יובנטוס 2019/20: מאמן חדש, מטרות ישנות.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י itzik.miro, ‏10/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    כאשר נביט על ספסלה של יובנטוס בשריקת הפתיחה של העונה החדשה נמצא שם דמות מוכרת אך שונה לחלוטין מזו שהתרגלנו לראות אצל הגברת הזקנה, את החליפות של אלגרי יחליף הטרנינג ואת המסטיק תחליף סיגריה אך המטרות של יובנטוס בהנהגתו של סארי לא שונות מהמטרות שהיו גם בעונות הקודמות: ניסיון לזכייה בכל התארים כשהמטרה העיקרית הייתה ונשארה: ליגת האלופות.

    העונה שהייתה:

    עונת 2018/19 הייתה עונה הפכפכה, היא התחילה במארקטו שהעברות המרכזיות בו היו מעברו של ג'יג'י בופון אל פריז סן ז'רמן, נחיתתו של כריסטיאנו רונאלדו, אחד מהשחקנים הטובים בעולם וזוכה גביע הזהב חמש פעמים ביובנטוס תמורת 117 מיליון יורו, סכום שיא עבור שחקן בן 34 וסכום השיא אותו יובנטוס שילמה עבור שחקן, חזרתו של בונוצ'י לקונטינאסה ומעבר של קלדארה שנקנה חודש לפני כן אל שורות מילאן שבנוסף שאלה את החלוץ המרכזי בסגל בעונות האחרונות, גונסאלו היגוואין כאשר ז'ואו קאנסלו החליף את סטפן ליכשטיינר באגף ימין.

    העונה התחילה בסערה עם עשרה ניצחונות ב-11 המשחקים הראשונים בכל המסגרות כאשר יובה כובשת לפחות שניי שערים בכל אחד מאחד עשר המשחקים הללו בדרך לסיבוב הראשון הטוב בהיסטוריה של המועדון עם 59 נקודות מ-63 אפשריות והעפלה מהמקום הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות.

    הסיבוב השני התחיל בדיוק מאיפה שהסתיים הראשון אך לאחר ההפסד הראשון, ברבע גמר הגביע נגד אטלאנטה הסדקים החלו להיראות, יובנטוס איבדה את הגביע לאחר ארבע שנים ואלגרי לראשונה נראה אובד עצות. יובה אמנם חזרה למסלול הניצחונות בליגה ואף הדיחה את אתלטיקו מדריד בקאמבק הירואי אך למרות זאת הקבוצה לא הצליחה למנף את המהפך לכדורגל טוב, הודחה מול איאקס הצעירה והנמרצת כבר בשלב רבע הגמר ובעצם השאירה את יובנטוס באמצע גארבג טיים ארוך שהסתיים בסקודטו נוסף וכמו כן גם בגביע הסופר קאפ לאחר ניצחון 1-0 על מילאן אך הפור נפל ומסמיליאנו אלגרי סיים את תפקידו על ספסל הגברת הזקנה בפרידה מרגשת.

    המארקטו:

    המארקטו עוד לא הסתיים רשמית וישנם לא מעט נושאים על הפרק: בצד העוזבים השאלות הגדולות הן מעמדו של גונסאלו היגוואין שחזר מהשאלות כושלות במילאן וצ'לסי ומתעקש להישאר חלק מהסגל, דניאלה רוגאני שראה את הנהלת יובנטוס מנחיתה את מריח דמיראל ומתייס דה ליכט ומעוניין לצאת בהשאלה, הקשרים סמי חדירה ובלייס מטווידי ששמם נקשר למועדונים כמו בשיקטאש, פנרבחצ'ה ומונאקו, מריו מנדז'וקיץ' שמעברו ליונייטד נפל, פרין שנכשל בבדיקות הרפואיות בבפיקה וכמובן שאלת פאולו דיבאלה שהפך מהשחקן הכי בטוח בסגל לכזה שיובנטוס מנסה למכור, כמעט בכל מחיר.

    בגזרת שחקני החיזוק מאורו איקרדי נחשב כיום אצל עיתונאים רבים כמטרה מספר אחת של יובנטוס וגם קשר ומגן ימני נוסף הן אופציות קיימות אך הכל תלוי במכירות ובגיוס הכספים.

    benvenuto
    למרות שהמארקטו עוד לא נסגר יובנטוס ביצעה מספר החתמות משמעותיות לעתיד המועדון כמו כריסטיאן רומרו שבינתיים הושאל חזרה לג'נואה, לוקה פלגריני שצפוי לעבור בהשאלה לקליארי, מריח דמיראל שהגיע מסאסואולו וכבר מעורר עניין רב בקרב קבוצות היבשת ואצל אוהדי יובנטוס וגם רכשים שאמורים להשפיע מיידית כמו דנילו לואיז שהגיע תמורת 37 מיליון יורו ממנצ'סטר סיטי וג'יג'י בופון שחזר משנה בינונית למדי בפריז ויוסיף מנהיגות וניסיון אך מירב העיניים נשואות אל שלושת שחקני הרכש הבכירים: מתייס דה ליכט שנרכש מאיאקס תמורת 75 מיליון יורו ושניי הקשרים החופשיים: אארון ראמזי ואדריין ראביו אשר יחזקו את הקישור, מה שהיה החוליה החלשה של הקבוצה בשנים האחרונו.

    מתייס דה ליכט: ההולנדי בן ה-19 פרץ לחיינו לפני שנתיים עת איאקס השלימה קמפיין נהדר בליגת אירופה, קמפיין שנגמר רק בגמר עם הפסד למנצ'סטר יונייטד אך העונה שעברה היא זו שזיכתה אותו בחוזה שמן אצל הגברת הזקנה, דה ליכט היה מהשחקנים הבולטים של איאקס אשר היממה את אירופה ואת יובנטוס עצמה כשדה ליכט מתכבד בשער שמדיח את הגברת הזקנה מהגביע שהיא כל כך רצתה וזכתה גם בדאבל ההולנדי לראשונה מזה שמונה עשרה שנה. קבוצות רבות חשקו בהולנדי בניהן פ.ס.ז, ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד אך הודות ליחסים הטובים בין סוכנו של הבלם, מינו ראיולה לבין פאבל נדבד סגן נשיא יובנטוס הצליחה הגברת הזקנה לשים את ידה על היהלום הצעיר עם תקווה שיירש את קייליני ביום מן הימים, תקווה שתלויה גם בסוכנו.

    אדריין ראביו: הצרפתי הצעיר עזב את פריס סן ז'רמן והגיע לטורינו אחרי עונה שבה מיעט לשחק עקב אי רצונו להאריך את החוזה בעיר האורות וילבש את החולצה מס' 25. ראביו הוא קשר עם נתונים פיזיים טובים מאוד והוא צפוי לסייע ליובנטוס בחטיפת הכדורים וביציאה קדימה במשחק המעבר הודות ליכולת הטכנית שלו והרגליים הארוכות שמסייעות לו לגמוע שטחים בצורה יעילה יותר.

    אארון ראמזי: הקשר הוולשי אמור לספק ליובנטוס מימד שהיה חסר לה מאוד בשנה שעברה: הובלת כדור וכובד המשחק ממרכז השדה אל האזור המסוכן של היריב והצטרפות מקו שני אל תוך הרחבה במטרה לאיים כמה שיותר על השער, מה שיוביל ללחץ על היריבה ויסייע בפינוי השטחים ברחבה לכריסטיאנו רונאלדו והחלוץ שלצדו.

    arrivederci
    בכל מארקטו לצד הרכישות ישנן גם מכירות ועזיבות. לאונרדו ספינאצולה עבר לרומא כחלק מעסקת פלגריני, מרטין קאסרס סיים חוזה ואנדראה ברצאלי פרש מכדורגל. אל השחקנים הללו הצטרפו גם ז'ואאו קאנסלו שכעבור עונה אחת בלבד עבר למנצ'סטר סיטי תמורת 65 מיליון יורו ומויסה קן הכישרון הצעיר שעבר לאברטון תמורת 30 מיליון יורו בעסקאות שאכזבו את האוהד היובנטיני הממוצע.

    העונה שתהיה:
    כמו בכל אחת משמונה העונות האחרונות המטרה של יובנטוס היא לזכות באליפות איטליה, גביע איטליה וסופר קופה איטליה אך המטרה הגדולה ביותר היא זכייה בגביע אותו לא ראו בטורינו מאז 1996, גביע האלופות. למטרה זו נרכש דה ליכט ולמען מטרה זו נרכש כריסטיאנו רונאלדו בעונה שעברה כאשר על מאוריציו סארי מוטלת האחריות להביא את הקבוצה לכושר בו היא תוכל לעמוד בציפיות הללו.

    בנאפולי סארי הציג קבוצה שסיפקה תצוגות כדורגל נהדרות על בסיס שבועי, כדורגל שריגש את אירופה והפך את הפרטנופי למועמדת בכירה לסקודטו אך הוא תמיד ראה את גבה של יובנטוס מאחור. בצ'לסי הנאפוליטני נתקל בקשיים לא מעטים כאשר זכורה ביותר התקרית בגמר הגביע נגד מנצ'סטר סיטי בה השוער קפה סירב להתחלף, סירוב שעורר הדים אך הוא עדיין הצליח להביא את "הבלוז" חזרה לליגת האלופות ואף זכה בתואר הראשון שלו בקריירה, גביע הליגה האירופית.

    על פי משחקי ההכנה ביובנטוס סארי ינסה לסגל שיטת משחק בסגנון 4-3-3 עם חלוץ מרכזי, שחקן כנף שמתעסק בעיקר בדריבל וריווח המשחק ושחקן נגדי שנכנס אל הרחבה כאשר ברור לכולם שהכוונה היא לספק את השטחים לכריסטיאנו רונאלדו. בקישור אנו צפויים לראות את אדריין ראביו ומיראלם פיאניץ משתפים פעולה כאשר לצידם יהיו אארון ראמזי לכשיחזור מפציעה או אמרה ג'אן. רודריגו בנטנקור, סמי חדירה ובלייס מטווידי צפויים לחכות להזדמנויות מהספסל במידה ולא ימכרו בחלון ההעברות.

    בהגנה, החלק החזק ביובנטוס של השנים האחרונות צפויה להיות רוטציה נרחבת בין לאונרדו בונוצ'י וג'ורג'יו קייליני הותיקים לבין מתייס דה ליכט הרכש הצעיר כאשר מריח דמיראל וכנראה גם דניאלה רוגאני יגבו את השלישיה. בצדדים ישחקו אלכס סנדרו ואחד מבין דנילו ומתיאה דה שיליו. וויצ'ך שצזני צפוי להמשיך ולהיות השוער הראשון.

    סגל יובנטוס נכון להיום(יתעדכן בסיום המארקטו):

    שוערים: ג'יאנלואיג'י בופון, וויצ'ך שצזני, מתיאה פרין, קרלו פינסוליו.

    הגנה: דנילו לואיז, מתיאה דה שיליו, דניאלה רוגאני, ג'יורג'יו קייליני, לאונרדו בונוצ'י, מתייס דה ליכט, מריח דמיראל, אלכס סנדרו, לןקה פלגריני.

    קשרים: סמי חדירה, בלייס מטווידי, רודריגו בנטנקור, אמרה ג'אן, מיראלם פיאניץ', אדריאן ראביו, אארון ראמזי.

    התקפה: מריו מנדז'וקיץ', גונסאלו היגוואין, דוגלאס קוסטה, פדריקו ברנרדסקי, פאולו דיבאלה, כריסטיאנו רונאלדו, חואן קוואדראדו, מרקו פיאצה.






    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/8/19
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,199
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    ניסים זוהר מוסר שלא חידשת פה שום דבר
     
  3. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    חלון העברות נסגר בעוד שלושה שבועות. עד אז יהיו לכם 4 מגנים בסגל.

    פלגריני בכל מקרה לא מוכן ליובנטוס. גם לא כמחליף.

    לתת לו להתפתח בקליארי זה לא ויתור. זה משרת במדויק את הסיבה שהוא נרכש.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,199
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    איזה עוד מגן אמור להגיע
     
  5. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    לא יודע מי אמור להגיע, אני יודע את מי אני רוצה: תביא לי את נונו טבארש בבקשה.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עד עכשיו סארי נמנע מלדבר על דיבאלה ואחרי ההפסד לאתלטיקו אמר חד וחלק: "אני יכול לומר שאני אוהב אותו אבל הדעה שלי לא שווה כלום - לשוק יש כיוון". מעניין אם מכירה של שחקני סגל פחות חשובים כמו היגואין, מאטווידי, מנדג'וקיץ' ואולי קדירה - לא תשפר את המצב ואיך הבור בפייר פליי כזה גדול? הרי הארגנטינאי לא יימכר במחיר שציפו לו. דה ליכט לדעתי לא יהיה ההבדל של אליפות או לא וגם צ'מפיונס או לא, מרכז השדה התחזק אבל אם דיבאלה עוזב זה לא קיץ מוצלח. ניימאר? נראה לי לא ריאלי בכלל חוץ מעסקת טרייד אם בכלל
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://pbs.twimg.com/media/ECPFQYqWwAEVYdL?format=Xxx&name=medium

    את הגול המטורף של דיבאלה אתמול בטח כולכם ראיתם - כמה שחקנים יכולים להבקיע שער כזה? באיטליה כתבו על זה: "זו החולצה שלי" כשהזכירו שהוא טפח על הסמל של יובנטוס והצביע על מספר החולצה שלו. "האיום האנגלי" הוסר הייתי אומר, ולדעתי עדיף שליובנטוס לבצע קיצוץ רוחבי יותר בסגל כמו קדירה-מנדג'וקיץ'-מאטווידי ואחרים מאשר לוותר על שחקן ענק כזה שמוסיף הרבה כישרון. אסור שהפרק של דיבאלה ביובה יסתיים אחרי עונה אחת כושלת. יובה תמצא פיתרון אני מניח לבור הנוכחי הזה בתקציב\מול הפייר פליי. בינתיים גארת' בייל המושמץ שיחק אתמול במדי ריאל וגם הצטיין, כמובן שזה לא אותו הסיפור ושום דבר לא סגור אבל הכדורגל נזיל.
     
  8. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,368
    לייקים שהתקבלו:
    2,908
    רוב האוהדים מקווים שישאר, אפילו סארי רוצה שהוא ישאר, לא בטוח שזה יעזור לנו
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לאחר שחלון ההעברות באנגליה נסגר אני חושב שמדובר במחירים הרבה יותר נמוכים כלומר יובנטוס לכאורה תיאלץ להתפשר על סכומים שרחוקים מהשווי האמיתי שלו. טרייד עם אינטר לא נשמע טוב גם לא עבורו וגם לא מבחינת הקהל (ויובנטוס לא זקוקה לאיקרדי). האופצייה היחידה היא פריז סן ז'רמן. עדיף לדלל את הסגל הרחב מכל מיני היגוואין, מנדז'וקיץ', סמי קדירה שלא ברור לי איך שוב "שכנע את סארי" ואחרים. גם לזרוק את פיפיטה לרומא לכאורה ולחסוך את השכר לו, נניח על תקן עסקת פיליפה קוטיניו ובאיירן מינכן - זה עדיף על כלום. העניין הפיננסי קשור לעסקת רונאלדו עדיין? אני לא חושב שהתשלום מגיע בעונה אחת, ולא רק אצל יובה. כנ"ל לגבי דה ליכט
     
  10. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    דה ליכט כבר הספיק לבכות לתקשורת ההולנדית על כך שלא פתח בהרכב. בהצלחה לסארי.
    [​IMG]
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,199
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לא מדוייק

     
  12. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    עם הסבירות הגבוהה שלא יהיו הפתעות של הרגע האחרון בשוק ההעברות, רק אני חושב שיובנטוס נחלשה לעומת השנה שעברה?
     
  13. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    לא חושב שנחלשנו אבל גם לא באמת התחזקנו.

    נכון, לא עשינו את המארקטו שחלמנו עליו אבל עדיין הבאנו את אחד הבלמים הכי מבטיחים בכדורגל, שניי קשרים טובים יותר מאלו שיש לנו והחלפנו חלוץ בחלוץ, מגן במגן כאשר 2 העמדות האלו הם סימני שאלה גדולים האם מדובר בשדרוג או היחלשות.

    כך או כך מה שישפיע על הכיוון של העונה הזו הוא החלפת המאמן.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  14. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    קאנסלו > דנילו.
    והחשוב יותר, אלגרי > סארי.

    יובה עשתה הרבה צעדים חשובים לעתיד אבל בספק אם התחזקה העונה.

    ---

    הפציעה האיומה של קלייני תשאיר את רוגאני בקבוצה. דה ליכט שהתלונן על הספסול כבר יקבל את המקום בהרכב.
     
  15. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,256
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    לא יודע אם היא נחלשה, אבל היא בטח לא התחזקה.
    ודרך אגב, גם אם יובה כן נחלשה - עדיין, השאלה היחידה היא האם נחלשה מספיק דיו בשביל לאבד אליפות..?

    וזו שאלה שנאפולי תצטרך היום לענות עליה.
     

מצב נושא:
הנושא נעול.