הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,078
    לייקים שהתקבלו:
    485
    מין:
    זכר
    טוב הטירונות נגמרה.
    עוד מעט לימודים.
    עכשיו חופרים.

    ליגת העל:
    מכבי אשדוד- בראד גרינברג
    רכזים: עמית עבו, עודד ברנדווין, אלייז'ה ג'ונסון.
    גארדים: סטו דאגלס
    פורוורדים: צוף בן משה, תומר לוינסון, ליאור אליהו, לה-דונטיי הנטון, נואה דיקרסון, ג'וש פרואינד וכרמל בוכמן.
    סנטרים: חחחחחחחח
    נראה לי בראד גרינברג אוהב את האתגר אחרת אין לי מושג מה רורה איתו לעזאזל בזה שהוא א' נשאר באשדוד וב' שזאת הקבוצה שנבנתה.
    נכון שלא היה ברור אם אשדוד תפתח את העונה בגלל העזיבה של באר טוביה והם מעמידים תקציב נמוך(הביאו גם רק שלושה זרים), אבל וזה אבל גדול מאוד אין שום סיבה שהסגל יהיה כל כך לא מאוזן, מיליון סנטרים עמדות 1-2 דלילות מאוד וחוסר קיום של סנטרים טבעיים, הזוי בעיניי שככה נבנית הקבוצה. למרות זאת עד עכשיו הקבוצה קיימה שני משחקי אימון, בראשון הפסידה לעירוני נהריה 93-86 ובשני ניצחה את עירוני נס ציונה 102-83.
    קלעו לאשדוד במשחק מול נהריה: אליהו וג'ונסון 19 כ"א, דיקרסון 11, לוינסון וברנדוויין 9 כ"א, דגלאס 6, בן משה 5, פרוינד 3, עבו 2. כן שותף
    קלעו לאשדוד מול נס ציונה: אליהו 20 (21 דקות, 8-11 מהשדה, 4-6 מהקו, 9 ריבאונדים, 6 אסיסטים, מדד 30), ג'ונסון 14 (6-10 מהשדה, 7 אסיסטים), בן משה 13 (6 ריבאונדים), דיקרסון 12 (6 ריבאונדים), לוינסון 10 (6 ריבאונדים), פרואינד 9, עבו, בוכמן (7 ריבאונדים, 4 אסיסטים) וברנדוויין (5 אסיסטים) 8 כ"א. כן שותף: דגלאס. (באתר המנהלת קיימת סטטיסטיקה מלאה מהמשחק למעוניינים)
    אשדוד תקום ותיפול לפי היכולת של מספר שחקנים, דבר ראשון הזרים שכל אחד צריך להיות בינגו וליאור אליהו שהוא עכשיו שחקן מוביל בקבוצה שאר השחקנים יצטרכו לא להיות נטל על הקבוצה.
    לדעתי אשדוד לא נבניתה טוב לאור התקציב זה מובן רק חבל בשבילם שהסגל לא מאוזן, היא המועמדת מספר אחת לירידה אין בכך ספק, אולי תצליח להינצל אם בראד גרינברג ימשיך לעשות ניסים עם החומר שיש לו ומספר שחקנים צעירים כמו עבו, לוינסון וצוף בן משה יתנו עונת פריצה.

    מכבי חיפה - דניאל סאואנה
    רכזים: גרגורי וארגס (לא משתתף כרגע בהכנה לעונה כי הוא בנבחרת ונצואלה), עמית אלון(כרטיס כפול עם מוצקין), גיל אמיתי, דיוויד כהן
    גארדים: דניאל נג'ר, תומר אסייג, ג'יימס יאנג, סקוט סאגס
    פורוורדים: יונתן מור, רומן סורקין, ווילי וורקמן.
    סנטרים: אריק אנדרסון ודניאל קופרברג.
    קבוצה מעניינת בנתה העולה החדשה, זרים מרשימים כמו וארגס ויאנג הגיעו ובנוסף באו סקוט סאגס ואריק אנדרסון שנראה איך יהיו.
    מה שמעניין בקבוצה הזאת שכל הישראלים שלה לא שיחקו שנה שעברה בליגת אלה באו מהלאומית (דיוויד כהן היה באילת אבל לא נראה לי הוא בדיוק שיחק). יונתן מור, ווילי וורקמן וגיל אמיתי חוזרים לעוד גיחה בליגת העל נקווה שהפעם יונתן יבלוט יותר.
    דניאל קופרברג ורומן סורקין מבחינתי בעונת מבחן, הם חייבים לתת ערך מוסף בתור ישראלים גבוהים, אלה שחקנים שהייתה מהם הרבה תקווה והם כרגע קצת תקועים אני מקווה שיצליחו לפרוץ. בסך הכל בנו קבוצה בחיפה שאמורה לדעתי לכל הפחות להיאבק על פלייאוף והיא אמורה להיות קבוצה מאוד נחמדה לצפייה.
    עד עכשיו קיימה הקבוצה שני משחקי אימון והפסידה בשני משחקי האימון להפועל חולון 82-72 והפועל תל אביב 84-79. כדאי לזכור שמכבי חיפה תתחיל את העונה שלה מאוחר כרגיל בגלל מסע המשחקים שלה מול קבוצות בNBA.
    קלעו לחיפה מול הפועל תל אביב: סאגס 16 (6-9 מהשדה), סורקין 14 (5 אסיסטים), וורקמן 12 (5-7 מהשדה, 6 ריבאונדים, 4 אסיסטים), אנדרסון 11 (8 ריבאונדים), יאנג (0-8 לשלוש, 6-7 מהקו, 6 איבודים) ומור 10 כ"א, כהן ואמיתי (6 איבודים) 3 כ"א.
    קלעו לחיפה מול חולון: סאגס 16 (6 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 8 איבודים), סורקין 14 (3-6 לשלוש), וורקמן (9 ריבאונדים, 4 אסיסטים) ואמיתי (6-9 לשתיים, 0-6 לשלוש, 7 ריבאונדים, 4 אסיסטים) 12 כ"א, אנדרסון 10 (8 ריבאונדים), מור 8. כן שותפו: נג'ר ואסייג.

    הפועל גלבוע/גליל - ליאור ליובין(נחזור אליו כשאני אדבר על ליגה לאומית)
    רכזים: יפתח זיו, גיל בני, עמית ראובן ורון קופר
    גארדים: אדגר סוסה, ג'ראמר גאלי ועמית גרשון
    פורוורדים: יותם חנוכי, נתנאל ארצי, ג'סטין טילמן ואייל ננקין
    סנטרים: ניק וורד, עידו פליישר ובניה סרור
    השנה בגלבוע החליטו להמר, ולקחו את זה צעד קדימה כשהישראלי המבוגר והבכיר שלהם הוא יפתח פאקינג זיו.
    גלבוע/גליל עברו סוג של מהפכה כשכל השחקנים עזבו פרט ליותם חנוכי, עמית ראובן, בניה סרור, נתנאל ארצי, אייל ננקין ורון קופר (מלבד ארצי וחנוכי שאר השחקנים אמורים לשחק בליגה הארצית בעונה הקרובה בקבוצת הבת של גלבוע וננקין אמור לשחק בנתניה).
    הגיעו לקבוצה מספר שחקנים צעירים שאמורים לקבל במה רצינית (בנוסף לצמד הקפטנים יותם חנוכי ונתנאל ארצי) כמו גיל בני, פליישר, עמית גרשון(פריצת העונה או תגלית העונה הקודמת). כרגיל בגלבוע סגל הזרים אמור לתת את הטון אבל יש סגל ישראלי נאוד מעניין וצעיר ובהנחה ששחקנים כמו חנוכי יפרצו, ארצי ימשיך להשתפר, זיו יגלה אינטילגנציית משחק יכולה להתפתח בגלבוע קבוצה מהנה מאוד לצפייה.
    קשה לי להאמין שזה יקרה לכן אני לא חושב שיגיעו לפלייאוף אבל הם לא יהיו מועמדים לירידה.
    עד עכשיו קיימה הגלבוע ארבעה משחקי אימון כאשר הרביעי הופסק במהלכו בגלל שהסל בגן נר נפל במהלך המשחק מול ראשון לציון.
    במשחקי האימון הפסידה הגלבוע להפועל באר שבע 66-63, להפועל תל אביב 83-88 וניצחה את הפועל חולון 81-79
    קלעים מול באר שבע: יפתח זיו 20 (4-7 לשלוש), ג'סטין טילמן 12 (4-5 מהשדה), נתנאל ארצי 10 (5-8 מהקו), ג'ארמר גאלי 6, אייל ננקין 4, גיל בני, עמית גרשון (7 ריבאונדים) ועמית ראובן 3 כ"א, עידו פליישר 2. כן שותף: בניה סרור
    קלעים מול הפועל תל אביב: סוסה 18, טילמן 17, גרשון 14, גאלי 10, ארצי 6, בני וזיו 5 כ"א, סרור 4, פליישר וננקין 2 כ"א. כן שותף: ראובן.
    קלעים מול חולון: טילמן 22 נק', וורד 20 נק', גאלי 19, גרשון 12 נק', ארצי, יפתח זיו, פליישר, וראובן 2 נק' כ"א. (שיחקו ללא סוסה וארצי נפצע ברבע השלישי). יותם חנוכי לא שיחק בשום משחק בינתיים.

    עירוני נהריה - דני פרנקו
    רכזים: דומיניק ווטרס, ניב משגב, אייל שולמן ואלדר יעקב
    גארדים: ג'רל מקניל, טראוויס ווריק, שלו לוגשי ותומר כהן
    פורוורדים: טוני גפני, איגור קולשוב, איתי שגב ונועם אקריש(שחוזר לארץ מהכוכב האדום).
    סנטר: ג'ף אדריאן.
    הסגל של נהריה כולל מצד אחד שחקנים שאני לא מחזיק מהם כמו אייל שולמן ואיתי שגב אבל יש גם אחלה שחקנים כמו ניב משגב, טראוויס ווריק, ג'רל מקניל, טוני גפני, ג'ף אדריאן ואיגור קולשוב. לדעתי נהריה העונה תהיה קבוצה אמצע טבלה ולא הכי יציבה מכיוון שיש לה מספר שחקנים לא רעים ומספר שחקנים שהם חושך, בנהריה צריכים לקוות שהזרים המבוגרים ימשיכו לתת תפוקה ושהסגל יתחבר כמו שצריך.
    עד עכשיו קיימה נהריה שני משחקי אימון ובשניהם היא ניצחה, את אשדוד 93-86 ואת הפועל אילת 83-76.
    קלעו לנהריה נגד אשדוד: משגב 20, ווטרס 18, ווריק 13, קולשוב 11, גפני 10, שגב, אדריאן ושולמן 6 כ"א, לוגשי 2. כן שותף: כהן.
    קלעו לנהריה נגד אילת: משגב (5-8 לשלוש, 4 איבודים) וקולשוב (8-12 מהשדה) 21 כ"א, ווטרס 12 (9 אסיסטים), אדריאן 9, ווריק ושגב (6 ריבאונדים) 6 כ"א, גפני 5, שולמן 3.

    הפועל אילת - אריק אלפסי
    רכזים: אבי בן שימול, ג'ף גריי, זיו בן צבי
    גארדים: לארי גורדון, ג'ארד טרל(ההודעה על חתימתו התפרסמה תוך כדי כתיבת פוסט זה) רזיאל חיון, דניאל ראובן, ירדן אשכנזי
    פורוורדים: קיוון דבנפורט, רפי מנקו, שולדבראנד, נווה בן שמן
    סנטר: אריק תומפסון
    עוד קבוצה שבקיץ היו להם בעיות כלכליות, בנו קבוצה סבירה מינוס, אני בכיף יכול לראות אותם נאבקים למטה.
    אבי בן שימול ושולדבראנד הם הישראלים המובילים, מנקו יהיה בסדר לפעמים ובן צבי לא לליגת העל בנוגע לגריי הוא מתאזרח נראה איך יהיה.
    רזיאל חיון בא כדי לחמם ספסל ונווה בן שמן נשלח לשחק בהפועל חבל איילות בליגה הארצית. בנוגע לזרים אני באמת לא מכיר אותם. לא יודע אם אילת קבוצה לפלייאוף אולי אפילו תהיה יריבה לאשדוד, יש להם רוטציה קצרה מאוד של שמונה שחקנים על גבי עונה שלמה פציעה שתיים ותהיה שם בעיה רצינית.
    עד עכשיו אילת שיחקה שני משחקי אימון והיא ניצחה את באר שבע 94-86 והפסידה לנהריה 83-76.
    קלעו לאילת מול באר שבע: דבנפורט 17 (6-9 מהשדה, 7 ריבאונדים), מנקו 16 (6 ריבאונדים, 8 אסיסטים, 6 חטיפות), תומפסון 14 (9 ריבאונדים), גורדון 13, שולדבראנד 9, גריי ובן שימול (8-8 מהקו, 4 אסיסטים, 5 איבודים) 8 כ"א, בן צבי 5 (6 אסיסטים, 4 איבודים), בן שמן 4. כן שותפו: חיון ואשכנזי.
    קלעו לאילת מול נהריה: תומפסון 22 (7-9 מהשדה, 8-11 מהקו, 16 ריבאונדים), מנקו 12 (6 איבודים), שולדבראנד 10, דבנפורט 9, בן שימול (9 אסיסטים) וגריי 7 כ"א, גורדון 5 (2-10 מהשדה), בן צבי 4 (4 אסיסטים). כן שותפו: חיון ובן שמן.

    הפועל תל אביב - אריאל בית הלחמי
    גארדים: ים מדר, מלקום גריפין, חואקין שוכמן, מייקל בריסקר, רודני פרוויס, שחר לזר, עומר בן דוד, איתי בינמין.
    פורוורדים: דזי רודריגז, תומר גינת, אייזאה אייזנדורף, אלישי כדיר.
    סנטר: דימיטריוס טרידוול.
    אישית אני לא אוהב את הבנייה של הפועל חסר גובה מתחת לסלים, יש את טרידוול, כדיר ששיאו מאחוריו וגינת, זהו מבחינת גובה.
    גם עמדות 1-2 עמוסות בקטע מוגזם. ים מדר העונה צריך לקחת את הצעד הבא ולהיות שחקן ישראלי טוב לליגה לכל הפחות, בנוסף גינת, הקפטן צריך גם כן להמשיך את היכולת מהעונה הקודמת. בהפועל יהיו חייבים זרים יותר טובים מהעונה הקודמת שבה הזרים היו בקושי קולעים וזאת הייתה אחת הסיבות שהפועל סיימה רק במקום השמיני, בנוגע לכדיר ואייזנדורף אין לי מושג למה הם באו להפועל, כדיר כבר לא שחקן ישראלי מוביל (וגם כשהיה זה היה יותר בגלל ההיצע העלוב וזה בא ממישהו שאוהב את כדיר) ואייזנדורף ישראלי טוב ללאומית ותו לא. שוכמן אוברייטד, בריסקר ייתן עונה בינונית ולא יותר לפי דעתי. את הזרים אני לא מכיר אבל אני חושב שהפועל תהיה תלוייה בהם מאוד. מאוד מקווה ששחר לזר יראה קצת דקות בליגה או יושאל ללאומית כי בא אחרי טורניר מצויין באליפות אירופה לנוער דרג ב'.
    אם הייתי צריך להעריך איפה הפועל יסיימו את העונה זה באזור מקומות 6-8.
    עד עכשיו הפועל תל אביב קיימה עד עכשיו שני משחקי אימון בהם היא ניצחה את גלבוע גליל 88-83 ואת מכבי חיפה 84-79
    קלעו להפועל נגד גלבוע: גינת 20, גריפין 18, טרדוול 11, שוכמן ורודריגז 9 כ"א, כדיר 8, פרוויס 7, מדר 6. כן שותפו: בריסקר ואייזנדורף.
    קלעו להפועל נגד מכבי חיפה: גינת 24 (10-18 מהשדה, 9 ריבאונדים, 5 אסיסטים), רודריגז 17 (3-5 לשלוש, 7 ריבאונדים), פרוויס 12 (5-13 מהשדה), שוכמן 10 (8 ריבאונדים, 4 חטיפות), גריפין 9 (1-9 לשלוש, 4 חטיפות), בריסקר 5, כדיר 4 (8 ריבאונדים), מדר 3 (5 אסיסטים, 6 איבודים).

    הפועל באר שבע - רמי הדר
    רכזים: טי ג'יי וויליאמס, עדי כהן סבן
    גארדים: ג'ון פטרוסלי, ספסנסר וייס, פיליפ הרץ, נעם לייש, חן קראוניק
    פורוורדים: אנתוני לורנס, נייט לינהארט, טרנס ווטסון, עמית זיס
    סנטר: סטיב זאק, בן אייזנהארט
    קבוצת המתאזרחים של הליגה, פיליפ הרץ, טרנס ווטסון, בן אייזנהארט(במקרה שלו הוא יותר מתאזרח פחות שחקן כדורסל) וספנסר וייס.
    בנו קבוצה מאוד מעניינת בבאר שבע, אני אתחיל מהרכז עדי כהן סבן שהתחיל לקבל שנה שעברה קרדיט ודווקא שנראה שהוא פורץ הגיעה פציעה מאוד לא נעימה שגמרה לו את העונה, מאחל לו שיחזור לעונה הקרובה חזק יותר ונראה שבהכנה המצב שלו לא רע בכלל. די בטוח שההחתמה של נעם לייש היא כדי שמישהו יחלק מגבות. ספנסר וייס נראה כמו החתמה טובה כי מגיע אחרי עונה לא רעה בכלל במדי אשדוד וטרנס ווטסון גם חוזר אחרי פציעה לא נעימה אבל אמור להיות כח מתחת לסלים והוא תופס משבצת של ישראלי כך שזה טוב לבאר שבע. עמית זיס מגיע אחרי קמפיין מרשים בנבחרת העתודה ונראה שיקבל קרדיט כמו בעונה שעברה מרמי הדר. בנוגע לזרים אני מכיר רק את נייט לינהארט שהוא החתמה מצויינת לקבוצה כמו באר שבע והזרים האחרים מבחינת מה שהם עשו בקריירה נראים לא רע בכלל. אם הייתי צריך להמר הייתי אומר שבבאר שבע נבניתה קבוצה יותר חזקה מעונה שעברה והיא לדעתי יכולה להתמקם במקומות 6-8 בלי בעיה.
    עד עכשיו בהכנה קיימה באר שבע ארבעה משחקי אימון כשהיום בערב תקיים את החמישי המאזן שלה עומד על שני ניצחונות ושני הפסדים.
    הם ניצחו את גלבוע גליל 66-63 ואת הפועל חולון 85-72 והפסידו להפועל ירושלים 89-77 ולהפועל אילת 94-86
    קלעו לבאר שבע נגד גלבוע: טי.ג'יי וויליאמס 24 (3-5 לשלוש, 3 חטיפות, 6 איבודים), סטיב זאק 11 (11 ריבאונדים, 3 חסימות), ספנסר וייס 8, ג'ון פטרוסילי 7, פיליפ הרץ 5, בן אייזנהארט, אנטוני לורנס ונועם לייש 3 כ"א, עמית זיס 2. כן שותפו: עדי כהן סבן וחן קראוניק.
    קלעו לבאר שבע נגד ירושלים: לורנס 22, וויליאמס 15, זאק 11, פטרוסילי 9, לינהארט 9, זיס 4, הרץ 3, כהן סבן 2.
    קלעו לבאר שבע נגד אילת: וייס (5-8 לשלוש), וויליאמס (3-7 לשלוש, 9 אסיסטים, 4 חטיפות, 4 איבודים) וזאק (7-10 מהשדה, 8 ריבאונדים) 17 כ"א, לינהארט 15 (5 איבודים), פטרוסלי 11 (3-10 מהשדה), לורנס 7, כהן סבן 2. כן שותפו: הרץ, אייזנהארט וזיס.
    קלעו לבאר שבע נגד חולון: וויליאמס 22 (8-13 מהשדה, 6 איבודים), כהן סבן 17 (7-9 מהשדה, 4 אסיסטים), זאק 15 (5-10 מהשדה ומהקו, 13 ריבאונדים, 4 איבודים), פטרוסלי 13 (6 ריבאונדים), לינהארט 6 (8 ריבאונדים), לורנס 5, אייזנהארט 4, הרץ 2, זיס 1. כן שותפו: קראוניק, קורנליוס ולייש.

    עירוני נס ציונה - נדב זילברשטיין
    רכזים: קורי פישר, עידו שבת, תומר אברמוביץ'
    גארדים: רביב לימונד, גולן גוט, עידן אלבר
    פורוורדים: דקוואן קוק, ג'רמי הולוול, טל דן, ליאור קררה, רביב פיטשון, אופיר גולדשטיין
    סנטר: ג'ף וויטי
    קבוצה סופר מעניינת בנו בנס ציונה, רואים את התהליך שהם עוברים מעונה לעונה שבו הקבוצה לוקחת כל שנה צעד קדימה, אחרי עונת בכורה טובה ביורופקאפ, הם ממשיכים לעוד עונה שם והפעם ישירות בבתים והם בנו קבוצה שהיא לטעמי יותר חזקה ממה שהייתה להם עונה שעברה.
    נתחיל מהסגל הישראלי וכמובן ממהחתמה של רביב לימונד שהוא תמיד שחקן שנחמד לראות ובשביל קבוצה בסדר גודל של נס ציונה מדובר באחלה החתמה שבעולם, בנוסף יש את עידן אלבר, המושאל ממכבי תל אביב מגיע אחרי עונת בכורה אישית מצויינת בבוגרים של הפועל כפר סבא שירדה ליגה ובטורניר נבחרות העתודה היה אחד מהשחקנים המרכזיים בזכייה כבדרך הוא אחראי על כמה פעולות גדולות שמשנות מומנטום במשחקים, עוד שחקן צעיר שחתם בקבוצה הוא ליאור קררה אחרי עונה אישית וקבוצתית מדהימה בגליל של אבישי גורדון ובנוסף השתתף באוניברסיאדה בה סיימה נבחרת ישראל במקום הרביעי וגם שם היה לא רע בכלל, קררה למי שלא מכיר הוא חלק מהשנתון המצויין של רעננה שכלל את בני ובריסקר והיה חלק מהנבחרות הצעירות אבל לצערו הוא עבר פציעה לא קלה שדי עיכבה אותו, שמח בשבילו שהוא עשה את הקפיצת מדרגה ומאחל לו להצליח בליגת העל, בנוסף ישנה המשכיות בסגל הישראלי, פיטשון, גולן גוט וטל דן. גולן גוט שעבר שדרוג גדול בשנים האחרונות וטל דן שבנס ציונה בערך עוד לפני שהייתה נס ציונה הם שחקנים ישראליים מזוהים עם הקבוצה(משהו די נדיר) ובנוסף הם שחקנים ישראלים שנותנים תוצרת כך שזה טוב. אותו דבר שחל לגבי טל דן וגולן גוט חל לגבי דקוואן קוק שהוא זר ברמות הגבוהות ביותר וממשיך בנס ציונה לעונה שלישית!!!
    בנוגע לשאר ג'ף וויטי הוא שחקן שנראה מאוד מרשים, בנוגע לקורי פישר וג'רמי הולוול אני פחות מכיר אותם אבל אני מאמין שהם ישדרגו את הקבוצה. לדעתי נס ציונה תסיים בערך במקומות 5-6 כי בנו שם קבוצה לא רעה בכלל.
    עד עכשיו קיימה נס ציונה שלושה משחקי אימון ניצחה בראשון משלשה ועבירה משוגעת של דקוואן קוק ובשני האחרים הפסידה, היא ניצחה את ראשון לציון 85-84 והיא הפסידה לראשון לציון 84-70 ולאשדוד 102-83.
    קלעו לנס ציונה נגד ראשון(משחק ראשון): קוק 23 (15 ברבע הרביעי, 5-9 לשלוש), הולוול 18 (8-11 מהשדה, 6 ריבאונדים), לימונד (5 אסיסטים) וגוט 10 כ"א, פישר 8 (5 איבודים), וויטי (6 ריבאונדים), דן וקררה 4 כ"א, אלבר ופיטשון 2 כ"א.
    קלעו לנס ציונה נגד ראשון(משחק שני): לימונד 20 (7-11 מהשדה, 5-7 מהקו, 6 ריבאונדים, 6 אסיסטים), פישר 12, קוק 9, הולוול 7 (9 ריבאונדים), פיטשון וקררה (9 ריבאונדים), אלבר 5, גוט 3, דן 2. כן שותף: שבת.
    קלעו לנס ציונה נגד אשדוד: קוק 23 (6-8 לשלוש), הולוול 17 (7-10 מהשדה, 7 ריבאונדים), לימונד 14 (6 אסיסטים), וויטי 10 (6 ריבאונדים, 4 חסימות, 5 איבודים), קררה 7, פישר 5 (1-10 מהשדה, 10 אסיסטים), אלבר ודן (0-6 מהשדה, 6 אסיסטים) 3 כ"א, פיטשון 1.

    מכבי ראשון לציון - גיא גודס
    רכזים: אלכס המילטון, דבון סאנדלר, נמרוד טישמן
    גארדים: נועם דוברת, טל פלד
    פורוורדים: ג'ורדן סווינג, אדם אריאל, ג'ונתן וויליאמס, עוז בלייזר, ניב בלול, ליד מישען
    סנטרים: דריל מונרו, אלכס צ'וברביץ'
    עוד קבוצה שעשתה שידרוג מאוד רציני משנה שעברה וגם שמרה על השלד.
    נשארו בקבוצה: נועם דוברת, טל פלד, נמרוד טישמן, אלכס המילטון, אדם אריאל, עוז בלייזר ודריל מונרו ובנוסף הגיעו דבון סאנדלר, ג'ונתן וויליאמס, ג'ורדן סווינג, אלכס צ'ורביץ'(שהחליף את אלטיט שהוחתם ושוחרר מהר מאוד) ובנוסף ניב בלול חזר מהשאלה בלאומית.
    נתחיל מהשחקן הכי מעניין בראשון, לפחות אותי אישית שהוא נועם דוברת הוא מגיע אחרי אליפות אירופה עד גיל 18 דרג ב' שבה היה הMVP שלה ובנוסף הוביל את הנבחרת לזהב שם, יתרה מזאת מדובר בשחקן סופר צעיר שמקבל המון קרדיט בליגת העל ולדעתי יקבל אפילו יותר בעונה הבאה, מאוד מעניין אותי לראות איך הוא יתפתח שנה הבאה אחרי שכבר קיבל דקות משמעותיות בבוגרים ואחרי קיץ טוב שכזה, נתייחס לצעיר השני של הקבוצה שהוא טל פלד שיהיה מעניין לראות אם ישיאלו אותו או שימשיך בנוער (לא משנה ראיתי שהיום הוא חוגג 17), מדובר בקלעי באמת טוב והוא גם היה הקלעי של המדינה הוא גם שחקן צעיר מראשון שהוא מעניין. מבחינת סגל ישראלי ראשון לציון שמרו על השלד והוסיפו את צ'וברביץ' שנותן עוד עומק מהספסל. אני מאוד מחבב את טישמן, אריאל ובלייזר אני חושב שהם ישראלים טובים ביחס להיצע. עכשיו זרים ג'ורדן סווינג מגיע אחרי עונה טובה מאוד בבאר שבע ולדעתי הוא אחת ההחתמות המעניינות והטובות של ראשון בקיץ, בנוסף המילטון ומונרו נשארו שזה חשובה להמשכיות וכימיה ובנוסף מדובר בזרים מצויינים, ג'ונתן וויליאמס הוא זר די בכיר שמגיע לראשון מהלייקרס והוא אמור להיות טוב אני מאמין ובכללי ראשון בנו קבוצה באמת טובה אני לא יודע אם זה מספיק ליורוקאפ אבל לליגה זה פשוט טוב מאוד והם יכולים לסיים את הליגה בטופ 4 אפילו.
    עד עכשיו קיימה מכבי ראשון לציון שלושה משחקי אימון היא הפסידה שניים וניצחה אחד, שניים מול נס ציונה שבאחד היא הפסידה 84-85 ובשני היא ניצחה 84-70, ובנוסף היא הפסידה 89-76 להפועל ירושלים.
    קלעו לראשון נגד נס ציונה (משחק ראשון): המילטון 22 (10-14 מהשדה, 6 אסיסטים), וויליאמס 17 (6-11 מהשדה, 5-9 מהקו, 7 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 3 חטיפות), בלייזר 11, אריאל 10 (4 אסיסטים), צ'וברביץ' 9 (4-5 מהשדה), דוברת 5, סווינג (7 ריבאונדים) וטישמן 4 כ"א, בלול 2.
    קלעו לראשון נגד נס ציונה (משחק שני): וויליאמס (7-11 מהשדה, 4-8 מהקו, 9 ריבאונדים, 5 אסיסטים) וסווינג (3-7 לשלוש) 18 כ"א, בלייזר 11, אריאל (3-6 לשלוש, 8 ריבאונדים, 4 אסיסטים) והמילטון (6 אסיסטים) 10 כ"א, צ'וברביץ', בלול וטישמן 5 כ"א, דוברת 2. כן שותף: משען.
    קלעו לראשון נגד ירושלים: וויליאמס 19 (7-9 מהשדה, 5-10 מהקו, 8 ריבאונדים, 5 איבודים), סווינג 17 (5-7 לשלוש, 6 ריבאונדים), בלייזר 15, סאדלר 9 (3-11 מהשדה), המילטון 8 (6 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 5 איבודים), צ'וברביץ' 4, בלול 3, טישמן 1. כן שותף: דוברת.

    הפועל חולון - שרון דרוקר
    רכזים: מרקוס פוסטר, יוגב אוחיון
    גארדים: ראיין תומפסון, שלומי הרוש, הראל דדון
    פורוורדים: מלאכיי ריצ'ארדסון, ג'יילן ג'ונסון, גיא פניני, טי ג'יי קליין, עמית שמחון, שיר מוראידי, דניאל ששון
    סנטר: לטאביוס וויליאמס
    טוב בואו נדבר רגע על הפועל חולון, את הסגל הישראלי השאירו כמו שהוא פלוס חיזוק של יוגב אוחיון(שזה אחלה חיזוק ישראלי) והביאו מספר זרים מעניינים כשבראש ובראשונה נדבר על מלאכיי ריצ'ארדסון שהוא אמור להיות השחקן המוביל בחולון בלי צל של ספק בכלל. בנוסף הובא לטאביוס וויליאמס שהוא סנטר בעל עבר עשיר באירופה, מרכוס פוסטר שהוא די צעיר, ראיין תומפסון שיכול לנוע בין עמדות 2-4 וג'יילן ג'ונסון שגם הוא צעיר ועושה את עונתו הראשונה באירופה. בנוגע לישראלים אנחנו מכירים את חולון גיא פניני כשיחזור מהפציעה אמור להיות די מוביל, קליין ימשיך לעשות את מה שהוא עשה מעונה שעברה ולליגה זה בדרך כלל זה אחלה, שמחון בשנים האחרונות בדעיכה למרות זאת הוא עדיין סבבה, ושלומי הרוש הוא שחקן של יום עסל יומיים בסל, לא מת עליו אבל בחולון כן. אהה ואוחיון החתמה ישראלית מצויינת נותן עומק לעמדת הגארד מעולה לליגה ופחות נטל באירופה. לדעתי לחולון יש הסגל בערך שלישי/רביעי בטיבו בליגה ולכן זה גם המקום בו יסיימו את העונה הסדירה.
    בנוגע למשחקי אימון, עד עכשיו קיימה הפועל חולון שלושה משחקי אימון היא ניצחה בראשון והפסידה את השניים הבאים. היא ניצחה את מכבי חיפה 82-72 והפסידה לגלבוע גליל 81-79 והיא הפסידה לבאר שבע 85-72.
    קלעו לחולון נגד חיפה: ריצ'רדסון 18 (4-7 לשלוש), פוסטר 15 (7-10 לשתיים, 0-4 לשלוש), תומפסון 11, וויליאמס 10 (9 ריבאונדים), שמחון 9 (7 ריבאונדים), אוחיון 8, קליין 6 (7 ריבאונדים), ששון 3, הרוש 2. כן שותפו: דדון וז'אנו.
    קלעו לחולון נגד גלבוע: הרוש 19, שמחון 19, פוסטר 11, תומפסון 11, וויליאמס 10, אוחיון 7, ששון 2. לא שיחקו בחולון ריצ'רדסון, קליין, פניני וג'ונסון.
    קלעו לחולון נגד באר שבע: קליין 15 (6-9 מהשדה, 3-6 מהקו, 11 ריבאונדים), ריצ'רדסון 14 (7-8 מהקו), תומפסון 13, הרוש 9, ג'ונסון 7, שמחון 6, אוחיון 5 (4 איבודים), פוסטר 3 (5 איבודים). כן שותפו: וויליאמס (7 ריבאונדים) וששון

    הפועל ירושלים - עודד קטש
    רכזים: ג'ייקובן בראון, תמיר בלאט, בר טימור
    גארדים: ג'יימס פלדין, אייזאה קאזינס, טרנט לוקט, דביר ריוונגולד, דניאל רוזנבאום
    פורוורדים: טיישון תומאס, נמרוד לוי
    סנטרים: סולימאן בריימו, מינדאוגאס קופשאס, עידן זלמנסון
    טוב אני חייב לומר שהפועל ירושלים זאת הקבוצה שאני הכי אמביוולנטי אליה מצד אחד משהו בה לא נראה לי מרשים מצד שני כשאני מסתכל על הסגל אני חושב שיש פה אני חושב שיש פה שחקנים באמת טובים כמו בריימו, פלדין וכו'. זה די ברור מי שתי הקבוצות הטובות בארץ גם בלי להסתכל על הסגלים שלהן, וזה ברור גם מי ראשונה ומי שנייה. אני חושב שבירושלים לא התחזקו בעמדה הכי משמעותית וזאת עמדת המאמן, אני אין לי בעיה עם קטש אבל לדעתי הוא נכשל שנה שעברה ותמיד הכישלונות שלו באים באותן נקודות שכבר הזכרתי במהלך העונה הקודמת לדעתי אחרי עונה וחצי של רומן בין קטש להפועל ירושלים היה מקום לפרידה בנוסף אני גם לא מת על הרעיון שהוא מאמן גם את הנבחרת וגם את ירושלים. בנוגע לסגל יש המשכיות טובה בירושלים בכך שג'ייקובן בראון, תמיר בלאט(הביקורת שלי עליו היא שהוא לא שחקן אלא על הקרדיט המוגזם), בר טימור, ג'יימס פלדין וטיישון תומאס. בעמדת הרכז של ירושלים יש המשכיות מוחלטת וכולם המשיכו משנה שעברה (חוץ מאוחיון שעבר לחולון). אני חושב שהשנה בלאט יהיה חייב לשדרג את ההגנה שלו בדחיפות כדי שאולי יוכל לשמור על קונוסים ואת הקליעה משתיים. הארכת החוזה של ג'יימס פלדין היא הישג אדיר לירושלים כי מדובר בשחקן ששייך לפחות לפי דעתי לרמה אחת או שתיים למעלה. מבחינת הסגל די ויתרו בירושלים על הישראלים באירופה אחרת אין לי דרך להסביר את היצע הישראלים הנמוך כי הישראלים היחידים שיכולים לשחק באירופה בלי להיות נטל על ירושלים הם תמיר בלאט, בר טימור ונמרוד לוי ובנוגע לזלמנסון לליגה הוא החתמה חמודה אבל יש סיבה שבירושלים החתימו סנטר זר נוסף יחד עם בריימו. בנוגע לזרים שבאו נתחיל מבריימו שהוא הכי מוכר לנו ממי שהגיע כי הוא היה שנה שעברה באילת וכשהוא הגיע הקבוצה עברה שינוי של 180 מעלות והפכה להיות אחת הקבוצות הטובות בליגה והוא אחד השחקנים הזרים האיכותיים בליגה, אחלה החתמה לירושלים, בנוסף חתם אייזאה קאזינס שהוא אמור להיות שחקן לא רע אבל מבחינת משמעת שמעתי עליו שהוא קצת בעייתי וכמובן הגיעו לוקט וקופשאס שלהם יש אחלה רזומה אירופי. בסך הכל לדעתי ירושלים עברה שדרוג יחסית מעונה שעברה(כמה הוא גדול אני לא יודע) וזה בליגה יספיק לה בקלות לפיינל פור ואני מאמין שגם באלופות היא תגיע לפיינל פור אבל מפה זה עניין מנטלי וזה יהיה מבחן בעיקר על קטש איך הוא מנהל את הקבוצה שלו.
    בנוגע להכנה עד היום ירושלים שיחקה שלושה משחקי אימון והיא ניצחה בכולם והיום היא תשחק מול חימקי מוסקבה.
    היא ניצחה את הפועל באר שבע 89-77, את מכבי ראשון לציון 89-76 ובנוסף רשמה ניצחון מרשים על ססארי 105-97.
    קלעו לירושלים מול באר שבע: פלדין 19, תומאס 11, בריימו וזלמנסון 9 כ"א, לוי ובלאט 8 כ"א, בראון 7, קופשאס 6, קאזינס וטימור 5 כ"א. כן שותפו: לוקט ורוזנבאום.
    קלעו לירושלים נגד מכבי ראשון לציון: תומאס (6 ריבאונדים) ובלאט (3-6 לשלוש, 6 אסיסטים) 11 כ"א, פלדין, לוי ובריימו 10 כ"א, קופשאס 8, קאזינס, לוקט ובראון (5 אסיסטים, 4 איבודים) 6 כ"א, טימור 5, זלמנסון 4, רוזנבאום 2.
    קלעו לירושלים נגד ססארי: פלדין 21 (3-8 לשלוש, 4 אסיסטים), בראון 18 (4-6 לשלוש, 5 אסיסטים), קופשאס 12 (3-3 מהשדה, 6-8 מהקו, 10 ריבאונדים), לוקט וזלמנסון (4-5 מהשדה, 6 ריבאונדים) 11 כ"א, קאזינס 9, לוי וטימור 7 כ"א, בלאט 5 (1-7 לשלוש, 6 אסיסטים), בריימו 4.


    מכבי תל אביב - יאניס ספרופולוס
    רכז: נייט וולטרס, ג'ון דיברתולומאו, רכז בכיר error 404 data not found
    גארדים: סקוטי ווילביקין, טיילר דורסי, אלייז'ה בראיינט, יובל זוסמן, דני אבדיה, סנדי כהן, דורי סהר (כרטיס כפול בהוד"ש)
    פורוורדים: עמרי כספי, ג'ייק כהן, אנג'לו קלויארו, קווינסי אייסי
    סנטרים: טאריק בלאק, אות'לו האנטר
    טוב עכשיו הגענו לקבוצה עם הסגל הכי מרשים בליגה (לא חוכמה אבל בכל זאת) הייתי אומר שלמכבי תל אביב היה קיץ מצויין אם רק היו מביאים רכז בכיר או לפחות מישהו שהוא ברמה של רכז פותח ולא מחליף כמו וולטרס. בנו במכבי אחלה קבוצה באמת הרבה שחקנים ועומק שמספיק לכמות משחקים מטמטמת שהולכת להיות להם העונה (מינימום של 34 משחקים ביורוליג ו37 בליגה). ההשארה של חצי סגל הייתה שינוי מבורך על פני הבנייה מחדש כל עונה ובייחוד העובדה שהשחקנים הישראלים פלוס טאריק בלאק וסקוטי ווילביקין נשארו בנוסף הגיעו לחזק את הסגל הישראלי טיילר דורסי, עמרי כספי(בינתיים הוא לא נראה כמו חיזוק) ואולי סנדי כהן אם לא יושאל בסופו של דבר, כיום יש למכבי את הסגל הישראלי הכי טוב שאפשר להעמיד וזה לזכותה אחרי שהיו הרבה שנים שזה לא היה כך. ההחתמות של קווינסי אייסי ואות'לו האנטר יצרו מצב שהקו הקדמי של מכבי הוא דבר ראשון עמוק מאוד, חזק הגנתית וסופר איכותי. בנוגע לקו האחורי טעון שיפור בעיקר בצד ההגנתי. נתחיל מהסגל הישראלי בעיקר ממי שהגיע, כספי הוא בא בקול תרועה חזקה ובינתיים זה נראה כמו קול ענות חלושה,האמנתי שהוא מעבר לשיא אבל בינתיים זה נראה פשוט רע מזל שבמכבי השאירו את קלויארו בנוגע לליגה הוא סביר להניח יספיק. אחריו הגיע סנדי כהן שהוא אמור להיות מושאל ובינתיים לא נראה רע למרות שהיו עליו לא מעט ספקות כשמכבי החתימו אותו ובנוסף הגיע טיילר דורסי שהוא הגיע בתור החיזוק הבכיר "החסר" למכבי לקו האחורי אני מאמין שהוא יהיה לא רע בכלל בשביל מכבי אבל עדיין לא רכז ואולי גם דני אבדיה יהיה שחקן יותר משמעותי מהעונה הקודמת שבשבילו יכול להיות לא רע לפני שהוא עוזב ל-NBA בהכנה בינתיים הוא סבבה בנוגע לזוסמן יהיה טוב אם הוא יהיה פחות פאסיבי ויותר יוזם כי הוא שחקן חכם, יש לו כדורסל ואם נשלב את זה עם ההגנה שלו באמת שיש פה שחקן לא רע בכלל בנוגע לג'ונדי וג'ייק כהן זה ברור אחלה ישראלים לליגה ולא יותר.
    עכשיו לזרים שהגיעו שהם אות'לו האנטר שהוא סנטר יורוליג ברמה גבוהה גם כסנטר פותח והוא בא להיות מחליף של טאריק בלאק(רק מדגיש את האיכות בקו הקדמי), בנוסף לקו הקדמי הגיע קווינסי אייסי שהוא יותר לעמדת ה-4 וכמובן מדובר בשחקן הגנתי מצויין ואתלטי ועם קליעה סבירה מהשלוש כלומר מדובר באחלה שחקן לכדורסל שמשוחק כיום ביורוליג. לקו האחורי הגיע אלייז'ה בראיינט שזאת החתמה שבמכבי תל אביב לא ביצעו הרבה, החתמה של שחקן זר מהליגה ומדובר בשחקן מצויין שישדרג את מכבי תל אביב בקו האחורי גם ביחס למייקל רול שעזב את הקבוצה ובנוסף הגיע נייט וולטרס שהוא אמור להיות אחלה רכז מחליף אבל יש מצב שבזכות החוסר ברכז בכיר הוא ייכנס לנעליים הגדולות האלו ואני לא יודע אם יוכל להיות רכז בכיר בקבוצת יורוליג. לדעתי מכבי עשו שדרוג רציני לסגל רק חבל שהם לא הביאו רכז בכיר, אם היו מביאים כזה לדעתי היו בטוח במקומות 7-8 לפחות ביורוליג אבל בלעדי רכז כזה יהיה להם קשה יותר בנוגע לליגה הסגל הרבה מעל כל קבוצה כולל ירושלים הן בזרים והן בישראלים כל דבר פחות ממקום ראשון בסוף העונה הסדירה ואליפות כישלון חמור.
    בנוגע להכנה במכבי תל אביב שיחקו ארבעה משחקי אימון מול קבוצות אירופאיות והם ניצחו שניים והפסידו שניים. הם בהכנה משחקים ללא ווילביקין שנמצא עם נבחרת טורקיה.
    הם הפסידו לפרטיזן בלגרד 84-76 בנוסף הם הפסידו לולוצלאבק 81-83 והם ניצחו בשני המשחקים האחרונים את שטרסבורג 82-72 ואת שולה די בקלות 89-77. היום בערב תשחק מכבי מול לה מאן.
    קלעו למכבי נגד פרטיזן: האנטר 15 (6-8 מהשדה, 4 איבודים), בלאק (4-5 מהשדה, 6 ריבאונדים) ואייסי 10 כ"א, דורסי 8, וולטרס (5 אסיסטים) וכספי 6 כ"א, דיברתולומיאו, זוסמן וג'. כהן 5 כ"א, בראיינט ואבדיה 3 כ"א. כן שותפו: ס. כהן וקלויארו
    קלעו למכבי נגד ולוצלאבק: וולטרס 15 (3-7 לשלוש), בראיינט 14 (4-8 לשלוש, 4 אסיסטים), דורסי 12 (3-4 לשלוש), זוסמן, אייסי (6 ריבאונדים) וקלויארו (6 ריבאונדים) 8 כ"א, אבדיה 5, ג'. כהן והאנטר (9 ריבאונדים) 4 כ"א, כספי 2 (4 אסיסטים), דיברתולומיאו 1
    קלעו למכבי נגד שטרסבורג: דורסי 20 (8-12 מהשדה), זוסמן (4-6 מהשדה), אבדיה (4-5 מהשדה) וקלויארו 10 כ"א, בראיינט (4 אסיסטים, 4 חטיפות) ובלאק (3-4 מהשדה, 2-6 מהקו, 8 ריבאונדים) 8 כ"א, וולטרס 6, ג'. כהן ואייסי 5 כ"א. כן שותפו: ס. כהן וכספי
    קלעו למכבי נגד שולה: וולטרס 16 (4-4 מהשדה, 7-7 מהקו), דורסי 13 (6 ריבאונדים), בלאק (5 אסיסטים) וג'. כהן 10 כ"א, אבדיה, אייסי וס. כהן 8 כ"א, זוסמן ובראיינט 7 כ"א, כספי 2. כן שותף: קלויארו.

    טוב עברתי על כל קבוצות הליגה ומה שאני חושב עליהן עכשיו נכתוב על הליגה בכללי לדעתי יש לא מעט קבוצות שעשו שדרוג יחסית לעונה כמו מכבי תל אביב, הפועל ירושלים, מכבי ראשון לציון, נס ציונה, נהריה, מכבי חיפה(ביחס להרצליה) ובאר שבע. בנוסף ישנן מספר קבוצות שאין לי מושג איך הן יראו ביחס לעונה קודמת כי קיבלו שם החלטות שמצד אחד אני מבין ומצד שני פחות כמו הפועל תל אביב ועירוני נהריה ואולי קצת גלבוע/גליל ויש קבוצות שפשוט נחלשו ביחס לעונה שעברה כמו אילת ואשדוד.

    עכשיו בא לי להמר איך תיראה הטבלה של הליגה:
    1. מכבי תל אביב
    2. הפועל ירושלים
    3. מכבי ראשון לציון
    4. הפועל חולון
    5. עירוני נס ציונה
    6. הפועל באר שבע
    7. הפועל תל אביב
    8. עירוני נהריה
    9. הפועל אילת
    10. מכבי חיפה
    11. הפועל גלבוע/גליל
    12. מכבי אשדוד

    הישראליות באירופה:
    יורופקאפ - נס ציונה
    אחרי עונת בכורה מצויינת במפעל נס ציונה חוזרת עם תיאבון ואני מאמין שהיא תוכל לשחזר לכל הפחות את ההישג שלה מהעונה שעברה עם הסגל שעבר שדרוג. נס ציונה תשחק בבית ב' עם קבוצה הולנדית, Landstede Hammers, ועוד שתי קבוצות ממוקדמות האלופות, המפסידה בין קייב באסקט לece Bulls Kapfenberg האוסטרית והקבוצה הרביעית תגיע מהסיבוב השני שבו תשחק ליאטקבליס הליטאית מול המנצחת בין קראבנוס הקפריסאית לבאקן ברס הדנית, המפסידה ביניהן תשחק עם נס ציונה.

    ליגת האלופות - הפועל חולון והפועל ירושלים
    חולון שמו כמטרה לעלות שלב בליגת האלופות העונה ואני לא חושב שהסגל שלהם מספיק טוב בשביל זה ובנוסף הבית שהם קיבלו קשה מאוד ולדעתי ירושלים השנה יעפילו לפיינל פור של האלופות. אין לי יותר מדי מה לומר פה


    יורוקאפ - מכבי ראשון לציון
    למרות השדרוג הרציני בסגל אני לא חושב שראשון מספיק טובים לעלות שלב בייחוד בגלל העובדה שקיבלו קשה מאוד.

    יורוליג - מכבי תל אביב
    כמו שאמרתי הקבוצה שמכבי תל אביב בנתה יותר איכותית ממה שהייתה לה עונה שעברה אבל גם קבוצות אחרות השתדרגו משמעותית בנוסף לקבוצות שגם ככה היו רמה מעל מכבי ומה שנשאר אם אני לא טועה הוא מאבק על מקומות 6-8 וזה יהיה לה מאוד קשה בייחוד אם זוכרים שיש להם יריבות איכותיות גם על המקומות האלו.


    ליגה לאומית:
    אליצור נתניה - רובן נייברגר, מנהל מקצועי: ליאור ליובין(שחקן אמיתי)
    איתי מושקוביץ, עידו אלון, תומר שניג, בן ספוקוייני, לירן מרקדו, קמרון ניילור, רז אדם, ים סלמן, גל שטרנברג, אייל ננקין, ברייס וושינגטון.
    טוב אני אתחיל מהקבוצה שתרד ליגה ואני יכול לומר את זה בביטחון כמו שאמרתי את זה שנה שעברה על כפר סבא, אליצור נתניה תהיה היורדת מהליגה הלאומית, לא ברור לי למה נתנו ל'שחקן אמיתי' את האפשרות לבנות הקבוצה כבר לשחק אוטומטית בארצית מאשר לעבור עונה מלאת השפלות ובלי עין הרע לא יחסרו לנתניה השפלות העונה, כבר במשחק ההכנה הראשון(והיחיד עד כה) קיבלה נתניה בראש ב- 20 הפרש מאשקלון (שדווקא הם בונים קבוצה לא רעה). מדובר בקבוצה שללא הזרים שלה ספק אם עולה מהארצית.
    אם נתניה לא ירדו זה נס ובושה. חוץ מרז אדם אף שחקן לא שיחק שם באמת בלאומית וגם הוא לא איזה כוכב, בנוסף עלה מהנוער של נתניה בן ספוקוייני, הגיע איתי מושקוביץ' ממכבי רמת גן שזאת החתמה מצויינת, מרקדו מושאל מחיפה שחקן חלש יהיה, ננקין אולי יהיה שווה משהו, הזרים נראים לא רע אבל כל השאר פשוט חושך...

    בני הרצליה - מיקי גורקה
    קנדל אנטוני, אנטוני פישר, ניצן חנוכי, אופק מלכה, אור לאומי, גייב לוין, נועם אביבי
    בין הקבוצות היחידות שנמצאות עדיין בתהליכי בנייה כל כך ראשוניים. בני הרצליה שקיוו לשחק בליגת העל למרות שירדו התחילו את בניית הקבוצה מאוחר יותר משמעותית משאר קבוצות הליגה. המשיכו משנה שעברה גייב לוין, ניצן חנוכי ואור לאומי שחוזר לליגה הלאומית אחרי שלא ביקר שם זמן מה.אנטוני פישר שהוא קבלן עליות הלך לקבוצה, אופק מלכה של נבחרת העתודה חתם בקבוצה ונועם אביבי חזר מהשאלה בכפר סבא ואחרי אליפות U20 מצויינת ובנוסף הגיע הזר קנדל אנטוני שחוץ מזה שהוא נמוך מאוד יחסית(1.73) הוא נראה לא רע. בני הרצליה לפי בניית הסגל העמידו מטרה אחת והיא בסוף העונה לחזור לליגת העל רק חבל שהמאמן שלהם הוא מיקי גורקה שלדעתי יש מאמנים יותר טובים ממנו בשוק המאמנים.

    הפועל ר"ג/גבעתיים - חנן הירשוביץ
    אסף סמואל, גיא פלטין, איתי לרר, איגור מאיור, גל חלמיש, ציין בהאנן
    עוד קבוצה שיחסית התחילה את בניית הקבוצה מאוחר היא ר"ג/גבעתיים בזכות עיריית רמת גן שהציבה בפני ר"ג/גבעתיים אולטימטום תתאחדו עם מכבי רמת גן או שההקצבה שלכם תקוצץ משמעותית ובסאגה שנמשכה לא מעט זמן בסוף הוחלט לא לקבל את הצעת עיריית רמת גן ולא היה איחוד בין הקבוצות וכתוצאה מכך ההקצבה של ר"ג/גבעתיים הופחתה. בקבוצה חתמו אסף סמואל, איגור מאיור, גל חלמיש, גיא פלטין וצ'יין בהאנן. לא נבנית שם קבוצה חזקה במיוחד כשאיגור מאיור הוא השחקן הישראלי הכי בכיר שם וכל השאר לא בדיוק שחקנים מובילים נאמר זאת בצורה יפה. צ'יין בהאנן נראה כמו החתמה מצויינת לקבוצה. לדעתי הפועל ר"ג/גבעתיים תהיה קבוצת תחתית ותהיה בין הקבוצות שילחמו על חייהן.

    א.ס. רמת השרון - גיא קנטור
    עודד שעשוע, גל גילינסקי, אדם קליין, ים יונתן, אמרי אנגל, ג'לן ג'קסון, אלון גילאי דותן, גיא ארטמן, אביב שמעוני, טיירל נלסון, יובל וקסלר, מוטי מוסקוביץ', איגור סימין
    קבוצה מעניינת נבנית ברמת השרון לא מבחינת אלא בגלל כמות שחקני הבית. משנה שעברה נשארו עודד שעשוע, מוטי מוסקוביץ' והגיעו גל גילינסקי, אביב שמעוני והזרים כל שאר הסגל הוא שחקני בית צעירים. זה יכול לפגוע ברמת השרון ויכול להיות שהם ירדו ליגה בגלל זה אבל יש להם קבוצת נוער חזקה ושחקנים כמו אלון גילאי דותן וים יהונתן שבהחלט יכולים להצליח בלאומית שנה הבאה. שאפו להם על האמונה בשחקן המקומי.

    מכבי הוד השרון - נתי כהן
    עידן פז, יונתן רבינוביץ', לי מור, עידו דוידי, עומר הראל, גיא עלוש, שחר עמיר, דורי סהר, יריב עמירם, ג'פרי פריד, ג'סי פרי.
    עוד קבוצה שלא אמורה להיות בין אריות הליגה נגיד את זה בצורה עדינה. בהוד השרון ממשיכים להאמין בנתי כהן ובנו קבוצה מאוד צעירה עם שחקנים מושאלים מהנוער של הפועל ומכבי תל אביב (עומר הראל, גיא עלוש ושחר עמיר מושאלים מהפועל ודורי סהר ממכבי). מעונה שעברה נשארו יונתן רבינוביץ ועידו דוידי. לי מור נראה כמו זר פשוט בין הטובים בליגה שנה שעברה שיחק בבונדסליגה והעמיד ספרות כפולות ובנוסף הגיעו עוד מספר שחקנים צעירים כמו עידן פז, יריב עמרם וג'פרי פריד. בהוד השרון בנו קבוצה צעירה מאוד שגם היא תילחם על חייה יחד עם נתניה, רמת השרון והפועל ר"ג/גבעתיים

    הפועל חבל מודיעין - אלון שטיין
    אלן סקוורר, תום ספקטור, דיונדרה פארקס , דיוויד מוסינדי, רומן רובינשטיין, טוני יאנגר, רז ניסים כהן, איוון אסקה, עמית ביר כץ.
    אחת מחמשת הקבוצות שמינו מאמן חדש. בחבל מודיעין החתימו שני זרים מאוד מרשימים הראשון הוא איוון אסקה שאני זוכר כששיחק במכבי רמת גן והיה מפרק כל מה שעומד מולו בליגה ובנוסף פארקס נראה מאוד מעניין. מבחינת סגל ישראלי ראיתי טובים יותר, משחק שם רז ניסים כהן שאני פשוט לא מסוגל לראות אותו ואני לא סובל אותו. ובנוסף משחקים שמה כמה שחקנים מוכרים כמו ביר כץ הנגר האולטימטיבי וטוני יאנגר, אגב אלן סקוורר זה אח של זה שמשחק בעפולה. חבל מודיעין לדעתי לא תרד ליגה אבל יהיה לי קשה לראות אותם משתחלים לפלייאוף.

    מכבי קרית מוצקין - רועי פרל
    תום מעיין, ניב אוזן, עמית אלון, נועם מטלון, גל טסלר, גיא פרבר, רום קורנליוס, לורנס אקפריגין, אמין סטיבנס, עומר שושני
    עונה שעברה הקבוצה של רועי פרל הפתיעה את כולם כסיימה במקום השני את העונה הסדירה והעפילה לחצי גמר הפלייאוף שם הודחה על ידי הגליל למרות שנבניתה במוצקין קבוצה לא רעה אף אחד לא ציפה שהיא תצליח כל כך. השנה במוצקין למרות שיש צמד זרים שנראה לא רע בכלל הקבוצה לדעתי פחות חזקה, תום מעיין הוא לא רכז מספיק טוב, עמית אלון מגיע בהשאלה ממכבי חיפה בתקווה לקבל דקות משמעותיות במדי מוצקין ובנוגע למטלון, טסלר, קורנליוס ופרבר הם אחלה ישראלים לליגה לא יותר מזה ולדעתי מוצקין תעפיל לפלייאוף אבל לא תשחזר את ההישג מהעונה הקודמת.

    הפועל גליל עליון - אבישי גורדון
    גוני יזרעאלי, די ג'יי שארפ, רון סבג, רועי הובר, חן גיא, אופק בן יעקב, אורי אלבז, בראל נקש, יאיר קצוטי, גילברט בראון, וין לנגסטון
    טוב עוד קבוצה מפתיעה מהעונה שעברה שלא הייתה רחוקה מעליית ליגה היא הפועל גליל עליון. מהעונה שעברה נשארו גוני יזרעאלי, די ג'יי שארפ, רון סבג, חן גיא ובנוסף עלו מהנוער אורי אלבז ובראל נקש. מדובר בהמשכיותת מבוכרת של שחקנים חשובים כמו גוני ורון סבג וגם די ג'יי שארפ תורם את חלקו ובנוסף יש חן גיא שעונה שעברה השאיר את גליל עליון בליגת העל לנוער כמעט לבד והוא השחקן הכי כישרוני שלהם ובנוסף הגיעו צמד זרים הראשון הוא ווין לנגסטון מרעננה שהוא אחלה גבוה לליגה וגילברט בראון שאם אני לא טועה חוזר מפציעה לא קלה וכמובן הגיע גם רועי הובר מהפועל חולון בליגת העל. בסך הכל בגליל בונים קבוצה איכותית שאמורה להעפיל לפלייאוף בלי יותר מדי בעיות אבל אני לא חושב שהם יהיו קרובים להישג של שנה שעברה כשיש קבוצות כמו הפועל חיפה, קרית אתא, הרצליה, עפולה ואפילו אשקלון שנראה שבנו קבוצה יותר חזקה משמעותית ממנה.

    עירוני רעננה - אבנר יאור
    גיא לביא, יאיר קרביץ, אורי חי, איתי גבע, ראיין קלאמג', סטיבן גרין, יהל מלמד, תומר פורת, אורי טרוצקי, טיילר ווידמן
    רעננה השנה ממשיכה להביא שחקנים צעירים פלוס מקומיים, הוחתמו יאיר קרביץ ממצטיניי העתודה, אורי חי מסגל העתודה המורחב, תומר פורת גם כן מהנבחרת ואיתי גבע ויהל מלמד המקומיים מנבחרת הנוער. בנוסף הוחתם הרכז גיא לביא שחוזר לרעננה אחרי עונה אחת שהעביר בחיפה ונתניה, אורי טרוצקי ממשיך והוחתמו שני זרים שנראים לא רע בכלל. עובדה מעניינת על ווידמן, הוא שיחק בנבחרת ארצות הברית ובנוסף הוחתם המתאזרח ראיין קלאמג' שהוא גם אמור לתרום לקבוצה. בנו ברעננה קבוצה די צעירה ואיכותית לדעתי הם יעשו עונה יפה ויודחו ברבע גמר הפלייאוף.

    אליצור יבנה - שי סגלוביץ'
    נטע סגל, אפיק ניסים, דניאל מולינגס, עוז חולי, נועם פוקס, חן כלפון, אלעד הופמן, אמיר בורסוק, בילי מקשפרד, מירון רוינה, דור גולדנברג.
    באליצור יבנה בנו קבוצה נחמדה ולא יותר, יחסית לעונה שעברה הקבוצה נחלשה אבל זה בעיקר מעיד על זה שציפיתי ליותר מהקבוצה בעונה שעברה. מהקבוצה הזאת המשיכו אפיק ניסים, אמיר בורסוק ואלעד הופמן בנוסף עלו מהנוער כוכבי קבוצת הנוער נועם פוקס ועוז חולי. מבחינת זרים חתם שם בילי מקשפרד שהיה טוב מאוד באשקלון עונה שעברה ומולינגס. שני חיזוקים ישראלים נחמדים שעשו שם הם מירון רוינה וחן כלפון. על הנייר הסגל של יבנה נחלש אבל עדיין יש שם קבוצה מעניינת לדעתי הם יגרדו אולי פלייאוף מעבר לזה הישג.

    אליצור 'איתו' אשקלון - רועי חגאי
    אריאל נבון, פול דילייני, דודו שמריז, דנאל כוזהינוף, אלירן חדד, גיא נצר, אריזונה ריד, אלון ספיר, יובל חיים, רוברט רוטבארט.
    באשקלון בונים קבוצה חזקה שמחפשת חצי גמר לכל הפחות, מאמן כמו רועי חגאי החתמות כמו אריאל נבון, פול דילייני(ישראלי אם אני לא טועה), רוטבארט, אלון ספיר, דודו שמריז ועוד ישראלים צעירים לא רעים מראים שמחפשים שם משהו רציני בינתיים בנייה לא רעה בכלל באשקלון שיש להם מקום לזר ובמשחק אימון נגד נתניה הם נתנו להם 20 הפרש. אני חושב שבאשקלון יש קבוצה מצויינת ולדעתי הם ילחמו על ביתיות בפלייאוף ואני מאמין שפחות מחצי גמר יהיה כישלון בשבילם.

    הפועל חיפה - אלעד חסין
    ניב ברקוביץ', עומר טל, ג'ייק פמברטון, אופק אביטל, ג'סטין הארט, עמית כהן, ג'ורדן לואיס, ראקים באקלס, איגור נסטרנקו, יונתן לבנברג, להב הולין.
    עוד קבוצה חזקה שנבנית היא הפועל חיפה. זרים מליגות חזקות באירופה ישראלים בכירים לליגה כמו ניב ברקוביץ', עומר טל, ג'ייק פמברטון, ג'ורדן לואיס ואיגור נסטרנקו. כל דבר פחות מחצי גמר עם סגל כזה זה כישלון. הפועל חיפה עונה שעברה פתחה חזק ונחלשה מאוד עד שכמעט ירדה ליגה ואז הגיע אלעד חסין הציל את הקבוצה והעונה מקבל תקציב לא רע ובונה קבוצה חזקה מאוד שבנויה מהמון שחקנים בכירים לליגה.

    עירוני קרית אתא - שרון אברהמי
    נאור שרון, דניאל דנינו, רום גפן, אביב נטף, יהלי חיים, צחי חיימוביץ', רועי נציה, שגיב דוד, מרכוס רלפורד, אלייז'ה הירש, קווינטרל תומאס.
    עוד קבוצה סופר חזקה שנבניתה היא קרית אתא שהוחתמו שם בין הישראלים הטובים בליגה כמו רום גפן, נאור שרון ושגיב דוד ובנוסף הוחתמו קווינטריל תומאס שהיה הזר הטוב בליגה בעונה הקודמת, מרכוס רלפורד המצויין, רועי נציה שהיה אחת מתגליות העונה הקודמת, בנוסף ישנו דניאל דנינו שמשחק שם שנים והוא אחלה שחקן והמתאזרח אלייז'ה הירש שהוא נראה לא רע. יתרה מזאת הגיעו לקריית אתא כמה צעירים מעניינים בסך הכל לדעתי קרית אתא היא מאותן קבוצות שחייבות להיאבק על עלייה.

    הפועל עפולה - ניר קפלן
    יחזקאל סקוורר, לייסדריוס דאן, דולב דראפיץ', מוריאל לוטאטי, איתי ליקרמן, מקסים קיקוס, קלארק רוזנברג, נועם פרץ, מיכאל בלו, בן קרטר, אביאל לוי, שון לבנובסקי, אלונזו קולמן.
    בעפולה בנו קבוצה מאוד מאוד חזקה, הרבה ישראלים בכירים כמו מקסים קיקוס, יחזקאל סקוורר, קלארק רוזנברג, בן קרטר ודולב דראפיץ, בנוסף משחקים שם כמה שחקנים לא רעים כמו מוריאל לוטטי, שון לבנובסקי(נגר מטורף אבל ייתן לקולמן מנוחה) ואביאל לוי. הזרים הם זרים מוכרים בדמות קולמן לייסדריוס דאן שכבר עברו בארץ. בנוסף עובדה מעניינת בעפולה משחק איתי ליקרמן שזכה פעמיים בקלע של המדינה ואם אני לא טועה היה גם סגן פעם אחת. בעפולה בנו קבוצה מאוד עמוקה ועם הרבה איכות והם ללא ספק אחת מהמועמדות הבכירות לעלות ליגה אם לא הבכירה שבהן, הושקע שם לא מעט כסף לפי השמות שבאו לשם.

    ליגה ארצית - this shit is ain't over
    טוב פה אני לא אחפור בכלל אני אציין את המחוז הצפוני הממש מטורף שבו יש לפחות חמש קבוצות שסימנו לעצמן מטרה אחת, לעלות ליגה, והן הפועל כפר סבא, הפועל נעם(איחוד של שלוש קבוצות), הפועל צפת, הפועל עכו, הפועל כפר קאסם ובנוסף גם כפר יונה בונה קבוצה שתעשה חיים קשים וישנה גם קבוצת הבת של גלבוע/גליל בליגה הזאת. בקיצור במחוז הצפוני כדורסל גדול לא יהיה אבל מותח בטוח יהיה.
    ליגה ארצית דרום היא תהיה ליגה פחות מעניינת מכבי רחובות אמורה לעלות בלי יותר מדי יריבות, אולי אליצור נחל שורק והפועל חבל איילות יפריעו לה במהלך העונה. בנוגע לדבר היחיד שמעניין אותי בליגה הזאת וזה מכבי עירוני רמת גן קבוצתי האהובה, אחרי שלא נמחקנו תודות להפועל ר"ג/גבעתיים ועופר ארליך התחילו לבנות את הקבוצה די מאוחר, אחרי שהפועל ר"ג/גבעתיים לא הסכימו לאיחוד עיריית רמת גן החליטה לאחד את מכבי עירוני רמת גן ומכבי רמת חן ולכן מכבי רמת חן שינתה את שמה למכבי עירוני רמת גן גם בנשים, אחת מהמטרות של הקבוצה העירונית היא להגיע תוך ארבע שנים לליגת העל(לא מאמין בזה) כשהמטרה הראשונה היא תהיה לסיים את העונה הזאת בליגה הארצית ולהתאבד על עלייה בעונה הבאה ובנוסף אחת המטרות הנוספות היא להחזיר את קבוצת הנוער לליגת העל ולשם כך הושקעו במחלקת הנוער כספים וליאור רובינשטיין ששיחק לא מעט שנים במועדון מונה למאמן מחלקת הנוער(שאחרי לא מעט שנים מחלקת הנוער והבוגרים מנוהלות ע"י אותו בן אדם שאני לא סובל, עופר ארליך). עד עכשיו בבוגרים נפרדו משחקן אמיתי, אורי קוקיה הוחתם כמאמן והוחתמו מספר שחקנים כמו אמיתי לוי, אמיר אבנרי שממשיך מהעונה הקודמת, עומר ויצמן, מתן כהן, יובל רחמילביץ' ולפי וואן גם יוני ניר חתם בקבוצה.
    השנה בליגה הארצית למי שלא יודע אחרי שבשלוש שנים האחרונות הונהגה שיטת הפלייאוף כך שארבעת הקבוצות שסיימו במקומות הראשונים מעפילים אליו השנה כל שמונת המקומות הראשונים מעפילים לפלייאוף.

    במהלך כתיבת הפוסט המאוד ארוך הזה קרו מספר דברים:
    הפועל אילת החתימה את ג'ארד טרל (די משנה את מה שיש לי לכתוב עליהם בעיקר בנושא עומק אבל אין לי כח לערוך)
    הפועל ירושלים מקבלת בראש מחימקי מוסקבה(עכשיו מחצית)
    הפועל חולון ניצחה במשחק אימון את הפועל אילת 89-78
    קלעים:
    הפועל אילת: מנקו (3-8 לשלוש, 5 אסיסטים) ודבנפורט (10 ריבאונדים, 4 איבודים) 15 כ"א, גורדון 14 (3-4 לשלוש), תומפסון 13 (6-8 מהשדה, 8 ריבאונדים), שולדבראנד 9 (4-14 מהשדה, 5 אסיסטים), גריי 7, בן שימול 5 (6 אסיסטים, 5 איבודים). כן שותפו: בן צבי, חיון ובן שמן.

    הפועל חולון: ריצ'רדסון 21 (24 דקות, 7-7 מהקו), שמחון 14 (3-7 לשלוש), פוסטר 13, קליין 12 (4 אסיסטים), וויליאמס (9 ריבאונדים, 3 חטיפות) ותומפסון (4 אסיסטים) 8 כ"א, ג'ונסון 6, הרוש 5, אוחיון 2.

    שאלוהים יעזור לי שהיה לי כח לכתוב כל כך הרבה ושאלוהים יעזור למי שיקרא את כל זה
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  2. גלצ Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    3,231
    לייקים שהתקבלו:
    652
    מין:
    זכר
    הגזמת.זה יותר ארוך ממשחק בייסבול
     
  3. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,078
    לייקים שהתקבלו:
    485
    מין:
    זכר
    תשמע הייתי בטירונות שבועיים וחצי לא כתבתי כמעט כלום זה היה חייב להתפוצץ
     
    גלצ אוהב/ת את זה.
  4. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,173
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    @כינוי
    קראתי כמעט הכל, סיכום מעולה ויש בנינו חילוקי דעות קצת (אפשר לראות את זה בטבלה שכ"א כתב).
    כמה נקודות:
    * פיליפ הרץ מב"ש ישראלי לכל דבר, בעל תעודת זהות כחולה והוא כמו ג'ייק כהן לסיכום.

    * י-ם, חולון ומכבי ת"א עם 5 זרים בוודאות, ראשון לציון כמעט בטוח תשחק עם 5 ויש סיכוי שגם ב"ש.
    זה יתרון עצום לקבוצות האלה ולא רק זה, הפער לגנוב אליפות במשחק אחד גדול מאוד.
    ב"ש אומנם עם שחקנים משלימים לא טובים, נועם לייש לדוגמא לא לליגת העל אבל סגל מאוזן אבל 5 זרים + ישראלי כמו ווטסון (אם יחזור מהפציעה) זה שידרוג רציני.
    ראשון לציון תהיה קבוצה מעולה ללא ספק, וויליאמס יהיה שובר שיווין לדעתי ואת הזרים שלה אנחנו מכירים, 3 זרים שנעים בין זרים מעולים לשוברי שיווין, סגל אדיר, קצת לא מאוזן אם כי אבל עדיין סגל אדיר.

    * נתניה תירד ליגה זה ברור, ספק אם תנצח משחק.
    חבר שלי משחק שם והוא לא שחקן לליגה הלאומית, ספק לארצית.
    נראה איך הוא ברמה לשאר החברה שם ואז נדע אם הוא מקבל דק' והאם הכל שם מכור.
    אגב הגיעו 2 זרים ברמה גבוהה, בנוסף אין סיכוי שהסגל הישראלי הזה עולה ליגה בארצית, ספק גדול מאוד אם בצמרת בכלל.

    * אתה לא חושב שהסייז של מכבי ת"א בעייתי ?

    * מסכים איתך על אילת, סגל קצר ובינוני, אם כי לדעתי לא תסבך על מאבקי תחתית.
    גם על נס ציונה, הפועל ושאר היריבות אנחנו מסכימים פחות או יותר.

    * הרצליה תעלה ליגה בקלילות.
    ג'ייב לוין יהיה ישראלי ברמה של זר, גם רות'בארט, נאור שרון ונסטרקו אולי.
    אני שמח שיונתן מור עלה ליגה.
    אגב, 3 גבוהים ישראלים עם פוטנציאל יש לחיפה ורק גבוה זר אחד, מעניין.
     
  5. גלצ Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    3,231
    לייקים שהתקבלו:
    652
    מין:
    זכר
    קמרון לונג לא נשאר בסוף בראשון? בגדול אני תמיד מעריך קבוצות שמשאירות שלד שמצליח וכל הכבוד להם שהצליחו להשאיר את המילטון ומונרו ובנוסף הביאו את השחקן המאוד מעניין ההוא מהnba (נטען שהוא היה מועמד להרבה קבוצות באירופה ומדובר בסוג של חטיפה)
     
  6. גלצ Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    3,231
    לייקים שהתקבלו:
    652
    מין:
    זכר
    ביום רביעי בעוד שבועיים מכבי ראשון לציון מארחת את פרומיטאס היוונית בפתיחת היורוקאפ (הפסידה אתמול 2 נקודות הפרש לפנאתנייקוס במשחק הכנה),
    יום אחר כך מכבי תל אביב מתארחת אצל חימקי מוסקבה בפתיחת היורוליג (הפסידה בגמר טורניר הכנה למילאנו 79:78, בחצי הגמר הביסה את הפועל ירושלים 94:60)
     
  7. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,482
    לייקים שהתקבלו:
    4,291
  8. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,173
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    התכוונתי 5 זרים בטופס, המספר 7 לא רלוונטי לליגת העל.

    אתה לא יודע אם יועיל החיבור ? הלוואי ואמארה יחזור.
    מלבד עניין הרגש שיש לאוהדי י-ם עליו וגם לי כאוהד כדורסל ישראלי, הוא שחקן מצוין עם כל כך הרבה יתרונות גם בגילו, עקבתי אחריו בליגת ה-3 על 3 והוא היה מעולה, נכון שהוא נחלש בהגנה אבל יש לך 2 מפלצות אחרות בצבע אז לא רלוונטי.
    בנוסף ירושלים חייבת ישראלי נוסף, עכשיו ברור לי שזלמנסון יעזוב ובצדק אבל אפשר לעשות טרייד של זלמנסון על גארד ישראלי עם קבוצה בליגה, קצת הלכתי רחוק אבל אפשרי.

    קו קדמי של אייסי - האנטר - בלאק מול אמארה - תומאס - בריימו, חלום.
    בכל מקרה, י-ם חייבת ישראלי צבר נוסף בסגל, יש יותר מידי זרים, לא מבין את בניית הסגל של קטש.
     
  9. גלצ Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    3,231
    לייקים שהתקבלו:
    652
    מין:
    זכר
    חולון מפסידה לברשיה. הזרים של חולון בינתיים נראים חלשים חוץ מריצ'לדסון (3/13 לשלוש נקודות). אוחיון ששיאו מאחוריו היה הקלע השני בטיבו במשחק הזה וזה אומר הרבה.
    נראית כמו הקבוצה של לפני שנתיים עם גלן רייס יותר מאשר לפני שנה, וזו ממש לא מחמאה. אטקינס, קאליף וואייט וולדן-אנחנו עוד נתגעגע.
     
  10. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,173
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    * אין שום דבר רציני לקחת ממשחקי גביע הליגה, אף פעם.

    * אי אפשר היה להתעלם מכך במשחק וגם רמי הדר ציין זאת במשחק, השחקנים של ב״ש סופר מסקרנים, שחקני הגנה מעניינים, לא מתכוון לפספס משחקים של ב״ש ואשדוד.

    * אין על הנתונים ההזויים שלנו, קבלו אחד ששמעתי בשידור מעידו גור:
    גלבוע/גליל לא ניצחה משחק בגביע ווינר כבר 10 שנים !

    * מצד אחד, אי אפשר שלא להתלהב מהסגל הירושלמי.
    מצד שני, מלבד חוסר הישראלים בסגל ועמדה 3 בסגל, מי יכול לשמור שם בקו האחורי ?
    הבנתי שהרכז החדש שומר טוב אבל זה לא מספיק טוב לעונה שלמה (ביחד עם טימור).
    נ.ב: גם למכבי ת״א בעיה קלה בנושא.

    * גולן גוט (עבר במחלקת הנוער של נתניה לדעתי) קלעי גדול, למד מדקוואן קוק.
    ג׳ף וויטי מנס ציונה עם 22 דק׳, 11 ריב׳ ו-5 חסימות !!!
    הסנטרים ההגנתיים האלה הם השחקנים האהובים עליי במשחק הזה.
    קוק ודן עולים בנס צינוה מהספסל ועוד יש שם ים כישרונות בספסל, סגל נהדר חבל רק שנמוך.
    מכבי חיפה שיחקה רק עם 2 זרים, ראשל״צ שיחקה אגב עם 5 וזה סימן טוב לפתיחת הליגה שהחליטו שם ככה, ב״ש עם 4 ומושיבה זר בספסל כרגע, כמו אשתקד.
    ראשון אגב, המילטון וטישמן הרכזים עם 2 נק׳ ביחד, זה לא ייקרה השנה בליגה, משחק חד פעמי, בכלל הזרים של ראשון אדירים, קבוצה שתעקוף את חולון הנהדרת לדעתי.
     
  11. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  12. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,482
    לייקים שהתקבלו:
    4,291
    מבריק, בוא נראה אם הקבוצה תהיה ברמה הזאת. מקום 1-4 בעונה הסדרה ופיינל פור צריכות להיות המטרות בשביל מועדון כמו הפועל תל אביב.

    תומר גינת מלך. מקווה שבסוף העונה ימצא את עצמו באירופה, יקבל הצעות ממכבי וירושלים בוודאות. חבל עברו שויתר על ההצעות מספרד וצרפת, לארץ הוא תמיד יכול לחזור. הפועל הרוויחה ובגדול.
     
    חייל שוקולד אוהב/ת את זה.
  13. גלצ Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    3,231
    לייקים שהתקבלו:
    652
    מין:
    זכר
    מקום 1-3 בעונה הסדירה שמור למכבי, ירושלים וחולון. כל דבר אחר-הפתעה
     
  14. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,482
    לייקים שהתקבלו:
    4,291
    אין סיבה שהפועל לא תיתן פייט לחולון, בטח שחולוניה משתתפים באירופה ויתמקדו בכך בחצי העונה הראשונה.
     
  15. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,482
    לייקים שהתקבלו:
    4,291
    משחק טוב של כולם אצלנו, באר שבע לא באמת פאקטור במשחק הזה. טי.ג’יי וויליאמס יהיה חתיכת גניבה בצד הבאר שבעי, שחקן שחקן. עושה רושם שיש נוסחה לרכז מוצלח בארץ הקדוש - קוקו אננס. ג'יקובן, וויליאמס ו-וולדן תחזקו אחלה אננס על הראש.

    נמרוד לוי וזלמנסון הפתיעו, השאלה כמה זה שווה מול יריבות איכותיות יותר.
    אין יותר תירוצים לבר טימור העונה, הישראלים ה"בכירים" עזבו.
    הסנטר החדש, מינדאוגאס קופשאס, עושה רושם של שחקן נחמד מאוד שיעזור רבות באירופה. קולע מהקו באחוזים מצוינים וזה כבר מעודד.

    שאר הזרים החדשים עדיין בגדר חשודים.

    שוב העונה תיפול על פלדין וג'יקובן.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.