Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    יארד אחד ואתה נותן את הכדור לפאטרסון? תפסיק להתחכם נאגי, אין לך קיובי שיכול להציל אותך כשהדברים לא הולכים.
     
    Sweetness אוהב/ת את זה.
  2. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    האמת שלמרות שמיץ׳ לא מרשים בכלל ואני מתחיל להבין שאין סיכוי להגיע איתו רחוק, אני גם חושב ש:
    1) חלק מהמהלכים של נאגי מפוקפקים. מה לעזאזל הוא עשה בדרייב האחרון של המחצית? אני קצת סלחן כלפיו כי בסך הכל הוא בצדק לא סומך על מיץ׳, ועדיין אתה מצפה לקצת יותר תחכום.
    2) ה-OLINE שלנו ביום מזעזע.

    מקווה שנשתפר במחצית השנייה אבל לא רואה את זה קורה. ההגנה של הפאקרס עושה עבודה די מרשימה, היו צריכים להיות עם 2-3 אינטרספשנס כבר.
     
    owen11111 ו-Sprewell אוהבים את זה.
  3. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    שני קווי ההגנה>>>>>שני קווי ההתקפה. מה שאומר שיהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי לבסס דרייבים ארוכים של 6/7+ מהלכים של 60-70 יארד ויידרשו ביג פלייז בודדים, כמו ההפגזה של רודג'רס ל-MVS ואז ה-TD ההזוי לגרהאם במסירה ששההתה 80 שעות באוויר ות'כלס הייתה אמורה להיחטף. מקווה שגם נאגי וגם לאפלור מבינים את זה ויתחילו לפתוח את הפלייבוק לכיוון הזה במקום להמשיך להתעקש על כל הריצות ו/או מסירות קצרות/בינוניות כי זה פשוט לא עובד היום.

    ובלי עין הרע נראה שגרין ביי מצאו סייפטי פיגוזי עם דארנל סאבאג'. ממש מרוצה ממה שאני רואה מהם עד כה למרות שקשה לי להעריך כמו שצריך כמה זה בגללם וכמה בגלל טרוביסקי.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  4. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    סבאג׳ ואלכסנדר יכולים לסדר להם את הסקנדרי לשנים הקרובות.
     
  5. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    משחק נוראי של נאגי את טרוב. פשוט נורא.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/9/19
  6. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    @Sprewell

    מה אתה חושב על זה? אני מבין את הרציונאל של לא לסכן את שחקני המפתח שלך, אבל האם לא לתת להם לשחק בכלל יכול לפגוע בהכנות לקראת המשחקים הראשונים?
     
  7. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    לא יודע. יש מצב שאנחנו צופים פה בשתי הגנות טופ 5 בלי להבין את זה עדיין (במקרה של שיקאגו אני די בטוח ורגוע עם הקביעה הזו, לגבי גרין ביי עדיין צריך לראות) וסתם אובר ריאקטינג אחרי 7 חודשים של פגרה. מה גם שזה לא שטרוביסקי ונאגי לצורך העניין גירבצו כל הקיץ. ללכת ראש בראש מדי יום במשך חודש מול ההגנה החולנית הזאת אמור להשיג יותר מאשר משחק פרי סיזן מול המחליפים של המחליפים של איזו טנסי נניח.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  8. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אחלה תצוגה של גרין ביי all things considered. ייקח לרודג׳רס קצת זמן להתאים את עצמו לשיטה החדשה, ובכל זאת הוא צלח את המבחן הראשון אצל אחת ההגנות הטובות בליגה.

    וכמו שאליאור כתב, סיכוי טוב שרודג׳רס ייתמך על ידי הגנה איכותית (עם מתאם הגנתי מהשורה הראשונה), וזה פתאום יכול להיראות אחרת לגמרי מבחינת ה-prospects של הקבוצה כבר העונה.

    נאגי סיפק היום תצוגת שפל. באמת, זה המשחק הכי גרוע שלנו מבחינה התקפית מאז שהוא מונה. בלי קשר לזה שטרוביסקי נראה רע.

    אגב, לגבי טרוביסקי, משום מה כמשחקים up tempo ו-no huddle הוא נראה כמו קיובי ממוצע+. למה בעצם לא לעשות את זה יותר?
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  9. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    אי אפשר להגיב נורמלי עכשיו שכל האדרנלין אצלי בגוף עוד שניה מתפוצץ אבל התגעגעתי לפאקינג טירוף הזה! מכור למשחק הזה ללחץ לעצבים לכאפות שאני אוכל ממנו כל שנה מחדש. זה לא הדובים שציפיתי לראות היום טונות של חלודה וחוסר תקשורת וחייבים להודות: זה היה פאקינג מביך! חח. אבל מבטיח לכם שבירה ביום ראשון עם הרד-זון על ON ואני עם הפנים לברונקוס של ויק. !!!BearDownBitches
     
    Sprewell ו-golding אוהבים את זה.
  10. Armstrong Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/10
    הודעות:
    815
    לייקים שהתקבלו:
    116
    לא ראיתי את המשחק אבל מההיילייטס עדיין נראה שרוחו של מקראתי תקועה לרודגרס בתחת. הם בהרצה אבל אז מובן.

    לטרוביסקי היו רגעים יפים אבל הוא היה מזעזע אובראול ופליי קולינג מפגר במיוחד בחצי השני וב3rd and short . חבל על הברס.
     
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    סיכום ההתקפה של הברז.


    מצטרף למחמאות להגנה של גרין ביי. נראים מאוד שלמים, ויחד עם זאת נראה איך הם יתמודדו מול QB שיכול להריץ התקפות באוויר (משהו שלא בהכרח יפגע בהם כמו העובדה שזה פשוט סרט אחר לגמרי של משחק). חושב שגם האוליין עשה עבודה לא רעה בכלל בשמירה על רודג'רס ביחס למפלצות של הברז בהגנה שהיה ב-"out of sync" עם ההתקפה שלו (אבל בסה"כ טבעי לחלוטין ביחס לנקודת הזמן של שיטה חדשה והיריבה בצד השני). כל פעם שמראים הילוכים חוזרים עליהם ב-slow motion אתה מבין שהם לא רק פריקים אתלטים, הם גם קוראים מאוד מהר מהלכים.

    וזה. לא הזווית הכי מוצלחת, אבל זה היה חתיכת move.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/9/19
    owen11111 ו-Sprewell אוהבים את זה.
  12. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  13. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    Rodgers: ‘I think we showed the league we aren’t just an offensive team’

    הכי שמח ואופטימי שראיתי את GOAT אחרי משחק ב-4 שנים האחרונות. נשמע ונראה בצדק כמו בן אדם שיצא מעבדות לחירות. אשכרה מתקשה לעכל ולהכיל את העובדה שהקבוצה שלו הצליחה לנצח משחק שבו הוא וההתקפה הסריחו וגירדו בקושי 10 נקודות. אם רק היה אפשר לספר לו על כל מיני QB's שזכו ב>1 סופרבול'ס בצורה הזאת. בלי להיכנס לשמות כמובן. הבינוניים המתים עד שיוכח אחרת יודעים לבד מי הם.

    אני אשקר אם אני אגיד שאני לא מודאג ממה שראיתי מלאפלור הלילה הן מבחינת פלייקולינג והן מבחינת ניהול משחק אבל מוכן כאמור לתת לזה להחליק בהתחשב הזהות היריבה והשלב המוקדם של העונה. having said that המשחקים הקרובים לא בדיוק הולכים להיות טיול בפארק אז רצוי והכרחי שיתאפסו על עצמם דחוף כי גם עם ההגנה המגניבה שגוטי בנה בקיץ, לא כל שבוע טרוביסקי.

    מבחינת שיקאגו - אלוהים ישמור וישמור אלוהים. מה שהכי מפחיד ומדאיג זה כמה התצוגה הזו לא מפתיעה (אותי לפחות) וכמה זהה מיצ'ל נראה יחסית לגירסה של העונה שעברה. אותה יכולת קבלת החלטות אומללה, אותו חוסר דיוק, אותה פאניקה והתרוצצות מחוץ לפוקט ברגע שהרסיבר הראשון שהוא ננעל עליו לא פנוי. נאגי לא חף מטעויות עם פלייקולינג ותכנית משחק מפוזרת והזויה אבל לפעמים סוג גהינומי כזה של QB יכול לגרום לך to overthink דברים, במיוחד במשחק כל כך קריטי וחשוב כמו שהיה הלילה. כי איך שלא מסובבים הזה - ההפסד הזה, בסוג המשחק הזה הוא שואתי לגמרי ומכניס את המערכת למיני סיחרור לפני אחד ממשחקי החוץ הקשים ביותר שקיימים בליגה הזאת ומול הגנה שעל הנייר אמורה להיות טובה יותר מזו שהם לא מצאו מולה הלילה את הידיים והרגליים במשחק ביתי. הרבה מאוד תלוי באיך זה ייראה אבל בגלל שאני פסימי פיצוצים ולא רואה סיבה אמיתית למה שזה ייראה יותר טוב מאיך שזה נראה הלילה יש פה פוטנציאל לחתיכת כדור שלג שלך עכשיו תצא ממנו עם QB גמור מנטאלית ולוח משחקים רצחני.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  14. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    the thing is ההגנה של הפאטס אפילו צפויה להיות חזקה עוד יותר מבעונה שעברה. אומנם חטפו שם מכה (חזקה) בכנף עם פלאוורס בפרי אייג'נסי, אבל הם הביאו את מייקל בנט שאולי כבר לא נמצא בפריים שלו כמו בתקופת סיאטל, אבל לפי כל נתון אפשרי הוא עדיין אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה. חוץ ממנו הם החזירו את קולינס מהבראונס ובחרו בדראפט שלושה שחקני הגנה "מעניינים" בדמות ג'וג'ואן וויליאמס (קורנר), צ'ייס ווינוביץ' (DE) וביירון קווארט (DT). על הנייר, כולם אמורים להיות תוספות טובות ל-depth של סגל שאולי לא נוצץ מכוכבים, אבל במילא היה דיי שלם עם מספיק כישרון ועומק בשביל בליצ'ק שיוכל לבצע כמה התאמות כדי להשיג נצחונות בימים שההתקפה לא זוהרת = קבוצת הגנה טופ 6 בליגה בשקט.

    התקפית, יש להם בעיה רצינית של big deep threat (אלא אם יוצאים מנקודת הנחה שג'וש גורדון לא נרקומן שלא יכול לשלוט בעצמו ואז תאכלס הכול סבבה) ומטרת מסירה גדולה פיזית ברדזון, אבל אני מניח שהאוליין ימשיך לשמור על הקיובי המת שלהם ויאפשר על הדרך לראנינג ופול בקס לרוץ אפילו יותר מבעונה שעברה עד לטאצ'דאון כאילו אנחנו בבולטימור. לפחות עד ש-AB יגיע תמורת נזיד עדשים.

    שורה תחתונה: לא יהיה יפה או מרשים בהכרח, אבל צפוי להיות קליני עם בינוניות מוצלחת בשיאה כמו שאתה אוהב.

    מסכים ודיברו על זה גם בשידור.

    לא צריך לכסתח על נאגי - כי היו שם כמה דברים הזויים שלא קשורים לטרוביסקי - אבל אפשר להבין את הפאניקה שהוא יכול לייצר גם אצל מוח התקפי חריף. הוא היה כל-כך גרוע (וזה יותר גרוע ממה שהמספרים שלו מראים, כי עם קצת פחות מזל המשחק היה נגמר הרבה קודם לכן עם יותר חדות של הקורנרים של גרין ביי בדומה לתפיסה כמו של עמוס בסוף המשחק) שהוא כמעט ולא השאיר ברירה לקבוצה שלו לרוץ עם ראש בקיר, תרתי משמע.





    שווה לציין שלמרות הקיובי שלו, אלן רובינסון היה במשחק טוב, ואחרי הרבה זמן הוא פתח את העונה בריא לחלוטין. במונחי פנאטזי אם היה לו QB תותח ולא את בורטלס 2.0, הוא היה הופך מ-WR3 שיכול לספק הופעות כמו הלילה אחת לכמה משחקים ל-LOW WR1 לפחות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/9/19
    owen11111 ו-Sprewell אוהבים את זה.
  15. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    תארו לכם מצב של להחזיק את אארון רודג'רס על פחות מ 10 נקודות ועדיין להפסיד, זה אפילו לא נשמע אמיתי מרוב שזה הזוי ואלו דברים שיכולים לקרות רק בשיקגו ברס. שהקיובי שלה שנה שלישית פתאום מחליט שהוא חוזר 3 שנים אחורה לעונת רוקי שלו שתאכלס אני לא מבין בכלל איך דבר כזה יכול לקרות לספורטאי שמשחק ברמות האלה! זאת שנת ה 100 של הקבוצה כל העולם ואישתו באיצטדיון ומי שלא דבוק למסך בבית ואתם מציגים לי התקפה של 3 נק'?? באמת שאני כבר לא יודע מה לחשוב. המזל שלנו הוא שיש לנו סקג'ואל כזה ממתק העונה ככה שכל האמת תצא לאור. ואני בערך האדם האחרון שיש לו סנטימנטים. כאילו אם זה תלוי בי אני מביא את קאפ שם אותו על הספסל שבפעם הבאה שטרוביסקי מחליט שהוא חוזר 3 שנים אחורה לעונה של ג'ון פוקס אז באותו רגע המשחק מבחינתו נ ג מ ר. מתיחסים אליו יותר מדי טוב בשיקגו והגיע הזמן שהוא יתחיל לפחד על המשרה שלו. (פאקינג שיחק כמו בהיי סקול...)