תרבות ספורט, בניטז, פנטזי ובקשה מיוחדת

הנושא בפורום 'שרון דוידוביץ אסף כהן ובן פורגס בשירות הוד מלכותה' פורסם ע"י GentlePunter, ‏15/4/19.

  1. GentlePunter Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/12
    הודעות:
    2,003
    לייקים שהתקבלו:
    414
    מין:
    זכר
    שלום שרון, בן, אסף - שמי רמי (חושב שאתם מכירים אותי מטוויטר, ליגת פנטזי H2H "מכופפי הבננות" ומהבלוג שלי סטנגה), רציתי להעלות את הנקודות הבאות:

    1. מילה באמת נקייה וטובה על תרומתכם לקיום (ובמובנים מסויימים יצירה ממש) של תרבות ספורט בשפה העברית. תקווה שהאיכויות שלכם יחדרו למיינסטרים ויתרמו לשדרוג המצב הנוכחי שהינו בכי רע לטעמי.

    2. כמה מאמנים לדעתכם היו מגיעים, עם אותו הסגל, בעלים, סדר משחקים וכו', להישג שווה או יותר מזה שמשיג רפא בניטז בניוקאסל העונה?

    3. עד כמה באמת, מנסיונכם כשדרים ושחקני פנטזי, מתערב משחק הפנטזי בשידור החי? ההרגשה שלי ואני חושב של רבים אחרים היא שהעירוב הוא משמעותי גם ברמה של הדברים שנאמרים בשידור וגם ברמה של הטון בהם הם נאמרים. למעשה יש כאן שאלה יותר כללית - גם כאוהד בבית הפנטזי נכנס חזק לתוך הצפייה בכל משחק, בפרט חשים את העניין כאשר מדובר במשחק של הקבוצה האהודה שלך ולפעמים קורים שם דברים מאד משונים.

    4. אפשר לבקש משרון כתבת ***חירום*** על *הירידה הראשונה ב-131 שנים* של נוטס קאונטי מהפוטבול ליג?!?!?!?!
     
  2. אסף כהן Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/19
    הודעות:
    10
    לייקים שהתקבלו:
    22
    תודה רבה על המילים החמות. רפא הוא מאמן העונה אחרי קלופ ופפ. חד משמעית. בלי רכש, עם סגל בינוני אפילו לצמפיונשיפ, עם בעלים רע שמתעלם, הוא מדהים ממש. והקהל שתמך בו ועמד מאחוריו מוכיח כמה זה חשוב למועדון.
    הפנטזי משפיע אולי במןבן שאתה יותר מתמקד בשחקן ספציפי אבל כמו באהדה, אתה משתדל שזה לא יכנס לשידור המשחק. בכל זאת, צריך לשמור על איזו נייטרליות ומקצועיות. את הצופה לא מעניין ולא צריך לעניין שהבאתי את דאפי השבוע לקבוצה. אפשר אולי פעם בשידור להגניב איזו בדיחה קטנה על זה, אבל חשוב שלא יהפוך לעיקר, לדעתי.
     
    GentlePunter אוהב/ת את זה.
  3. בן פורגס Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/08
    הודעות:
    83
    לייקים שהתקבלו:
    84
    היי רמי, לא רק מכירים - גם אוהבים לקרוא דברים שאתה כותב ואת התגובות שלך אלינו בטוויטר ורק תמשיך כך.

    תודה על היחס לתרומתנו. כמובן שלשרון ואסף מגיעות עיקר המחמאות - שני אנשים שיחד איתי החליטו שהם רוצים לייצר יותר שיח על כדורגל אנגלי ולהיות גם מעורבים בכך ולהיות מזוהים יותר עם כדורגל אנגלי ואני מאמין ומקווה שהשגנו את המטרה הזו.
    אגב הפודקסט לא, אבל שרון ואסף הם בהחלט חלק מהמיינסטרים - גם בשידורי התכנית "פספורט" שיש בכל שבוע אחרי האולפן המרכזי של ספורט1.

    אני מודה שפחות הערכתי את יכולותיו של בניטס - עובדה שחשבתי שניוקאסל תרד ליגה. עצם זה שהיא לא וגם לחלקים נכבדים של העונה היא כבר אפילו לא כזו מועמדת - צריך להוריד בפניו את הכובע.

    בכלליות, פנטזי זה החיים.
    הבעיה היא שאם ככה, החיים די מעפנים.
    יש הימורים בווינר שיכולתי לקחת כסף ופספסתי בדקה ה-90 שלא הייתי מדוכא כמו השבוע שהתחרטתי ביום שישי ב-18:00 לגבי הבאת לוקאס מורה...
     
    Coutinho10 ו-GentlePunter אוהבים את זה.