המחזור השני בפרמיירליג: שומר הלב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏16/8/19.

  1. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    זה היה אחד המשחקים החלשים ביותר שלנו שאני זוכר בשלוש השנים האחרונות. שיחקנו טוב יותר ב-4-0 שקיבלנו מבורנמות'. לסטר צריכים לאכול את עצמם שהם לא ניצחו את זה.
    אם מול יונייטד אפשר היה להאשים טעויות אינדיבידואליות וחוסר מזל, היום הכל היה מחריד בכל חלק במגרש. האופטימיות מאמצע השבוע נעלמה כלא הייתה. אחרי היום, נראה לי שצדקו אלה שאמרו שהמשחק ההוא היה הבלחה של התלהבות. ההגנה כרגיל מסננת שמספיק מדיסון אחד כדי לפרק אותה בכדורי עומק/גובה/מצבים נייחים בערך 30 פעם במשחק, ההתקפה נראיתה אימפוטנטית מתמיד ולא היינו מבקיעים פה גם אם היינו משחקים עד מחר. הקישור שאמור להיות האזור היחיד במגרש שאפשר לצפות בו לדברים חיוביים, נראה היום פשוט כמו זבל טהור. נדידי וטילמנס אכלו אותו בלי מלח.

    אברהם פשוט לא שחקן טוב והלוואי ואני טועה אבל אני לא רואה שם כלום שמצדיק מקום בסגל שלנו. מאונט נחמד אבל זה מצחיק שהוא נעשה פאקינג שחקן הרכב. הסיפור של וויליאן (איזה פח זבל), פדרו ואזפיליקווטה נגמר ברמות האלה.

    העונה הזאת תהיה קשה לאוהדי צ'לסי. אני בהחלט רואה ניצחון של נוריץ' מולינו במשחק הבא. לאמפרד חייב למצוא פתרונות ומהר אחרת הוא ואנחנו נהיה בבעיה קשה ביותר.
     
    Clichy ו-Gary Cahill אוהבים את זה.
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,563
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    למאונט יש אחלה בעיטה, הוא יהיה מאוד מסוכן כשישחק לאורך זמן מאחורי החלוצ הבעיה שהוא לא מהיר מדי כדי ללחוץ כמו שלחץ ב10 דקות הראשונות במשך משחק שלם וכמובן שהוא עוד יתגלח על הזקן של צ׳לסי.

    יעזור אם יהיה לו גם מישהו שמסוגל לתרום משהו למשחק ההתקפי מאחורה.

    קובאצ׳ביץ׳=לוקאס לייבה בימים שהיה שקוף.
    ג׳ורג׳יניו היה עלוב היום.
     
  3. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    זה מה שהתכוונתי למה שיקרה אחרי שההתלהבות תירגע.
    צ'לסי נראתה נהדר כשהיה משחק לחץ והתלהבות וכשהכוח לזה נגמר פתאום ראינו שלא נשאר הרבה.
    אז באולד טראפורד ונגד ליברפול יש הייפ גדול ואתה מוציא מעצמך עוד אקסטרה, פה הגז נגמר מהר והיה יתרון להירגע עליו וככה זה התגלגל.

    שנה אני לא יודע איך לאכול את ז'ורז'יניו, הבנתי שהיה נהדר בנאפולי אז אולי שאיטלקים יסבירו לי במה הוא טוב, אני ממשיך לחשוב שהוא לא מתאים לליגה האנגלית וזה כי אני זהיר עם המילים שלי, פשוט כי לא ראיתי את השחקן הזה בנאפולי.
    עוד אמרו שמאוד רצינו אותו אבל הוא עמד לסגור בסיטי אז הלכנו על פאביניו, ממש התחמקנו מכדור שם.
     
    Cup of Tea ו-k_700 אוהבים את זה.
  4. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    מאונט בפני עצמו הוא לא הבעיה - כן יש לו פוטנציאל אבל אחרי 2 עונות קריירה הוא לא אמור להיות זה שבונים עליו אלא כתוספת. סיטואציה די לא הוגנת עבורו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/8/19
    golding אוהב/ת את זה.
  5. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    זורג'יניו שחקן טוב מאוד. למרות משחק מאוד חלש היום, זורג'יניו מביא למשחק איכויות שמעט מאוד קשרים יכולים להביא. אם אחרי שנה באנגליה אנשים מסוימים לא רואים את זה - הבעיה נעוצה בהם, כי נגמר כבר הכוח להסביר את זה.

    בקבוצה מאוזנת ובריאה, כל פרשן באנגליה, בטוויטר ובכל מדיה אפשרית היה מאונן עליו. בדיוק כמו מה שיקרה עם רודרי עוד חודש או שניים, שדרך אגב, פחות טוב ממנו, לפחות כרגע.
     
    Gary Cahill אוהב/ת את זה.
  6. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,563
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    מה האיכויות שהוא מביא?
    שאל בשם אלה עם הבעיה.
     
  7. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    הוא ממש נאה ויש לו אחלה סטורים באינסטגרם.

    אתה יודע, אני גם חושב שקובאצ'יץ' אחלה שחקן... רק בשביל שלא תתחיל לעוות את השם של ז'ורג'יניו בכל הודעה שניה שלך, אני מסרב להכנס לזה אפילו.
     
  8. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    ממה שאני רואה בטוויטר, רדיט וכאלה, גם הדעה של האוהדים שלכם בפרט ושל הבריטים בכלל עליו השתנתה מקצה לקצה(לטובה כמובן). בעיקר פה אנשים עוד בשלהם.

    יצא לי לצפות במחצית שניה+הארכה של הסופרקאפ, ובמשחק היום. בסופרקאפ הוא היה מצוין, גם מהבחינה ההגנתית והפיזית, למרות מיקום רע בגול השני של ליברפול, וגם מבחינת ניהול משחק. כדורי עומק שלו התחילו הרבה התקפות כולל זו שהסתיימה בפנדל של צ'לסי.
    היום כל התקפה בבליץ של צ'לסי בהתחלה, אאל"ט ליטרלי כל התקפה ללא יוצא מן הכלל, כולל זו שהובילה לגול, התחילה מכדורי עומק שלו, חלקם לאחר חילוצי כדור. בהמשך הוא נחלש כמו כל צ'לסי שלא הצליחה ליצור יתרון בהחזרת כדור(והוא השחקן הראשון שיפגע מקבוצה שלא שולטת בכדור), וגם התקשה פיזית בצורה שלדעתי אפשר לייחס ל120 דקות לפני יומיים+למערך שהציב לידו רק את קאנטה בקישור האחורי.
    אפשר להביע ביקורת על הדברים שהוא לא טוב בהם(שבנאפולי ידעו להסתיר עם 2 קשרים שנותנים עבודה שחורה, כמו שתמיד היו לצד פירלו במילאן וביובנטוס), אבל לשאול במה הוא כן טוב זה כמו שאמרו כאן, להיות עיוור.
     
    Footballover אוהב/ת את זה.
  9. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    יכולת מסירה ומשחק בנגיעה ברמה שלא להרבה בליגה יש. העניין איתו שהוא רך הגנתית (ובפרמיירליג זה בא לידי ביטוי הרבה יותר) ולא מספיק אתלט וזה די בעוכריו.

    אני חושב שבנאפולי הוא הראה שהוא כן שייך לרמות האלה.
     
  10. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,563
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    משחק בנגיעה כשהמשחק מאוד איטי,
    לא ראיתי שום דבר יוצא דופן ממנו בקצב האנגלי או כשצ׳לסי מנסה ללחוץ ולשחק מהר.

    אני די נוטה להסכים עם גיל,
    רג׳יסטה בכללותו זה תפקיד שמאוד זר לכדורגל המהיר.

    לא פלא שלא רואים רבע מהאיכויות שלו באנגליה.


    פוטבולר,
    שמח שבאיחור אופנתי לפחות הבנת לאן פניכם מועדות בעונה הזאת.
    שמחתי לעזור, בשבילך אני כאן בכל עת.
     
  11. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    רק שבניגוד אליך, אני עדיין לא מוכן לשים את הבית על זה. כן, זה כנראה לא הולך להיות קל, אבל מצד שני, אף קבוצה לא הייתה רוצה לקבל את רצף המשחקים הזה בשבוע הראשון לעונה. אני עדיין מאמין בקבוצה הזאת. אנחנו רק באוגוסט והכל עוד ישתנה אלף פעם. אל תתן להודעה בלהט של לאחר המשחק לבלבל אותך, רק תמשיך לזלזל בנו, בינתיים זה עבד לנו מצויין.
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אני לא מבין למי העונה הזו תהיה קשה. מה בדיוק הציפיות אחרי קיץ כזה? מישהו מצפה לאליפות? מישהו חושב שאנחנו שווים טופ 4? יש פה קבוצה שיכולה לשחק כדורגל מעולה ולהשתפר ביחד עם הזמן, למה זה יספיק במיידי בעונה הנוכחית? יכול להיות שזה יספיק אולי למקום 5-6, זה כנראה מקומנו הריאלי כרגע, לא חושב שזה יפתיע או יאכזב מישהו ריאלי. במידה ונשמור על השלד הזה של קאנטה- זורזיניו, רובן, האדסון אודוי, מאונט- שחקנים , בוודאי השלושה האחרונים עוד צפויים וצריכים להשתפר משמעותית- את הפירות נראה בהמשך שנוכל גם להביא שחקנים מוכנים ובשלים יותר. מבחינתי טופ 4 זו לא מטרה ריאלית.
     
    Gary Cahill אוהב/ת את זה.
  13. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,254
    לייקים שהתקבלו:
    5,750
    זה קצת מצחיק להגיד על שער שנכבש לאחר חטיפת כדור מהמגן על קו ה-16 (לאחר מסירה מהשוער) שהוא התחיל מ'כדור עומק של ז'ורז'יניו'.

    יש בו איכויות, אך רובן לא כ"כ באות לידי ביטוי באנגליה, לפחות לא באופן עקבי. הסיטואציה איתו בעייתית: הוא טוב מדי בשביל לשבת על הספסל כשיריביו הם קובאצ'יץ' (שלו באמת אין שום דבר בארסנל) ו... דרינקווטר, נניח (?), אבל הוא לא מספיק טוב ולא מספיק מתאים לשום תפקיד בקבוצה בה קאנטה משחק. אנחנו לא צריכים אלף מסירות קצרות בעיגול האמצע, אנחנו צריכים בוקס-טו-בוקס שירוויח כדורים וישחק לעומק בשליש האחרון. כשלופטוס יחזור, אם יחזור טוב, אני חושב שימיו של ז'ורז'יניו בהרכב ספורים.
     
  14. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    אתה צודק כמובן לגבי הגול, התבלבלתי כי הכדור שוער גם הגיע ממסירה שלו. זה לא לוקח ממנו את הוולה של פדרו והמצב הכפול של מאונט ופוליסיץ'.

    לדעתי לאמפרד ידבוק ב4-3-3 עם מרכז מגרש של גו'רג'יניו, קאנטה וRLC, זה הכי טוב שאתם יכולים להרכיב ומדובר בפרופיל דומה יחסית לשלישייה שג'ורג'יניו הצליח בתוכה בנאפולי, לצד אלאן והאמשיק. הייתי מתערב שג'ורג'יניו הולך לתת עונה מוצלחת אם הייתה דרך אובייקטיבית להכריע התערבות כזו.
     
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,563
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    אז ג'יימס בהרכב פעם ראשונה על חשבון פריירה.
    שינוי מבורך מאוד, סוף סוף קיצוני שיכול להפעיל את ביסאקה בהתקפה.

    המכשול יהיה שוב החיבור של פוגבה בקישור האחורי ליד מי שעשה עבודה של שניים במשחק הקודם(מקטומיני).
    אני עדיין אוהב את החשיבה השיעית הזאת על פני לשים שם את מאטיץ' הגולם.