול. אנחנו עדיין לא בסוף ספטמבר ובריאל מדריד יש כבר לחץ עצום ערב המשחק בפיחואן נגד המוליכה סביליה, כשבדיוק בעוד שבוע יגיע הדרבי נגד אתלטיקו. אפילו זידאן יודע: "השמועות על מוריניו? זה לא מפריע לי, זו המציאות. לפי העיתונים כבר הייתי בחוץ. כאן – אחרי הפסד צריך לשנות הכל, אבל אותי לימדו להילחם עד הסוף".

    המשחק הקרוב הוא לא ממש המקום לחזור לשגרה והמשוואה הזו – משחק בפיחואן=הפסד לריאל מדריד – די מעצבנת. זה מגרש בו אנחנו מתקשים מסורתית (מספרי האימה: ארבעה הפסדי ליגה רצופים בפיחואן) ומנצחים רק עם התעלות יוצאת דופן של כוכב גדול (מי יהיה זה הפעם), מגרש שכבר גמר אותנו בעונת הדסימה, ומול מכת האקסים הצפויה: החל מחאבייר צ'יצ'ריטו, דרך סרחיו רגילון (התראיין למארקה, הוא בטירוף לקראת המשחק) וז'ולן לופטגי שזוכר היטב את התבוסה בעונה שעברה

    תגובת הנגד חייבת להגיע מייד, בכל דרך שהיא, השאלה אם יש מה לעשות, לא נראה שיש פיתרון קסם.. סרחיו ראמוס יחזור להרכב כדי לייצב את ההגנה ואנחנו נספר לכם שהאקסית היא היריבה מולה כבש הכי הרבה שערים – שבעה במספר, אך אין חדש תחת השמש בנוגע לפציעות. לוקה מודריץ' ואיסקו התאמנו לבדם וגם מרסלו כמובן בחוץ.

    רבות דובר על הטריו ההתקפי של ריאל מדריד, שלישיית ה-BBH , אבל הזאר-בייל-בנזמה סיימו את המשחק בעיר האורות בלי אף בעיטה למסגרת. קיילור נאבאס ממש נהנה מהחיים. "טרינדט בבנייה", נכתב בתקשורת שם התעכבו על המספרים החלשים של השלושה: הזאר חטף מכל כיוון כולל ביקורת קשה במיוחד אתמול (על משקלו) – ב-70 דקות הוא רשם החמצה גדולה יחד עם 30 מסירות טובות ו-7 לא טובות; בייל איים על השער שלוש פעמים אבל רשם 12 איבודים! (לעומת 15 מסירות מדויקות) בעוד בנזמה נגח ליד הקורה ורשם עוד איום אחד נוסף בלבד. בתקשורת תוהים בקול רם האם זידאן ישתמש בפדריקו ואלוורדה, שהתאמן כרגיל וחזר לקו הבריאות, כדי לאזן את הקבוצה. אופצייה אחת היא לוותר על חאמס שגם הוא לא בלט, כשאפשרות אחרת היא לספסל את אחד משחקני הכנף. בשנה שעברה, גם עם שלושה קשרים מרכזיים – סביליה דרסה את ריאל מדריד.

    זידאן אמר: "מחר נצא למשחק קשה מאוד, זו הקבוצה המוליכה. אנחנו חייבים להשתפר בהשוואה למשחק האחרון. אין לנו שליטה על מה שנאמר מבחוץ, הכוח שלנו הוא מה שקורה בפנים. אנחנו רוצים לשפר את המצב. אנחנו רוצים לנצח. חוסר אינטנסיביות? לעתים זה חסר אבל לא תמיד, נגד לבאנטה היינו טובים מאוד. המנוחה הייתה חשובה, מגיע לשחקנים להיות עם המשפחות שלהם". זה הזמן של ריאל מדריד להציג חוסן מנטאלי, קשיחות, אופי, לנצח בכוח ולא לגרום להפסד להפוך לכדור שלג. זידאן ניצח פעמיים בקאמפ נואו, פעמיים במינכן וגם בטורינו, בדורטמונד ונגד אתלטיקו בחוץ. ניצחון בפיחואן עדיין אין לו.

    [​IMG]
    איזה נפילה. ריאל מובסת בפאריס

    ריאל מדריד
    הרכב משוער: טיבו קורטואה| דני קרבחאל, סרחיו ראמוס, רפאל ואראן, פרלאן מנדי| קאסמירו, טוני קרוס, חאמס רודריגס| גארת' בייל, אדן הזאר (ואלוורדה) וקארים בנזמה

    היסטוריה ומפגשי עבר::

    זוכרים את זה? ה-2 במאי 2015, ריאל מדריד לא מרימה ידיים במאבק האליפות נגד ברצלונה כשהיא מדורגת במקום השני. כריסטיאנו רונאלדו ביום עבודה גדול כובש שלושער עצום (שני שערים תוך שתי דקות: 36 ו-38), שער נוסף בנגיחה אחרי בישול של בייל המחליף (69), וריאל מדריד מנצחת 2:3 בפיחואן. מאז זה לא קרה, מאז – קיר או חור שחור. ארבעה הפסדים רצופים – הפסד הבכורה של רפא בניטס על אף שער נפלא במספרת של סרחיו ראמוס (3:2 ב-2015-16), הפסד 2:1 אכזרי בעונת האליפות כשריאל בשלושה בלמים הובילה מפנדל של כריסטיאנו אך ספגה שער עצמי מדנילו ועוד אחד של יוביץ'; הפסד 3:2 חסר חשיבות במחזור ה-34 בעונת 2017-18 כשהראש היה בצ'מפיונס; ובעיקר התבוסה הקשה בעונה שעברה, כסביליה סוגרת עניין תוך 39 דקות, אנדרה סילבה הרגיש אלוהים וטיבו קורטואה חסר אונים.

    "אין לי קבוצה", אמר מוריניו הזועם אחרי הפסד 1:0 בפיחואן משער כבר בדקה הרביעית, בירוק מזעזע, שהיווה המשך לפתיחת עונה מזעזעת (2012-13). שנה אחר כך הפסד בפיחואן, מול ראקיטיץ' שכבש צמד, הפסד שני ברציפות (לאחר הקלאסיקו) – חיסל, בערך, את חלום האליפות בעונת הדסימה. ריאל נכנעה גם ב-2009-10 ביום בו רשם קסיאס את ההדיפה המטורפת מול דייגו פרוטי (2:1), בעונות האליפות 2006-2007 ו-2007-08, ואפילו במשחקו האחרון של זיזו במועדון, שנה קודם לכן (הפסד 4:3 אטרקטיבי ב-2005-06, בקהאם כבש צמד). התיקו האחרון, אגב, ארע ב-2004-05 כשילד בשם סרחיו ראמוס שיחק ממול וזידאן כבש בפצצה למשקוף ופנימה אל בפטיסטה הכתיר את ברצלונה לאלופה. שנות ה-50 ו-70 במגרש הזה היו קשות במיוחד.

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2018/09/26/15379983906876.Xxx

    הרצף הטוב ביותר במגרש הזה היה מאמצע שנות ה-90 ועד אמצע שנות ה-2000. ריאל השיגה ארבעה ניצחונות רצופים על סביליה, בימיה כקבוצת תחתית, כולל 1:4 גדול בעונת 1994-95 ורשמה עוד שני ניצחונות ותיקו עד להפסד הצורם בעונת הקיירוש (4:1), יום אותו רובן גונזאלס שהוחלף בדקה ה-26 - לא ישכח לעולם. ב-2002-03 זה נגמר ב-1:3 חלק עם שערים של הלגרה, זידאן ומוריינטס. והיו גם שתי הצגות ענק בתחילת העשור הזה: פעמיים 2:6! כריסטיאנו כבש רביעייה ב-2010-11 וכעבור שנה בעונת האליפות זה כבר היה משחק של קבוצה גדולה. הפנומן "הסתפק" בשלושער, כשדי מאריה להט במרכז השדה ובישל בגאונות לקאייחון. הוא כבש בעצמו ואפילו אלטינטופ הבקיע. ועדיין, יש אוברדרפט שייקח שנים לסגור: ב-75 משחקי הליגה שנערכו עד היום באנדלוסיה:23 נצחונות לריאל מדריד (31%), 15 תוצאות תיקו (20%) ו-37 נצחונות לסביליה (49%), יחס שערים 130:113 (לטובת סביליה).
     
  3. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    האם סוף סוף ברצלונה תנצח במשחק חוץ? מקווה מאוד שכן.
    לא רואה את ריאל מנצחת בפיחואן, יהיה משחק מאוד מעניין שם.
     
  4. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    טר שטגן.
    סמדו, פיקה, לנגלה, פירפו.
    סרג'י רוברטו, דה יונג, ראקיטיץ'.
    פרס, סוארס, גריזמן.

    מסי יחכה מהספסל.
     
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    הקישור הזה עושה לי בחילות...
     
  6. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    שמח שבוסי מקבל קצת מנוחה, הייתי רוצה לראות גם את טודיבו.
    פירפו חייב להיות טוב היום.
     
  7. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    604
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מין:
    זכר
    אני חושש מהמצ' אפ של פיקה מול סולדאדו
     
  8. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    ובינתיים, אתלטיקו שוב מאבדת נקודות בתיקו מאופס ביתי נגד סלטה ויגו. משחק שני רצוף שהם לא כובשים (בליגה).
     
  9. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    סמדו ורוברטו פותחים, תרשמו 1+ לגראנדה עד המחצית.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    איפה כל אלה שהכתירו את אתלטיקו אחרי ה-3:7 על ריאל מדריד בקיץ או על סמך משחק-שניים בליגה? אמרתי לכם שלמרות הרכש המצוין - יהיו ימים גרועים, ז'ואאו פליקס לא יכבוש וייבשל בכל משחק, הליגה תהיה צמודה גם הפעם. תיקו במשחק בית זה תמיד מחורבן, במחצית הראשונה אתלטיקו מדריד יצרה מצבים אבל לאחר מכן ממש לא, הלחץ שיחק תפקיד. לא מוראטה, לא קוסטה שמחפש שער בכורה ולא האחרים ברמת חדות מספקת.
    מנגד, די מופתע לגבי סלטה ויגו, משחק שחשבתי שהיא תקבל בראש, ההגנה שלה הייתה קטסטרופה אשתקד ואני לא חושב שנעשה שינוי יותר מדי גדול שם. גם פתיחת העונה הנוכחית לא מי יודע מה. נראה אם היה לה יותר מזל משכל. יאגו אספאס עדיין ללא שער העונה, מוזר.

    לטעמי החלטה נכונה של ואלוורדה, מסי יוכל "להציל את המולדת" גם במחצית, לא קרה כלום שהוא על הספסל, כולה גרנאדה עם כל הכבוד לפתיחת העונה החביבה שלה. אחלה 'הודעות נאחס הפוך' יש פה. השיבוץ של ראקיטיץ' נכון מאוד, הוא מאיים על השער.

    ויאריאל עם ניצחון שני רצוף, 0:2 על ויאדוליד הפעם, חאבי אונטיברוס עלה מהספסל ועשה את שלו עם סחיטת פנדל ושער יפה מאוד בנגיחה, מתקדמת מה שנקרא.
     
  11. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אתלטי בלוף. זרקו 126 מיליון יורו על שחקן מוכשר, בן 19 שאולי עוד שנתיים יתחיל לממש פוטנציאל. בינתיים להוציא שער ובישול, גורנישט.
     
  12. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אוי פירפוביץ'...
     
  13. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    איזה יופי של הגנה. יאללה 90 דקות של בונקר רצחני
     
  14. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    כאשר השופטים עושים 20 טעויות נגדינו לא בא לי לנתח איפה אנחנו טעינו. גועל נפש.
     
  15. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    חייב להשיג סטטיסטיקה של סמדו ורוברטו יחד על הדשא, הסוף ידוע מראש חוץ מלחסר מושג על הקווים שמתעקש לגמור אותנו.

    נכון לעכשיו אתלטיקו נראת יותר טוב מבארסה וריאל ביחד. כרגע האליפות על הרצפה ומי שתצליח לייצר מומנטום תברח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/9/19