קצת על התקשורת בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י -94-, ‏26/2/05.

  1. -94- Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/03
    הודעות:
    97
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכדורגל בישראלי הוא הספורט הפופולארי ביותר בעולם. יש לנו הרבה כלי תקשורת שמסקרים כל נוד וכל דבר שזז פה. וחשבתי שנכון לתת להם דיון ראוי.

    אוקי כדי שיהיה לדיון הזה כיוון טוב..שוב מספר נקודות שבהם הייתי רוצה שניגע.

    1. איזה סוג של תקשורת היא האוהבה עלייך ואיזה השנואה עלייך ביותר.. ובאיזה אתה הכי משתמש?
    2. מי הפרשן ספורט כולל עיתונאים שאתם הכי אוהב ליקרוא? ואיזה היית מוריד ליגה בו נגיד ככה..?
    3. איזה עיתון אתה מעדיף ליקרוא? איזה תוכנית טלוזיהי של סיכום מחזור הכי אהבת? דעתך על שירים ושערים של פעם של היום וכו'?
    4. האם יש יותר מידי עיסוק תקשורתי בכדורגל או שהמצב תקין כרגע?
    5. איזה דברים היית מוריד מוסיף משנה מתרבות התקשורת בארץ?

    אם יש לכם עוד נקודות תוסיפו אותם.. את שלי אני אכתוב אחרי זה.
     
  2. יוגב אסולין Guest

    התקשורת בארץ בעניי תורמת הרבה לכדורגל הישראלי. היא מביא לאנשים יכולת לעקוב מקרוב אחרי הקבוצות שלהם להיות משותפת איתם להביע דיעות בכל מיני נושאים והכל טוב ויפה. אבל מה לפעמיים זה כבר נכנס יותר מידי לנשמה בעיקר שמתילים לחפש כל מיני סקופים וידיעות בכח מחפשים לעשות כותרות על חשבון אנשים ויוצרים ריבים מיותרים שבסופו של דבר רק פוגעים בכדורגל. מביאים את הכדורגל הישראלי למצב שהוא פשוט נמאס. וחבל זה לא התפקיד שלה.

    לפי דעתי התקשורת הכי מעניינת היא מין הסתם טלויזיה כל הראיונות והתכוניות הכי טובים כל הפרשנים הרבה צבע ומן הסתם זה היתרון הגדול של הטלויזיה.. מצד שני הכי זמין זה העיתון והעיתון שאני הכי אוהב ליקרוא הוא ידיעות אחרונות. כתבים בדר"כ ברמה די סבירה נותנים חדשות טובות ואני מאוד אוהב גם את עמודי האמצע שלהם שכמעט כל יום מפתיעים מחדש. יש לנו מגזינים ממש מעטים בארץ של ספורט כמו מגזין כדורגל. ועוד איזה אחד. ו.. שם המשחק שהוא ברמה מאוד גבוה בעניי.
    בקשר לתקשורת באמצעות רדיו. היא טובה לכדורגל מקומי. לא בעיתון ארצי ולא בטלויזיה נשמע 5 דקות של מה דחש היום בהפועל אשקלון של דברים שקרובים מאוד לקבוצה. וזה היתרון הגדול של הרדיו. בעבר בתקופה המקבילה לשירים ושערים היה שילוב מעולה של הספורט ברדיו היום זה נפל ובגדול. יש לזה פונטציאל שהוא לא ממומש.

    רוב הכתבים הטובים הם כל מיני שחקנים או מאמנים שפרשו והיום הם מסתכלים על הכדורגל מהצד. הם נותנים לפעמיים טיפים טובים לפעמים מדברים סתם שטויות. אבל סה"כ אני אוהב לשמוע את אבי רצון ושלמה שרף בכל מה שקשור לכדורגל הישראלי. ואני ממש לא אוהב את אריה מלינאק.. הוא מדבר המון שטויות.

    איזה דברים הייתי משפר... בתקשורת הישראלי זה ככה.. התייחסות שווה לכמה שיותר קבוצות. מתן דיעות ובכלל כתיבה בצור השל מגזין בעיתונאים וגם בטלויזיה. לא להכניס את האף למקומות שלא צריך שיוצרים סתם תחכים כמו שיש יותר מידי לאחרונה. זה מיותר.

    התוכנית טלויזיהשל סיכום ספורט שהכי אהבתי זה הדקה ה91.. באמת השנים היפות של הכדורגל הישראלי של התקשורת שלה מדינה.. אחלה של תוכנית בהנחיית יורם ארבל עם פינות נחמדות של שער השבוע החמצת השבוע והדרדלה..ועד כל מיני כאלה.. היה פשוט מעולה. במקום השני דווקא כרטיס ללאומית שהיה פעם ורק אחרי זה שער 5.. הרבה אחרי זה.
     
  3. אריאל - R.E.L Member

    הצטרף ב:
    ‏24/7/04
    הודעות:
    1
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התקשורת בארץ היא התקשורת הכי לא אוביקטיבית בארץ . ואני יפרט.
    לכל קבוצה יש כמה כתבים שמסקרים אותה לאתר אינטרנט לשני העיתונים הארציים הגדולים ולמקומונים והשבועונים - לכל קבוצה יש שניים שלושה כתבי חצר שמקבלים אינפורמציה מהקבוצות ומפרסמים אותה בתור דברים ששמעו ממקורבים ובדרך כלל מגינים בגופם על הנהלת הקבוצה, וישנם שניים שלושה כתבים שמנגחים את הקבוצה כי לא רצו אותם בתור כתבי חצר ויש את האוביקטיבים שחושפים את השערוריות שכותבים מנקודת מבט של אוהד עם ריזיקה לאתיות.

    הפרשן/שדרן ספורט שאני הכי נהנה לשמוע זה נדב יעקובי - עניייני מבין עניין מביא את הפרשות בגישה נוחה לעיקול ויפה מבחינת העברה , כמו כן גם מודי בראון וניב רסקין ואבי מלר הם אנשי תקשורת נהדרים.
     
  4. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1) אני משתמש בכל סוגי התקשורת ,גם קורא דברים באינטרנט ,גם רואה דברים בטלוויזיה,לפעמים שומע ברדיו ,וכל יום קורא עיתון ספורט
    אני משתמש בכולם באותה מידה
    2) פרשן ספורט שאני הכי אוהב ?אני אוהב את אמיר אפרת ושלמה שרף ,גם את דוד פרנקל אבל אצלו זה לא בעיתון יומי אלא חודשי וגם לפעמים .
    אין לי פרשן ש"הייתי מוריד אותו ליגה".
    3) אני אוהב את המדור ספורט של מעריב,אבל מכיוון שאני מנוי לידיעות אז אני קורא ידיעות כל יום .
    תוכנית סיכום המחזור שהכי אהבתי : שער 5/היציע המרכזי ,2 תוכניות המופת של מודי בר און וחבריו,גם כתבות יפות,גם פרשנים ,סיכומים,כל דבר שמודי בר און עושה זה משובח ואני מקווה שהוא יחזור.
    שירים ושערים של פעם היה הכל,לא היה שידורים ישירים לכל משחק ,אנשים היו שומעים רק שירים ושערים ואולי באיזה תוכנית היו רואים שערים (אם היו מצלמים כמובן) ,שירים ושערים של היום זה קשקוש אחד גדול ,הרי למה לבן אדם לפתוח רדיו אם הוא יכול לראות את הכל?
    רק אנשים ללא ממירים (יס או הוט) משתמשים בזה .
    4) לטעמי יש יותר מדי עיסוק בתקשורת לא רק בכדורגל אלא במה שמסביב ,במקום לראות מה שהולך בענפים אחרים בספורט אנחנו קוראים כל הזמן על הרכילות בעולם הכדורגל .
    5)הייתי מוריד את כל העניין של הרכילות,זה לא מעניין אותי ,הייתי מוסיף יותר עמודים על כתבות עבר,רגעים נוסטלגיים שמתקשרים איכשהו להיום.
     
  5. יוגב אסולין Guest

    אוי אוי פעם הייתי קורא מידי פעם את מה ששרה אנג'ל כותבת במוסיפי של סופ"ש.. אחרי שראיתי אותה היום בשישי חי ובועט... אני מתבייש ומצטער שהשקעתי זמן ומחשבה וליקרוא והלבין מה היא כותבת