באיירן מינכן 2019/2020

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/17.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שהסיכוי של דמבלה להגיע לבאיירן גבוה יותר מאשר של קוטיניו ואולי באיירן בהחלט צריכה לחשב מסלול מחדש, שניים מגדולי הקיצוניים ששיחקו את המשחק כבר לא כאן והיא לא חייבת להמשיך עם ה-4-3-3 לנצח. העברה כזו יכולה להירקם ברגע האחרון. בכל מקרה קוטיניו יהיה יקר לא פחות מסאנה. איך הוא יכול להשתלב אם לא בסוג של מערך יהלום מתחת למולר ולבנדובסקי? באיירן איחרה לדעתי באיזה חודש בכל העניין הזה וחבל. פרישיץ' ומנדג'וקיץ' מעבר לשיאם לדעתי והם חיזוק שמתאים לתקופות השפל של באיירן באמצע העשור הקודם. לא מיותר מרכש כדי להגיד 'הבאנו'.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לא מבין איך זה שתמיד באיירן היא בצד שמקבל את המתנות. וידאל במחיר רצפה, קוטיניו בהשאלה, פרישיץ בהשאלה(יכול להיות אחלה סופר סאב). אולי זה הצ'ארם של רומינגה לא יודע
     
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    נראה שהם צריכים בעיקר שחקני הרכב ראשון ולא סופר סאבים.

    קוטיניו במקום. די לא אופייני לבאיירן להישאר כל כך הרבה זמן עם שחקן שכבר לא שווה דבר. אני מתקשה לראות איך מולר עדיין תורם, ואני הייתי אחד האנשים שזרקו עליו מחמאות בימים היפים כשאנשים ירדו על האיטיות שלו.

    פרישיץ׳ זה נחמת עניים אחרי העניין עם סאנה, לא הוא ולא קומאן שחקנים ראויים לכנף השמאלית.

    ובעיקר חסר לי עוד לפחות מישהו אחד באמצע. זה רק אני או שפשוט אין לבאיירן קשרים חוץ מטוליסו (שיש לו עוד הרבה חלודה להוריד) וטיאגו?
     
  4. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    לפי הדיווחים היא תשלם 20 מיליון בשביל להשאיל את קוטיניו. לא בדיוק מתנה.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    נראה לי שזה קצת פחות ממה שאתם שילמתם עליו לא?
     
  6. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    בארסה רכשו אותו.
     
  7. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    גורצקה?
    מנסים להחיות את המנייה של ראנטו סאנצ'ס, חאבי מרטינז מרגיש כמו שחקן גמור וגם מולר מחלטר בקישור לאחרונה.
    אם לוקאס הרננדז משתלב בצורה חלקה אני חושב שאפשר לשלוח את אלאבה לקישור, הרבה יותר רענן מכל מי שעד עכשיו משחק שם.
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא הייתי מוותר על תומאס מולר אבל אני די משוחד לגביו, אבל בכל מקרה לא בקיץ הזה כשבאיירן עדיין מסתגלת לעידן שאחרי רובן וריברי וזה לא משנה שהם מיעטו לשחק בשנה האחרונה. פרישיץ' ומנדג'וקיץ' (אם יגיע) - זו תוספת נחמדה לסגל, שחקני 16-17, אבל באיירן צריכה שחקנים להרכב ולכן זו בעיה. הצירוף של קוטיניו מפתיע ונראה לי כעסקה טובה מאוד ומעיד על אחד מהשניים: או שבאיירן זונחת לחלוטין את ה-4:3:3 שאפיין אותה לא מעט זמן, או שמעמדו של מולר נסוג. אגב אני לא ממש מאוהדיו של קומאן, גנאברי לעומת זאת הפתיע בגדול.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לפי מה שאני קורא ההשאלה היא ב-8.5
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    צריך להגיד את האמת, הבן אדם איבד את החדות שלו. אז נכון יש לו חכמת משחק וידה ידה ידה אבל הבן אדם לא מסוגל לתת גול ממטר. זה לא שלפני זה הוא היה לבנדובסקי, אבל זה הוא כן היה נותן דאבל פיגרס והיווה עוד איום משמעותי במכונה הבווארית.

    האם לוותר עליו או לא, את זה יחליטו אנשים חכמים ממני.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    רשמית: פיליפה קוטיניו הושאל לבאיירן מינכן לעונה אחת בסכום מצחיק - 8.5 מיליון יורו בלבד. הקבוצה תשלם את שכרו של השחקן ותוכל לרכוש אותו בקיץ ב-120 מיליון יורו. קיבל את חולצה מספר 10 המחייבת שהייתה שייכת לאריאן רובן.

    חסן סליהימידיץ', המנהל הספורטיבי, אמר לאחר החתימה: "הוא הוכיח לנו באופן מיידי שהוא רוצה לשחק כאן. מדובר בשחקן ברמה עולמית שיכול לשחק במגוון תפקידים בהתקפה והוא יעזור לנו מאוד".

    קוטיניו אמר: "השינוי הזה מבורך עבורי, אני מצפה לזה. זה אתגר חדש במדינה חדשה באחת הקבוצות הטובות באירופה. אני מאוד נרגש, יש לי שאיפות גדולות. אני משוכנע שתהיה לי הצלחה גדולה בזכות חבריי החדשים".

    https://derivates.kicker.de/image/upload/x_0,y_4,w_1261,h_709,c_crop/w_1000,h_563,q_auto/usnowaso6cyupeac5p3n.Xxx

    *****

    פיתרון יצירתי מאוד של באיירן, היא הביאה שחקן על במחיר ריצפה. לדעתי עידן משחק האגפים בבאיירן מינכן הסתיים והפעם זה סופי. הנה חיזוק איכותי ולא "לרוחב" כמו פרישיץ' או מנדג'וקיץ'.

    בנושא אחר, אני רואה דימיון גדול בין תומאס מולר לראול. שניהם עלו לגדולה בגיל צעיר מאוד והגוף נשחק. חסרה למולר כל פעם השנייה הזו בה בעבר הקדים את הבלם. הוא מעולם לא היה מהיר אבל מאוד חכם וזריז ונכס ענק, וכמובן השותף המושלם ללבאנדובסקי. הוא זוכה לחסד נעורים, כמובן, ולא הייתי משחרר אותו הקיץ, הטיימינג חשוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/8/19
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    אריאן רובן: "פפ גווארדיולה היה המאמן הטוב ביותר בקריירה שלי. רוצה לאמן את הבן שלי בהמשך"

    בגרמניה נערך אתמול ערב מיוחד לסיכום עונת הכדורגל האחרונה. יורגן קלופ מאמנה של ליברפול נבחר למאמן המצטיין, רוברט לבנדובסקי נבחר לשחקן הטוב ביותר, ומי שהיה התגלית הוא המאמן פרידהלם פונקל שהוליך את העולה החדשה פורטונה דיסלדורף לעונה מצוינת במקום העשירי. מי שגנב את ההצגה היה אריאן רובן, שהודיע לפני חודש וחצי על פרישה מכדורגל בגיל 35. ההולנדי, שזכה עם באיירן מינכן בשמונה אליפויות, חמישה גביעים וליגת האלופות בין היתר, קיבל את פרס הכבוד והתפנה לראיון קצר בו הוא בחר את המאמן הטוב ביותר שלו במהלך הקריירה וגם סיפר על השאיפות לעתיד.

    רובן התאמן תחת המאמנים הגדולים בכדורגל העולמי: החל מז'וזה מוריניו (2004-2006), לואי ואן חאל (2009-2011), יופ היינקס (2011-2013 ו-2017-18) וגם קרלו אנצ'לוי (2016-17), אם מבחינתו יש אחד מעל כולם - פפ גווארדיולה. רובן אמר: "ברור שקשה לי לבחור את המאמן הטוב ביותר, חוויתי הרבה הצלחות עם הרבה מאמנים . אבל גווארדיולה היה הטוב ביותר, הכי נהניתי איתו, הוא פשוט מאמן מדהים. כשפפ הגיע, הייתי כבר בשיא הקריירה, בן 30. רציתי להמשיך באותה היכולת ולא להיפצע, אבל השתפרתי תחתיו. לפתע שיחקתי בעמדות שונות בהן מעולם לא חשבתי שאוכל להתבלט".

    על הפרישה: "האהבה למשחק והאמונה שאני יכול לעשות הכל עדיין שם, מול המציאות בה אני מבין שלא הכל עובד כמו שאתה רוצה ואתה לא יכול יותר. כשאתה ילד צעיר אתה לא מבין את המשמעות של הפציעה".
    הרכש הטרי של באיירן מינכן, פיליפה קוטיניו, ביקש וקיבל את חולצה מספר 10. מסתבר שבאיירן מינכן רצתה לכבד את ההולנדי ולהפריש לפחות לעונה אחת את החולצה, אך רובן אישר: "הכל טוב מבחינתי. המועדון דיבר איתו. אני מאחל לקוטיניו בהצלחה, הוא שחקן גדול, שייהנה עם החולצה".

    על העתיד: "אני רוצה לקחת הפסקה מכדורגל בחודשים הקרובים, לנוח קצת. כשאתה מקצוען כל כך הרבה זן אתה נאלץ לוותר על בילויים עם המשפחה ודברים נוספים. כעת אוכל להרשות את זה לעצמי". לאחר מכן הוסיף רובן: "בהמשך אני ארצה לאמן את הילד הצעיר שלי וברור מה אני רוצה לראות ממנו - להתחיל מימין ולחתוך לאמצע עם רגל שמאל".
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  13. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    מה עוד אפשר להוסיף, רובן צודק והיום זה בולט עוד יותר מתמיד. ניקו מאמן פרווה והסמכות שלו על השחקנים והיכולת שלו להוציא מהם את המיטב מאוד מגמגמים. גם לדרוש מהמועדון להביא חיזוקים ולשכנע שחקנים גדולים להגיע זה לא הצד החזק שלו. אז נכון שחסרים קצת שחקנים נוצצים בסגל אבל אפילו במצב כרגע היינו מסתדרים טוב יותר אם מאמן עם יותר נוכחות היה איתנו עכשיו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/8/19
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מישהו יכול להסביר לי משהו לגבי מספר 10 של המועדון? רציתי לבדוק קצת לאחר הצגתו של פיליפה קוטיניו - ברור שהוא ירש את מספר של אריאן רובן, ולפניו זכרתי את מיכאל באלאק ורוי מקאיי וכמובן לותר מתיאוס (הפרישו את החולצה?). סטפן אפנברג לא היה 10 לדעתי, ב-'וואלה ספורט' טעו. ומי זה השחקן הזה שלבש את החולצה במשך שנתיים - פסיק בהיסטוריה של באיירן מינכן וגם זה בקושי. בחלק מהשנים לא היה שימוש במספר הזה.

    - אני לא יודע אם קובאץ' באמת רס"ר משמעת כפי שהוא נראה, צריך לזכור שהוא התמודד עם קשיים גדולים כמו רובן וריברי וזו הייתה עונת בכורה שלו בקבוצת ענק. אבל כמה מאמן יכול להשפיע לצרף שחקנים? גם לכך יש גבול. לירוי סאנה היה בדרך. עוסמאן דמבלה? יותר טוב שלא הגיע. מי עוד עמד על הפרק? זה יותר תלוי בכיס של באיירן. לא שאני אומר שהוא יפוטר אבל איזה מאמן היה נכון לדעתך? יוליאן נגלסמן?
     
  15. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אני חושב ששחקנים נמשכים למאמנים גדולים כי הם רוצים לראות שהם מגיעים למקום בו הם לא מבזבזים את הזמן שלהם. תסכים איתי שמאמן כמו פפ מצליח למשוך אליו יותר שחקנים מאשר ניקו קובאץ'. גם מילה של פפ לגבי שחקן שהוא רוצה היא בעלת הרבה יותר משקל במועדון מאשר מילה של ניקו. לדברים הללו יש משמעויות. אולי אם פפ או קארלו היו היום במועדון אז שחקן כמו דמבלה היה שוקל אחרת מעבר אלינו או מעבר סאנה היה קורה הרבה יותר מהר.
    אני אומנם לא אוהב את קלינסמן אבל אפילו הוא דמות קצת יותר מושכת ונוצצת עם פוטנציאל לבנות סגל מעניין יותר. באותה נשימה אומר שאין לי כל עניין בו וכרגע בכלל קצת קשה למצוא מאמן בקליברים שאני מדבר עליהם. רק העברתי נקודה.