ליברפול 2019/20 - אלופת אנגליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏28/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    מבחינת סט יכולות אני די בטוח שאוקס ובטח שקייטה עדיפים עליו, אבל היכולת שלו לשחק מהר (גם אם לפעמים זה הולך אחורה) היא Game changer בכל הנוגע למשחקים גדולים, וכאחד שהקבוצה שלו פותחת עם שאקה באותה עמדה אני די מעריך את זה.
     
  2. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    לא חושב שהוא אנדרייטד כאן. לפחות רוב הכותבים כן מעריכים ומדברים על העבודה הטקטית המצוינת שהוא עושה. יש לו סיבולת מעולה והוא מיישם את משחק הלחץ של קלופ במשך 90 דקות בלי בעיה. הוא יודע לסגור טוב את האגף כשהמגן שלו עולה להתקפה. לרוב הוא מוצב בצד שמאל וכשמאנה ורוברטסון לרוב מתעסקים בהתקפה זה תענוג שיש לך קשר כזה שמצטיין בעבודה שחורה בלי כדור.
    כשאנחנו במשחקים שבהם אנחנו צריכים פחות לדאוג להגנה ויותר לפתוח הגנות שמצופפות יש בעיה כי הוא לא מספיק מוכשר, אין פה סוד ובגלל זה הרגשנו צורך לקנות גם את צ'מברליין וגם את קייטה.
    לא חושב שמדובר אפילו בהוראות מקלופ. ברגע שפאביניו השתלט על עמדת ה6 באמצע-סוף העונה שעברה, התפקיד של שני ה-8 אצלנו קצת השתנה והם התחילו לקבל יותר חופש לעלות למעלה כשאנחנו תוקפים מהצד שלהם. הנדרסון לקח את ההזדמנות בשתי ידיים, הרבה יותר מצטרף לרחבה, מרים, מבשל. ווינאלדום פשוט לא. אני חושב שהוא פשוט מכיר בעצמו במגבלות שלו.
     
  3. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    הוא לא נתקע שעה בעמידה כאילו יש לו קצר במוח, ואתה מגזים יותר ממני ביפים היפים שלי לפעמים.. אם לא הייתי יודע הייתי חושב שאתה מדבר על לוקאס. ויינאלדום מצויין. סוס עבודה. גם אותי הוא לפעמים מוציא מהכלים עם האדישות שלו והרצון ללכת על בטוח ב-99% מהמסירות שלו, ועדיין - אין לי ספק שאלו הוראות של קלופ. הוא הרי מראה לך בנבחרת שהוא מסוגל לשחק גם אחרת, אז איך אתה מסביר את זה? הוא לובש את המדים שלנו ואוטומטית הוא פחות טוב התקפית? בכלל, אני נוטה לחשוב שכל שחקן שנמצא בהרכב ממלא אחר ההוראות של קלופ במאה אחוז. בטח כשלא מדובר על השלישיה הקדמית שלה הוא נותן חופש.
     
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,993
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    @Ori8 הקטע שאצלך זה תמיד מאניה-דיפרסיה. בקיץ התחננת לקוטיניו, אמרת שהזוי שלא הולכים עליו וכו'. על חשבון מי בדיוק אם לא וואיינלדום?
    אם הוא כזה מצוין למה רצית את קוטיניו?
    אם היינו עושים 8 נקודות ולא 12, ההודעה שלך הייתה מתחלפת ממחמאות לקללות.
    רצף לא טוב ראשון שלנו וכולם ישר יילכו לחשודים המידיים, אלה מהקישור והבלם שליד ואן דייק. אין בזה ספק בכלל וזה לא תלוש מהמציאות, זה כי הם פחות טובים מיתר השחקנים ב11.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  5. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    מה הקשר? זה שרציתי את קוטיניו הופך את ויינאלדום לפח? שטויות במיץ. זה שיש שחקן בעולם שהייתי רוצה שיגיע גם אם זה היה בא על חשובנו מוריד מהערך שלו? לא רואה את זה ככה. גם אם אחרי רצף לא טוב נלך ל"חשודים המידיים" זה לא אומר שאין להם מקום.

    קבוצה של 11 סלאחים או של ואן דייקים לא תהיה לנו נכון? הדיון הוא על ווינלאדום והתפקוד שלו ולהפוך אותו לאיזה לוקאס מרגיש לי מצחיק. דיברתם על זה שהוא נראה אחרת בנבחרת, אז אני בסך הכל חושב שההגיון הסביר הוא להניח שאלו יותר הוראות של מאמן מאשר כל דבר אחר.
     
    oranfu, Big Virgil, owen11111 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,993
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    אף אחד לא הפך אותו ללוקאס. סתם הגזמה.
    אתה רצית את קוטיניו כי אתה רוצה לזרוק את הקשרים שלנו החוצה. את מי חשבת לזרוק עבור קוטיניו אם לא אותו?
    אני לא רואה צורך בקוטיניו אם וואיינלדום הוא מצוין כפי שאמרת, לכן אני רואה סתירה בין דעות שלך בחודש יולי לדעה הנוכחית. השפעה של תוצאות, ככל שננצח יותר משחקים אנשים משתכנעים יותר במכונה. כשהמכונה תחרוק, נחזור לקשקש על וואיינלדום, הנדרסון, הספסל החלש, מאטיפ וכו'.
    עכשיו כולם מצויינים.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  7. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    לא רואה פה שום סתירה. ויינלאדום נהדר וזה שקוטיניו יכול היה להיות (בעייני) עוד יותר נהדר לא סותר את זה. לא אמרתי שהוא השחקן הכי טוב באירופה. אני חושב שהוא עושה עבודה גדולה והוא לא מוערך מספיק והיום אין לנו אף אחד שהייתי רוצה לראות בהרכב על חשבונו, וכנראה שגם קלופ לא.
     
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,993
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    שיהיה.
    אני רציתי מאוד את קוטיניו ואני תמיד מודה בסתירה הזאת שבין אמונה עיוורת בקלופ לבין מחשבות שיש לי על שיפור הסגל שלא מתבצעות כמו בין היתר עם קוטיניו.
    אני רציתי את קוטיניו כי הקשרים שלנו הרבה פעמים נראים בינוניים עם הכדור, זה כולל את וואיינלדום.
    אני לא אגיד עכשיו שהוא מצוין, אני כן רואה שהוא חשוב לקלופ וזה בסופו של דבר מה שהכי חשוב.
    הוא יישאר בהרכב וכשננצח לאף אחד לא תהיה בעיה עם זה וכשלא ננצח לכולם תהיה בעיה עם זה. הוא מצוין כשמנצחים והוא בינוני כשלא.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  9. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,993
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    Absolute shocker from Dejan Lovren there. Completely gifts the equaliser with an unforgiveable non-challenge of any sort, eight yards from goal. Azerbaijan level with around 20' to go.

    איזה מזל שהוא נשאר, חשוב מאוד לסגל.

    צפיתי בגול, שחקן אזרבייג'ני עובר אותו שם כמו מים והוא כמובן מרים ידיים ובא בטענות לאחרים.
    מבאס אותי כל כך שהוא נשאר. מקווה שזה לא יעלה לנו בהמשך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/9/19
    oranfu ו-cheddar אוהבים את זה.
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    אף אחד לא הפך את ווינאלדום ללוקאס. אני כן רואה מה הוא נותן לנו ולכן מעדיף אותו על הנדרסון ומילנר שלטעמי הם חלשים מאוד ומלבד עבודה קשה (מה שכל הקשרים שלנו נותנים) אין בהם שום ערך.
    ווינאלדום, כמו שציינתי, לא מאבד את הכדור תחת לחץ וגם קשה לעבור אותו (בניגוד לאחרים). לא עושה שום דבר תכליתי עם הכדור אבל עדיף על הפאניקה המוחלטת של הנדרסון כשמתקרבים לרדיוס של 5 מטר ממנו.

    גם בנבחרת אני לא רואה איזה שינוי משמעותי מאיך שמשחק אצלנו. אולי מצטרף טיפה יותר להתקפה אבל עם הכדור מדובר באותו דבר. הססנות\חוסר רצון מטורף בשחרור כדור מהיר קדימה. לא מסוגל לקבל את זה שאלה הוראות של קלופ כי הוא ממש ממש היחיד בכל הסגל שמתעקש לא להניע כדור מהר קדימה כשיש אפשרות.
     
  11. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    */aaatv
    נראה כמו הגולים בפיפא שלחצת תאקל בעמידה אבל השחקן החליט להתעלם מהכדור.

    איזה פח.
     
  12. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,553
    לייקים שהתקבלו:
    1,251
    מין:
    זכר
    קצת מפתיע שזה עוד לא עלה לדיון פה.

    אבל פאקיר סוף סוף פתח את הפה על העברה הכושלת לליברפול.

    מביא את זה מהעמוד של חוג האוהדים הרשמי בפייסבוק (הקבוצה הציבורית ‏חוג האוהדים הרשמי של ליברפול בישראל‏ | פייסבוק

    נביל פקיר, זוכרים? אז באפריל השנה פקיר פיטר את הסוכן שלו. השבוע הן פקיר והן סוכנו לשעבר התראיינו ושפכו קצת אור על מה שקרה (לכאורה). מוקדם יותר השבוע פקיר התראיין בנושא ואמר: "הרבה שקרים סופרו על המעבר לליברפול שכשל, וזה השפיע עלי. במיוחד שקרים שסופרו על משפחתי. זה פגע בהם ובי. במיוחד כי ידעתי שאלו שקרים. הדברים שנאמרו אינם נכונים - הברך שלי היתה במצב טוב. היה לי מדיקל קצר בקליירפונטיין (מחנה האימון של נבחרת צרפת) - הברך שלי אפילו לא הוזכרה. אם הברך שלי היתה במצב לא טוב, אאולס (הנשיא של ליון) לא היה מציע לי הצעה ענקית בכדי להשאר. אבל הכי גרוע הוא שאנשים טוענים שהעסקה לא יצאה אל הפועל בגלל משפחתי. זה שקר. אבל צריך לחיות עם זה. מה האמת? אפילו אני לא יודע, אני מבטיח לכם. עברתי את המדיקל, אבל אז ליברפול החליטה לא להחתים אותי. בשלב מסוים הם רצו לגרום לי להאמין שזה בגלל הברך - כי היה צורך בתירוץ. הבדיקות שעשיתי בקליירפונטיין היו מאוד חד משמעיות - הברך בסדר גמור ואני בסדר גמור. לא היתה שום בעיה עם הברך שלי." הסוכן לשעבר של פקיר לא נשאר חייב (ש.ב. - אני מניח שכשפקיר דיבר על "אנשים שהפיצו שקרים" הוא התכוון לסוכן שלו): "הוא חייב להפסיק לעשות הצגות ולנסות לשטות באנשים. כולם יודעים מה קרה. עסקת ההעברה שלו לליברפול נפלה בגלל שתי סיבות. הסיבה הראשונה היא הברך שלו, אם כי המועדון האנגלי (ש.ב. - ליברפול) היה מוכן לעשות מאמץ ולעבוד יחד למרות זה. הסיבה השניה היא שפתאום הופיע גורם צד שלישי, פסאודו-נציג שלו, אשר דרש לפתוח מחדש את התנאים האישיים של פקיר בליברפול, אשר כבר סוכמו, ממש רגע לפני חתימת החוזה. שני הדברים גם יחד היו יותר מדי והנציגים של ליברפול החליטו לוותר על העסקה." [https://www.liverpoolecho.co.uk/spo...r-news/nabil-fekir-told-stop-taking-16893102) [https://www.liverpoolecho.co.uk/spo...ball-news/lots-lies-were-told-nabil-16892016)
     
  13. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,100
    לייקים שהתקבלו:
    339
    מאמן השוערים אכטרברג מדבר על קצב החלמתו של אליסון וצפי חזרה למגרש

    "בימים האחרונים הוא היה על מגרש האימונים כדי לעשות קצת תפיסות ועבודות רגליים, כמו גם תרגילי מסירות."

    "הוא מתקדם בקצב קבוע. הוא זקוק לזמן ואנחנו לא יכולים להסתכל רחוק מדי, אנחנו לוקחים כל יום ביומו, רואים איך הוא מרגיש ואז מתקדמים."

    "אליסון עבד הרבה עם ריידינגס בחדר הכושר כדי לשפר את כוחו ולנסות לשמור על הכושר."

    When Liverpool expect Alisson to play again after goalkeeper returns to training - Mirror Online
     
  14. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660


    אחרי פגרת הנבחרות הבאה בקיצור. בלאגן.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,993
    לייקים שהתקבלו:
    15,848
    אם נאבד מכל הסיפור הזה רק 2 נקודות זאת הצלחה ענקית שמעידה על חוזקה של הקבוצה.
    אם מאזן מושלם...מדהים.
    אם נאבד יותר מ2...בעיה.

    החיסרון שלו מורגש לי בכל כך הרבה דקות במשחק, כבר הסברתי קודם איך זה בא לידי ביטוי.
    בצ'לסי זה יהיה מורגש במיוחד, הם ישחקו בהתלהבות ויהיה לנו קשה ליצור שליטה במשחק עם שוער שמעיף הרבה למעלה ויוצר הפסדים של פוזשן בקרבות אוויריים בחלק הקדמי.
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.