מחזור 25 בליגת העל- ב"ש, סכנין והפועל חיפה מפסידות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ג'רי בית הלוי, ‏11/3/05.

  1. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי פ"ת- הפועל חיפה (שישי, 15:15, פ"ת)
    מישהי הייתה צריכה לקחת את תואר הקבוצה המתוסבכת של הליגה אחרי שהפועל ת"א התייצבה, והפועל חיפה קפצה על התואר הזה בשמחה רבה. בשבוע האחרון עברו לגור כמה מהאוהדים בקריית חיים, שם הם מפגינים , מוחים ושורפים צמיגים יום בומו, אפילו שהם יודעים שהקללות שלהם לא ממש מזיזות לאדם שהן צריכות להזיז לו, יואב כץ. האדם שסומן כמשיח של הקבוצה שיציל אותה ויחזיר אותה לתקופה היפה של רובי שפירא ז"ל מתגלה כלא יותר מאיש עסקים הזוי שמחפש צעצוע לשעות הפנאי, ובזמן שהוא נחוץ יותר מכל, הוא עסוק בענייניו בארצו של הדוד סם. מצד שני, אולי עדיף לקבוצה שהוא ישאר מעבר לאוקיינוס, מאחר ובכל פעם שהוא מגיע לביקור בלבלי קנטרי שלנו הוא מטיל סנקציה חדשה ומוזרה. בשבוע האחרון, אולי בלחץ האוהדים ואולי סתם כי נמאס לו, התפטר ניר לוין מאימון הקבוצה, אולם לאחר פחות מ-24 שעות הוא התייצב לאימון כאילו כלום, והודיע ש"בשורה התחתונה אני פה". חיפה, שממוקמת במקום האחרון ומרוחקת 9 נקודות מחוף מבטחים, כבר ירדה למעשה לליגה השניה, ונראה שבאותה מהירות שהיריבה העירונית שלה תוכתר כאלופה, ככה היא תחזור באופן רשמי לליגת המשנה. הקפטן אלירן אלקיים נחבל בברכו והוא יחמיץ את את המשחק. רמי עזיז ימלא את מקומו במרכז ההגנה, ואת עזיז יחליף בצד ימין עידן בלסטרה, שחקן קבוצת הנוער של המועדון.
    הרכב משוער: שגיא שטראוס, עידן בלסטרה, איב יובלדיו, רמי עזיז, מאיר בן-מרגי, שי סיבוני, סלאח חסארמה, מזואה אנסומבו, גילי ורמוט, ג'ף טוטואנה, דניאל גוטיירס.

    מכבי פ"ת, למי שהיה ספק, היא הקבוצה השניה בטיבה בליגה השנה (והראשונה בתקופה האחרונה, לאור היכולת הדלה של מכבי חיפה). בשבוע שעבר הוציאו המלאבסים תיקו שני העונה מהאלופה שבדרך, כשהפעם הם שיחקו יפה ולא רק בונקר שהוביל לתיקו מאופס ומשעמם, והם מבססים את עצמם במקום השני והיוקרתי, עם מרחק של 5 נקודות מהשלישית והרביעית, נצרת עילית ואשדוד (בהתאמה). שחקני הקבוצה, שלא ירדו מנוצחים כבר חמישה מחזורים, הבטיחו למאמנם החולה שאף "סיכן את בריאותו" כשבא לראותם על אף מחלתו הקשה מנשוא (שפעת) שהם ישחקו וינצחו את היריבה החלשה בשבילו וכאות הערכה אליו. גם כפיר אודי עומד על סף אשפוז ארוך במחלקת החולים הקשים של בלינסון ועקב כך הוא יחמיץ את המשחק. סולי צמח, שנפגע בכתפו, יהיה כשיר ויכלל בסגל אך נראה שהוא לא יפתח בהרכב.
    הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, שי בנאי, קובי גנון, גל אלברמן, אסי משיח, שי דוד (אדהם האדיה), עומר גולן, רוביל סרסור, סטניסלב דוברובין.

    פריוויואים נוספים בהמשך...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/3/05
  2. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה (שבת, 18:50, אצטדיון הי"א):
    בתחילת הסיבוב השני עוד אמרו שאשדוד תרוץ עם חיפה והפער ביניהן לא יהיה עד כדי כך גדול (הכל יחסי, היום הפער ביניהן הוא 23 נקודות!) אבל אז הגיעה אשדוד לקריית אליעזר ובמחצית הראשונה הוציאה חמישה כדורים מהרשת, ועוד אחד במחצית השניה. התבוסה הזו סימנה עבור אשדוד התחלה של תקופה ממש חלשה שבמהלכה הקבוצה גימגמה מאוד גם במשחקי הבית נגד קבוצות פחות טובות ממנה, אסי רחמים כבר לא היה השוער של הליגה, דוד רביבו כבר לא בכותרות וגם הזרים שנחשבו בתחילת העונה כהברקה מדהימה לא מנצנצים כבר. בשבת מכבי חיפה יוצאת לאשדוד שרוצה לגמול לירוקים על ההשפלה הגדולה של המפגש הקודם ולדחות את חגיגות האליפות שלהם לחודש אפריל. לא רק יצר הנקמה מפעפע בחניכיו של יוסי מזרחי. בשבועות האחרונים לא רק מכבי פ"ת עקפה אותם (מרחק 5 נקודות) אלא גם נצרת עילית השתוותה איתם במספר הנקודות בשבוע שעבר ונמצאת מעליה בשל הפרש שערים עדיף. כל מרכז הטבלה צפוף ועל מנת שאשדוד לא תמצא את עצמה בסופו של דבר במקום ה-6 היא רוצה לקחת נקודות במשחק הבית הקשה הזה. אולי דווקא לאחר הפסד 2-0 להפועל ב"ש מהתחתית, תצליח אשדוד להפתיע את המוליכה.
    מכבי חיפה פגשה בשבוע שעבר את ה"נאחס" שלה בעונות האחרונות, מכבי פ"ת, ושוב לא הצליחה לנצח והמשחק נגמר ב 2-2 שהשאיר את הפער בצמרת 18 נקודות. בחיפה יודעים שהמשחק באצטדיון הי"א הוא אף פעם לא קל, ובמחזור השני של העונה בקושי רב ניצחה שם 0-1. במכבי חיפה רוצים את האליפות עוד בחודש מרץ ועל מנת לעשות הישג כזה היא צריכה לחזור מאשדוד עם 3 נקודות.
    באשדוד עמנואל פאפו יחמיץ את המשחק בעקבות צבירת חמישה צהובים. השינוי המתוכנן בהגנה הוא שאשדוד תפתח עם שלושה בלמים- אג'יפור, אלמושנינו וטובול, שני הראשונים שחקני הירוקים עד לא מזמן.
    שחקן נוסף ששיחק בחיפה בעבר היותר רחוק, שי הולצמן, נפגע בראשו באימון והוא בספק למשחק. אם הוא לא יהיה כשיר בסופו של דבר, יפתח במקומו עמיר תורג'מן (טוב, גם הוא היה במכבי חיפה בעבר הרחוק).
    באשדוד ההענות של הקהל למשחק לא גדולה, ובקבוצה הפיצו 1,500 כרטיסים בלבד.
    במכבי חיפה קרה אתמול מקרה נדיר- רוני לוי הפסיק את האימון לקראת הסיום ואמר לשחקנים: "מקווה שבאימון מחר תהיו רציניים יותר". לוי אישר ל-ONE את הידיעה ואמר: "לא אהבתי את היכולת המקצועית שהציגו שחקניי ולכן הפסקתי את האימון".
    ההרכב של רוני לוי יחסר שבוע נוסף את מגרשווילי הפצוע, וגם את קולאוטי שחזר לאימונים קלים אך יזכה לנוח גם במשחק הקרוב. לגבי גרייב שאמור להחליף את מגרשווילי גם יש ספק מכיוון שהוא התלונן על כאבים באימון אתמול. את קולאוטי יחליף מיכאל זנדברג בדיוק כמו בשבוע שעבר. זנדברג מקווה לכבוש גם הפעם.
    ההסעות למשחק באשדוד ייצאו מרחבת אולמי רון שליד אצטדיון קרית-אליעזר בשעה 14:30 בעלות של 30 שקלים.

    בסיבוב הראשון: 0-1 למכבי חיפה. בסיבוב השני: 0-6 למכבי חיפה.

    מכבי ת"א - בני סכנין (ראשון, 20:30, בלומפילד):
    שוב שבוע קשה עבר על מכבי ת"א: הקבוצה איבדה יתרון בשבוע שעבר בטדי והפסידה לבית"ר עם בנין ונימני 3-2 בדקה ה-92. קלינגר זעם על השחקנים, שהעידו שמעולם לא ראו אותו רותח כך. בהמשך השבוע קיבל קלינגר מכתב מרגש מאוהדים שקראו לו להסיק מסקנות אישיות, דבר שלא הוסיף מוראל למערכת, ושוב קיבלו השחקנים הרצאה מהמומחה ל"דינמיקה קבוצתית".
    בני סכנין דווקא עברה שבוע מצוין- בשבת שעברה היא ניצחה 0-2 את הפועל פ"ת, ניצחון חשוב מאוד בדיעבד בתחתית לאחר שגם ב"ש ניצחה את אשדוד. באמצע השבוע יצאה סכנין לוסרמיל למשחק גביע מול מכבי ב"ש, ניצחה שוב 0-2 ועלתה לשלב הבא. מאורע שמח נוסף היה החזרה למגרש של מהראן אבו-ראיא באמצע השבוע לאחר פציעה קשה שהשביתה אותו בששת החודשים האחרונים.
    סכנין אמנם נאבקת על הירידה, כשהמרחק שלה מהקו האדום הוא חמש נקודות, אבל יש לזכור שניצחון של סכנין בבלומפילד יביא את שתי הקבוצות לשוויון של 31 נקודות.
    במכבי ת"א לא ישחק קובי מוסא שעבר ניתוח בירך, וגם תמיר כהן בספק גדול מכיוון שלא סיים את האימון האחרון. מי שהחלימו מפציעות הם משה מישאלוף ולירן שטראובר. הבלם יחזור להרכב וכנראה גם השוער ישוב אל בין הקורות לאחר תקופה ארוכה.
    אייל לחמן יחסר בסגל שלו לקראת המשחק רק את אבי דנן הפצוע, וההרכב שיפתח צפוי להיות זה שניצח את הפועל פ"ת בשבוע שעבר.
    בסיבוב הראשון: 0-1 למכבי ת"א. בסיבוב השני: 1-2 לבני סכנין.

    הפועל פ"ת - הפועל ת"א (שני, 20:40, פ"ת):
    מלבד חשיבות המשחק לכחולים בצמרת ולאדומים בתחתית, יהיה למפגש הזה גם ערך מוסף בדמות משחק בין הפועל ת"א למאמנה המיתולוגי דרור קשטן שניזרק ממנה בסוף העונה שעברה, החלטה שבדירקטוריון האדום ודאי מצטערים עליה. גם בתקופה הקשה שלה במקום האחרון בטבלה בתחילת העונה, השכילה הפועל פ"ת לנצח את הפועל ת"א, והיא למעשה הקבוצה היחידה שממנה לקחו הכחולים 6 נקודות העונה. נוסף על כך, במפגש הקודם שלהן שתיהן היו בתחתית, וכעת הפועל פ"ת מנסה לתפוס מקום באופ"א והאדומים עדיין מנסים להישאר בליגה. עד לשבוע האחרון נראה שהחבר'ה של שייע בריצה טובה לעבר ההישארות אבל תיקו במחזור האחרון נגד נצרת עילית וניצחון של הפועל ב"ש, והמרחק מהקו האדום הוא רק שתי נקודות, כך שניצחון על קשטן הוא בגדר חובה. כך חושבים גם קשטן וחניכיו, שהמרחק שלהם מהקו האדום בעקבות שרשרת ההפסדים האחרונה הוא רק 9 נקודות, וניצחון כנראה ישאיר סופית את הקבוצה בליגה.
    פ"ת תנסה להתאושש מההפסד לסכנין בשבוע שעבר, שהיה השלישי ברציפות בליגה, והיא תאלץ לעשות זאת ללא יבוריאן הפצוע, קלימי סבן (שחקן הפועל ת"א עד לא מזמן) ודושקו דוריצ'יץ' המוצהבים, ומנור חסן שעדיין עם גבס על ידו. אבי יחיאל יפתח במרכז ההגנה לצד זאב חיימוביץ' (אמרנו הפועל ת"א?). אייל שן שירד לספסל לאחר בואו של קשטן יוסב מעמדת הקישור האחורי אליה הוא רגיל, לעמדת המגן הימני במקום סבן, ובחוד אלנתן סלמי הצעיר יחליף את יבוריאן.
    בהפועל ת"א יש ספק רב לגבי שיתופם של אבוקסיס וטל חן, כשלעומתם אוגבונה ודומב התאמנו כרגיל לאחר שהתאוששו מפציעות קלות.
    אווירה מצוינת צפויה ביציעים. שתי הקהלים יבואו באלפיהם והאצטדיון מתוכנן להיות מלא ב-7,000 צופים.
    בסיבוב הראשון: 0-1 להפועל פ"ת. בסיבוב השני: 0-1 להפועל פ"ת.

    סופ"ש שקט ופורה בשערים לכולם!
     
  3. יוגב אסולין Guest

    ח"ח עצבני קודם כל לניצן וגל.. אחלה פריוויום כמו כל שבוע..

    ועכשיו לעניין ולכמה נקודות שניגע בהם.. לפי הסדר

    מכבי פ"ת - הפועל חיפה.
    בהחלט כמו שאמרת פ"ת מגיעה על פניו עם כל העדפות האפשרויות לעומת הפועל חיפה. הפועל חיפה הדיוק הפוך. אבל משום מה לקבוצות תחתית יש יכולת דווקא שכולם מחתירים אותם כבר כמי שירדו ליגה לבוא נגד איזה קבוצה גדולה הלציק לה ולקחת לה נקודה או יותר. ופה פ"ת נכנסת לתמונה השאלה איך היא תגיע למשחק הזה עם בגישה של אני מקום שני בהפרש ענק תקופה מעולה מי זאת הפועל חיפה שתזיז לנו אז יש סיכוי טוב שהם יאבדו נקודות. עם הם יקחו את המשחק הזה ב2 ידיים וינצחו הם בהחלט יהיו בדרך למקום השני והמכובד מאוד עבורם.
    דבר נוסף בפ"ת שבמקום השני סוף סוף פתחו קצת עיניים וראו שהמגרש רק אין קהל ינסו למשוך את האוהדים עם העפת כדוריםחתומים ליציע ועוד כל מיני דברים כאלה. גם הם כמו קבוצות רבות בזמן האחרון יוצאות בכל מיני דרכים למשיכת אוהדים ניראה עם יגיעו כי אם כל ההצלחה של פ"ת השנה ובכלל בלי קהל.. זה פשוט לא זה!

    אשדוד - מכבי חיפה..
    למרות שזה משחק צמרת וכמו שאמרת היה משחק עונה. אני מרגיש כאילו אנחנו מדברים פה על משחק קצוות כאילו מה.. 23 הפרש בדר"כ היה ההפרש בין האלופה לזאת שיורדת ליגה.. אבל לא השנה. בכל מיקרה חיפה מגמגמת הרבה זמן.. היתה השבוע בכותרות בגלל הקהל שלה ובדברים לא חיובים ולא נמצאת ב100 אחוז ריכוז ויכולת למשחק הזה. מנגד אשדוד שרוצה להחזיר את עצמה לתחרות על המקום השני או השלישי (גביע אופ"א).. חייבת בשביל עצה לקחת פה לפחות נקודה אחת.. שהיא נקודת כבוד גדולה עבורה.

    מכבי ת"א - בני סכנין..
    תאמת פה זה הליגה היותר יפה ליגה שכל שבוע הכל פתוח. בליגה חיפה השנה בצמרת היינו יכולים ליראות פה ליגה שעד הרגע האחרון לא היה מושג מי אלופה. ובכל זאת לעניינו במשחק שתי הקבוצות.
    אני חושב הדגש במשחק הזה הוא על מי תמשוך את מי ולאיפה דווקא. ניצחון ת"א ות"א מסיימת סופית את סיפור התחתית של העונה והולכת לחפש אירופה..איכשהו! בעוד.. שסכנין תימצא את עצמה נאבקת ביחד עם הפועל ת"א וב"ש.. על הירידה. ניצחון של בני סכנין מעלה אותה טיפה למעלה מסבך את מכבי ת"א.. והכל תלוי במה יעשו הפועל ת"א וב"ש השבוע. מכבי ת"א.. נגד קבוצות כמו סכנין קבוצותש רצות ומשקיעות אממץ במשחק שלהם. בדר"כ נופלת ועושה רושם שעם סכנין תגיע עם רצון לנצח היא גם תיקח את המשחק הזה. ותמשיך כמו שגל ציין שבוע נפלא.

    הפועל פ"ת - הפועל ת"א.
    אני לא מסכים עם הייחוס של המשחק הזה כמשחק בין קשטן לבין הפועל ת"א.. זה ממש לא ככה וזה לא מעניין אף אחד מעבר לתקשורת שמחפשת לעשות מזה סיפור. קשטן לא האדם שיחפש נקמות והפועל פ"ת זה לא הקבוצה שאיתה הוא רוצה להוכיח משהו למישהו.
    זה משחק על החיים של הפועל ת"א שהיא רואה את ב"ש שמתקרבת עלייה עכשיו.. ולא ברור מה יהיה איתה במחזורים הקרובים אולי תהפוך לקבוצה שעושה את הקאמבק התורנית ואז הפועל ת"א שוב בסכנה. להפועל ת"א פשוט אין ברירה ניצחון במשחק הזה בכל מחיר לתת הכל כדי לסבך ביחד איתה חצי ליגה.
    מבחינת הפועל פ"ת היא עוד יכולה להפוך את העונה הזאת לעונה טובה.. עונה שבא היא תגיע לאירופה..


     
  4. יוגב אסולין Guest

    נגמר המשחק הראשוו.. כמו שחשבתי הפועל חיפה שיחקה משוחרר לא היתה רחוקה מלקחת מפה נקודה אחת לפחות.. משחק נחמד מאוד.. עם הזדמנויות טובות..

    בכל מיקרה מכבי פ"ת עכשיו עושה רושם הולכת עוד צעד קדימה בדרך לאופ"א שנה הבאה..
     
  5. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    טוב לפחות מכבי פ"ת לא קילקלו לי את הווינר
     
  6. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחר ,יואב כץ יודיע בתקשורת שניר לוין מאמן גדול (הוא מאמן טוב שעם הכלים המתאימים יכול להצליח ) ושהוא ישאר עוד שנים רבות .
    נו באמת ,יואב כץ תיתעורר ! או תיתפטר ,מה שבא קודם.
    לגבי מכבי "לוזון בע"מ" פתח תקווה ,כבר קשה לתת להם מחמאות ,כי הם קיבלו את כל המחמאות האפשריות,על הניהול,על המאמן,על השחקנים (על קהל שלא יודע מה זה לקלל -טוב נו ,קשה לשמוע קללות מ-500 איש ) ,קבוצה למופת,אם למכבי פתח תקווה היה קהל אוהדים גדול או בינוני הם היו מגיעים רחוק.
     
  7. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפחות בהפועל חיפה הבינו כבר שהם לא ישחקו עונה הבאה בליגת העל וכבר התחילו לתת לדור הבא
    לשחק קצת...

    ועוד משהו...בתור מישהו שהיה מת לראות את גוטיירז מתקדם ומשחק בליגת העל היה לי ממש עצוב
    לראות אותו אתמול אני לא יודע אם הוא אשם או שזה בגלל שהוא משחק בהפועל חיפה..
     
  8. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל נצרת עילית- הפועל ב"ש (שבת, 16:30, נצרת עילית)
    אחרי שקיוותה להמשיך את מסע ההצלחות גם בגביע, יצאה נצרת עילית לבלומפילד ונזכרה באיך היא הייתה דווקא בתחילת השנה- אושרי לוי הוציא חמישה כדורים מהרשת, שהשאירו את נצרת עילית להתרכז בלהפוך לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שבעונתה הראשונה בליגה הבכירה מסיימת במקום השני. ערב המחזור, ממוקמת הקבוצה של מוטי איווניר במקום השלישי (בצוותא עם אשדוד) עם 36 נקודות, 5 פחות ממכבי פ"ת (שכבר הספיקה להגדיל את הפער ל-8) ו-2 יותר מבית"ר ירושלים שבמקום הרביעי.
    הרכב משוער: אושרי לוי, אבישי ז'אנו, גבריאל וואחין, עמי אזולאי, דודי פדלון, חיים בנון, שחר סימנטוב, יאלן פוקורן, גיז'רמו ישראלביץ', יואב זיו, ז'וזה דוארטה.

    אולי זה לופא, אולי זה מזג האוויר, אולי זה סתם כי אשדוד קקה קבוצה, אבל הפועל ב"ש יצאה לדרך חדשה ביום שני האחרון, שסופה, כפי שמקווים אוהדיה, יהיה בהישארות בליגה. המאמן החדש-ישן הציב לעצמו מטרה- לנצח בכל חמשת משחקי הבית שנותרו, בלי קשר למה שיקרה במשחקי החוץ (שלא יזיק לנצח בהם) ולתוצאות שתשגנה היריבות. בינתיים יש לו ניצחון אחד ממשחק בית אחד, והמשחק היום נחשב רק בונוס, אולם בונוס חשוב מאוד. קשר הקבוצה, אביתר אילוז, צפוי לחזור להרכב לאחר שסיים את עונש ההרחקה עקב כרטיסים צהובים. מארטין סאריץ' יחליף אותו בעמדת המוצהב, ואילו רמי אליהו ומינטואן אלין יעדרו עקב פציעות. קדוש עדיין מתלבט בין עוז יפרח ליניב אלול בקשר למי שיפתח בעמדת הבלם הקדמי.
    ההרכב המשוער: מאור אלבז, תומר חליבה, סטיפה מאטיץ', עוז יפרח (יניב אלול), דדי בן-דיין , סתיו אלימלך, רוז'ריו דה-אולבירה, אביתר אילוז, אורן סגרון, יניב אברג'יל, ואלון מזרחי.


    בני יהודה- בית"ר ירושלים (שבת, 20:30, בלומפילד)
    נראה שאי אפשר להעביר עונה שלמה בליגה הבכירה בלי תקרית הקשורה לאוהדי בני יהודה- במשחק הגביע ביום רביעי, בו ניצחה בני יהודה 5:1 את נצרת עילית והתקדמה לשמינית הגמר, קיללו אוהדי הקבוצה שישבו בשער 13 את מוטי איווניר שהחזיר להם כמה מילים, ולבסוף אף נזרקה לעברו אבן. התקרית נסגרה והצדדים התנצלו, אולם היא לא הוסיפה כבוד לשני הצדדים, שאינם ידועים במזגם הנוח ונוטים להתסבך מדי פעם בפעם. הקהל הכתום מתכנן גם קבלת פנים למאמן אחר אותו הם לא אוהבים, אלי אוחנה, שהוריד את הקבוצה ליגה (ואמנם גם העלה אותה בחזרה). מאמן הכתומים, ניצן שירזי, ייחסר את שוער הקבוצה יניב והבה (שיחזור רק בתחילת החודש הבא, לאחר פגרת הנבחרת) ויחליף אותו יוסי שקל שהפגין יכולת מצוינת במחזורים האחרונים. גם גבע ברקאי וגבריאל לימה בספק. אלי אברבנל לא כשיר במאת האחוזים אך יהיה כשיר, ואיבן מרוסלבץ' עדיין מחלים בקרואטיה.
    הרכב משוער: יוסי שקל, אלי אברבנל (איציק עזוז), אדריאן דן גמאן, יאיר אזולאי, רוני גפני, אימורו לוקמן, קובי דג'אני, אסי בלדוט, בן לוז, מטה בטורינה, משה ביטון (גבריאל לימה).

    בית"ר רוצה לעשות דבר שהיא לא עשתה מאז 2001, וזה לא לשלוח מאמן לבית חולים- להשיג ניצחון רביעי ברציפות. אחרי שגברה על מ.ס. אשדוד בחוץ, הנחילה הפסד נוסף לדרור קשטן וניצחה בדקה ה-90 את מכבי ת"א של ניר קלינגר, מקווה בית"ר להגיע לגביע אופ"א, אם לא דרך הגביע ממנו הודחה הקבוצה כבר בסיבוב ט', אז דרך המקום השלישי, או אפילו הרביעי ממנו ניתן להגיע לאירופה בתנאים מסוימים. אלי אוחנה תכנן לא להחליף הרכב מנצח, שכולל את נמני ובנין, אולם ביום חמישי בערב נודע כי ברק יצחקי צבר חמישה כרטיסים צהובים והוא לא יוכל לשחק. מאור מליקסון, שהפגין יכולת טובה בשבוע שעבר לאחר שעלה כמחליף, יעלה במקומו וישלים את חולית הקישור הקדמית שתכלול את אבי נמני, אנדריי קלדרייה וכאמור מליקסון.
    הרכב משוער: איציק קורנפיין, אינדיו פריירה, פבריציו בנטו, דוד אמסלם, עופר טלקר, טל בנין, עידן מליחי, אנדריי קלדיירה, אבי נמני, מאור מליקסון וליאור אסולין.
     
  9. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא יודע אם שחקני באר שבע מודעים לכך שהם בתחתית,אני ראיתי רק 25 דקות במחצית השניה (מדקה 70 פחות או יותר) וראיתי שבאר שבע ,כשהיא נאבקת על חייה,מכדררת,בועטת בלי כיוון,עושה את כל הטעויות האפשרויות,ככה קבוצה נשארת בליגה?אולי במשחק מחשב.
    ראיתי את הבעיטה האחרונה של חליבה,מה זה?במקום להרים לשחקן של הקבוצה שלך אתה מנסה לבעוט אפילו לא בכיוון השער.
    באר שבע חייבת לחזור מהר מאד לקרקע ולהבין שהם עומדים לרדת .
    לגבי נצרת עילית ,מה כבר אפשר עוד להגיד עליהם שלא נאמר כבר?
    הם לדעתי ההפתעה בכדורגל הישראלי של שנות ה-2000,מוטי איווניר העלה קבוצה במקרה ,כולם חשבו שהם ירדו,המטרות שלהם היו בסה"כ להישאר בליגה,הם כרגע במאבק על כרטיס נוסף לאירופה ,אם ככה נשארים בליגה ,מה היה קורה אילו הם היו מכריזים שהם רוצים צמרת?
    כל הכבוד להם ולמאמן שלהם.
     
  10. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    תגידו, אני מדמיין או שאחרי 7 דקות מכבי חיפה בפיגור של 2-0 לאשדוד?
    אה כן... השופט חיים יעקב מושעה עד להודעה החדשה.
     
  11. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה קרה לחיים יעקב?!

    לתשומת ליבם של אוהדי ב"ש, נתון שאבי מלר סיפר אתמול ב"שישי חי ובועט"- במשך 10 שנים באנגליה נערך מחקר, ונמצא שמתוך הקבוצות שהחליפו מאמן בקרבות ההשרדות 69% ניצחו את המשחק הראשון עם המאמן החדש. 86% מהן ירדו ליגה.

    למכבי חיפה כבר יש הפסד, אבל תבוסה עוד לא. אשדוד מוליכה 0-3 במחצית הראשונה, והולצמן איכשהו מצליח להבקיע נגדנו כמו בכל עונה. האם יש כאן נקמה על ה0-6 בסיבוב הקודם? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/ph34r.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/3/05
  12. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    דני קורן (היה השופט השנוא עלי) יו"ר הוועדה המקצועית של איגוד השופטים, השעה אותו בגלל שהוא נבדק בפוליגרף ללא אישור בעקבות דו"ח משחק הגביע שלו. הוא היה אמור לשפוט את הדרבי בשבוע הבא.
     
  13. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אותי לא מפתיע שאשדוד מובילה,הרי בשביל מה מכבי חיפה צריכה היום להתאמץ?היא השיגה אליפות ,היא תיהיה שנה הבאה באירופה ,כבר לא נישאר להם כלום לעונה הזאת פרט לגביע המדינה .
    גל ,גם אם תפסידו היום (אני אומר אם כי כשאשדוד חוטפת גול לעיתים היא נשברת) עדיין האליפות תיהיה בכיס,אבל דבר אחד כניראה שאף אחד לא יצליח לשבור ,אליפות ללא הפסד .
    מה יש לאשדוד?קבוצה לא יציבה .
    איזה מאבק יש על אירופה .המאבק על אירופה ועל הירידה זה הדבר הכי מעניין שנישאר בליגה הזאת.כמה חבל.
    לפני שנתיים ,במחזור 25 ,מכבי תל אביב אירחה ברמת גן את מכבי חיפה במשחק העונה ,מכבי תל אביב ניצחה 0-2 ,ועשתה עוד צעד בדרך לאליפות שהוכרעה ממש בדקות הסיום של העונה,זה היה מאבק אמיתי על האליפות,חבל שעכשיו מאבק שכזה יהיה די נדיר בליגה שלנו.
     
  14. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חבל שבמקום לשתידלק לשחקנים נוראה אדומה על השריקות בוז של הקהל
    על ההפסד למכבי ועל התיקואים שהם מתחילים לעשות הם בחרו להיכנס בקהל במקום להתחיל
    להיות רציניים...
    אחרי זה שלא יתפלאו אם לא בא קהל...גם הקהל יכול לבוא ולהגיד שהוא בא רק למשחקים חשובים
    כמו שהשחקנים באים
     
  15. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    תבוסה לחיפה, הולצמן עם הרביעי לרשת של אלמדון.